Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

4,3/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
2
av 30 innen
mobilselskap
93%
anbefaler
Happybytes
Filtrer omtaler
49
3
2
2
1
Sorter omtaler etter
Viser av 57 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra"

Har irritert meg over at "alle" mobilabbonement blir så dyre for oss som stort sett bruker mobiltelefonen til å ringe, og bare bruker litt mobildata. Ble derfor glad da jeg kom over happybytes. Betaler fast 50 kr i måneden. For å sjekke litt nett bruker jeg bare noen få kroner i tillegg per måned. Sparer mye i forhold til et "rimelig" abonnement med 1-2 Gb per måned.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Hyggelig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Selvom de ikke tar imot telefonsamtaler svarer de fort på meldinger og hjelper deg å fikse problemet.

Svar fra Happybytes
13.11.2019 13.56
Hei William,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig. Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kjell T. R. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bank ID på mobil ikke mulig å få til"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dette var skuffende. Regning på 3 ukers abbo var høyt. Skulle være så billig. Ikke mulig å opprette bank-ID etter 5 forsøk. Derfor byttet tilbake til ice!!!

Svar fra Happybytes
24.10.2019 11.38
Hei Kjell
Telenor (som vi leier nett av) byttet nylig plattform på BankID. Det skapte dessverre noen utfordringer for de som ble nye kunder for oss (og alle andre i Telenors nett) i denne perioden. Det er bare å beklage. Dette funger nå og normalt, helt smertefritt.
At regningen ble høyere enn forventet er vanskelig å ta stiling til, men selvfølgelig leit at du opplevde det slik. Som du ser av andre omtaler på denne siden er de aller fleste veldig fornøyd med prisene våre.
Hilsen Thomas // Happybytes
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott oppfølging av et problem skapt av andre"
2 syns denne omtalen er nyttig

Flott oppfølging av problem skapt av andre. Kundeservice ringte meg ens ærend for å bidra til løsning.

Svar fra Happybytes
13.11.2019 13.57
Hei Finn,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig, og de hjelper der de kan. Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Er så fornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har vært Happybytes kunde i snart seks måneder. Er strålende fornøyd. Beste mobilabonnementet jeg har hatt. Som de selv sier, det funker faktisk :-)

Svar fra Happybytes
24.10.2019 11.38
Hei Lena
Godt å høre a du er fornøyd. Som vi sier i vår fornøydgaranti, vi er ikke fornøyd før du er fornøyd.

Hilsen Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt, billig, og ikke noe lureri"
4 syns denne omtalen er nyttig

Happybytes er slik alle mobilabbonement burde være. Her betaler du akkurat for det du bruker og ikke noe mer. Spesielt er roaming og tilleggtjenester veldig gunstig og ærlig priset. Jeg er superhappy med happybytes! I tillegg har de den mest effektive kundeservicen på epost man kan tenke seg.

Svar fra Happybytes
16.10.2019 09.42
Hei Espen,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet :) Vi ser ingen grunn til å legge på noe ekstra gode marginer på roaming og tilleggstjenester, så det er hyggelig å høre at kundene også setter pris på det.

Tusen takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Finnvinn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Laveste telefonutgifter vi har hatt til nå"
1 syns denne omtalen er nyttig

Prisen er i en særklasse. Muligheten til å ha to nummer for samme prisen er heller ikke dum hvis man har det behovet. Lett å komme i kontakt med kundeservice på chat. Har alltid fått god hjelp nesten uten ventetid.

Svar fra Happybytes
02.10.2019 10.22
Hei Finnvinn,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen vår. Trenger man tvilling-SIM eller data-SIM så ser vi ikke noen grunn til at man skal betale en ekstra månedsavgift på dette, så der er vi helt enige. Flott at du sparer penger og tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Jannicke
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ærlig og trygt, i hverdagen og på ferie"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet fra OneCall da jeg var på ferie på Færøyene, fordi jeg fant ut at det kostet 10.000kr pr GB data med OneCall der. Tilsammenligning koster det 100kr pr GB med Happybytes på Færøyene. Nå føler jeg meg trygg på at jeg får gode priser og at jeg betaler for det forbruket jeg faktisk har.

Svar fra Happybytes
01.10.2019 13.44
Hei Jannicke,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd :) Det er ingen grunn til å betale så mye ekstra for å dra på ferie, så velkommen skal du være. Takk for hyggelig tilbakemelding :)

Mvh,

Mathias // Happybytes
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Henriette
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billigste og beste operatøren jeg har hatt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er for tiden på reise i 4 måneder i ulike land i verden, og har brukt mobildata til basic ting, men har fremdeles ikke hatt en faktura på over 200 kr. i måneden. Det er vanvittig billig å bruke mobildata i utlandet, og så og si gratis med tale og sms. Anbefales på det varmeste! Også når man er hjemme i Norge.

Svar fra Happybytes
24.09.2019 13.26
Hei Henriette,
Så hyggelig å høre at du er fornøyd :) Vi er veldig opptatt av rettferdige priser, også i utlandet, og da er det hyggelig høre at kundene våre nyter godt av det på reise.

Tusen takk for tilbakemeldingen og anbefalingen, og fortsatt god reise :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Best ved mye databruk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra med mye data 10 GB til 100+ GB. Slipper å tenke på hvor mye en bruker, betaler bare for brukt data. Ikke så gunstig med veldig lite data. Telenor var dårligere i de fleste EU land enn Telia.

Svar fra Happybytes
24.09.2019 13.26
Hei Terje,
Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet :)
Det er helt sant som du sier at det blir gunstigere jo mer data du bruker, og bruker man alltid 1 GB f.eks. så vil det nok lønne seg å finne en pakke som passer. Har man litt varierende forbruk derimot, så trenger man ikke bruke så mye før det fort kan bli billigere hos oss allikevel, om man ser på året totalt sett og ikke på en måned av gangen.

Tusen takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Morten C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Trengte hjelp til å få ett ekstra SIM-kort, og de ordet det fort. Hadde problemer med bankid og de svart etter 5 minutter. Makan til service har jeg aldri fått hos andre teleoperatører

Svar fra Happybytes
24.09.2019 13.26
Hei Morten,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på god kundeservice og jobber hele tiden med å gjøre kundeopplevelsen best mulig, så da er det hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Birgitta
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantstisk service och hjälp"
2 syns denne omtalen er nyttig

Gav mig snabbt och effektivt den info jag behövde för att bruka mobilen i USA. En meget hygglig korrespondens ;)

Svar fra Happybytes
24.09.2019 13.26
Hei Birgitta,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på god kundeservice og jobber hele tiden med å gjøre kundeopplevelsen best mulig, så da er det hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Torbjørn D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget raskt og konkret sver på spørsmålet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dette var min første henvendelse til Happybytes. Å få svar på spørsmål til et kundeservice-system så raskt har jeg aldri erfart tidligere. Flott service!

Svar fra Happybytes
24.09.2019 13.26
Hei Torbjørn,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på god kundeservice og jobber hele tiden med å gjøre kundeopplevelsen best mulig, så da er det hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Vurderer du Happybytes?
Sammenlign mobilabonnement fra Happybytes mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste abonnement"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde både hos OneCall og Ice, men har aldri vært så fornøyd som jeg er med Happybytes! Både når det gjelder dekning og særlig prisene deres! Med mitt abonnement, kr 50,- per mnd, betaler jeg kun for mobil data som jeg bruker. Jeg er ofte i og utenfor EU/EØS land og prisene til Happybytes der er ritkig hyggelige! Det samme gjelder deres kundeservice, som fortjener ti stjerner!

Svar fra Happybytes
24.09.2019 13.56
Hei Marta,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet vårt :)
Vi er stolte av utenlandsprisene våre, så det er hyggelig å høre at kundene merker fordelen av dem. God kundeopplevelse er også noe vi setter veldig høyt, så derfor er det også veldig hyggelig med gode tilbakemeldinger på opplevd kundeservice.

Tusen takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det enkle fungerer ofte best"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har byttet abonnement fra Telenor til Happybytes, og det gikk knirkefritt. Har også reist i EU, og tjenestene fungerte 100% tilfredsstillende. Fin Min side. I Happybytes er det ingen månedsavgift på ekstra data-SIM eller ekstra betaling for bruk av BANK-ID på mobil. Det betyr i praksis ca. 35-40 kr spart/mnd. Utløsende faktor for bytte av mobilselskap min del var derimot mest det enkle, transparente og ærlige prissystemet «betal for det du bruker uten dyre datapakker». Telenors Fleksi abonnement starter først på 450 kr/mnd. for 10 GB, og ligger jevnt over dyrere i pris (f.eks. 64 kr over Happybytes for 20 GB). Terskelen på 450 kr for Fleksi er ikke OK fra et forbrukerståsted. Data rollover er å sukre denne sure pillen, og bidrar kanskje til at man bruker mer data enn man trenger. Så kan man innvende at Telenor har Music Freedom og Min Sky inn i prisen. Men det er selvsagt ikke gratis, da man tar seg betalt for dette gjennom høyere grunnpriser og betaling for basale tilleggstjenester. Min Sky har dessuten dårlig funksjonalitet for transport av filer. Har man svært stor behov for data er det selvsagt bedre alternativ enn Happybytes prismessig. Har man derimot lite databehov eller variabelt databehov er det midt i blinken. Så får vi håpe at prismodellen til happybytes går rundt i det lange løp.

Svar fra Happybytes
24.09.2019 13.57
Hei Roger,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet :) Vi er helt enige i at det enkle ofte er det beste. Når det gjelder langsiktigheten i dette så kan vi forsikre deg om at vi ikke har noen planer å forsvinne med det første.

Tusen takk for en hyggelig og detaljert tilbakemelding :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra priser og god kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd mitt abonnement. Jeg bruker det endel i utlandet, og de har de laveste prisene i landene jeg reiser til. Har kontaktet kundeservice noen ganger og har alltid fått veldig rask og god service.

Svar fra Happybytes
05.09.2019 10.38
Hei Magne,
Så godt å høre at du er fornøyd :) Vi er stolte av utenlandsprisene våre, så det er hyggelig å høre at kundene merker fordelen av dem. God kundeopplevelse er også noe vi setter veldig høyt, så derfor er det også veldig hyggelig med gode tilbakemeldinger på opplevd kundeservice.

Tusen takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Happy med Happybytes"
4 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med Happybytes. De leverer på det de lover og jeg har uten tvil spart en del penger på å betale for dataen jeg faktisk bruker hver måned.

Svar fra Happybytes
02.09.2019 09.49
Hei Rune,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og sparer på prismodellen vår, det er sånn det skal være :)

Takk for tilbakemeldingen.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Frøydis
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Den beste kundeservicen!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært i kontakt med kundeservice opptil flere ganger og fått utrolig bra service hver eneste gang. De er hyggelige, viser forståelse og guider deg videre med det du måtte trenge. Tusen takk for tålmodigheten og all hjelp jeg har fått 😃

Svar fra Happybytes
02.09.2019 09.48
Hei Frøydis,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på god kundeservice og jobber hele tiden med å gjøre kundeopplevelsen best mulig, så da er det hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Bjørn J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super kundeservice :)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har berre hatt Happybytes i to dagar foreløbig, to telefonar og eit datakort i router på hytta. Kjappe svar på epost, sånn kundeservice skal fungere! Og at eg skal spare pengar er ikkje noke å lure på, det kjem til å skje :)

Svar fra Happybytes
02.09.2019 09.44
Hei Bjørn,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnement og kundeservice. Det er sånn det skal være :) Vi skal gjøre vårt beste for at det fortsetter slik også.

Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kommunikasjonsproblemer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Når jeg er hjemme og i nærheten av internett, fungerer alt som det skal. Men når jeg er på hytta, selv om det er 4G Telenor-dekning på telefonen, opphører bruken av Google, lesing av aviser og flere andre apper. Disse funksjonene var OK med det tidligere Telenorabonnementet jeg hadde. Spørsmålet mitt er derfor: Er det noe galt med det abonnementet jeg har?

Svar fra Happybytes
16.08.2019 14.53
Hei Atle,

Dersom det er dekning så skal internett fungere likt via 4G som over WiFi, så dette hørtes veldig rart ut. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice enten via epost (kundeservice@happybytes.no), eller via chat på nettsiden eller facebooksiden. Di vil hjelpe deg med å finne ut av hvor feilen kan ligge.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempebra"
3 syns denne omtalen er nyttig

Svært billig å ringe utlandet og spesialnummer i forhold til andre operatører. Billigste fri ringing og sms i Norge? Kundeservice er kjapp og effektiv. De følger opp bedre enn jeg er vant med fra andre operatører.

Svar fra Happybytes
12.08.2019 15.00
Hei G. K. P.
Takk for god omtale. Veldig hyggelig at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicene vår :)

Mvh,

Mathias fra Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Oppføring 1881"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter flere måneder fant jeg ut at jeg var blitt fjernet fra 1881 da jeg gikk over til Happybytes. De hadde ikke meldt fra til 1881!

Svar fra Happybytes
12.08.2019 15.00
Hei Karin,
Vi har ikke sendt noen informasjon til 1881 som tilsier at du skulle blitt fjernet derfra, men om du er blitt det så kan du gå inn på Min Side og slå på "nummeropplysning" under fanen for tjenester. Da vil det bli sendt informasjon om at du ønsker å stå oppført der. Godt å se at du ellers virker fornøyd :)
Sjekk om du betaler for mye hos operatøren din
Vi sammenligner mobilabonnementet ditt mot alle andre på markedet og sjekker om du betaler for mye
Sjekk om jeg betaler for mye
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Holder det de sier"
3 syns denne omtalen er nyttig

Rimelig og bra, hvis du bruker mye data, eller ingen data. Hvis du kun ringer, sender sms/mms, er dette det beste. Bruker du bare litt data, blir det dyrt. Tilleggstjenester er også rimelige, og noen er kostnadsfrie. Fakturering fungerer også, men pass på at du blir portert over i begynnelsen av måneden, da en en blir fakturert for full måned uansett om en har hatt abonnement i f.eks bare i 2 dager i slutten av måneden. Anbefales til de som bruker ingen data, eller mye data!

Svar fra Happybytes
30.07.2019 11.19
Hei Arne, så bra du er fornøyd :D men man betaler ikke for en hel måned uavhengig av når man porterer, man betaler kun fra dagen man porterer til slutten av måneden, dvs porterer du når det er igjen 2 dager av en måned, betaler du kun for 2 dager den måneden :)
- Mvh Lars // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kun ett abonnement er mulig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt to tlfnr og to abonnement med to adskilte faktura hos samme leverandør, (både Telia og Talkmore) men det går ikke hos Happybytes. Kan bare ha ett abonnement, dvs kun en faktura i flg deres kundeservice. Jeg ønsker å ha en faktura for hvert nr., men det går ikke, i motsetning til hos f.eks Telia eller Talkmore. Så da kan jeg ikke flytte det andre abonnementet mitt til Happybytes.

Svar fra Happybytes
13.08.2019 11.47
Hei Eke,

Det hender vi får inn nye problemstillinger som vi dessverre ikke har løsninger for på stående fot. Vi prøver alltid å finne løsninger som fungerer for kundene våre. Som regel lykkes vi, som i dette tilfellet, men av og til må vi rett og slett henvise videre. Håper du er fornøyd med løsningen du har nå :)

Mvh,

Mathias fra Happybytes
Paul F. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Toppkvalitet til bunnpris!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Det har ergret meg i lang tid over å betale for avtalepakker med data, når dette er noe jeg overhodet ikke bruker. Endelig en "ren" kommunikasjonsavtale - til en utrolig pris! Telenors nett sørger for kvaliteten. Når det gjelder kommunikasjon, har erfaringen med Happybytes har så langt vært bare positiv; veldig rask og hjelpsom respons på e-mail. Dessuten en hjemmeside som er svært oversiktlig og grei.

Svar fra Happybytes
12.08.2019 14.59
Hei Paul,

Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen :)
Vi er helt enige at man kun skal betale for det man trenger hver måned, og vi skjønner at folk har varierende behov.

Hyggelig å høre at du liker hjemmesiden vår, vi jobber hele tiden med å gjøre det enklest mulig å finne informasjonen du trenger der :)

Mvh,

Mathias fra Happybytes
Mobilabonnement fra Happybytes
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
0 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
0 GB
pr. mnd
50 kr
pr. mnd
Detaljer
1 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
1 GB
pr. mnd
199 kr
pr. mnd
Detaljer
2 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
2 GB
pr. mnd
279 kr
pr. mnd
Detaljer
3 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
3 GB
pr. mnd
296 kr
pr. mnd
Detaljer
4 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
4 GB
pr. mnd
313 kr
pr. mnd
Detaljer
5 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
5 GB
pr. mnd
330 kr
pr. mnd
Detaljer
6 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
6 GB
pr. mnd
347 kr
pr. mnd
Detaljer
7 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
7 GB
pr. mnd
364 kr
pr. mnd
Detaljer
8 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
8 GB
pr. mnd
381 kr
pr. mnd
Detaljer
9 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
9 GB
pr. mnd
398 kr
pr. mnd
Detaljer
10 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
10 GB
pr. mnd
415 kr
pr. mnd
Detaljer
11 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
11 GB
pr. mnd
422 kr
pr. mnd
Detaljer
12 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
12 GB
pr. mnd
429 kr
pr. mnd
Detaljer
13 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
13 GB
pr. mnd
436 kr
pr. mnd
Detaljer
14 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
14 GB
pr. mnd
443 kr
pr. mnd
Detaljer
15 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
15 GB
pr. mnd
450 kr
pr. mnd
Detaljer
16 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
16 GB
pr. mnd
457 kr
pr. mnd
Detaljer
17 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
17 GB
pr. mnd
464 kr
pr. mnd
Detaljer
18 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
18 GB
pr. mnd
471 kr
pr. mnd
Detaljer
19 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
19 GB
pr. mnd
478 kr
pr. mnd
Detaljer
20 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
20 GB
pr. mnd
485 kr
pr. mnd
Detaljer
50 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
50 GB
pr. mnd
695 kr
pr. mnd
Detaljer
100 GB (Flytende avtale)
Fri tale, SMS og MMS
100 GB
pr. mnd
1045 kr
pr. mnd
Detaljer
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Happybytes mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR