Get Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Get mobil er superrenkelt, du får alt på èn regning. Jeg har ikke hatt noe problemer. Pluss du får med HBO Nordic.
Har vært i Singapore i nærmere 3 uker. Fikk ingen mobildekning. Prøvde både på auto og ved å velge samarbeidspartner Starhub. Besøkte deres kundeservice, men de kunne ikke hjelpe. Kontaktet Get her i Norge i dag, men fikk bare noen dårlige bortforklaringer. Ba om å få snakke med sjefen, men det ville de ikke. Sa at de måtte skrive en melding først. Jeg ba da om en kopi av meldingen, men har ikke fått noe enda. Advarer hermed alle om å ikke stole på Get dekning utenfor EØS. Sier opp abonnementet hvis jeg ikke får hjelp med dette problemet
Jeg har fri bruk av mobildata innenfor EU/EØS inkludert i mitt mobilabonnement hos Get. Etter at jeg oppholdt meg i Frankrike fem dager i september i år ble jeg fakturert (i underkant av kr. 500.- ekstra) som om jeg hadde brukt mobilen i nabolandet Sveits som den gang ikke var inkludert i ordningen. Get bestrider ikke at jeg var i Frankrike, men sier at jeg oppholdt meg for nær den sveitsiske grensen med det resultat at min mobil som hadde "automatisk operatørsøk" påslått, koblet seg opp mot Gets sveitsiske operatør. Jeg mener at Get må ta det økonomiske ansvaret for dette, ettersom jeg/mobilen var i Frankrike. Det mener ikke Get, der sier de at siden jeg var for nær den sveitsiske grensen så burde jeg ha valgt fransk operatør manuelt(!). På spørsmål hevder Get at de ikke vet hvor langt inne i et land man må være for å være sikker på at man ikke kobles opp mot nabolandets operatører... Er man mobilkunde hos Get med fri bruk av mobildata innenfor EU/EØS inkludert i sitt abonnement, kan man altså risikere å måtte betale for mobilbruk som om man var i Tyrkia selv om man er i Hellas, eller betale som om man er i Marokko til tross for at man oppholder seg på Kanariøyene (dersom "automatisk operatørsøk" er slått på). Jeg kan ikke forstå at dette er riktig.
Elendig fakturering, svært misvisende og forvirrende. Betaler langt over en måned i forkant og det er alltid høyere slutt kostnader en forventet. Det var heller ikke fri dekning i Skandinavia, så fikk en overraskende sum i gave.
Stabilt og rimelig, har ikke hatt problemer med bredbånd, TV eller mobil.
Dårlig dekning. Var langt uti gokk (Bästorp) med to venner. En hadde telenor og den andre Telia. Begge hadde 4G og flere streker. Jeg hadde 2 streker og det byttet mellom E og H istedenfor 4G. Helt bedrøvelig.
Fra hytta på Hvaler har vi dårlig dekning. Det faller ut under andre telefonsamtaler. Vi har ringt kundeservice, vedkommende kunne ikke hjelpe oss.