Meny
Get Mobil har blitt kjøpt av Telia
EGet Mobil ble kjøpt opp av Telia den 27. juni 2019, og kundene ble videreført til Telia.

Get Mobil omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
0
av 30 innen
mobilselskap
44%
anbefaler
Get Mobil
Filtrer omtaler
9
3
4
5
11
Sorter omtaler etter
Viser av 32 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Har flere tjenester fra Get og er fornøyd!"

Har aldri noen problemer med Get mobil. Hatt de i ett år nå, og det har vært null nedetid, ingen problemer med regninger, osv. Eneste gang jeg har vært i kontakt med Get er ang internett, hvor de i tillegg slettet mobilregningen min den måneden slik at jeg kunne kjøpe mere mobildata! Er storfornøyd med Get mobil!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Get best"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hvis du bruker Get hjemme eller boligslag har det på TV og internet. Da må du skaffe deg mobil også. Da får du HBO gratis i tillegg. Når du har alle tre på et sted blir det mye lettere å følge med på hva du bruke. Du spare mye på det faktisk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Vanskelig å få kontakt med"
2 syns denne omtalen er nyttig

Mobilabonnement inngår i tv pakke. Mye tull med tv pakken. Vanskelig å få support kontakt. Tv pakken og manglende support er grunnen til at jeg nå har sagt opp hele avtalen. Mobilen fungerer bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig oppfølging ved klage"
1 syns denne omtalen er nyttig

Telefonsamtaler kommer av og til ikke gjennom, og har klaget på dette minst 3 ganger og de har notert dette og sagt at dette skal ringes tilbake om. aldri hørt noe igjen.... Veldig trist faktisk...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Enkelt!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Get mobil er superrenkelt, du får alt på èn regning. Jeg har ikke hatt noe problemer. Pluss du får med HBO Nordic.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen dekning i Singapore"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært i Singapore i nærmere 3 uker. Fikk ingen mobildekning. Prøvde både på auto og ved å velge samarbeidspartner Starhub. Besøkte deres kundeservice, men de kunne ikke hjelpe. Kontaktet Get her i Norge i dag, men fikk bare noen dårlige bortforklaringer. Ba om å få snakke med sjefen, men det ville de ikke. Sa at de måtte skrive en melding først. Jeg ba da om en kopi av meldingen, men har ikke fått noe enda. Advarer hermed alle om å ikke stole på Get dekning utenfor EØS. Sier opp abonnementet hvis jeg ikke får hjelp med dette problemet

Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Get begår avtalebrudd"
9 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har fri bruk av mobildata innenfor EU/EØS inkludert i mitt mobilabonnement hos Get. Etter at jeg oppholdt meg i Frankrike fem dager i september i år ble jeg fakturert (i underkant av kr. 500.- ekstra) som om jeg hadde brukt mobilen i nabolandet Sveits som den gang ikke var inkludert i ordningen. Get bestrider ikke at jeg var i Frankrike, men sier at jeg oppholdt meg for nær den sveitsiske grensen med det resultat at min mobil som hadde "automatisk operatørsøk" påslått, koblet seg opp mot Gets sveitsiske operatør. Jeg mener at Get må ta det økonomiske ansvaret for dette, ettersom jeg/mobilen var i Frankrike. Det mener ikke Get, der sier de at siden jeg var for nær den sveitsiske grensen så burde jeg ha valgt fransk operatør manuelt(!). På spørsmål hevder Get at de ikke vet hvor langt inne i et land man må være for å være sikker på at man ikke kobles opp mot nabolandets operatører... Er man mobilkunde hos Get med fri bruk av mobildata innenfor EU/EØS inkludert i sitt abonnement, kan man altså risikere å måtte betale for mobilbruk som om man var i Tyrkia selv om man er i Hellas, eller betale som om man er i Marokko til tross for at man oppholder seg på Kanariøyene (dersom "automatisk operatørsøk" er slått på). Jeg kan ikke forstå at dette er riktig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fakturering"
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig fakturering, svært misvisende og forvirrende. Betaler langt over en måned i forkant og det er alltid høyere slutt kostnader en forventet. Det var heller ikke fri dekning i Skandinavia, så fikk en overraskende sum i gave.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Generelt dårlig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig dekning. Var langt uti gokk (Bästorp) med to venner. En hadde telenor og den andre Telia. Begge hadde 4G og flere streker. Jeg hadde 2 streker og det byttet mellom E og H istedenfor 4G. Helt bedrøvelig.

Gro E. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fra hytta på Hvaler har vi dårlig dekning. Det faller ut under andre telefonsamtaler. Vi har ringt kundeservice, vedkommende kunne ikke hjelpe oss.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Skandale med portering fra ICE til GET mobil"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg valgte å gå over til Get, da en telefonselger lovte gull og grønne skoger, med gratis tre måneder og lavere månedspris, men det viktigste var jo å få alt samlet ettersom jeg har internet og tv også og det har fungert tilfredsstillende. Jeg kontaktet som avtalt Spaceworld for nytt sim kort ved porteringstidspunk, de satt inn sim kort, og vi restartet telefonen, ingen kontakt med net, på telefon med Get kundeservice fredag kveld i to timer med en lånt telefon, med tre forskjellige kundebehandlere, ingen kontakt med net, Neste dag uten net, på chat med Get i en time, fremdeles uten resultat, gikk så tilbake til Spaceworld, der sto det tre illsinte kunder i kø foran meg med akkurat samme problemer med Get, Jeg ba om å få overført mobilabonnementet mitt øyeblikkelig tilbake til ICE, det tar en uke, resultat pga GET sin totale mangel på å kunne løse dette problemet er en uke uten telefondekning, og flere timer i telefonkø/chat, tapt arbeidstid og mangel på kontakt med omverden altså en uka grunnet den skandaløse GET saken. ADVARSEL TIL ALLE ! Ligg unna alt som heter Get Mobil, dette er en total scam og de leverer ikke mobilnett som avtalt

Svar fra Get Mobil
13.06.2018 21.42
Hei Bjørn. Slik som dette skal det selvfølgelig ikke være og vi er lei oss for at du har hatt alle disse problemene i forbindelse med bytte til oss. Alt som kan gå galt har tydeligvis skjedd på en gang! :( Heldigvis hører dette til sjeldenheten - uheldigvis, og veldig beklagelig, så rammet dette deg. Vi kan ikke annet enn å legge oss flate, og kan love at vi gjør alt vi kan for at dette ikke skjer igjen - hverken for deg, eller noen andre.

Mvh Get
Asbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lite tilfredsstillende kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig kundeservice, er dårlige på å sperre spam (uønskede e-poster) og vil ikke stoppe oppringninger fra mangesifrede telefonnummer (tilbakeringing fra utlandet).

Svar fra Get Mobil
13.06.2018 20.16
Hei Asbjørn. Det er leit å høre at du opplever det slik. Vi jobber hver eneste dag for å tilby våre kunder den aller beste servicen, og vi er veldig lei oss for at vi ikke har greid å gjøre dette for deg. I forhold til det du nevner med uønsket e-post så oppgraderer vi stadig sikkerhetsinnstillingene på mailserverne til Getmail. Vi hadde litt problemer med en del uønskede e-poster via våre mailservere for et halv års tid siden, og har gjort en rekke tiltak for å stoppe dette. Vi er ikke ferdige og vi lover at vi gjør det vi kan for å levere en god og trygg tjeneste.

Når det kommer til hyppige oppringninger fra utenlandske telefonnummer (svindel-samtaler) så jobber vi aktivt for å forhindre disse. Så snart vi blir oppmerksomme på de så gjør vi det vi kan for å sette en stopper for dem. Det som er utfordrende med disse er at de ofte ringer fra mange forskjellige numre, og vi må da oppdage og blokkere hvert enkelt. Noen greier vi dog ikke å stoppe, og vi skjønner at det er irriterende. Dette er dessverre en utfordring alle mobilselskaper sliter med.

Mvh Get
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ingen tilbakemelding fra Get etter problem med mobil i Nederland"
4 syns denne omtalen er nyttig

Mobilen tar ikke innkomne samtaler i Nederland, klaget flere ganger til Get uten at de har løst dette. Reiste fra Nederland til Lisboa, der virket telefonen som normalt. Tilbake til Nederland og hadde samme problem. Det har gått mer enn 10 dager siden jeg flagget dette første gang, ingen tilbakemelding fra Get verken på sms eller e-mail. Når jeg ringer sitter det en blid person og ber mye av de samme opplysninger som sist og videresender dette til it-avdelingen. Selv om eg har bedt om tilbakemelding, kommer det ikke et pip fra dem.
Våre to mobilabonnement er på vei til Telenor og der blir de lenge. Det som irriterer meg mest er mangel på tilbakemelding, problemet kan ligge i Nederland.

Svar fra Get Mobil
15.05.2018 16.02
Hei Eddy. Først og fremst vil vi beklage at du opplevde problemer med mobiltjenestene fra oss da du var på utenlandstur. Slik skal det selvfølgelig ikke være, og vi tar det på største alvor. Beklager også for at det tok lang tid å komme tilbake til deg med en forklaring, og jeg håper du har fått de tilbakemeldingene du ventet på til nå. Dersom det fortsatt gjenstår en forklaring så er du mer enn velkommen til å ta kontakt med oss igjen.

Mvh Get
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mest for pengene"
2 syns denne omtalen er nyttig

Billig abonnement og god kundeservice. Dekningen vil bli enda bedre hvis de bytter fra Telias til Telenors nett.

Svar fra Get Mobil
15.05.2018 16.01
Hei Vidar! Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi har nok ingen planer om å bytte bort fra Telias prisbelønnede mobildekning, men beklager at du opplever at den ikke er god nok. Ta gjerne kontakt med oss dersom du trenger bistand for å se på hva som kan være problemet!

Mvh Get
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Get mobil - billig og god dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde store problemer med dekning på telefoni på Telenors nett. Byttet til Get, som benytter Telias nett. Har i dag god dekning og sparer kr 50 pr mnd med 4GB/ mnd.

Svar fra Get Mobil
15.05.2018 15.58
Hei! Så godt å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet fra oss! Takk for tilbakemeldingen! :)

Mvh Get
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Mister dekning ofte, til og med midt på E-18
Måtte ringe opp igjen 5 ganger på samme turen. Har bestilt nytt hos min gamle leverandør.

Svar fra Get Mobil
15.05.2018 15.58
Hei Trond! Så leit å høre at du har opplevd problemer med abonnementet du hadde fra oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Dersom du eller andre opplever dette er det selvfølgelig bare å ta kontakt med kundeservicen vår, så hjelper vi gjerne.

Mvh Get
Johackim G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Inviterer til bursdag, men glemmer å invitere 'vennene' sine"
5 syns denne omtalen er nyttig

Get mobil feirer 1 år og inviterer til bursdagsselskap, hyggelig for mange det.
Men vi som er kunder der, vi får ingen invitasjon til festen.
Det må være tidenes blunder av en operatør og invitere til fest med bare nye mennesker.

Vårt vennskap er ihvertfall over når det gjelder mobil, takk for den korte tiden, jeg var vist noen dager for rask på å bytte til dere. Og meg vil dere ikke invitere i bursdagen.

Takk for meg!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Value for money"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig mye for pengene her. Oversiktlig app og bra innhold. Merker ikke noe forskjell fra Telia annet enn billigere pris og mer innhold. HBO er et veldig godt pluss!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Værste jeg har vært borti"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ikke fornøyd, verken med kundeservice eller mobilabonnement. Byttet til get fordi jeg fikk bra tilbud på datamengde, men angrer..

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Kjeltringer!!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Fått mnd fakturaer på 1500-3000 hver fakturering i 3 mnd. Get svarer ikke på hva dette gjelder, unntatt internett roaming bruk.. Det er bare det at jeg får sms hver gang internett er tom, og blir bedt om å fylle på for å ikke få slakket hastigheten. Jeg bruker ikke mobildata overhode, den er bare på. Svar fra Get, slutt å fylle på. Jeg blir fakturer for påfylling og ekstra internett bruk?? Nå vil jeg ikke betale disse regningene, bestrider kravet. Jeg har utallige ganger bedt Get finne ut av hva som skjer, men ingen prioritet på å få svar. I stede valgte Get å stenge absolutt alt for både utgående og inngående kl 20. På kvelden, uten forhåndsvarsel. Er dette en typisk sak for forbrukerrådet når det gjelder Get?
Dette er så vilt- og har man som forbruker rettigheter over hode?
Finnes det gode seriøse telefonsselskap? Get er iallefall ikke ett av dem. Tilbudet er ikke så glamorøst når regningen kommer.

Kjuagutt
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Svært fornøyd, men dekningen var ikke god nok der jeg reiser"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hva som er bra:
+Kundebehandlerne
+Pris

Hva kan bli bedre:
-Dekning
-Tidvis lang ventetid når man skal ha kontakt med dem

Det kan fra tid til annen være noe lang venting (opp til 20 min) når man ringer dem, men man kan også nå dem via Chat, dette går stort sett raskere. Når man har kommet igjennom og får snakke med en kundebehandler opplever jeg kundeservicen som svært god, med hyggelige, kunnskapsrike og løsnings orientere ansatte.

Jeg har byttet tilbake til Telenor nå grunnet dekningen, Get bruker Telia sitt nett og det dekker ikke helt mine behov.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig og ingen faktura overaskelser"
4 syns denne omtalen er nyttig

Meget god pris, og fornuftige datapakker dersom forbruket overstiges.
Er ikke fornøyd med Telia dekningen i det område jeg vanligvis ferdes.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning i utlandet"

Manglende dekning i India. Ingen opplysning på Get.no om dette.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Greit nok!"

Opplever treig oppringning og av og til dårlig linje, blir brutt innimellom.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fungerer utmerket"
1 syns denne omtalen er nyttig

Stabilt og rimelig, har ikke hatt problemer med bredbånd, TV eller mobil.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR