Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Gudbrandsdal Energi Mobil
3.2
35 verifiserte omtaler
Slutt for Gudbrandsdal Energi Mobil
Gudbrandsdal Energi Mobil slutter som mobilselskap og kundene overtas av Fjordkraft Mobil. Klikk her for å gå til Fjordkraft Mobil.

Gudbrandsdal Energi Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Gudbrandsdal Energi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
35 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#11
Middels
Gudbrandsdal Energi Mobil er rangert
#11 av 22 mobilselskaper
46%
Middels
46% anbefaler Gudbrandsdal Energi Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 35 omtaler om Gudbrandsdal Energi Mobil

FILTRER OMTALER
11
1
12
4
7
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Gudbrandsdal Energi Mobil
Gudbrandsdal Energi Mobil har 35 verifiserte omtaler på Bytt.no

Viser ikke forbruk mobildata

Omtale av  Thom

I utgangspunktet opererer de med ok priser. Men selv etter 4 mnd som kunde har de fortsatt ikke greid å ordne visning av mobildata. Det er ganske vesentlig å ha oversikt over hvor mye mobildata du til enhver tid har brukt. Men det har de altså ikke greid. På nettsiden har den samme beskjeden stått i flere mnd; «Vi har problemer med visning av dataforbruk på mobil. Det jobbes med løsning». Får de ikke ordnet dette snart tipper jeg Gudbrandsdal energi mobil som mobiloperatør ikke overlever særlig lenge. Kundeflukt.

Nyttig (12)

Null kontroll på databruk og ingen app

Omtale av  Eivind H

Var kunde hos Komplett, som så ble overført til Ice. Valgte å følge med på "flyttelasset" utelukkende pga en mnd gratis og dobbel data. Valgte GE Mobil etter dette, da de på papiret var ganske like Komplett i pris, Telenor dekning osv. At de aldri klarer å få en app eller vise dataforbruket (står et svar fra GE lenger nede på siden, det er 3 mnd gammelt) var avgjørende for å droppe de fort. Når man jobber "intensivt" og fortsatt ikke klarer å løse problemet, er det kanskje på tide å legge ned. Min tålmodighet tok slutt etter 1,5 - 2 mnd. Det blir fjerde (og siste) abonnement for dette året. Valgte Telenor etter 20 års fravær, og blir værende tross høyere pris. Skjerp dere GE.

Nyttig (8)

Mangler oversikt over databruk

Omtale av  Hytte V. V

Folka i GE Mobil er supersøte når jeg ringer og trenger hjelp. Men jeg vil ikke ha hjelp, jeg vil ha system som fungerer 100%. To ting de må endre på: 1- oversikt over hvor mye data jeg har igjen 2- fullstendig pålitelig SMS og MMS-tjeneste Prisen er bra!

Nyttig (7)

Mangler kontroll på data

Omtale av  Eirik

Har brukt GE siden i våres og med unntak av en kort periode har jeg ikke hatt kontroll på databruken siden funksjonen ikke fungerer på min side. Dekning og andre tjenester fungerer, men akkurat databruk er såpass sentralt å ha kontroll over at jeg mener GE ikke er et godt alternativ hvis man leter etter et nytt mobilabonnement. Hvis det ikke bedres innen et par uker bytter jeg leverandør.

Nyttig (7)

Veldig fornøyd!

Omtale av  Maria

Jeg og samboer har begge Leve 2 GB og er veldig fornøyd med Gudbrandsdal. Det er billig, fungerer som det skal og har også hatt veldig bra opplevelser med kundeservice de gangene jeg har hatt spørsmål.

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Svak kundeservice og veldig ustabil tjeneste

Omtale av  Simen A

Det var veldig enkelt å registrere seg og bestille, og det er kjekt å få kombinert strøm- og mobilregning. I tillegg var prismodellen på abonnementet veldig fordelaktig for meg. Jeg opplevde imidlertid en rekke problemer. Først ved at hastigheten ble strupet til 40 kbps etter 1 GB databruk. Når de så hadde "løst problemet" mistet jeg all forbindelse (tale, sms, data osv.) i rundt 5 døgn. Etter at det også var løst var jeg tilbake på 40 kbps båndbredde. Det varte helt til jeg fikk byttet til en annen operatør. Under hele perioden fikk jeg svært lite informasjon av kundeservice, og ingen kompensasjon for manglende leveranse av tjenester etterpå. Det eneste jeg liker mindre enn dårlige tjenester er dårlig kundeservice. Her var det dessverre begge deler.

Nyttig (12)

Min side

Omtale av  Ivar

Viser ikke data rollover. Umulig og vite hvor mye data du har tilgjengelig.

Svar fra Gudbrandsdal Energi Mobil
09.05.2019 11:44

Hei, dette jobber vi intensivt med å få løst - både dette med data rollover, men også de fleste andre elementer som har med mobil- og forbruksvisning å gjøre. Det er viktig for oss at Min Side er tipp topp, så dette har høy prioritet hos oss!

Nyttig (8)
Gudbrandsdal Energi Mobil har 35 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Gudbrandsdal Energi Mobil mener

Gudbrandsdal Energi Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR