Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

4,3/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
4
av 34 innen
mobilselskap
90%
anbefaler
Happybytes
Filtrer omtaler
72
5
2
4
4
Sorter omtaler etter
Viser av 87 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Trivelig kundetjeneste- Brevduer med jetmotor"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dekninga kunne vært bedre, men det er vel Telenor så jeg forventer meg ihjel om jeg tror det blir noen bedring der. Ikke i går, ikke idag og ikke i morra Kundetjenesten er upåklagelig ikke bare har de rask postgang .. de har humor også.;)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempe fornøyd med servicen"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt abonnement hos Happybytes siden i høst og jeg er veldig godt fornøyd. Betaler for akkurat det jeg bruker og når jeg trenger hjelp får jeg rask og god hjelp fra kundeservice. Kan virkelig anbefale Happybytes

Margrethe
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Happybytes kan med fordel anbefales for god service og rimelig abonnement."
3 syns denne omtalen er nyttig

Kan trygt anbefale abonnement i Happybytes. Jeg et veldig forundret at det og ha telefon er så billig. Anbefaler på det varmeste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Missfornøyd kunde"
3 syns denne omtalen er nyttig

Er ny kunde med flex. Dere skulle opplyst at når 500mb er oppbrukt at det blir stor kostnad med videre bruk. Til Andre operatører blir surfingen treg når grensen er nåd.. Dette er jeg veldig missfornøyd. Alt for dårlig av dere

Svar fra Happybytes
13.03.2020 09.57
Hei,

Vi beklager at vi ikke har klart å gjøre deg til en fornøyd Happybytes-kunde. Du har hatt vårt Flex-abonnement og det skiller seg fra de fleste abonnement på markedet ved at man kun betaler for mobildata man faktisk bruker. Det betyr at Flex-abonnementet ikke har datapakker (utover de inkluderte 500MB). Som Flex-kunde betaler man dermed for 1,27 GB hvis det er man har brukt, ikke en pakke på f.eks 3GB.
Vi tilbyr videre mulighet til å legge på en såkalt databrems. Det vil si at du setter en grense for hvor mye mobildata du kan bruke før surfingen blir treg sånn som du sier. Man kan sette databrems selv på Min Side, i vår app eller ved å ta kontakt med vår kundeservice.
Vi hadde håpet at konseptet kom tydelig frem på våre nettsider, og når man bestiller. I oppsummeringen på bestillingen oppgir vi blant annet at «500MB data til bruk i Norge og EU/EØS-landene er inkludert. Du betaler kun for mobildata du bruker utover dette».
Igjen så beklager vi at vi ikke har klart å gjøre deg fornøyd, men vi håper at vi kan få sjansen igjen ved neste korsvei.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Vurderer du Happybytes?
Sammenlign mobilabonnement fra Happybytes mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobildata på hytta"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bruker happybytes datasim til værstasjonen, og betaler kun for den dataen værstasjonen bruker. Perfekt til mitt bruk, og vurderer mobilabonnement hvis de kan levere 1000gb til Chili-pris.

Svar fra Happybytes
13.03.2020 12.58
Hei Erlend,
Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss.
Vi har dessverre ikke noe slikt tilbud på 1000 GB til superbrukere som deg, men dersom vi får det skal vi selvfølgelig gi beskjed 😊

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Geir O. Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har abonnement til junior på 9 år. Fullverdig abonnement til en veldig hyggelig pris. Slipper å betale for noe man ikke bruker. Topp service. Anbefales!

Svar fra Happybytes
21.02.2020 14.51
Hei Geir,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen vår :)
Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig, og vi skal gjøre vårt ytterste for at du vil fortsette å oppleve det sånn. Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"La oss som bare bruker telefonen til å ringe og sende meldinger, fortsette å bare betale 50 kroner i"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er greit at dere er billigst, med oss som BARE skal bruke telefonen til å ringe og sende meldinger. MEN, å sette opp prisen med 20 kroner, for at ANDRE som bruker telefonen til flere ting, skal få det billigere, synes jeg bare er tåpelig!!! De som skal bruke telefonen sin til FLERE ting, skal/bør jo selvsagt, selv, betale for de tingene de ønsker!!! Jeg er så lei av at dere lurer oss til å bytte selskaper, og så fort vi byttet, så setter dere opp prisene!!! (Dette gjelder ALLE mobilselskaper, så dere på happybytes, må ikke føle dere truffet). Håper dere kommer til fornuft, og fortsatt ordner det sånn at det bare koster 50 kroner.

Svar fra Happybytes
19.02.2020 14.14
Hei Mari,

Det er synd at du føler det slik. Vi har på ingen måte prøvd å lure noen til å bytte til oss, og derfor har vi heller ikke kampanjer og lokketilbud.

Justeringen av abonnementet ble gjort da vi så at dette vil utgjøre en stor fordel for flesteparten av våre kunder. Som du nevner er vi fortsatt billigst også for de som kun ønsker fri bruk av tale og meldinger, og det var viktig for oss. Ettersom flertallet nyter godt av endringen vil den også bli stående.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt topp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hei, fikk beskjed fra dere, at dere forandrer fleksi med fast 500 mb og det koster 20 kr ekstra. Dette er helt perfekt for meg. Har bare kort tid hos dere, men alt tyder på at habbybytes er det beste. Har den gleden av å være kunde her.

Svar fra Happybytes
05.02.2020 15.34
Hei Ove,

Så hyggelig at du er fornøyd med justeringen av vårt Flex-abonnement. Denne ble gjort da vi så at dette ville være en stor fordel for de aller fleste av kundene våre, så da er det hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder. Tusen takk for at du valgte oss og for den fine tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Karmjit G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og løsningsorientert kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært happybytes kunde siden de startet opp og er veldig fornøyd med både dekning og kundeservice. De svarer raskt både på epost og Chat om man lurer på noe. God dekning også på ferie i England, Polen, USA, Ungarn og Tyskland.

Svar fra Happybytes
05.02.2020 15.34
Hei Karmjit,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, og takk for at du satset på oss helt fra start, det setter vi stor pris på :) Vi legger stor vekt på god kundeservice, så da er det alltid hyggelig å høre fra fornøyde kunder, så tusen takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Øker prisen for ringing og sms"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er ikke kunde, men det gjelder min gamle mor på 84, som byttet til dette abb fordi hun kan kun ringe og motta sms, hun kan ikke sende sms. Nå øker dere prisen og legger til mbytes? Det var jo derfor hun byttet til dette abb, dårlig gjort.

Svar fra Happybytes
04.02.2020 16.48
Hei Kpm,

Vi har, som du refererer til, informert våre kunder om en endring i vårt Flex-abonnement. Fra 1.mars vil vi inkludere 500 MB mobildata i abonnementet, samt at prisen går opp kr. 20,-. Denne endringen medfører at de aller fleste av våre kunder nå får en lavere regning, og det synes vi er bra.
Når det gjelder de få kundene som ikke bruker mobildata i dag så vil de riktignok få en liten prisøkning. Det har derfor vært viktig for oss at vi fortsatt er billigst, også for de som ikke bruker mobildata. Og det er vi. Det er ingen som er billigere enn oss på fri bruk av tale og meldinger etter prisøkningen 1.mars.
Kunder som bruker mobildata vil derimot oppleve at totalprisen går ned. En kunde som f.eks bruker 500 MB data betaler i dag 152,80. Fra 1.mars vil denne kunden betale 70,-. Dermed vil de fleste av våre kunder spare penger på endringen. Det synes ikke vi er så dårlig gjort.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Vurderer du Happybytes?
Sammenlign mobilabonnement fra Happybytes mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt ok"

Helt ok mobilselskap til alle som vil ikke bruke mobildata. I Nord-Norge alt fungerer ok. Bra dekning. Valgte dette selskapet pga prisen.

Svar fra Happybytes
04.02.2020 16.19
Hei Kristof,

Hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og at alt fungerer som det skal også i Nord-Norge. Det skulle jo bare mangle. Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Har hva jeg trenger til rimelig pris!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri angret på at jeg byttet til Happybytes. Mobil regningene er til å leve med og ikke minst: de har utmerket kundebehandling og har god service instilling.

Svar fra Happybytes
03.02.2020 13.12
Hei Finn,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig, og vi skal gjøre vårt ytterste for at du vil fortsette å oppleve det sånn. Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Ghostrider
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Endrer Flex abonnementet."
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg valgte & bytte til Happybytes etter 13år med et annen operatør. Grunnen er at jeg ikke bruker data & da passer Flex bra. Har ikke engang rukket & aktivere Happybytes før de endrer abonnementet som da vil inkludere data & da også høyere pris. Var jo nettopp derfor jeg byttet, for & slippe & betale for data jeg ikke bruker. Lite imponert & skuffet over Happybytes, som var de eneste som ikke inkluderte data, men som de nå begynner med 1 mars.

Svar fra Happybytes
31.01.2020 13.13
Hei Ghostrider,

Vi har i dag, som du refererer til, informert våre kunder om en endring i vårt Flex-abonnement. Fra 1.mars vil vi inkludere 500 MB mobildata i abonnementet, samt at prisen går opp kr. 20,-. Denne endringen medfører at de fleste av våre kunder nå får en lavere regning, og det synes vi er bra.
Når det gjelder de få kundene som ikke bruker mobildata i dag så vil de riktignok få en liten prisøkning. Det har derfor vært viktig for oss at vi fortsatt er billigst, også for de som ikke bruker mobildata. Og det er vi. Det er ingen som er billigere enn oss på fri bruk av tale og meldinger etter prisøkningen 1.mars.
Kunder som bruker mobildata vil derimot oppleve at totalprisen går ned. En kunde som f.eks bruker 500 MB data betaler i dag 152,80. Fra 1.mars vil denne kunden betale 70,-. Dermed vil de fleste av våre kunder spare penger på endringen.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Lissie K. H
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Det irriterer meg at de setter opp prisen"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det irriterer meg at de setter opp prisen. Jeg bruker ikke data, og er ikke interessert i å betale for det. Hvis jeg ville bruke 500 MB så hadde jeg brukt det. Jeg har anbefalt Happybytes til venner, men det kommer jeg ikke til fremover.

Svar fra Happybytes
31.01.2020 13.13
Hei Lissie,

Det er beklagelig at du føler det sånn.
Vi har i dag, som du refererer til, informert våre kunder om en endring i vårt Flex-abonnement. Fra 1.mars vil vi inkludere 500 MB mobildata i abonnementet, samt at prisen går opp kr. 20,-. Denne endringen medfører at de fleste av våre kunder nå får en lavere regning, og det synes vi er bra.
Når det gjelder de få kundene som ikke bruker mobildata i dag så vil de riktignok få en liten prisøkning. Det har derfor vært viktig for oss at vi fortsatt er billigst, også for de som ikke bruker mobildata. Og det er vi. Det er ingen som er billigere enn oss på fri bruk av tale og meldinger etter prisøkningen 1.mars.
Kunder som bruker mobildata vil derimot oppleve at totalprisen går ned. En kunde som f.eks bruker 500 MB data betaler i dag 152,80. Fra 1.mars vil denne kunden betale 70,-. Dermed vil de fleste av våre kunder spare penger på endringen.

Dette tatt i betraktning så håper vi selvfølgelig at du vil fortsette å anbefale oss videre :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Manfred R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Øyeblikkelig respons fra kundeservice - helt topp og stabilt abbo. til en billig penge!"

Norges gunstigste mobilabbonnement, stabilt og super dekning over det ganske land. Slutt å kaste penger etter dyre mobilavtaler- gå over til Happybytes!

Svar fra Happybytes
30.01.2020 17.44
Hei Manfred,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, og tusen takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Vurderer du Happybytes?
Sammenlign mobilabonnement fra Happybytes mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og overraskende billig i utlandet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Alt er enkelt å administrere gjennom Min Side på web eller gjennom app på mobilen. Utrolig behagelig at jeg slipper alt maset med å finne Wi-Fi mens jeg er i utlandet, data er så billig at det er ikke noe å bekymre seg for. Helt topp å slippe utrygge åpne nett på flyplasser og slikt. Anbefales.

Svar fra Happybytes
30.01.2020 17.42
Hei Sigurd,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet vårt og løsningene vi tilbyr med det :) Vi er veldig stolte av utenlandsprisene våre så da er det alltid ekstra hyggelig å høre fra kunder som nyter godt av disse. Tusen takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempebra pris, super dekkning og topp kundeservice:)"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har nå hatt Happybytes i ca 1 år,og jeg må si meg meeeeegt godt fornøyd, kjempebra priser både her hjemme og ikke minst i utlandet, super dekning og fantastisk kundeservice. mitt dataforbruk varierer en del fra mnd til mnd siden jeg reiser en del i jobben, og da er pris modellen til Happybytes helt perfekt

Svar fra Happybytes
30.01.2020 17.42
Hei Tom,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, både i Norge og i utlandet, og at prismodellen vår passer deg. Vi er veldig stolte over å svært gode utenlandspriser, så da er det hyggelig å se at våre kunder nyter godt av disse :) Hygglig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår også. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig. Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Norges beste mobilselskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Altså Happybytes kan anbefales videre på det sterkeste. Har aldri hatt så lav faktura etter jeg gikk over til Happybytes. <3 Jeg bare elsker at man kun betaler for data, og bruker man ikke noe data, så betaler man kun 50 kr som er helt genialt med Happybytes. Kundeservice er også helt på topp. Jeg elsker Happybytes <333

Svar fra Happybytes
30.01.2020 17.41
Hei Marius,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig. Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og godt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er meget fornøyd med hvordan dette dekker mine behov. Kundeservicen er helt utmerket. I løpet av mine 7 måneder som kunde, er det ikke noe negativt.

Svar fra Happybytes
30.01.2020 17.41
Hei Per,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd abonnementet og med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig. Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert og billig abonnement"
3 syns denne omtalen er nyttig

Sønnen vår fikk akkurat sin første mobil med abonnement fra Happybytes. Stort sett sitter han på trådløse nett, så regningen kommer sjeldent opp i mer enn 50,- pr. mnd. Fikk også veldig bra og hyggelig service fra Happybytes da vi tok kontakt 👏🏻

Svar fra Happybytes
30.01.2020 17.41
Hei Tone,

Så hyggelig å høre at dere er fornøyd med abonnementet og også kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig. Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra for mor og far."
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet til happybytes for mor og far. Ingen av di bruker data på tlf. Di sparte 4800,- kr i året til sammen for begge to. Anbefaler dette, spesielt hvis du ikke bruker data.

Svar fra Happybytes
30.01.2020 17.40
Hei Kurt,

Hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementene til din mor og far.
Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Benjamin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode priser og ypperlig service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har nå hatt 1-om dagen en liten stund, og jeg er meget fornøyd. Å bytte fra tidligere leverandør til HappyBytes gikk knirkefritt! Abonnementet fra HappyBytes er både billig og gir ypperlig dekning.

Svar fra Happybytes
30.01.2020 17.40
Hei Benjamin,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, bytte-prosessen og dekningen.
Vi jobber hele tiden med å gjøre kundereisen best mulig, så da er det veldig hyggelig å høre fra fornøyde kunder. Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Skygg unna"
4 syns denne omtalen er nyttig

Happybytes hadde ikke engang riktig oppsett på nettsidene sine til iOS engang. Når jeg bytta til 1-om-dagen-abonnement og hadde brukt 800mb den dagen, så strupet de hastigheten til omtrent null men forbruket ble i kroner mer enn doblet på ett sekund, dekningen er IKKE som Telenor der jeg oppholdet meg mest. De kommuniserer kun pr msn eller e-post, svarer raskt, men har ennå tilgode at løsning har kommet. Dette er den verste mobiloperatøren jeg noensinne har opplevd

Vurderer du Happybytes?
Sammenlign mobilabonnement fra Happybytes mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Abbonement som jeg trodde var billig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt abonnementet i ca 14 dager og får en regning på kr 217, hvor det meste var datatrafikk, så jeg bytter tilbake til det jeg hadde.

Svar fra Happybytes
09.12.2019 12.07
Hei Bente,

Veldig synd å høre at du ikke ble fornøyd med oss.

Når det gjelder første faktura så vil denne som oftest være litt høyere da den dekker månedsavgiften for inneværende og kommende måned, som også var tilfellet her. I tillegg kommer den dataen du hadde brukt i perioden.

Dessverre er det sånn at kostprisen er høyere på den første databruken man har hver måned. Her har du nok vært uheldig og blitt kunde sent i mnd og brukt data som dermed blir uforholdsmessig dyr. Ettersom dataprisen synker med bruk vil dette jevne seg ut over tid, når man har hele måneder å bruke data på.

De 217,- er altså for fri bruk av tale og meldinger i 40 dager, samt ca 1 GB med data som hadde brukt på 8 dager.

Dersom du skulle ha noen spørsmål knyttet til faktura, ta gjerne kontakt med vår kundeservice som sitter klare til å hjelpe deg :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har irritert meg over at "alle" mobilabbonement blir så dyre for oss som stort sett bruker mobiltelefonen til å ringe, og bare bruker litt mobildata. Ble derfor glad da jeg kom over happybytes. Betaler fast 50 kr i måneden. For å sjekke litt nett bruker jeg bare noen få kroner i tillegg per måned. Sparer mye i forhold til et "rimelig" abonnement med 1-2 Gb per måned.

Svar fra Happybytes
30.01.2020 17.40
Hei Øystein,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet 😊
Ettersom prisen på den første dataen er den høyeste har vi gjort en justering av abonnementet. Fra 1. mars justerer vi abonnementet til å koste fra kr 70 i mnd, men da inkluderer vi 500 MB for de 20 kr vi legger til i prisen, nettopp for at folk med ditt bruksmønster skal få det enda billigere.

Vennlig hilsen,
Mathias // Happybytes
Mobilabonnement fra Happybytes
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Flex 500 MB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
0,5 GB
pr. mnd
70 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 1 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 2 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 3 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
296 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 4 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
313 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 5 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
330 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 6 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
347 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 7 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
7 GB
pr. mnd
364 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 8 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
381 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 9 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
9 GB
pr. mnd
398 kr
pr. mnd
Detaljer
1 om dagen
Fri tale, SMS og MMS
30 GB
pr. mnd
398 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 10 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
415 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 11 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
11 GB
pr. mnd
422 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 12 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
429 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 13 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
13 GB
pr. mnd
436 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 14 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
14 GB
pr. mnd
443 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 15 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
450 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 16 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
16 GB
pr. mnd
457 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 17 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
17 GB
pr. mnd
464 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 18 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
18 GB
pr. mnd
471 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 19 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
19 GB
pr. mnd
478 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 20 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
485 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 50 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
50 GB
pr. mnd
695 kr
pr. mnd
Detaljer
Flex 100 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
100 GB
pr. mnd
1045 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Happybytes mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR