Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Happybytes
4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 39 innen
mobilselskap
85%
anbefaler
Happybytes
Filtrer omtaler
220
18
7
12
25
Sorter omtaler etter
Viser av 282 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Farshid E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Om abonnement"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det var raskt svar og hyggelig. Jeg merket at kundeservice var også tålmodig. Jeg har ikke bestilt et mobilabonnement fra Happybytes enda.

Svar fra Happybytes
01.12.2021 10:41
Takk for hyggelig omtale. Håper å se deg som kunde hos oss 👍🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra abonnement"
2 syns denne omtalen er nyttig

Mye data for pengene. God og effektiv kundeservice.

Svar fra Happybytes
01.12.2021 10:38
Både BILLIG og BRA der altså 🙌🏻 Tusen takk for tilbakemeldingen. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Hurtig og god kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig hyggelige folk på kundesenteret og de hadde god greie på det de jobbet med. Hurtig og god løsning på problemet.

Svar fra Happybytes
30.11.2021 09:39
Hei Odd, Vi jobber målrettet og nitidig med å alltid kunne gi den beste kundeservicen. Glad for å høre at det også var din opplevelse. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter dag 1 var det problemer med telenor nett. Tok kontakt for å høre hva som var problemet. Ble møtt av en lite hyggelig servicemedarbeider på messenger, som ikke kunne bruke verken punktum, store bokstaver eller spørsmålstegn. Lite imøtekommende. Flere spørsmål jeg hadde ble svart med klipp og lim fra vilkår. Lite imøtekommenhet på service, og robotaktige svar - dog med dårlig skrivestil. Med henvendelse at jeg opplevde det som dårlig service, ble jeg fortalt de hadde mange gode anmeldelser. Som om min betydning var null verdt. Det var flere misforståelser via messenger, både hva jeg mente og hva som ble skrevet pga dårlig skrivestil. Byttet operatør etter dette useriøse møtet med menneskene bak happybytes.. Konstruktiv tilbakemedling med møting av kunde vil hjelpe dere å vokse. Jeg har hatt mange ulike opratører oppigjennom. Dette er det mest lavmeldte og useriøse jeg har opplevd på kundeservicefronten. Anbefales ikke.

Svar fra Happybytes
30.11.2021 09:58
Nettverksproblemer hos Telenor er dessverre ikke noe vi rår over. Beklagelig at vi ikke kunne gjøre deg fornøyd. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Bra dialog - enkel hjemmeside."
3 syns denne omtalen er nyttig

Raskt svar på epost og messenger. God dialog. Enkel hjemmeside.

Svar fra Happybytes
23.11.2021 14:00
👍🏻
Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Imponerende raskt svar"
9 syns denne omtalen er nyttig

Epost jeg sendte til support ble svart på imponerende 7 minutter.

Svar fra Happybytes
19.11.2021 09:10
Hei og takk for hyggelig tilbakemelding🙏🏻 Vi jobber hele tiden for å gi den beste kundeservicen og svare så fort (og godt) som mulig. Thomas // Happybytes
Atle B. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Lite fornøyd"
4 syns denne omtalen er nyttig

Markedsføringen er / var villedende i og med at det ble poengtert at det var 30GB tilgjengelig pr måned, uten å utheve at det begrenset seg til 1GB pr dag og etter det må det kjøpes pakker på 1 GB til 19 kroner pr stk. Hvis ikke blir du i realiteten stengt ute slik jeg ble ganske tidlig på ettermiddagen og tapte to styremøter og en masse med eposter. Det var ikke mulig å logge inn for å kjøpe ekstra pakke for alt gikk i time out. Jeg hadde en Windows oppdatering tidligere den dagen og gikk da i 1GB taket. Det er helt feil å markedsføre 30GB pr måned når det er 1 GB pr dag som teller. Dette abonnementet er dyrere for meg med kun en ekstra pakke i måneden, sammenlignet med det abonnementet jeg hadde før. Kundeservice er også helt elendig, ingen telefon, chatte via Messanger, dette er ikke seriøst og gjennomtenkt. Her er det noen som har tenkt å tjene raske penger. Jeg bytter abonnement hvis jeg må kjøpe flere ekstrapakker. ABK

Svar fra Happybytes
19.11.2021 09:10
Det du skriver stemmer jo slett ikke. - Det kommer klart frem på abonnementet Mye Data at man får 1GB per dag. Aktiver du "auto-data" får du inntil 4 GB ekstra til kun 19,- per GB. - Både før og når man blir kunde hos oss er vi veldig klare på at vi benytter chat og epost. Det får vi strålende tilbakemeldinger på da vi kan svare våre kunder svært raskt. - Skal vi kunne tilby de beste prisene må vi også være kostnadseffektive. Det har veldig lite med "raske penger" å gjøre. Jeg syntes det er flott at kunder kan gi både ros og ris men det er fint om man forsøker å holde en noe mer saklig tone en det du evner her. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og greit - Aldri hatt problem"
6 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøgd! Aldri hatt nokon problem, og kundesenter svarte på epost innen 3 min på ein henvendelse eg hadde.

Svar fra Happybytes
18.11.2021 13:04
Hei Jon Er du Happy er vi Happy. Tusen takk for fin tilbakemelding 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Konkurransedyktig mobilabonnement"
8 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er meget fornøyd med variasjonen av mobilpakkene, og prisen som slår de fleste

Svar fra Happybytes
11.11.2021 14:01
Hei Linda Takk for hyggelig tilbakemelding. Da har vi levert på både billig og bra, slik vi skal 👍🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bytte av type abb"
8 syns denne omtalen er nyttig

Ville bytte til et abb med større datamengde. Mye data for pengene.

Svar fra Happybytes
02.11.2021 11:48
Hei Knut, Både billig og bra er det vi navigerer etter og skal fortsette å levere på 👍🏻 Thomas // Happybytes
Christian J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra kundeservice"
7 syns denne omtalen er nyttig

Perfekt for meg som liker å spare litt penger . Får mye for penge e herå

Svar fra Happybytes
02.11.2021 11:45
Takk for hyggelig omtale. Vi skal levere både billig og bra også i fortsettelsen 👍🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket selskap."
9 syns denne omtalen er nyttig

Mine erfaringer er helt "happy". Greie og kjappe tilbakemeldinger fra kundeservice. God dekning til en fornuftig pris.

Svar fra Happybytes
01.11.2021 20:09
Takk for hyggelig tilbakemelding Sigmund. Vi skal stå på for at du fortsetter å være happy med Happybytes 👍🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Scammy markedsføring og kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Bare surr, ikke benytt - de kansellerte heller ikke abonnementet etter at jeg hadde bedt om dette og de bekreftet. Skyldte på at 'systemet hang seg'. Styr unna.

Svar fra Happybytes
29.10.2021 11:15
Vi tar ris på strak arm når vi har gjort noe galt men dette blir useriøst og tullete. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"
9 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice ga raskt svar på spørsmål og kom med gode anbefalinger. Meget god erfaring.

Svar fra Happybytes
25.10.2021 15:37
Hei Anders Flott å høre at du er fornøyd. Teamet på kundeservice lover å svare like kjapt også neste gang. Både billig og bra vet du 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Therese S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Happy med happybytes"
9 syns denne omtalen er nyttig

Overføringen til og oppfølgingen fra Happybytes har vært strålende - og er veldig fornøyd med de lave prisene. Alt fungerer utmerket!

Svar fra Happybytes
21.10.2021 17:17
Hei Therese Supert å høre at du er fornøyd med overgangen til Happybytes. Vi lover å stå på for å levere på både billig og bra 🙌🏻
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og utmerket mobilleverandør."
9 syns denne omtalen er nyttig

Fleksibel og enkel men profesjonell og billigst mobilleverandør. Dekningen er helt bra for meg. Jeg er helt fornøyd.

Svar fra Happybytes
21.10.2021 17:17
Takk skal du ha for hyggelig tilbakemelding 👍🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra opplegg"
9 syns denne omtalen er nyttig

Gode priser, ikkje noko tull. Og kundeservicen er megabra, veldig raske til å svare på epost. Mykje bedre enn alle dei større aktørane!

Svar fra Happybytes
20.10.2021 17:42
Hei Bjarne Her ser det ut til at vi har levert på "både billig og bra". Det lover vi og fortsette med 👍🏻 Thomas // Happybytes
Weronika
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt, billig og bra"
9 syns denne omtalen er nyttig

Enkelt abonnement hvor du får mye for pengene. I tillegg er dekningen bra og ingen problemer forløpig

Svar fra Happybytes
20.10.2021 17:42
Hei, Både billig og bra. Det er vårt løfte til dere. Vi lover å jobbe på for å bli enda billigere og enda bedre 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og billigst"
8 syns denne omtalen er nyttig

Har 30GB (1GB per dag)- abonnementet og er storfornøyd. Billig å kjøpe ekstra datapakke om nødvendig og en pris konkurrentene ikke kan matche. Forrige mobiloperatør ringte og prøvde å få meg tilbake, men han la raskt på da han fikk vite at jeg hadde gått over til Happybytes.

Svar fra Happybytes
20.10.2021 14:57
Hei Mikal En fryd å lese det du skriver. Vi jobber på for å levere på både billig og bra 👍🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enormt bedre 5G hastighet."
7 syns denne omtalen er nyttig

Bytter fra ChiliMobil til HappyBytes for å teste ut Telia v Telenor. Sålangt oppnår jeg dobbelt så god hastighet med Telenor-dekning. Skulle gjerne ønske HappyBytes appen ble bedre, eller lettere å bruke.

Svar fra Happybytes
20.10.2021 14:57
Hei Erik Godt å høre at du er fornøyd med både dekning og hastighet. Vi jobber med Appen så her kommer det bedre løsninger på nyåret 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"fantastico."
7 syns denne omtalen er nyttig

betaler for det jeg bruker, på en måte. Snakker i telefonen, sender sms. og betaler en fast lav sum hver måned.

Svar fra Happybytes
14.10.2021 13:21
Grazie mille Ola 🙏🏻 Don Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp kundeservice"
8 syns denne omtalen er nyttig

Opplevd veldig god kundeservice som kunde hos Happybytes.

Svar fra Happybytes
12.10.2021 15:53
Takk skal du ha for hyggelig omtale Daniel. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bytte av abonnement innen Happybytes"
8 syns denne omtalen er nyttig

Effektiv saksbehandling er nøkkelordet for Happybytes

Svar fra Happybytes
12.10.2021 15:53
Enkelt og komme i kontakt og raskt svar er det vi jobber etter, så flott å høre at det også er din opplevelse av oss. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billigst og best"
7 syns denne omtalen er nyttig

Her får man jacobs kvalitet til first price pris, paradoksalt nok. Full telenor dekning, altså dekning som faktisk fungerer, fri fart - ikke noe hastighetstull som "andre" operatører har. Kommer nok aldri til å bytte abonnement igjen etter jeg byttet til Fri Data, noe jeg faktisk kan gjøre når jeg vil siden de ikke har bindingstid. Takk for fighten for oss kunder Happybytes!

Svar fra Happybytes
12.10.2021 09:00
Må jo bare bli glad av en slik fin tilbakemelding. Vi jobber på for å bli enda bedre vi Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og billig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke angret på at jeg byttet til Happybytes. Det er et enkelt valg med oversiktlig faktura, lav pris og Telenor dekning.

Svar fra Happybytes
12.10.2021 09:00
Takk for fin tilbakemelding Thomas // Happybytes
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR