Gudbrandsdal Energi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Min kone og jeg har begge vært kunde siden 2017. Vi har feriebolig i Thailand, og familie i USA. Med Verdensborger-abonnement passer det utmerket for oss, da vi hvert år reiser mye til overnevnte land, og ringeminutter er også inkl. der i tillegg til EU/EØS. Har kun hatt kontakt med GE Mobil noen få ganger for å oppklare sms-meldinger ved ankomst USA, ( bekrefte mld., hvis ikke stoppes all data, etc. ), men dette ordnet seg enkelt av hyggelig kundeservice. Vi fortsetter det gode kundeforholdet. -Anbefales.
Håpløst å få kontakt med kundesenteret, dette er andre gangen vi har hatt problem med mobilabbonementet.. samme problem som sist,
Fikk ikke mottatt samtaler. Kom bare opp hvem som ringte meg. Meldinger og utgående samtaler fungerte. Sim ble prøvd i 3 iPhoner og 1 anroid telefon. Fikk nytt sim samme problem. Applebutikken sjekket min telefon og prøvde sin telefon med mitt sim. Skjedde det samme når simkort satt i Apple butikk sin telefon. Foreslo at de skulle ta kontakt med Telenor siden de leide nett av dem. Det ønsket de ikke å gjøre. Har sagt opp mitt kundeforhold! Anbefaler ingen å bli kunde da de ikke har nok kunnskap om hvordan tekniske problemer løses.
Generelt pålitelig levering av tjenester og veldig bra kundeservice. Men det har manglet enkel tilgang og oversikt til dataforbruk som ble lovet i 2019. At kjøpte datapakker ikke videreføres til påfølgende måned gjorde at vi skiftet til en annen leverandør.
Jeg har leve 1GB til kr 129,- pr mnd. Har hatt de i bare 1 mnd og funker greit, men de burde snarest få en App som man kan få opp eksakt databruk til enhver tid!!
Blir irritert for det påslaget på 49.- pr mnd for manglende e-faktura og avtalegiro. Jeg har jo det på både strøm og mobil hos GB Energi. Var i kontakt med dem forrige mnd, og dem skulle ordne det, men det samme igjen på siste faktura. Gir dem en sjanse til.
GE Mobil har etter tilbakemeldinger fra kundene avviklet gebyrer for manglende e-faktura og avtalegiro. Fra oktober har vi kun et miljøgebyr på kr 49 for kunder som vil ha sin månedlige faktura tilsendt i posten. Gudbrandsdal Energi kundeservice har i en årrekke vært kåret som strømbransjens beste kundeservice, den samme gode kundeservicen skal selvsagt våre mobilkunder også oppleve. Vi liker utfordringer og tilbakemeldinger, og jobber hardt hver dag for å forbedre oss :-)
Jeg anbefaler å styre unna dette selskapet. “Våre fakturagebyr er kr. 49,- for papirgiro og kr. 49,- for manglende avtalegiro.” Ok, papirfaktura kan jeg forstå at det er gebyr på. Men skal de ta 49 hver måned for at jeg selv godkjenner de merkelige fakturaene GE sender hver måned? Jeg kan ikke fatte hvorfor det skal være gebyr på en slik tjeneste.
GE Mobil har etter tilbakemeldinger fra kundene avviklet gebyrer for manglende e-faktura og avtalegiro. Fra oktober har vi kun et miljøgebyr på kr 49 for kunder som vil ha sin månedlige faktura tilsendt i posten. Gudbrandsdal Energi kundeservice har i en årrekke vært kåret som strømbransjens beste kundeservice, den samme gode kundeservicen skal selvsagt våre mobilkunder også oppleve. Vi liker utfordringer og tilbakemeldinger, og jobber hardt hver dag for å forbedre oss :-)