Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Happybytes
4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
3
av 26 innen
mobilselskap
87%
anbefaler
Happybytes
Filtrer omtaler
488
30
12
18
51
Sorter omtaler etter
Viser av 599 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Ørjan L
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Rett å slett berre heilt elendig dekning. Edge nettet til Telia er raskere. Kommer nok til å bytte fort som bare d. Styr unna happybytes. Ikke vert en eneste kr

Svar fra Happybytes
02.12.2022 15:35
Den er grei... Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svært fornøyd med service og funksjon av abonnement. Anbefales!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Meget fornøyd med kundeservice og abonnement. Anbefales!

Svar fra Happybytes
02.12.2022 10:22
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Kjell. Takk også for flott omtale og anbefaling. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"utmerket tech support!"
4 syns denne omtalen er nyttig

APN fil trøbbel med Google Pixel 5A som ble løst av sterk teknisk hjelp!

Svar fra Happybytes
29.11.2022 08:42
Flotte det løste seg Lars. Hilser så mye fra gutta på tech og takker for veldig hyggelig tilbakemelding.Takk også for flott omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Sjeldent GOD kundeservice :)"
4 syns denne omtalen er nyttig

HappyBytes har i tillegg til gode priser (spesielt i utlandet) også en sjeldent god kundeservice :) Jeg er for tiden i Mexico, og har vært i dialog med HappyBytes flere ganger på mail. Jeg må si jeg er meget tilfreds, og vil spesielt fremheve (navn annonymisert) serviceorienterte, hyggelige og ryddige fremtoning :) Mvh Geir

Svar fra Happybytes
28.11.2022 09:09
Tusen takk for superfin tilbakemelding og omtale Geir 🙌🏻 Vi lover å stå på for og levere minst like godt også i fremtiden 👍🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Leverer ikke"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dessverre fikk jeg ikke produktet jeg har bestilt. Det kan hende jeg er unik og at dette har skjedd med bare min telefon da jeg oppdaget at SIMen fra HappyBytes fungerer på en annen telefon og mitt gamle SIM med telenor-dekning fungerte på min telefon før byttet. Til tross for god kundeservice - dog med kort åpningstid - klarte vi ikke å løse problemet med at Telenor sitt nett ikke var tilgjengelig for min telefon (OnePlus 8 Pro DualSim). De på kundeservice prøvde virkelig så godt de kunne å løse disse merkelige problemene. Opplever også dessverre at nettet innimellom går over på EDGE og her har jeg ikke fått produktet jeg bestilte. Det kunne vært så bra, men det ble det ikke.

Svar fra Happybytes
25.11.2022 09:33
Det du opplever er dessverre et litt underlig problem på telefoner med DUAL-SIM. Vi gjør det vi kan for å finne ut av det men det virker som problemet oppstår i telefonene. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra, billig og fleksibel, men kan være mer transparente"
4 syns denne omtalen er nyttig

Godt fornøyd med tjenestene til Happybytes, men de informerer feil på sine nettsider. De skriver at det er "Fri bruk inntil 10.000 min/sms/mms i Norge og i EU/EØS". Dette stemmer ikke siden de tar ekstra betalt for å ringe f eks fra Norge til Sverige. Dette til tross for at både Norge og Sverige er "i EØS". Kundeservice var ikke spesielt imøtekommen på henvendelse om dette.

Svar fra Happybytes
25.11.2022 09:30
Beklager hvis du ikke har opplevd oss som imøtekommende. Dessverre blander du bruk når du er i EU og det å ringe fra Norge til EU (og andre). Det vi skriver om inkludert bruk på våre nettsider er bruk i EU. Dessverre er prisene regulert på andre premisser ved samtaler fra Norge (som også beskrevet på våre nettsider). Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
"Dyrt for de første GB."
2 syns denne omtalen er nyttig

Det er riktig at med Flex så koster den første 1GB 149 kr. Så de 70 kr pr mnd kan fort bli dyrt.

Svar fra Happybytes
25.11.2022 08:44
Flex er ment for de som vanligvis ikke bruker så mye data men heller ønsker å betale for det de faktisk bruker. Bruker du 1GB eller mer har vi andre abonnementer som passer bedre. Du kan bytte selv på "min side" eller ta kontakt med kundeservice så hjelper de deg. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God pris, god dekning, god app"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har tidligere puttet penger i lommene på Telenor og Telia. Gikk over til Happybytes og er veldig fornøyd! Lav månedspris og god mengde data til mitt bruk. Så er det hyggelig at du får melding om at abonnementet har blitt oppgradert med 1 ekstra GB , helt uten kostnad . App'en er enkel og oversiktelig med all informasjon du trenger som bruker

Svar fra Happybytes
19.11.2022 09:43
Når du er fornøyd blir vi veldig happy! Takk for at du valgte oss og takk for flott tilbakemedling og omtale. Thomas // Happybytes
Gretelill T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundebehandling"
5 syns denne omtalen er nyttig

Lett tilgjengelig, rask og ypperlig kundebehandling

Svar fra Happybytes
17.11.2022 11:07
Takk for at du har valgt oss. Flott å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Tusen takk også for fin tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Selger tjenester de ikke kan tilby"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra dyre Telenor abonnement til rimelige fra Happybytes for hele familien. Vi bor på en plass uten mobildekning, og mulighet for Wifi tale var en forutsetning for bytte. Dette skulle ikke være noe problem, og jeg fikk bekreftet at de (HB) støttet dette. På porteringsdato fikk vi store problemer, og ved henvendelse til kundeservice fikk vi til svar at wifi tale ikke var tilgjengelig før tidligst til jul. Måtte kjøre til en bakketopp med dekning for å ringe Telenor. Talentløst av selger hos Happybytes!! internett deling er heller ikke inkludert. Byttet omgående tilbake. får hva man betaler for

Svar fra Happybytes
19.11.2022 09:41
Når er det ingen selgere hos oss Kjetil. Som forklart så kommer WiFi-tale på plass igjen med neste IOS-oppdatering. Skjønner det ikke hjelper deg her og nå men omtalen din blir noe krass med utgangspunkt i de tilbakemeldinger vi har gitt deg. Men greit nok. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Enkelt å bytte, sømløs overgang fra vipps mobil. Oversiktlig app med alt du trenger av informasjon, og ingen skjulte kostnader. Oppsumert så er jeg veldig fornøyd.

Svar fra Happybytes
15.11.2022 11:52
Velkommen og takk for at du valgte oss Henrik. Takk også for flott omtale 👍🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dualsim? Les dette"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har du dualsim, så for all del ikke bruk happybytes.... Aldri hatt problemer med det før, men med engang jeg byttet til happybytes så kan jeg ikke bruke dualsim, fordi dekning/nett osv blir ustabilt og faller ut. Dette er tydligvis de klar over men de opplyser ikke om dette...

Svar fra Happybytes
11.11.2022 16:05
Ingen grunn til at det ikke skal fungere (fra vår side). Påstanden din er forøvrig ikke korrekt. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dekning stemmer over hodet ikke med kartet."
4 syns denne omtalen er nyttig

Byttet hit fordi det skulle ifølge dekningskart være 5G på hytta. Det var en sannhet med kraftig modifikasjoner. For å si det mildt. Lå stort sett på drøyt 1 Mbps da jeg testet hastighet, men kom også ned i 0,34 Mbs. Det er et stykke fra 5G.... Og det var ikke nevneverdig bedre utendørs. Så det er tilbake til tidligere leverandører, og ekte 4G. ICE holder det de lover i henhold til dekningskart.

Svar fra Happybytes
10.11.2022 16:34
Dersom dekningskartet til Telenor ikke stemmer er det selvsagt beklagelig. Pleier og stemme ganske bra. Takk for følge. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert abonnement og veldig god kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Abonnementet "1 om dagen" er rett og slett perfekt for oss. Supert abonnement til en god pris sammenlignet med andre. Kunderservice: Tjenesten "Autopåfyll" var ikke tilgjengelig for aktivering når man logget på to abonnement tilhørende barn som er administrert av meg. Fikk rask hjelp og veiledning så det ble en snarlig løsning på problemet. Kan nå administrere dette for begge samtidig som de selv har egne pålogginger for å se forbruksoversikt osv. Oppsummert: Veldig happy med happybytes :-)

Svar fra Happybytes
09.11.2022 12:19
Takk for at du valgte oss Paul. Herlig å høre at du er happy med oss. Da blir vi super-happy 😀 Takk både for flott tilbakemelding og omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Happybytes gjør det best"
5 syns denne omtalen er nyttig

Hatt Happybytes 1 måned nå, alt fungerer, fakturering er prompt, og presis, signal er i topp hele tiden, kjempe bea kunde kontakt med oppfølging for evt. forbedringer, kan egentlig ikke forlange mer for ett veldig attraktivt mobil abonnement, takk👍

Svar fra Happybytes
07.11.2022 09:46
Takk for at du valgte oss Bo 🙏🏻 Nydelig å høre at du er fornøyd. Takk for topp tilbakemelding og omtale 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Cesilie L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super hjelp fra kundeservice, kjappt og effektivt 😊"
2 syns denne omtalen er nyttig

Svært fornøyd kunde. Happybite anbefales. Fungerer sømløst for oss hær i huset. God dekning også gjennom tykke betongvegger i kjelleren/sokkelen (50cm tykk)

Svar fra Happybytes
07.11.2022 09:44
Takk for veldig hyggelig tilbakemelding Cesilie. Flott at du er fornøyd med oss. Takk også for flott omtale. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Billig og pålitelig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Mye data, pålitelig tjeneste og god dekning (Telenor-nettverk). Savner mulighet for ekstra datasimkort.

Svar fra Happybytes
02.11.2022 13:09
Takk for omtale Dag. Ønsker du ekstra data-SIM eller tvilling-SIM tilbyr vi det på abonnement "Flex". Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste mobilabonnement jeg har hatt siden jeg fikk første mobil i 1988"
6 syns denne omtalen er nyttig

Billig, valgfrihet, bra nett, topp kundebehandling.

Svar fra Happybytes
01.11.2022 08:23
Milde monokel - for en faktisk tilbakemelding! Tusen takk for at du valgte Happybytes og hjertelig takk for herlig omtale 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billigst og best på det meste!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Det var billig, og har blitt enda billigere. Ingen andre har i nærheten så billig data. Dessuten er kundeservice helt rå. Du skriver, og de svarer, som oftest på minuttet.

Svar fra Happybytes
31.10.2022 15:47
WOW - for en herlig tilbakemelding Atle 🙌🏻 Takk for både skryt og flott omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig og god service!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Hele familien har flyttet over til Happybytes for snart en måned. Vi er kjempe fornøyd!

Svar fra Happybytes
31.10.2022 09:01
Takk for at dere valgte Happybytes og velkommen til dere alle sammen 🙌🏻 Takk også for flott omtale. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice og pris"
6 syns denne omtalen er nyttig

Rask og veldig god kundeservice, enkelt å bytte leverandør.

Svar fra Happybytes
28.10.2022 09:12
Enkelt og bra er kjempebra 👍🏻 Tusen takk for at du har valgt oss Kim og takk så mye for hyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Låst pga pin kode"
6 syns denne omtalen er nyttig

Litt panikk pga beskjed: ring kundeservice når tlf har blitt låst pga pin koden. Løsning ble inn på kjøpesenter og dermed Mail kontakt via gratis wifi. Dere svarer på chatten med en gang. Er løsningsorientert og super hyggelig å snakke med.

Svar fra Happybytes
27.10.2022 09:31
Flott at det løste seg raskt og enkelt Anette. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Øystein V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Perfekt!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Chat-funksjonen fungerer raskt og knirkefritt! Meget kompetent betjening på kundeservice! Har hatt tre interaksjoner med kundeservice og alle gangene har de løst "utfordringen" asap.

Svar fra Happybytes
26.10.2022 15:37
Flott er du er fornøyd med kundeservicen vår Øystein. Teamet vårt står virkelig på for å levere en best mulig service til våre kunder. Tusen takk for veldig hyggelig omtale 👍🏻 Thomas // Happybytes
Alexander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Løsningsorienterte, raske til å besvare henvendelse!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har benyttet dette selskapet i en lengre periode, vi har hele familien's abonnement her. Vil påstå at de både har markedets beste priser og kundeservice. Vurderer du å skifte operatør bør du absolutt velge Happybites, du blir garantert fornøyd!

Svar fra Happybytes
26.10.2022 15:33
Tusen takk for knallfin omtale og veldig hyggelig anbefaling Alexander 🙏🏻 Vi skal gjøre vårt ytterste for å gjøres oss fortjent til slik skryt også i fremtiden Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med kundeservice, hjelper til ting er løst, alltid en hyggelig tone, jeg er alltid fornøyd når jeg får hjelp fra kundeservice som bryr seg om å hjelpe kunden :) Takk Happybytes

Svar fra Happybytes
24.10.2022 09:29
Takk skal du ha Brede. Takk for at du valgte oss og takk for veldig hyggelig omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR