Get Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er fornøyd. Hjelpsomme når du ringer. Alt et veldig bra.
Hei Karin! Så godt å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet fra oss. Takk for tilbakemeldingen! :) Mvh Get
Hadde store problemer med dekning på telefoni på Telenors nett. Byttet til Get, som benytter Telias nett. Har i dag god dekning og sparer kr 50 pr mnd med 4GB/ mnd.
Hei! Så godt å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet fra oss! Takk for tilbakemeldingen! :) Mvh Get
Mister dekning ofte, til og med midt på E-18 Måtte ringe opp igjen 5 ganger på samme turen. Har bestilt nytt hos min gamle leverandør.
Hei Trond! Så leit å høre at du har opplevd problemer med abonnementet du hadde fra oss. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Dersom du eller andre opplever dette er det selvfølgelig bare å ta kontakt med kundeservicen vår, så hjelper vi gjerne. Mvh Get
Get mobil feirer 1 år og inviterer til bursdagsselskap, hyggelig for mange det. Men vi som er kunder der, vi får ingen invitasjon til festen. Det må være tidenes blunder av en operatør og invitere til fest med bare nye mennesker. Vårt vennskap er ihvertfall over når det gjelder mobil, takk for den korte tiden, jeg var vist noen dager for rask på å bytte til dere. Og meg vil dere ikke invitere i bursdagen. Takk for meg!
Veldig mye for pengene her. Oversiktlig app og bra innhold. Merker ikke noe forskjell fra Telia annet enn billigere pris og mer innhold. HBO er et veldig godt pluss!
Ikke fornøyd, verken med kundeservice eller mobilabonnement. Byttet til get fordi jeg fikk bra tilbud på datamengde, men angrer..
Fått mnd fakturaer på 1500-3000 hver fakturering i 3 mnd. Get svarer ikke på hva dette gjelder, unntatt internett roaming bruk.. Det er bare det at jeg får sms hver gang internett er tom, og blir bedt om å fylle på for å ikke få slakket hastigheten. Jeg bruker ikke mobildata overhode, den er bare på. Svar fra Get, slutt å fylle på. Jeg blir fakturer for påfylling og ekstra internett bruk?? Nå vil jeg ikke betale disse regningene, bestrider kravet. Jeg har utallige ganger bedt Get finne ut av hva som skjer, men ingen prioritet på å få svar. I stede valgte Get å stenge absolutt alt for både utgående og inngående kl 20. På kvelden, uten forhåndsvarsel. Er dette en typisk sak for forbrukerrådet når det gjelder Get? Dette er så vilt- og har man som forbruker rettigheter over hode? Finnes det gode seriøse telefonsselskap? Get er iallefall ikke ett av dem. Tilbudet er ikke så glamorøst når regningen kommer.