Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
2
av 37 innen
mobilselskap
90%
anbefaler
Happybytes
Filtrer omtaler
131
7
3
6
8
Sorter omtaler etter
Viser av 155 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Andreas N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ring billig i Norge og til/fra utlandet"
4 syns denne omtalen er nyttig

I tillegg til å ha markedenes billigste priser i Norge, er også Happybytes blant de aller billigste på utenlanssamtaler. Ofte må man velge mellom billig priser i Norge og dyre utenlandssamtaler hos andre mobiloperatører, men hos Happybytes får du både billige priser i Norge og til/fra utlandet. Jeg sparte mye på å skifte til Happybytes. Kundeservicen er også upåklagelig :-)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Virker utrolig seriøst!"
4 syns denne omtalen er nyttig

I motsetning til et stort, kjent selskap, T............; er det veldig greit her å få hurtig kontakt dersom man sitter på spørsmål og vil ha hjelp med et problem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Best jeg har sett"
5 syns denne omtalen er nyttig

HAPPYBYTES ER BEST . JEG BYTTET FRA ICE OG VILLE ALDRI Gått tilbake. Billig å ringe til utlandet også. I juleferien har jeg vært i utlandet Afrika og det var så billig å ringe til Norge å motta. 2 kr per min for å motta. 2 kr per MB data. Onecall og Ice var 99 kr per MB. Absolutely garbage. HAPPYBYTES er best

Hans P. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimlig og enkelt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Bra: Bruker Telenor nettet. Enkel hjemmeside som er rask og intuitiv å navigere. Raskt svar fra support. Bruker ikke mobildata så mye så greier meg med det rimligste abonnementet til kr.70,-/mnd. Dårig: Ingenting så langt (etter ca. 3 mnd)

Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Får ikke 1 ny GB vør dag"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte et abonnement med 1 ny GB vær dag fra happybytes. No har jeg ikke fått 4g i det hele tatt de siste 5 dagene. Og det går heler ikke an og ringe til kundeservice. Det er nå av det værste jeg har vært borti. Jeg trur det er en grunn til at det bare koster 300kr for 30gb tilsammen i måneden. Det er bare så dårlig

Svar fra Happybytes
16.12.2020 09:28
Hei, Som det fremgår av våre nettsider er vår kundeservice basert på chat og epost. Vi får svært mange gode tilbakemeldinger på vår kundeservice. Problemet du beskriver er ukjent for oss og vi kan heller ikke finne noen sak på det hos oss. Fint om du kan ta kontakt med oss slik at vi kan finne ut av problemet. Mvh Thomas // Happybytes
Geir M. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det beste mobilselskapet for småbedrifter"
6 syns denne omtalen er nyttig

Vi er eit raskt voksande selskap på 25 personar som har brukt HappyBytes fra starten. Dei har ein veldig oversiktleg prismodell utan pakker, enkelt system for administrasjon og ikkje minst ein svært kjapp og hjelpsom kundeservice. Vil anbefale dei til alle andre bedrifter. PS! Når dei åpnar for å sende simkort direkte til ansatte skal dei få seks stjerner Geir M.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det beste mobilselskapet"
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med våre abonnement hos Happybytes! Kundeservicen er personlig og alltid like hyggelig. De virker som de går all in hver gang:) Stå på - og fortsett det gode arbeidet!

Inger L. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hjelpsom"
3 syns denne omtalen er nyttig

Grei tilbakemelding og rask gjennomføring. Jeg bruker kun meldinger og telefoni. Dette fordi jeg ikke har noen nytte av bilder på skjerm, de blir for små

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode løsninger og kundeservice av høy klasse!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Billige og lette løsninger som passet meg helt perfekt. Har du et spørsmål eller problem så få du enkel kontakt og de løser problemet eller svarer på spørsmålet med glede! Verdt å anbefale!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det beste alternativet dersom det passer ditt behov"
2 syns denne omtalen er nyttig

Happybytes priser og dekning er helt suveren. Det samme er kundeservicen, Her er ikke noe dill. Ingen "feller" eller ting med litens krift som er laget for at du skal snuble. Hvis du f.eks har en bestemor/bestefar med gammelt (les: dyrt) abonnement på sin telefon de "aldri" bruker data på har Happybytes et abonnement til 70 kr mnd med fri bruk og 500 mb data. Det betyr at de kan sende / motta MMS og ringe/tekste så mye de de vil (med forbehold om betalingstjenester) for 70 kr i måneden! Mange betaler 2-300 kr for samme tjeneste i dag. Kundeservice er bassert på chat eller messenger. Dette fungerer veldig bra. Men er ikke noe for alle. Svar kommer veldig raskt. Og det som skal utføres likeså. Pakkene med abonnement er ennå ikke tilpasset "vanlig forbruk". 1 for dagen er et ganske håpløst prosjekt. Man sliter jo allerede med at det betales for mye man aldri bruker.. Når Happybytes kommer med pakker på 3-7 GB til en tilsvarende god pris som på resten av det de formidler vil de bli større. Ulempen er at da blir de sikkert kjøpt opp av en av de store (Telia, Telenor etc). Glemte å poengtere en av de beste plussene: Gratis månedsavgift på tviling-sim. Et engangsgebyr på 20-30 kr og 0 kr pr mnd! Haen ekstra telefon i bilen eller på hytta uten at det koster noe.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Endelig en transparent mobiloperatør!"
3 syns denne omtalen er nyttig

God kundeservis og ingen skjulte kostnader som står med liten skrift. Her får du det du betaler for og betaler ikke for det du ikke bruker. Flex abonomentet er perfekt når mengden data varierer fra måned til måned. Som en ekstra bonus betaler du ikke ekstra for full hastighet som du gjør hos andre aktører bla. Telenor.. Absolutt verdt å bytte for å få en redelig transparent mobiloperatør!

Missfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt komisk elendig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt Happybytes kun noen korte uker og bytter tilbake til Fjordkraft. Noen dager bruker jeg over 1G og andre dager ikke, rollover eksisterer ikke..... I dag gikk jeg over 1G og da jeg skulle kjøpe mer data var hastigheten skrudd ned så kraftig at jeg ikke fikk åpnet siden for å gjøre det...siden lot seg ikke åpne på over 20 min og Safari ga opp flere ganger. De har også en kundeservice som det ikke går an å ringe til, kun chat/mail...som da igjen er selvfølgelig umulig,når nettsiden ikke lar seg åpne pga lav hastighet.

Svar fra Happybytes
19.11.2020 08:32
Hei, Vi er selvfølgelig ikke fornøyd før våre kunder er det, men vi opplever at vi informerer godt om hvordan abonnementet fungerer på nettsiden vår. "En om dagen" abonnementet er begrenset til 1 GB hver dag med full hastighet, som for de aller fleste er mer enn nok. Etter det er brukt opp blir hastigheten begrenset til 40 kbit/s. Om man ikke ønsker å få begrenset hastighet etter oppbrukt 1 GB kan man enkelt aktivere "Autopåfyll" på Min Side eller i Happybytes appen, da får man fylt på 1 GB helt automatisk til bare 19,- fortsette å bruke data med full hastighet :) Kundeservicen vår er noe av det kundene våre er aller mest fornøyd med, så leit å høre at det ikke var opplevelsen du fikk.
Arnold G. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"topp selskap"
5 syns denne omtalen er nyttig

det er bare en glede å være kunde hos happybytes hvis det er noe du lurer på får du svar med en gang.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"
5 syns denne omtalen er nyttig

Tross Corona tider er servicen fra Happybytes utmerket. Rask to the point. Og Happybytes gjør deg HAPPY

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Anbefales varmt"
11 syns denne omtalen er nyttig

Jeg undersøkte alt av dagens markedstilbud og endte opp med abonnementet "1 om dagen" hos Happybytes på en privat mobiltelefon; jeg er meget fornøyd. Her får man i skrivende stund én ny GB data hver dag, og telleren nullstilles ved midnatt. Man kan dermed skvise ut 30 GB data for bare 298 kroner. Det har vært befriende å slippe å planlegge og rasjonere mobildata for flere uker frem i tid - man har simpelthen en bestemt mengde data å bruke hver dag. Om man trenger mer data før midnatt, er 19 kroner per GB en god og konkurransedyktig pris. Selv om man skulle bruke gjennomsnittlig bare 400 MB hver dag i en måned, er det vanskelig å slå prisen, som da blir 298 kroner for 12 GB. Husk også å sammenligne andre kostnader, som samtaler/SMS til/fra utlandet, data utenfor EU/EØS om det er aktuelt, og tilleggstjenester. Igjen har Happybytes blant de beste prisene. Utover prisen er det jo mye annet som bør tas i betraktning, og også her har jeg bare gode ord. Informasjon om hva som ville skje under og etter bestilling var god, SIM-kortet kom i posten etter få dager, og porteringen skjedde problemfritt på angitt tidspunkt. Telenornettet er, for meg, landets beste. Både 4G-tale og wifi-tale fungerer. Jeg har henvendt meg én gang til kundeservice, og ble besvart raskt og hyggelig. Jeg kan varmt anbefale Happybytes.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Opplever litt for ofte dårlig hastighet/0dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dette gjelder i sentrale områder der det ikke skulle være noe problem. Da hjelper det lite at et er abonnementet er "billig"!

Svar fra Happybytes
19.10.2020 07:56
Hei, Vi leier nett av Telenor og vår dekning og hastighet er identisk med den de tilbyr egne kunder. Har du tidligere hatt dårlig dekning med Telenor vil det i så måte bli det samme hos oss. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ny kunde"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg opplevde noen utfordringer knyttet til å aktivere bank-id på mobil da jeg ble ny kunde hos dere. Opplevde raskt og effektiv kundeservice på mail. Gikk ikke mange minuttene før jeg fikk svar, og god hjelp til å løse problemet. Ser frem til å være kunde hos dere fremover. Mvh Robert

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig Service!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Er den dårligste kundeservicen jeg har vært borti, dessuten vanskelig å få tak i! Fikk ett ødelagt sim kort fra happybytes og har vært uten tlf nå i 5 dager, de har heller ikke klart å sendt nytt sim kort. Venter på at gamle Operatør skal åpne gamle sim kort igjen sånn at jeg får telefon. Happybytes var ikke villige til å gi noe kompensasjon for dette, selv med 100% fornøyd garanti som visst nok ikke gjaldt her. STYR UNNA

Svar fra Happybytes
19.10.2020 07:48
Som vi har redegjort for deg flere ganger så har vi litt ulikt syn på hva og hvordan ting har skjedd her. Det er uansett synd at vi ikke klarte å skape et bedre kundeforhold til deg. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Happybytes 4 ever"
3 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til Happybytes for 4 måneder siden og har før det byttet mye mellom andre mobilselskap med lokketilbud, det trenger jeg ikke lenger. Happybytes er det eneste mobilselskapet man trenger, look no more. 10/5 stjerner :D

Svar fra Happybytes
08.10.2020 11:03
Takk for det Joon! :) Vennlig hilsen, Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og enkelt å forstå"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bestilling og portering gikk helt smertefritt. 1 GB pr dag holder i massevis. Dette i tillegg til fri SMS og tale gjør at dette er det beste abonnementet en kan ha om dagen!

Svar fra Happybytes
06.10.2020 10:57
Hei Takin, Takk for hyggelig tilbakemelding :) Vennlig hilsen, Oskar // Happybytes
Simon N. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Norges beste mobilselskap."
6 syns denne omtalen er nyttig

Synd det bare finnes 5 stjerner, om mulig ville jeg gitt dere 100 stjerner. Dette er definitivt det beste mobilselskapet man kan finne på markedet i dag. De gir alltid de beste løsningene, og er definitivt billigst i Norge. I tillegg, kundeservicen er bare helt fantastisk.

Svar fra Happybytes
06.10.2020 10:41
Hei Simon, Takk for veldig hyggelig tilbakemelding :) Vennlig hilsen, Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig men best"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dette er en av de billigste abbonementene i markedet med mye data. Jeg får aldri behov for mer enn 1gb data om dagen, så anbefales på det sterkeste for hverdagslig bruk! Telenor dekning overalt

Svar fra Happybytes
06.10.2020 10:37
Hei Mz, Takk for hyggelig tilbakemelding :) Vennlig hilsen, Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Endelig et moralsk mobilselskap!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt mange leverandører, men alltid irritert meg over hvorfor jeg må betale for data i pakker. Med Happybytes slipper jeg det. Superenkelt å se hva man har brukt og ekstremt tilfredsstillende å kun betale for det man bruker. I tillegg er kundeservicen ypperlig og bestillingsprosessen veldig enkel.

Svar fra Happybytes
06.10.2020 10:34
Hei Karl, Takk for hyggelig tilbakemelding :) Vennlig hilsen, Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det beste mobilselskapet!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Happybytes er billig, bra og ærlig. Superdigg å kun betale for det man faktisk bruker. Aldri hatt lavere mobilregning🤩også praktisk til Internett på hytta, som kun brukes noen ganger i året👌🏼

Svar fra Happybytes
06.10.2020 10:31
Hei Ingrid, Takk for hyggelig tilbakemelding :) Vennlig hilsen, Oskar // Happybytes
Emma K. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd! Ærlig gjeng 😊 Fint å betale kun for det man bruker, og ikke noe ekstra. Bra kundeservice også 👍

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR