Fikk ikke mottatt samtaler. Kom bare opp hvem som ringte meg. Meldinger og utgående samtaler fungerte. Sim ble prøvd i 3 iPhoner og 1 anroid telefon. Fikk nytt sim samme problem. Applebutikken sjekket min telefon og prøvde sin telefon med mitt sim. Skjedde det samme når simkort satt i Apple butikk sin telefon. Foreslo at de skulle ta kontakt med Telenor siden de leide nett av dem. Det ønsket de ikke å gjøre. Har sagt opp mitt kundeforhold! Anbefaler ingen å bli kunde da de ikke har nok kunnskap om hvordan tekniske problemer løses.
Har du en tilsvarende erfaring med Gudbrandsdal Energi Mobil?
Gjør som Tore A og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Gudbrandsdal Energi Mobil du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Generelt pålitelig levering av tjenester og veldig bra kundeservice. Men det har manglet enkel tilgang og oversikt til dataforbruk som ble lovet i 2019. At kjøpte datapakker ikke videreføres til påfølgende måned gjorde at vi skiftet til en annen leverandør.
Jeg har leve 1GB til kr 129,- pr mnd. Har hatt de i bare 1 mnd og funker greit, men de burde snarest få en App som man kan få opp eksakt databruk til enhver tid!!
Blir irritert for det påslaget på 49.- pr mnd for manglende e-faktura og avtalegiro. Jeg har jo det på både strøm og mobil hos GB Energi. Var i kontakt med dem forrige mnd, og dem skulle ordne det, men det samme igjen på siste faktura. Gir dem en sjanse til.

Jeg anbefaler å styre unna dette selskapet. “Våre fakturagebyr er kr. 49,- for papirgiro og kr. 49,- for manglende avtalegiro.” Ok, papirfaktura kan jeg forstå at det er gebyr på. Men skal de ta 49 hver måned for at jeg selv godkjenner de merkelige fakturaene GE sender hver måned? Jeg kan ikke fatte hvorfor det skal være gebyr på en slik tjeneste.
