Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 35 innen
mobilselskap
88%
anbefaler
Happybytes
Filtrer omtaler
85
7
3
4
6
Sorter omtaler etter
Viser av 105 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Bendik S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tipp topp tommel opp!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt en del kontakt med kundeservice, og de gjør en virkelig bra jobb! Absolutt ingenting å sette fingern på!

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bruker "1 om dagen" det fungerer veldig bra. Dekningen har vert veldig bra, det er noen ganger litt problem hvis jeg har brukt opp den 1 GB så er nettverket forsatt tregt etter jeg har fått ny data

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fjerning av mobilsvar."
3 syns denne omtalen er nyttig

Raskt svar og positivt resultat! Mobilsvar ble stengt, som ønsket! Litt trælete å få kontakt når det ikke er mulig å ringe! Skriving, er noe træl!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Endring av bruker av mobiltlf.nr."
6 syns denne omtalen er nyttig

Raske tilbakemeldinger og ryddige svar. Det kan virke litt tungvint da kontakten foregår via mail, men det fungerer!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ble lovet data sim"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble lovet at det var mulig med data-sim før jeg byttet til de, men at fet ikke kunne aktiveres for abonomentet var aktivt. Når det var aktivt, så kunne jeg plutselig ikke så data sim

Svar fra Happybytes
13.07.2020 09.14
Hei,
Finner ikke saken din hos oss, men dersom det har oppstått en misforståelse er det fint om du kontakter kundeservice så vi kan finne ut av det.Har du bestilt abonnementet "1 om dagen" tilbys ikke det, som det fremkommer av våre nettsider, i kombinasjon med data eller tvilling-sim.
Mohsen B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Alltid vi får rimelig regning"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg synes, happybytes beste tel. bedrift. Vi er (far og broren og jeg) kunder til happybytes, alltid vi får rimelig regning. Mva Mohsen

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ikke billig for alle"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Happybytes sitt Flex-abonnement noen mnd. nå. Uslåelig pris på 70 kr. om en ikke overstiger 500 Mb pr.md. Bra konsept med å betale kun for forbruk, men prisene ved høyere forbuk enn inkl. er ikke gunstige i forhold til de rimeligste tilbydere. Jeg fikk en negativ overraskelse nylig siden det er store tidsetterslep i oppdateringen av dataforbruket fra Telenor som er netteier. Det er milevis unna noen sanntids-oppdatering! Heldigvis er det mulig å få lagt inn databrems på 512 MB slik at en merker når kvoten er oppbrukt. Allerede ved et forbruk like over 3 GB er Happybytes sitt andre abonnement "1 GB om dagen" billigere med en pris av 298 kr. for inntil 31 GB pr. mnd. Et ekte røverkjøp! Konklusjonen blir at Flex er billig og bra ved svært lavt dataforbruk, men ikke så gunstig fra 0,6 Gb og opp til 3,1 GB og ved forbruk derover bør en velge "1 om dagen". Kundeservicen er lynkjapp!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Billig og veldig smart at man bare betaler for den datatrafikken man faktisk bruker."
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig smart abonnement ved at man kan ha ett abonnement men flere SIM-kort hvis man f.eks har flere mobile bredbåndsrutere, ring-hytta-varm, alarmer eller annet. Men underlig at man ikke kan deaktivere mobilsvar hvis man har tvilling-SIM.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Upåklagelig mobilabonnent leverandør"
6 syns denne omtalen er nyttig

- Mye rimeligere enn Telenor - Kundeservice fra himmelen i motsetning til Telenor som har kundeservice fra helv...(har mobilt bredbånd der) - Gratis telefoni og sms inkl.500mb data, kan det blir bedre? - Liker konseptet med betal for det du bruker av data - Egen app til smarttelefonen med full oversikt over abonnementet En liten minus er at dekningen kunne vært bedre der jeg bor men de støtter wifitale så det går bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tifredsstiller mine forventninger"
3 syns denne omtalen er nyttig

Her slipper du å betale dyrt for datapakker som er inkludert i alle abonnement. Du betaler kun for det du faktisk bruker. Hvis du kun bruker telefonen til å ringe å sende meldinger så er dette topp. Hvis du bruker datatrafikk så må du vurdere hvor mye du faktisk bruker slik at du ikke møter noen overraskelser. Datatrafikk utover det som er inkludert blir fakturert pr mb. Personlig bruker jeg veldig lite mobildata. Kanskje 200mb på sommeren når jeg er på reise.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Trivelig kundetjeneste- Brevduer med jetmotor"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dekninga kunne vært bedre, men det er vel Telenor så jeg forventer meg ihjel om jeg tror det blir noen bedring der. Ikke i går, ikke idag og ikke i morra Kundetjenesten er upåklagelig ikke bare har de rask postgang .. de har humor også.;)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempe fornøyd med servicen"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt abonnement hos Happybytes siden i høst og jeg er veldig godt fornøyd. Betaler for akkurat det jeg bruker og når jeg trenger hjelp får jeg rask og god hjelp fra kundeservice. Kan virkelig anbefale Happybytes

Margrethe
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Happybytes kan med fordel anbefales for god service og rimelig abonnement."
4 syns denne omtalen er nyttig

Kan trygt anbefale abonnement i Happybytes. Jeg et veldig forundret at det og ha telefon er så billig. Anbefaler på det varmeste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Missfornøyd kunde"
6 syns denne omtalen er nyttig

Er ny kunde med flex. Dere skulle opplyst at når 500mb er oppbrukt at det blir stor kostnad med videre bruk. Til Andre operatører blir surfingen treg når grensen er nåd.. Dette er jeg veldig missfornøyd. Alt for dårlig av dere

Svar fra Happybytes
13.03.2020 09.57
Hei,

Vi beklager at vi ikke har klart å gjøre deg til en fornøyd Happybytes-kunde. Du har hatt vårt Flex-abonnement og det skiller seg fra de fleste abonnement på markedet ved at man kun betaler for mobildata man faktisk bruker. Det betyr at Flex-abonnementet ikke har datapakker (utover de inkluderte 500MB). Som Flex-kunde betaler man dermed for 1,27 GB hvis det er man har brukt, ikke en pakke på f.eks 3GB.
Vi tilbyr videre mulighet til å legge på en såkalt databrems. Det vil si at du setter en grense for hvor mye mobildata du kan bruke før surfingen blir treg sånn som du sier. Man kan sette databrems selv på Min Side, i vår app eller ved å ta kontakt med vår kundeservice.
Vi hadde håpet at konseptet kom tydelig frem på våre nettsider, og når man bestiller. I oppsummeringen på bestillingen oppgir vi blant annet at «500MB data til bruk i Norge og EU/EØS-landene er inkludert. Du betaler kun for mobildata du bruker utover dette».
Igjen så beklager vi at vi ikke har klart å gjøre deg fornøyd, men vi håper at vi kan få sjansen igjen ved neste korsvei.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobildata på hytta"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bruker happybytes datasim til værstasjonen, og betaler kun for den dataen værstasjonen bruker. Perfekt til mitt bruk, og vurderer mobilabonnement hvis de kan levere 1000gb til Chili-pris.

Svar fra Happybytes
13.03.2020 12.58
Hei Erlend,
Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss.
Vi har dessverre ikke noe slikt tilbud på 1000 GB til superbrukere som deg, men dersom vi får det skal vi selvfølgelig gi beskjed 😊

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Geir O. Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har abonnement til junior på 9 år. Fullverdig abonnement til en veldig hyggelig pris. Slipper å betale for noe man ikke bruker. Topp service. Anbefales!

Svar fra Happybytes
21.02.2020 14.51
Hei Geir,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen vår :)
Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig, og vi skal gjøre vårt ytterste for at du vil fortsette å oppleve det sånn. Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"La oss som bare bruker telefonen til å ringe og sende meldinger, fortsette å bare betale 50 kroner i"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er greit at dere er billigst, med oss som BARE skal bruke telefonen til å ringe og sende meldinger. MEN, å sette opp prisen med 20 kroner, for at ANDRE som bruker telefonen til flere ting, skal få det billigere, synes jeg bare er tåpelig!!! De som skal bruke telefonen sin til FLERE ting, skal/bør jo selvsagt, selv, betale for de tingene de ønsker!!! Jeg er så lei av at dere lurer oss til å bytte selskaper, og så fort vi byttet, så setter dere opp prisene!!! (Dette gjelder ALLE mobilselskaper, så dere på happybytes, må ikke føle dere truffet). Håper dere kommer til fornuft, og fortsatt ordner det sånn at det bare koster 50 kroner.

Svar fra Happybytes
19.02.2020 14.14
Hei Mari,

Det er synd at du føler det slik. Vi har på ingen måte prøvd å lure noen til å bytte til oss, og derfor har vi heller ikke kampanjer og lokketilbud.

Justeringen av abonnementet ble gjort da vi så at dette vil utgjøre en stor fordel for flesteparten av våre kunder. Som du nevner er vi fortsatt billigst også for de som kun ønsker fri bruk av tale og meldinger, og det var viktig for oss. Ettersom flertallet nyter godt av endringen vil den også bli stående.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt topp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hei, fikk beskjed fra dere, at dere forandrer fleksi med fast 500 mb og det koster 20 kr ekstra. Dette er helt perfekt for meg. Har bare kort tid hos dere, men alt tyder på at habbybytes er det beste. Har den gleden av å være kunde her.

Svar fra Happybytes
05.02.2020 15.34
Hei Ove,

Så hyggelig at du er fornøyd med justeringen av vårt Flex-abonnement. Denne ble gjort da vi så at dette ville være en stor fordel for de aller fleste av kundene våre, så da er det hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder. Tusen takk for at du valgte oss og for den fine tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Karmjit G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og løsningsorientert kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært happybytes kunde siden de startet opp og er veldig fornøyd med både dekning og kundeservice. De svarer raskt både på epost og Chat om man lurer på noe. God dekning også på ferie i England, Polen, USA, Ungarn og Tyskland.

Svar fra Happybytes
05.02.2020 15.34
Hei Karmjit,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, og takk for at du satset på oss helt fra start, det setter vi stor pris på :) Vi legger stor vekt på god kundeservice, så da er det alltid hyggelig å høre fra fornøyde kunder, så tusen takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Øker prisen for ringing og sms"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er ikke kunde, men det gjelder min gamle mor på 84, som byttet til dette abb fordi hun kan kun ringe og motta sms, hun kan ikke sende sms. Nå øker dere prisen og legger til mbytes? Det var jo derfor hun byttet til dette abb, dårlig gjort.

Svar fra Happybytes
04.02.2020 16.48
Hei Kpm,

Vi har, som du refererer til, informert våre kunder om en endring i vårt Flex-abonnement. Fra 1.mars vil vi inkludere 500 MB mobildata i abonnementet, samt at prisen går opp kr. 20,-. Denne endringen medfører at de aller fleste av våre kunder nå får en lavere regning, og det synes vi er bra.
Når det gjelder de få kundene som ikke bruker mobildata i dag så vil de riktignok få en liten prisøkning. Det har derfor vært viktig for oss at vi fortsatt er billigst, også for de som ikke bruker mobildata. Og det er vi. Det er ingen som er billigere enn oss på fri bruk av tale og meldinger etter prisøkningen 1.mars.
Kunder som bruker mobildata vil derimot oppleve at totalprisen går ned. En kunde som f.eks bruker 500 MB data betaler i dag 152,80. Fra 1.mars vil denne kunden betale 70,-. Dermed vil de fleste av våre kunder spare penger på endringen. Det synes ikke vi er så dårlig gjort.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt ok"

Helt ok mobilselskap til alle som vil ikke bruke mobildata. I Nord-Norge alt fungerer ok. Bra dekning. Valgte dette selskapet pga prisen.

Svar fra Happybytes
04.02.2020 16.19
Hei Kristof,

Hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og at alt fungerer som det skal også i Nord-Norge. Det skulle jo bare mangle. Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Har hva jeg trenger til rimelig pris!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri angret på at jeg byttet til Happybytes. Mobil regningene er til å leve med og ikke minst: de har utmerket kundebehandling og har god service instilling.

Svar fra Happybytes
03.02.2020 13.12
Hei Finn,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig, og vi skal gjøre vårt ytterste for at du vil fortsette å oppleve det sånn. Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Ghostrider
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Endrer Flex abonnementet."
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg valgte & bytte til Happybytes etter 13år med et annen operatør. Grunnen er at jeg ikke bruker data & da passer Flex bra. Har ikke engang rukket & aktivere Happybytes før de endrer abonnementet som da vil inkludere data & da også høyere pris. Var jo nettopp derfor jeg byttet, for & slippe & betale for data jeg ikke bruker. Lite imponert & skuffet over Happybytes, som var de eneste som ikke inkluderte data, men som de nå begynner med 1 mars.

Svar fra Happybytes
31.01.2020 13.13
Hei Ghostrider,

Vi har i dag, som du refererer til, informert våre kunder om en endring i vårt Flex-abonnement. Fra 1.mars vil vi inkludere 500 MB mobildata i abonnementet, samt at prisen går opp kr. 20,-. Denne endringen medfører at de fleste av våre kunder nå får en lavere regning, og det synes vi er bra.
Når det gjelder de få kundene som ikke bruker mobildata i dag så vil de riktignok få en liten prisøkning. Det har derfor vært viktig for oss at vi fortsatt er billigst, også for de som ikke bruker mobildata. Og det er vi. Det er ingen som er billigere enn oss på fri bruk av tale og meldinger etter prisøkningen 1.mars.
Kunder som bruker mobildata vil derimot oppleve at totalprisen går ned. En kunde som f.eks bruker 500 MB data betaler i dag 152,80. Fra 1.mars vil denne kunden betale 70,-. Dermed vil de fleste av våre kunder spare penger på endringen.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Lissie K. H
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Det irriterer meg at de setter opp prisen"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det irriterer meg at de setter opp prisen. Jeg bruker ikke data, og er ikke interessert i å betale for det. Hvis jeg ville bruke 500 MB så hadde jeg brukt det. Jeg har anbefalt Happybytes til venner, men det kommer jeg ikke til fremover.

Svar fra Happybytes
31.01.2020 13.13
Hei Lissie,

Det er beklagelig at du føler det sånn.
Vi har i dag, som du refererer til, informert våre kunder om en endring i vårt Flex-abonnement. Fra 1.mars vil vi inkludere 500 MB mobildata i abonnementet, samt at prisen går opp kr. 20,-. Denne endringen medfører at de fleste av våre kunder nå får en lavere regning, og det synes vi er bra.
Når det gjelder de få kundene som ikke bruker mobildata i dag så vil de riktignok få en liten prisøkning. Det har derfor vært viktig for oss at vi fortsatt er billigst, også for de som ikke bruker mobildata. Og det er vi. Det er ingen som er billigere enn oss på fri bruk av tale og meldinger etter prisøkningen 1.mars.
Kunder som bruker mobildata vil derimot oppleve at totalprisen går ned. En kunde som f.eks bruker 500 MB data betaler i dag 152,80. Fra 1.mars vil denne kunden betale 70,-. Dermed vil de fleste av våre kunder spare penger på endringen.

Dette tatt i betraktning så håper vi selvfølgelig at du vil fortsette å anbefale oss videre :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Manfred R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Øyeblikkelig respons fra kundeservice - helt topp og stabilt abbo. til en billig penge!"

Norges gunstigste mobilabbonnement, stabilt og super dekning over det ganske land. Slutt å kaste penger etter dyre mobilavtaler- gå over til Happybytes!

Svar fra Happybytes
30.01.2020 17.44
Hei Manfred,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, og tusen takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR