Get Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har aldri noen problemer med Get mobil. Hatt de i ett år nå, og det har vært null nedetid, ingen problemer med regninger, osv. Eneste gang jeg har vært i kontakt med Get er ang internett, hvor de i tillegg slettet mobilregningen min den måneden slik at jeg kunne kjøpe mere mobildata! Er storfornøyd med Get mobil!
Hvis du bruker Get hjemme eller boligslag har det på TV og internet. Da må du skaffe deg mobil også. Da får du HBO gratis i tillegg. Når du har alle tre på et sted blir det mye lettere å følge med på hva du bruke. Du spare mye på det faktisk.
Mobilabonnement inngår i tv pakke. Mye tull med tv pakken. Vanskelig å få support kontakt. Tv pakken og manglende support er grunnen til at jeg nå har sagt opp hele avtalen. Mobilen fungerer bra.
Telefonsamtaler kommer av og til ikke gjennom, og har klaget på dette minst 3 ganger og de har notert dette og sagt at dette skal ringes tilbake om. aldri hørt noe igjen.... Veldig trist faktisk...
Manglende dekning i India. Ingen opplysning på Get.no om dette.
Opplever treig oppringning og av og til dårlig linje, blir brutt innimellom.
Get mobil er superrenkelt, du får alt på èn regning. Jeg har ikke hatt noe problemer. Pluss du får med HBO Nordic.
Har vært i Singapore i nærmere 3 uker. Fikk ingen mobildekning. Prøvde både på auto og ved å velge samarbeidspartner Starhub. Besøkte deres kundeservice, men de kunne ikke hjelpe. Kontaktet Get her i Norge i dag, men fikk bare noen dårlige bortforklaringer. Ba om å få snakke med sjefen, men det ville de ikke. Sa at de måtte skrive en melding først. Jeg ba da om en kopi av meldingen, men har ikke fått noe enda. Advarer hermed alle om å ikke stole på Get dekning utenfor EØS. Sier opp abonnementet hvis jeg ikke får hjelp med dette problemet
Jeg har fri bruk av mobildata innenfor EU/EØS inkludert i mitt mobilabonnement hos Get. Etter at jeg oppholdt meg i Frankrike fem dager i september i år ble jeg fakturert (i underkant av kr. 500.- ekstra) som om jeg hadde brukt mobilen i nabolandet Sveits som den gang ikke var inkludert i ordningen. Get bestrider ikke at jeg var i Frankrike, men sier at jeg oppholdt meg for nær den sveitsiske grensen med det resultat at min mobil som hadde "automatisk operatørsøk" påslått, koblet seg opp mot Gets sveitsiske operatør. Jeg mener at Get må ta det økonomiske ansvaret for dette, ettersom jeg/mobilen var i Frankrike. Det mener ikke Get, der sier de at siden jeg var for nær den sveitsiske grensen så burde jeg ha valgt fransk operatør manuelt(!). På spørsmål hevder Get at de ikke vet hvor langt inne i et land man må være for å være sikker på at man ikke kobles opp mot nabolandets operatører... Er man mobilkunde hos Get med fri bruk av mobildata innenfor EU/EØS inkludert i sitt abonnement, kan man altså risikere å måtte betale for mobilbruk som om man var i Tyrkia selv om man er i Hellas, eller betale som om man er i Marokko til tross for at man oppholder seg på Kanariøyene (dersom "automatisk operatørsøk" er slått på). Jeg kan ikke forstå at dette er riktig.
Elendig fakturering, svært misvisende og forvirrende. Betaler langt over en måned i forkant og det er alltid høyere slutt kostnader en forventet. Det var heller ikke fri dekning i Skandinavia, så fikk en overraskende sum i gave.
Stabilt og rimelig, har ikke hatt problemer med bredbånd, TV eller mobil.
Dårlig dekning. Var langt uti gokk (Bästorp) med to venner. En hadde telenor og den andre Telia. Begge hadde 4G og flere streker. Jeg hadde 2 streker og det byttet mellom E og H istedenfor 4G. Helt bedrøvelig.
Fra hytta på Hvaler har vi dårlig dekning. Det faller ut under andre telefonsamtaler. Vi har ringt kundeservice, vedkommende kunne ikke hjelpe oss.
Mobil ID fungerer veldig dårlig til tider og det gjør også MMS.
Bra kundeservice og HBO inkludert =) tipp topp!!!!
Hei Edward! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det setter vi veldig pris på! Mvh Get
Jeg valgte å gå over til Get, da en telefonselger lovte gull og grønne skoger, med gratis tre måneder og lavere månedspris, men det viktigste var jo å få alt samlet ettersom jeg har internet og tv også og det har fungert tilfredsstillende. Jeg kontaktet som avtalt Spaceworld for nytt sim kort ved porteringstidspunk, de satt inn sim kort, og vi restartet telefonen, ingen kontakt med net, på telefon med Get kundeservice fredag kveld i to timer med en lånt telefon, med tre forskjellige kundebehandlere, ingen kontakt med net, Neste dag uten net, på chat med Get i en time, fremdeles uten resultat, gikk så tilbake til Spaceworld, der sto det tre illsinte kunder i kø foran meg med akkurat samme problemer med Get, Jeg ba om å få overført mobilabonnementet mitt øyeblikkelig tilbake til ICE, det tar en uke, resultat pga GET sin totale mangel på å kunne løse dette problemet er en uke uten telefondekning, og flere timer i telefonkø/chat, tapt arbeidstid og mangel på kontakt med omverden altså en uka grunnet den skandaløse GET saken. ADVARSEL TIL ALLE ! Ligg unna alt som heter Get Mobil, dette er en total scam og de leverer ikke mobilnett som avtalt
Hei Bjørn. Slik som dette skal det selvfølgelig ikke være og vi er lei oss for at du har hatt alle disse problemene i forbindelse med bytte til oss. Alt som kan gå galt har tydeligvis skjedd på en gang! :( Heldigvis hører dette til sjeldenheten - uheldigvis, og veldig beklagelig, så rammet dette deg. Vi kan ikke annet enn å legge oss flate, og kan love at vi gjør alt vi kan for at dette ikke skjer igjen - hverken for deg, eller noen andre. Mvh Get