Get Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ingen rollover kvote hos Get, henger ikke sammen hva andre operatører tilbyr.
Hei, vi har lansert rollover, så da er det bare å bytte ;) Hilsen Get
Mobilen tar ikke innkomne samtaler i Nederland, klaget flere ganger til Get uten at de har løst dette. Reiste fra Nederland til Lisboa, der virket telefonen som normalt. Tilbake til Nederland og hadde samme problem. Det har gått mer enn 10 dager siden jeg flagget dette første gang, ingen tilbakemelding fra Get verken på sms eller e-mail. Når jeg ringer sitter det en blid person og ber mye av de samme opplysninger som sist og videresender dette til it-avdelingen. Selv om eg har bedt om tilbakemelding, kommer det ikke et pip fra dem. Våre to mobilabonnement er på vei til Telenor og der blir de lenge. Det som irriterer meg mest er mangel på tilbakemelding, problemet kan ligge i Nederland.
Hei Eddy. Først og fremst vil vi beklage at du opplevde problemer med mobiltjenestene fra oss da du var på utenlandstur. Slik skal det selvfølgelig ikke være, og vi tar det på største alvor. Beklager også for at det tok lang tid å komme tilbake til deg med en forklaring, og jeg håper du har fått de tilbakemeldingene du ventet på til nå. Dersom det fortsatt gjenstår en forklaring så er du mer enn velkommen til å ta kontakt med oss igjen. Mvh Get
Billig abonnement og god kundeservice. Dekningen vil bli enda bedre hvis de bytter fra Telias til Telenors nett.
Hei Vidar! Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi har nok ingen planer om å bytte bort fra Telias prisbelønnede mobildekning, men beklager at du opplever at den ikke er god nok. Ta gjerne kontakt med oss dersom du trenger bistand for å se på hva som kan være problemet! Mvh Get
Det er ikke rollover å få hos Get, dette er for dårlig...
Heisann! Vi er glade for å kunne fortelle at vi siden du skrev denne kommentaren har fått Data rollover på våre abonnement! :) Mvh Get
Er fornøyd. Hjelpsomme når du ringer. Alt et veldig bra.
Hei Karin! Så godt å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet fra oss. Takk for tilbakemeldingen! :) Mvh Get
Hadde store problemer med dekning på telefoni på Telenors nett. Byttet til Get, som benytter Telias nett. Har i dag god dekning og sparer kr 50 pr mnd med 4GB/ mnd.
Hei! Så godt å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet fra oss! Takk for tilbakemeldingen! :) Mvh Get
Mister dekning ofte, til og med midt på E-18 Måtte ringe opp igjen 5 ganger på samme turen. Har bestilt nytt hos min gamle leverandør.
Hei Trond! Så leit å høre at du har opplevd problemer med abonnementet du hadde fra oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Dersom du eller andre opplever dette er det selvfølgelig bare å ta kontakt med kundeservicen vår, så hjelper vi gjerne. Mvh Get