Meny
Gudbrandsdal Energi Mobil

Gudbrandsdal Energi Mobil omtaler og erfaringer

2,8/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
20
av 37 innen
mobilselskap
30%
anbefaler
Gudbrandsdal Energi Mobil

"Påslag på 49.-"

Omtale om Gudbrandsdal Energi Mobil skrevet av Kjell for 12.07.2020 08.40

Gudbrandsdal Energi Mobil har totalt 21 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gudbrandsdal Energi Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Påslag på 49.-"
7 syns denne omtalen er nyttig

Blir irritert for det påslaget på 49.- pr mnd for manglende e-faktura og avtalegiro. Jeg har jo det på både strøm og mobil hos GB Energi. Var i kontakt med dem forrige mnd, og dem skulle ordne det, men det samme igjen på siste faktura. Gir dem en sjanse til.

Svar fra Gudbrandsdal Energi Mobil
28.10.2020 12.55
GE Mobil har etter tilbakemeldinger fra kundene avviklet gebyrer for manglende e-faktura og avtalegiro. Fra oktober har vi kun et miljøgebyr på kr 49 for kunder som vil ha sin månedlige faktura tilsendt i posten.

Gudbrandsdal Energi kundeservice har i en årrekke vært kåret som strømbransjens beste kundeservice, den samme gode kundeservicen skal selvsagt våre mobilkunder også oppleve.

Vi liker utfordringer og tilbakemeldinger, og jobber hardt hver dag for å forbedre oss :-)
Bytt.no
"Påslag på 49.-" skrev Kjell om Gudbrandsdal Energi Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Gudbrandsdal Energi Mobil?
Gjør som Kjell og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Gudbrandsdal Energi Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Mobilbruker
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dobbelt fakturagebyr"
13 syns denne omtalen er nyttig

Jeg anbefaler å styre unna dette selskapet. “Våre fakturagebyr er kr. 49,- for papirgiro og kr. 49,- for manglende avtalegiro.” Ok, papirfaktura kan jeg forstå at det er gebyr på. Men skal de ta 49 hver måned for at jeg selv godkjenner de merkelige fakturaene GE sender hver måned? Jeg kan ikke fatte hvorfor det skal være gebyr på en slik tjeneste.

Svar fra Gudbrandsdal Energi Mobil
28.10.2020 12.47
GE Mobil har etter tilbakemeldinger fra kundene avviklet gebyrer for manglende e-faktura og avtalegiro. Fra oktober har vi kun et miljøgebyr på kr 49 for kunder som vil ha sin månedlige faktura tilsendt i posten.

Gudbrandsdal Energi kundeservice har i en årrekke vært kåret som strømbransjens beste kundeservice, den samme gode kundeservicen skal selvsagt våre mobilkunder også oppleve.

Vi liker utfordringer og tilbakemeldinger, og jobber hardt hver dag for å forbedre oss :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fri tale stemmer ikke"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg hadde GE mobil Leve 6GB. Da jeg ringer en del på jobb og oversteg 5000 minutter på en mnd. ble det skyhøye priser på minuttene. De har dermed ikke frie ringeminutter. Dårlig kundeservice også, sier de skal ringe opp igjen men hørte ikke noe mer.

Svar fra Gudbrandsdal Energi Mobil
13.05.2020 10.13
Flere mobiloperatører uten eget mobil nett har en øvre begrensning på «fri bruk», antall inkluderte SMS, MMS og ringeminutter, i sine avtalevilkår.

GE Mobil har fra mai måned oppjustert antall inkluderte SMS, MMS og ringeminutter pr måned til 10000 for alle abonnement med fast månedspris.

Gudbrandsdal Energi kundeservice har i en årrekke vært kåret som strømbransjens beste kundeservice, den samme gode kundeservicen skal også våre mobilkunder oppleve.

Prøv oss, og kom med tilbakemeldinger!

Vi liker utfordringer, og jobber hardt hver dag for å forbedre oss :-)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt OK, men en del oppstartsproblemer"
5 syns denne omtalen er nyttig

Grei tjeneste. God ide med HTML5 app men dessverre er den ikke særlig god. Ser også ut som den har problemer med å vise korrekt mengde data som er igjen. Verdensborger Beta abonnement er også forvirrende. Man får meldinger om at man må betale for data selv om dette er inkludert når man reiser til utlandet. Jeg opplevde også at datatilgang ble sperret selv om jeg ikke hadde brukt all inkludert data. Ellers har kundeservice som regel vært hjelpsomme.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Klarer ikke levere"
6 syns denne omtalen er nyttig

Leverer ikke avtalte tjenester - mangler åpenbart kompetanse på å rette feil i systemene. Har nå vart flere uker, kan ikke se eget forbruk. De "beklager og jobber med saken" - men klarer ikke løse det.

Gudbrandsdal Energi Mobil har totalt 21 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR