Get Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice, er dårlige på å sperre spam (uønskede e-poster) og vil ikke stoppe oppringninger fra mangesifrede telefonnummer (tilbakeringing fra utlandet).
Hei Asbjørn. Det er leit å høre at du opplever det slik. Vi jobber hver eneste dag for å tilby våre kunder den aller beste servicen, og vi er veldig lei oss for at vi ikke har greid å gjøre dette for deg. I forhold til det du nevner med uønsket e-post så oppgraderer vi stadig sikkerhetsinnstillingene på mailserverne til Getmail. Vi hadde litt problemer med en del uønskede e-poster via våre mailservere for et halv års tid siden, og har gjort en rekke tiltak for å stoppe dette. Vi er ikke ferdige og vi lover at vi gjør det vi kan for å levere en god og trygg tjeneste. Når det kommer til hyppige oppringninger fra utenlandske telefonnummer (svindel-samtaler) så jobber vi aktivt for å forhindre disse. Så snart vi blir oppmerksomme på de så gjør vi det vi kan for å sette en stopper for dem. Det som er utfordrende med disse er at de ofte ringer fra mange forskjellige numre, og vi må da oppdage og blokkere hvert enkelt. Noen greier vi dog ikke å stoppe, og vi skjønner at det er irriterende. Dette er dessverre en utfordring alle mobilselskaper sliter med. Mvh Get
Fikk beskjed om at "rollover" kom da jeg ble GET mobilkunde. Det har enda ikke skjedd. Dårlig😕
Hepp! Data Rollover er lansert hos Get - vi håper du er fornøyd! :) Hilsen Get
Ingen rollover kvote hos Get, henger ikke sammen hva andre operatører tilbyr.
Hei, vi har lansert rollover, så da er det bare å bytte ;) Hilsen Get
Mobilen tar ikke innkomne samtaler i Nederland, klaget flere ganger til Get uten at de har løst dette. Reiste fra Nederland til Lisboa, der virket telefonen som normalt. Tilbake til Nederland og hadde samme problem. Det har gått mer enn 10 dager siden jeg flagget dette første gang, ingen tilbakemelding fra Get verken på sms eller e-mail. Når jeg ringer sitter det en blid person og ber mye av de samme opplysninger som sist og videresender dette til it-avdelingen. Selv om eg har bedt om tilbakemelding, kommer det ikke et pip fra dem. Våre to mobilabonnement er på vei til Telenor og der blir de lenge. Det som irriterer meg mest er mangel på tilbakemelding, problemet kan ligge i Nederland.
Hei Eddy. Først og fremst vil vi beklage at du opplevde problemer med mobiltjenestene fra oss da du var på utenlandstur. Slik skal det selvfølgelig ikke være, og vi tar det på største alvor. Beklager også for at det tok lang tid å komme tilbake til deg med en forklaring, og jeg håper du har fått de tilbakemeldingene du ventet på til nå. Dersom det fortsatt gjenstår en forklaring så er du mer enn velkommen til å ta kontakt med oss igjen. Mvh Get
Billig abonnement og god kundeservice. Dekningen vil bli enda bedre hvis de bytter fra Telias til Telenors nett.
Hei Vidar! Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi har nok ingen planer om å bytte bort fra Telias prisbelønnede mobildekning, men beklager at du opplever at den ikke er god nok. Ta gjerne kontakt med oss dersom du trenger bistand for å se på hva som kan være problemet! Mvh Get
Det er ikke rollover å få hos Get, dette er for dårlig...
Heisann! Vi er glade for å kunne fortelle at vi siden du skrev denne kommentaren har fått Data rollover på våre abonnement! :) Mvh Get
Er fornøyd. Hjelpsomme når du ringer. Alt et veldig bra.
Hei Karin! Så godt å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet fra oss. Takk for tilbakemeldingen! :) Mvh Get