Gudbrandsdal Energi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Leverer ikke avtalte tjenester - mangler åpenbart kompetanse på å rette feil i systemene. Har nå vart flere uker, kan ikke se eget forbruk. De "beklager og jobber med saken" - men klarer ikke løse det.
God service, ok abonnement. Støtter ikke 4G talte (VoLTE) og wifi tale på min One Plus 6. Grunnet Telenor.
Kjempefornøyd, mye data, bra dekning med fri sms, mms og tale.
Mitt valg av mobiloperatør har vært svært tilfredsstillende. I tillegg til god pris, har de også et abonnement som på alle måter tilfredsstiller kravene mine. Det er god dekning via Telenors nett, og dessuten fri bruk til og med i f.eks USA eller Thailand. Og med strøm fra Gudbrandsdals Energi også, får jeg månedlig redusert mobilpris også.
Hadde abonnement i noen måneder. Det fungerer for så vidt helt ok. Fungerte mens vi var i USA og Italia på ferie uten store problemer. Det tok litt tid før dekningen ble klar på mobilen, så hadde vanskeligheter med å kontakte de som skulle hente oss. I tillegg fikk vi hele tiden sms om at vi hadde brukt over en viss grense (enda abonnementet hadde USA inkl.) og at de kom til å stoppe all data med mindre vi sendte melding tilbake. Ble forvirret og måtte bruke tid på å kontakte de mens vi var på ferie slik at vi ikke skulle bli belastet. Viste seg at det var feil fra deres side, men at vi måtte likevel svare på melding for at data ikke skulle bli stoppet. Fikk beskjed om at de skulle ordne det slik at man ikke fikk slike meldinger mer, men så fikk vi flere meldinger likevel. Det viktigste var dog at det fungerte i USA. De har data rollover, men har ikke noe system for at du skal kunne selv sjekke hvor mye data du har igjen hver måned. Dette er ekstremt upraktisk. Den eneste måten å finne ut hvor mye du har brukt eller har igjen er å ringe inn. Kan si at kundeservicen er veldig hyggelig og de prøver så godt de kan å hjelpe, men det virker som de ikke helt har erfaring med mobilabonnement og det tar litt tid for de å slå dette opp. De har også korte åpningstider. Det har stått lenge på nettsiden at de arbeider med en løsning for å vise gjenværende datamengde, men det har ikke skjedd noe. Har nå byttet abonnement, men vil vurdere å bytte tilbake om de blir flinkere til å håndtere mobildelen.
I utgangspunktet opererer de med ok priser. Men selv etter 4 mnd som kunde har de fortsatt ikke greid å ordne visning av mobildata. Det er ganske vesentlig å ha oversikt over hvor mye mobildata du til enhver tid har brukt. Men det har de altså ikke greid. På nettsiden har den samme beskjeden stått i flere mnd; «Vi har problemer med visning av dataforbruk på mobil. Det jobbes med løsning». Får de ikke ordnet dette snart tipper jeg Gudbrandsdal energi mobil som mobiloperatør ikke overlever særlig lenge. Kundeflukt.
Var kunde hos Komplett, som så ble overført til Ice. Valgte å følge med på "flyttelasset" utelukkende pga en mnd gratis og dobbel data. Valgte GE Mobil etter dette, da de på papiret var ganske like Komplett i pris, Telenor dekning osv. At de aldri klarer å få en app eller vise dataforbruket (står et svar fra GE lenger nede på siden, det er 3 mnd gammelt) var avgjørende for å droppe de fort. Når man jobber "intensivt" og fortsatt ikke klarer å løse problemet, er det kanskje på tide å legge ned. Min tålmodighet tok slutt etter 1,5 - 2 mnd. Det blir fjerde (og siste) abonnement for dette året. Valgte Telenor etter 20 års fravær, og blir værende tross høyere pris. Skjerp dere GE.