Meny
Get Mobil har blitt kjøpt av Telia
EGet Mobil ble kjøpt opp av Telia den 27. juni 2019, og kundene ble videreført til Telia.

Get Mobil omtaler og erfaringer

2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Verdi for pengene
Middels
0
av 35 innen
mobilselskap
44%
anbefaler
Get Mobil

"Dårlig dekning i utlandet"

Omtale om Get Mobil skrevet av Sissel for 16.01.2019 11.45

Get Mobil har totalt 32 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Get Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning i utlandet"

Manglende dekning i India. Ingen opplysning på Get.no om dette.

Bytt.no
"Dårlig dekning i utlandet" skrev Sissel om Get Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Get Mobil?
Gjør som Sissel og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Get Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Greit nok!"

Opplever treig oppringning og av og til dårlig linje, blir brutt innimellom.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Enkelt!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Get mobil er superrenkelt, du får alt på èn regning. Jeg har ikke hatt noe problemer. Pluss du får med HBO Nordic.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ingen dekning i Singapore"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært i Singapore i nærmere 3 uker. Fikk ingen mobildekning. Prøvde både på auto og ved å velge samarbeidspartner Starhub. Besøkte deres kundeservice, men de kunne ikke hjelpe. Kontaktet Get her i Norge i dag, men fikk bare noen dårlige bortforklaringer. Ba om å få snakke med sjefen, men det ville de ikke. Sa at de måtte skrive en melding først. Jeg ba da om en kopi av meldingen, men har ikke fått noe enda. Advarer hermed alle om å ikke stole på Get dekning utenfor EØS. Sier opp abonnementet hvis jeg ikke får hjelp med dette problemet

Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Get begår avtalebrudd"
9 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har fri bruk av mobildata innenfor EU/EØS inkludert i mitt mobilabonnement hos Get. Etter at jeg oppholdt meg i Frankrike fem dager i september i år ble jeg fakturert (i underkant av kr. 500.- ekstra) som om jeg hadde brukt mobilen i nabolandet Sveits som den gang ikke var inkludert i ordningen. Get bestrider ikke at jeg var i Frankrike, men sier at jeg oppholdt meg for nær den sveitsiske grensen med det resultat at min mobil som hadde "automatisk operatørsøk" påslått, koblet seg opp mot Gets sveitsiske operatør. Jeg mener at Get må ta det økonomiske ansvaret for dette, ettersom jeg/mobilen var i Frankrike. Det mener ikke Get, der sier de at siden jeg var for nær den sveitsiske grensen så burde jeg ha valgt fransk operatør manuelt(!). På spørsmål hevder Get at de ikke vet hvor langt inne i et land man må være for å være sikker på at man ikke kobles opp mot nabolandets operatører... Er man mobilkunde hos Get med fri bruk av mobildata innenfor EU/EØS inkludert i sitt abonnement, kan man altså risikere å måtte betale for mobilbruk som om man var i Tyrkia selv om man er i Hellas, eller betale som om man er i Marokko til tross for at man oppholder seg på Kanariøyene (dersom "automatisk operatørsøk" er slått på). Jeg kan ikke forstå at dette er riktig.

Get Mobil har totalt 32 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR