Meny
Gudbrandsdal Energi Mobil

Gudbrandsdal Energi Mobil omtaler og erfaringer

2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
20
av 37 innen
mobilselskap
30%
anbefaler
Gudbrandsdal Energi Mobil

"Viser ikke forbruk mobildata"

Omtale om Gudbrandsdal Energi Mobil skrevet av Thom for 22.08.2019 17.24

Gudbrandsdal Energi Mobil har totalt 21 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gudbrandsdal Energi Mobil?
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Viser ikke forbruk mobildata"
11 syns denne omtalen er nyttig

I utgangspunktet opererer de med ok priser. Men selv etter 4 mnd som kunde har de fortsatt ikke greid å ordne visning av mobildata. Det er ganske vesentlig å ha oversikt over hvor mye mobildata du til enhver tid har brukt. Men det har de altså ikke greid. På nettsiden har den samme beskjeden stått i flere mnd; «Vi har problemer med visning av dataforbruk på mobil. Det jobbes med løsning». Får de ikke ordnet dette snart tipper jeg Gudbrandsdal energi mobil som mobiloperatør ikke overlever særlig lenge. Kundeflukt.

Bytt.no
"Viser ikke forbruk mobildata" skrev Thom om Gudbrandsdal Energi Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Gudbrandsdal Energi Mobil?
Gjør som Thom og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Gudbrandsdal Energi Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Eivind H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Null kontroll på databruk og ingen app"
7 syns denne omtalen er nyttig

Var kunde hos Komplett, som så ble overført til Ice. Valgte å følge med på "flyttelasset" utelukkende pga en mnd gratis og dobbel data. Valgte GE Mobil etter dette, da de på papiret var ganske like Komplett i pris, Telenor dekning osv. At de aldri klarer å få en app eller vise dataforbruket (står et svar fra GE lenger nede på siden, det er 3 mnd gammelt) var avgjørende for å droppe de fort. Når man jobber "intensivt" og fortsatt ikke klarer å løse problemet, er det kanskje på tide å legge ned. Min tålmodighet tok slutt etter 1,5 - 2 mnd. Det blir fjerde (og siste) abonnement for dette året. Valgte Telenor etter 20 års fravær, og blir værende tross høyere pris. Skjerp dere GE.

Hytte V. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mangler oversikt over databruk"
6 syns denne omtalen er nyttig

Folka i GE Mobil er supersøte når jeg ringer og trenger hjelp. Men jeg vil ikke ha hjelp, jeg vil ha system som fungerer 100%. To ting de må endre på: 1- oversikt over hvor mye data jeg har igjen 2- fullstendig pålitelig SMS og MMS-tjeneste Prisen er bra!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Mangler kontroll på data"
6 syns denne omtalen er nyttig

Har brukt GE siden i våres og med unntak av en kort periode har jeg ikke hatt kontroll på databruken siden funksjonen ikke fungerer på min side. Dekning og andre tjenester fungerer, men akkurat databruk er såpass sentralt å ha kontroll over at jeg mener GE ikke er et godt alternativ hvis man leter etter et nytt mobilabonnement. Hvis det ikke bedres innen et par uker bytter jeg leverandør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg og samboer har begge Leve 2 GB og er veldig fornøyd med Gudbrandsdal. Det er billig, fungerer som det skal og har også hatt veldig bra opplevelser med kundeservice de gangene jeg har hatt spørsmål.

Gudbrandsdal Energi Mobil har totalt 21 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR