Gudbrandsdal Energi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg og samboer har begge Leve 2 GB og er veldig fornøyd med Gudbrandsdal. Det er billig, fungerer som det skal og har også hatt veldig bra opplevelser med kundeservice de gangene jeg har hatt spørsmål.
Det var veldig enkelt å registrere seg og bestille, og det er kjekt å få kombinert strøm- og mobilregning. I tillegg var prismodellen på abonnementet veldig fordelaktig for meg. Jeg opplevde imidlertid en rekke problemer. Først ved at hastigheten ble strupet til 40 kbps etter 1 GB databruk. Når de så hadde "løst problemet" mistet jeg all forbindelse (tale, sms, data osv.) i rundt 5 døgn. Etter at det også var løst var jeg tilbake på 40 kbps båndbredde. Det varte helt til jeg fikk byttet til en annen operatør. Under hele perioden fikk jeg svært lite informasjon av kundeservice, og ingen kompensasjon for manglende leveranse av tjenester etterpå. Det eneste jeg liker mindre enn dårlige tjenester er dårlig kundeservice. Her var det dessverre begge deler.
Viser ikke data rollover. Umulig og vite hvor mye data du har tilgjengelig.
Hei, dette jobber vi intensivt med å få løst - både dette med data rollover, men også de fleste andre elementer som har med mobil- og forbruksvisning å gjøre. Det er viktig for oss at Min Side er tipp topp, så dette har høy prioritet hos oss!
Foreløpig veldig fornøyd. Ikke så lenge siden jeg ble mobilkunde og dette er ganske nytt for Gudbrandsdalen energi siden det ikke er så lenge siden oppstart. Kunne vært bedre dekning, men det er jo telenor sitt ansvar. Pris er helt grei og kundeservicen er fantastisk.