Meny
Gudbrandsdal Energi Mobil

Gudbrandsdal Energi Mobil omtaler og erfaringer

2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
20
av 37 innen
mobilselskap
30%
anbefaler
Gudbrandsdal Energi Mobil

"Mangler tjeneste"

Omtale om Gudbrandsdal Energi Mobil skrevet av Terje for 13.11.2019 19.11

Gudbrandsdal Energi Mobil har totalt 21 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gudbrandsdal Energi Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Mangler tjeneste"
3 syns denne omtalen er nyttig

God service, ok abonnement. Støtter ikke 4G talte (VoLTE) og wifi tale på min One Plus 6. Grunnet Telenor.

Bytt.no
"Mangler tjeneste" skrev Terje om Gudbrandsdal Energi Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Gudbrandsdal Energi Mobil?
Gjør som Terje og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Gudbrandsdal Energi Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ingenting negativt å si"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kjempefornøyd, mye data, bra dekning med fri sms, mms og tale.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Glimrende selskap på alle måter"
6 syns denne omtalen er nyttig

Mitt valg av mobiloperatør har vært svært tilfredsstillende. I tillegg til god pris, har de også et abonnement som på alle måter tilfredsstiller kravene mine. Det er god dekning via Telenors nett, og dessuten fri bruk til og med i f.eks USA eller Thailand. Og med strøm fra Gudbrandsdals Energi også, får jeg månedlig redusert mobilpris også.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt ok"
10 syns denne omtalen er nyttig

Hadde abonnement i noen måneder. Det fungerer for så vidt helt ok. Fungerte mens vi var i USA og Italia på ferie uten store problemer. Det tok litt tid før dekningen ble klar på mobilen, så hadde vanskeligheter med å kontakte de som skulle hente oss. I tillegg fikk vi hele tiden sms om at vi hadde brukt over en viss grense (enda abonnementet hadde USA inkl.) og at de kom til å stoppe all data med mindre vi sendte melding tilbake. Ble forvirret og måtte bruke tid på å kontakte de mens vi var på ferie slik at vi ikke skulle bli belastet. Viste seg at det var feil fra deres side, men at vi måtte likevel svare på melding for at data ikke skulle bli stoppet. Fikk beskjed om at de skulle ordne det slik at man ikke fikk slike meldinger mer, men så fikk vi flere meldinger likevel. Det viktigste var dog at det fungerte i USA. De har data rollover, men har ikke noe system for at du skal kunne selv sjekke hvor mye data du har igjen hver måned. Dette er ekstremt upraktisk. Den eneste måten å finne ut hvor mye du har brukt eller har igjen er å ringe inn. Kan si at kundeservicen er veldig hyggelig og de prøver så godt de kan å hjelpe, men det virker som de ikke helt har erfaring med mobilabonnement og det tar litt tid for de å slå dette opp. De har også korte åpningstider. Det har stått lenge på nettsiden at de arbeider med en løsning for å vise gjenværende datamengde, men det har ikke skjedd noe. Har nå byttet abonnement, men vil vurdere å bytte tilbake om de blir flinkere til å håndtere mobildelen.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Viser ikke forbruk mobildata"
11 syns denne omtalen er nyttig

I utgangspunktet opererer de med ok priser. Men selv etter 4 mnd som kunde har de fortsatt ikke greid å ordne visning av mobildata. Det er ganske vesentlig å ha oversikt over hvor mye mobildata du til enhver tid har brukt. Men det har de altså ikke greid. På nettsiden har den samme beskjeden stått i flere mnd; «Vi har problemer med visning av dataforbruk på mobil. Det jobbes med løsning». Får de ikke ordnet dette snart tipper jeg Gudbrandsdal energi mobil som mobiloperatør ikke overlever særlig lenge. Kundeflukt.

Gudbrandsdal Energi Mobil har totalt 21 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR