Jeg og samboer har begge Leve 2 GB og er veldig fornøyd med Gudbrandsdal. Det er billig, fungerer som det skal og har også hatt veldig bra opplevelser med kundeservice de gangene jeg har hatt spørsmål.
Har du en tilsvarende erfaring med Gudbrandsdal Energi Mobil?
Gjør som Maria og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Gudbrandsdal Energi Mobil du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Det var veldig enkelt å registrere seg og bestille, og det er kjekt å få kombinert strøm- og mobilregning. I tillegg var prismodellen på abonnementet veldig fordelaktig for meg. Jeg opplevde imidlertid en rekke problemer. Først ved at hastigheten ble strupet til 40 kbps etter 1 GB databruk. Når de så hadde "løst problemet" mistet jeg all forbindelse (tale, sms, data osv.) i rundt 5 døgn. Etter at det også var løst var jeg tilbake på 40 kbps båndbredde. Det varte helt til jeg fikk byttet til en annen operatør. Under hele perioden fikk jeg svært lite informasjon av kundeservice, og ingen kompensasjon for manglende leveranse av tjenester etterpå. Det eneste jeg liker mindre enn dårlige tjenester er dårlig kundeservice. Her var det dessverre begge deler.
Viser ikke data rollover. Umulig og vite hvor mye data du har tilgjengelig.

Foreløpig veldig fornøyd. Ikke så lenge siden jeg ble mobilkunde og dette er ganske nytt for Gudbrandsdalen energi siden det ikke er så lenge siden oppstart. Kunne vært bedre dekning, men det er jo telenor sitt ansvar. Pris er helt grei og kundeservicen er fantastisk.
Hva er din erfaring med Gudbrandsdal Mobil? Ris eller ros? Skriv en omtale og del dine erfaringer med andre - enkelt og helt anonymt. Omtalen skriver du her.