Jeg fikk telefonen sperret. Tok kontakt også var det åpnet etter 1 minutt! Fantastisk bra service!

Henvendte meg til kundeservice med spørsmål om abonnement. Fikk umiddelbart svar og god hjelp. Veldig fornøyd med Happybytes.

Tok kontakt med kundeservice og dette ble kuttet ned til to dager uten mobil dekning . Veldig kjapp service på Chat

Savnet mulgheten til å ringe, men det virket veldig bra med e-post. Veldig rask respons, effektiv og hyggelig respons. Forsto og løste problemene jeg hadde, med en gang.

helt ok dekkning. men når jeg spesifiserer at jeg må ha svar på kundeservice via telefon, hva skjer da. jo da sender de meg ett svar på mail, som jeg da ikke får sett fordi jeg må ha det via telefon. elendig service

Mye for pengene. Bra nettsider. Superfornøyd. 3 abonnementet til under 1000 kr. Mye data.

Jeg har brukt Happybytes i 1/2 år nå. 1GB om dagen holder i massevis for meg. Er du som meg glad i å dra utenlands og gjerne litt utenfor Europa også så er prisene VELDIG bra for mobildata, men også tlf/sms. 90kr pr. GB i Thailand kontra 10K som det koster med Talkmore er jo' ett enkelt valg... Mer kald drikke og paraplydrinker... :D

Jeg bestilte Happybytes til min iPhone 14 Pro (iOS 16.1). - Simkort ble ikke ordentlig lest av mobilen og jeg fikk verken vanlig 4G eller 5G. Kun LTE, 3G og GPRS. Dette fungerer nå med iOS 16.2 beta, men dårlig at ikke dette kom frem under bestilling. - Delt internett fungerer fortsatt ikke. Vet ikke om dette er en funksjon som Happybytes ikke har tilgjengelig eller om det er noe galt med simkort fortsatt. - Kvaliteten under anrop er som en klapptelefon fra 2007. Jeg har testet frem og tilbake men det er dessverre for dårlig. Vanskelig å høre hva den andre personene sier. Når man annonserer med full Telenor-dekning så tenker jeg automatisk at jeg får den samme kvaliteten bare til en lavere pris. Slik var det ikke her. - Kundesupport er raske og vennlige. Ble til slutt at jeg byttet over til Telenor etter noen få dager.

Har byttet til Happybytes og er svært fornøyd - god og oversiktlig app, veldig gode priser på data og til utlandet, og god dekning. Etter mine beregninger sparer jeg minst 40% :)

Veldig bra! Ingenting å utsette på tjenesten som happybites har levert! Bytter nå pga bedriftsabonnement. Men er ikke i tvil om at jeg kommer tilbake om det skulle bli aktuelt i framtida.

Ekstremt god support God pris Grei og rask overføring/portering I det hele tatt: Greit og oversiktlig

Fikk god og rask hjelp fra Happybytes vedr. oppsett på MMS

Byttet nettopp til happybytes og hadde spørsmål angående deling av internet (Hotspot) på Iphone. Fikk svar på under minuttet og fikset problemstillingen min med engang. Veldig serviceinnstilte og flinke!

Har ikke hatt Happybytes så lenge men eg mener det er det beste mobilselskap eg har hatt 🤩

Er svært fornøyd med Happybytes, spesielt deres fri data. Med vanlig Telenor-dekning får du svært god dekning med både god fart og godt utbygd 5G-nett. Du får 108 GB og ubegrenset fart i samme nettet som f.eks. Talkmore, men hos dem koster omtrent det samme 649,- i skrivende stund, ikke enten 348,- eller 398,- som hos Happybytes. En like rask og imøtekommende kundeservice er det også heller sjeldent å møte på andre steder. Anbefales!

Rask og meget imøtekommende kundebehandling. Løsningsorientert

I mine ører betyr full Telenordekning at jeg ville få 5g og wifi tale, men det får en ikke nå pga. ny «plattform» Forskjellig tilbakemelding på når dette blir tilgjengelig også. Dette burde det blitt gjort oppmerksom på før en blir abonnent. Prisen er bra da, det skal de ha, så når det andre er på plass blir det topp.

Very effective. React quickly and solve my problem within an hour. I had terrible experience with previous provider. I can recommend Happybytes as the best provider.

Synes Happybytes svarer godt på de spørsmålene jeg har, og det på en hyggelig måte. Har kun gode erfaringer med Happybytes. Gode priser og enkelt. Vil absolutt anbefale andre å ta i bruk!

Har vært i kontakt m kundeservice for å få mobil data til å virke på min nye mobil . Utrolig hjelpsomme , og de loset meg i land . Mobil data virker nå .

Jeg har nettopp bestilt overføring fra OneCall. Jeg er veldig fornøyd med kundeservice og prosessen så langt. Men nytt abonnement er enda ikke aktivert, så jeg har ingen erfaring med å ha abonnementet. Grunnen til at jeg byttet TIL Happybytes er gunstig pris. Jeg bestilte også bytting en gang for noen år siden, men da ble mitt gamle abonnement deaktivert uten at det nye ble aktivert, og det var ingen som svarte hos Happybytes midt i juli. Etter noen dager gikk jeg tilbake til OneCall. Prøver igjen nå, og stoler på at kundeservice vil være tilgjengelig ma-fr hvis det trengs.

Startet dårlig, alle innstillinger for mobildata må legges inn manuelt. I tillegg fungerer ikke 4g tale og wifi tale, uten at telefonen er oppgradert til Android 13... I tillegg så kom det lflåsete svar fra kundeservice på mine spørsmål. Så min visitt hos dere ble kortvarig, bytte til ny leverandør ble bestilt på dag 3 som kunde. Kundeopplevelsen hos dere var et skritt tilbake i forhold til forventet!

Jeg fikk anbefalt å gå ned til et billigere abonnement. Det har jeg aldri opplevd før. De svarer alltid raskt i chatten, og en gang jeg måtte ha nytt sim-kort kom de meg i møte fysisk med et nytt sim-kort på timen.

Min erfaring er kun på 8 timer, men det er 8 timer der jeg til tross for support ikke fikk åpnet mobildata. Har allerede sagt opp kundeforholdet, og er mildt sagt irritert over manglende opplysninger i forkant om behovet for å forandre oppsett på telefonens innstillinger i en grad jeg aldri tidligere har vært med på. Hvis du er inkompetent (som jeg) er dette ubrukelig.

God dekning og service. Rimelige priser. Anbefales.
