Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Happybytes
4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
4
av 37 innen
mobilselskap
85%
anbefaler
Happybytes
Filtrer omtaler
190
16
7
11
22
Sorter omtaler etter
Viser av 246 omtaler med
Nyeste fĂžrst
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornĂžyd er du med Happybytes?
Steinar C. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Best på pris og meget rask respons fra kundeservice."
4 syns denne omtalen er nyttig

GB tilbudene taler for seg selv, best i klassen. Alltid rask , hyggelig og erfaren respons fra kundeservice👌💥 Telenordekning er også ett pluss.

Svar fra Happybytes
14.09.2021 13:01
Tusen takk for raus omtale 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Bjørnar
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har 2 abonnement her og det fungerer veldig bra, ikke noe nedetid og rask kundesupport

Svar fra Happybytes
08.09.2021 13:48
Hei Bjørnar Takk for hyggelig tilbakemelding 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Hurry bits"
2 syns denne omtalen er nyttig

Min erfaring er at hos Happybites så regnes dataforbruk et på en veldig rask måte. Samme bruk som hos Onecall så brukes det ca 50% mer hos HB.

Svar fra Happybytes
07.09.2021 15:22
Hei Det stemmer heldigvis ikke. Ta kontakt med kundeservice så finner vi nok ut av det. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Veldig rask kundeservice!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har byttet fra one call til happy bytes. Det trer i kraft den 30.september (altså i slutten av måneden) så kan ikke si noe om Dekningen osv. Men! Kundeservicen er helt vanvittig rask på å svare.... Skriv til de på messenger og du får faktisk svar, så veldig fornøyd med det! Raske svar er alltid gull!!

Svar fra Happybytes
06.09.2021 15:17
Tusen takk for fin tilbakemelding Sara 👍🏻 Thomas // Happybytes
Kay A. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Min erfaring så langt"
8 syns denne omtalen er nyttig

Raskt og enkelt å bli kunde. SIM-kort ble kom i posten etter bare noen dager. Sendte e-post til kundeservice og spurte om var mulighet å bli flyttet over tidligere siden fikk SIM-kort så tidlig og hyggelig og raskt svar tilbake at det ordnet dem. Gode priser, hyggelig og tilgjengelig kundeservice og oversiktlig app/min side. Savner eSim for iPhone og Apple Watch, men trekker ikke noe for det, bare et ønske fra meg :) Anbefaler Happybytes og vi trenger selskaper som dem mot duo monopolet vi har i Norge.

Svar fra Happybytes
06.09.2021 15:17
Takk for hyggelig tilbakemelding Kay. eSim på Apple Watch er dessverre styrt av Apple som kun har åpnet opp for dette his duo-polet. Men vi håper å ha dette klart for Iphone og andre telefoner som tar eSIM litt utpå nyåret. Thomas // Happybytes
Snikkaren
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Sinnsykt bra på pris og du får det du betaler for."
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg føler Happybytes og prisene tuselig viser at det er god konkuranse i markedet, som jeg som forbruker verdsetter stort. Du får det du betaler for samtidig som det også er vanvittig billig med additional data om du trenger det. Jeg føler totalt sett at jeg er ekstremt fornøyd

Svar fra Happybytes
06.09.2021 15:17
Heisan, Fornøyde kunder er det vi lever for og da blir vi selvfølgelig veldig glade for slike tilbakemeldinger 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og greit!"
7 syns denne omtalen er nyttig

Og bytte over til HappyBytes gikk bra! Meget fornøyd med Telenor sin fantastiske dekning og den oversiktlige appen til HappyBytes. Eneste jeg tenker kunne vært bedre, er at det skulle kunne gått an og endre abonnement i appen. Ellers alt i alt kjempe fornøyd! Gode priser på abonnementene!

Svar fra Happybytes
29.08.2021 09:30
Hei Martin Hyggelig å høre at du er fornøyd. Abo-bytte i App og "min side" er under utvikling 👍🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt forferdelig 😡"
5 syns denne omtalen er nyttig

Hold dere unna dette selskapet Etter 14 dager med happybytes ser, jeg store utfordringer med dekning med i happybytes. andre leverandører jeg tidligere har hatt. Når det gjelder data, er det graverende hvor dårlig dekningen er. I sentrale strøk er det også dårlig. Etter E 6 var det ingen dekning, merkelig!! Vurderer å bytte

Svar fra Happybytes
27.08.2021 11:18
Med FULL Telenordekning 4G og 5G er det litt vanskelig å forstå det du skriver. Spesielt behovet ditt for å dra på med så stor negative typer. Ta kontakt med oss så får vi se om vi kan finne ut av det. Thomas // Happybytes
Julien P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"flyttet 2 mobilabonement til happybyttes"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har byttet 2 abonement til happybyttes . Alt gikk som avtalt . Fikk simkort tilsent som avatlt. Portering av nummer til riktig dato og tid. Fakturering via avtalegiro iht kontrakt. Fantasisk bra og problemfritt overgang !! Mye stabilt data for penger. Anbefalles på det sterkeste !

Svar fra Happybytes
27.08.2021 11:18
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget tilfredse ungdommer etter bytte til Happybytes"
5 syns denne omtalen er nyttig

I sommer byttet vi fra Ice til Happybytes og har hatt en svært god opplevelse. Har to ungdommer som opplever god dekning i alle områder og jeg som pappa opplever at de hele tiden har tilstrekkelig med GB. Servicen og viljen til å svare raskt har også vært utrolig god. Anbefaler Happybytes på det sterkeste!

Svar fra Happybytes
27.08.2021 11:18
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra og billig, men mangler e-sim"
3 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra og billig men mangler e-sim. Kjempebra at de tilbyr kjemperimelig mobilabonnement til eldre uten mobildata. Besteforeldrene mine er strålende fornøyde.

Svar fra Happybytes
27.08.2021 11:18
Hei Per e-SIM er på vei. Kommer masse spennende nyheter fra oss om ikke lenge. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"dårlig kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

tragisk i år 2021 å ikke ha tellefonummer til kundeservice. Jeg byttet derfor til chilimobil i dag for hele familien. Bjørn

Svar fra Happybytes
19.08.2021 08:54
Hei Det var leit. At vi ikke har kundeservice per telefon gjør oss i stand til å hjelpe kundene våre bedre. Det gjør på ingen måte dårlig, tvert imot. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd 👍"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dem får trekk for at dem ikke har åpen noe telefon til kundeservice. Men alle gangene jeg har tatt kontakt med dem har jeg fått god hjelp via epost eller facebook messenger 👍 Veldig bra at ekstra sim kort ikke koster noe pr mnd.

Svar fra Happybytes
16.08.2021 09:28
Hei Pål Bra å høre at du for det meste er fornøyd. At vi ikke har telefonisk kundeservice er bevisst valg og som du selv nevner, gjør det at vi kan hjelpe kundene våre bedre og raskere. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Fort dyrt for mitt bruk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Testet mobilt bredbånd fra Happybites. Etter bare noen timer var regningene høyere enn det jeg har på mittandre abbonement. For mitt forbruk blir happybites alt for dyrt og jeg gikk tilbake til mitt gamle abbonement etter bare noen timer.

Svar fra Happybytes
10.08.2021 12:35
Hei Remi Med "Bare Data" betaler du for mobildata du faktisk bruker uten noen fast månedsavgift. Ergo betaler du heller ikke noe når du ikke bruker det. Har du et rimelig fast løpende forbruk er det andre løsninger som kan fungere bedre. Thomas // Happybytes
Xhappybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Kundeservice uten kontroll"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg sa opp mitt abonnement og fikk allikevel faktura. Når jeg skrev i chatten om feilen fra deres side så var det første de ga meg villkårene i abonnementet. Deretter måtte jeg stå for bevisførselen for at jeg hadde sagt opp (de hadde det tydeligvis ikke i sine systemer). Jeg misliker særdeles sterkt å måtte krangle for å si opp et abonnement, og er uten sidestykke den vanskeligste prosessen jeg har hatt for en oppsigelse av et mobilabonnement.

Svar fra Happybytes
10.08.2021 12:35
Hei Kundeservice ba om og ventet på en bekreftelse på at du faktisk ønsket å si opp abonnementet og nummeret (nummeret kan da ikke flyttes etterpå) uten at du besvarte dette. Du har i tillegg fått kreditert faktura så det er litt synd med en slik kommentar. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Forbruk på datasim viser ikke i oversikten."
2 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha vært Happybytes kunde i et snaut halvår ser jeg at totalkostaden har gått en god del opp i forhold til min tidligere leverandør selv om det på papiret skulle vært motsatt. Mye av problemet skyldes at jeg følger med på forbruket men all data som går over datasim er borte fra oversikten så jeg har blitt lurt gang på gang av den tro at jeg har brukt langt mindre enn det reelle. De sier de jobber med saken men ser ikke ut til å ha noen som helst forståelse for at JEG ser noen heeeeelt andre tall enn DE ser...Databrems sier de kan kun settes NED en gang pr mnd men når den er endret kan den heller ikke settes opp igjen før måneden er ute. Kundeservice lovet å fikse det for meg men gjorde det ikke...

Svar fra Happybytes
10.08.2021 09:30
Hei Svein Her er det utvikling som må gjøres hos vår systempartner og det tar dessverre noen ganger mer tid enn hva vi ideelt ønsker oss. Men det er på vei. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke tvilling-SIM på mye data"

Har stort sett vært fornøyd med Happybytes. Bra kundeservice. Men ser at av og til når ferierer har en behov for mer data enn Flex 2GB som vi har hatt. Nå blir det forholdsvis rimelig med ubegrenset data, kr. 398. Et stort minus hos Happybytes er at de ikke tilbyr tvilling-SIM på mye data abonnement. For et halv år siden skyldte de på tekniske og økonomiske forhold. Nå sier de at det er økonomiske forhold som gjør at de ikke tilbyr dette. Derfor har både min kone og jeg nå byttet over til et konkurrerende selskap som også tilbyr tvilling-SIM på fri data. Beklageligvis. Dersom Happybytes i fremtiden tilbyr tvilling-SIM, er det ikke umulig å flytte over til dem igjen.

Svar fra Happybytes
09.08.2021 07:50
Hei Arne, Vi er selvfølgelig aldri fornøyd når vi mister en kunde. De fleste løser dette med "delt internett" på mobilen. Håper du vurderer oss igjen ved en senere anledning. Thomas // Happybytes
Hans I. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gjør alt selv og spar penger"
2 syns denne omtalen er nyttig

For oss godt voksne virker ansvaret kundeservice tar være heller fraværende. Messenger-chat fungerer, men de praktiske detaljer som skal på plass ved abonnement-bytte blir ikke tatt seriøst nok. Virker som om de ikke har oversikt over de tjenestene du ber om. Men når alt er på plass fungerer det som det skal.

Svar fra Happybytes
06.08.2021 13:56
Hei Hans Vi får for det meste svært god tilbakemelding på vår kundeservice. Beklager at du hadde en annen opplevelse. Litt usikker på hvilke praktiske detaljer og tjenester du sikter til men bra alt er i orden nå. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Go service, billig og enkelt."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er 86 år gammel, og dette er et godt abonnement for meg. Jeg trenger ikke mobildata , bare å kunne ringe og motta samtaler. Dekningen er mer enngod nok og har aldri hatt problemer med noe etter overgang til Happybytes. Jeg har også fått tre av mine venninner over på Happybytes…og alle er veldig godt fornøyd.

Svar fra Happybytes
06.08.2021 13:56
Takk for hyggelig tilbakemelding Ruth. Vi skal gjøre vårt beste for at både du og dine venninner skal ha det både billig og bra også i fremtiden. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig dekning i mitt område"
2 syns denne omtalen er nyttig

Happybytes har gode priser, men det hjelper lite når man ikke har dekning til å bruke dataen. Jeg bor sentralt i Bergen, i et område hvor jeg med Ice/Telia ikke har hatt problemer med dekning og hele tiden hatt 4G. Med Happybytes/Telenor har jeg opplevd snegletreg 4G hjemme (<10 Mbps), 3G i butikker og Edge i vaskerommet i bygget jeg bor i. Edge blir kanskje litt misvisende, da jeg ikke kunne laste noe som helst. I samme vaskerom har jeg flere ganger strømmet serier over 4G med Ice/Telia. Dette er selvfølgelig mer en klage på Telenor enn Happybytes, men det er uansett for dårlig sentralt i en by i 2021. Kundeservice var hyggelig, men kunne ikke gjøre mye annet enn å be meg gå nærmere et vindu eller prøve ute. Det har jeg ikke måtte gjøre med Ice/Telia. Hvor dårlig dekningen var fant jeg ut ganske kjapt etter å ha fått aktivert abonnementet, som dessverre aktiveres samme dag angreretten går ut. Ellers hadde jeg bentytet meg av den tvert, og jeg venter nå flytting tilbake til annen operatør. Happybytes er nok en bra operatør om du bor i et område med god Telenor-dekning, men for min del ble det på grensen til ubrukelig. Dette trodde jeg ikke lenger var en problemstilling når man bytter operatør.

Svar fra Happybytes
03.08.2021 14:21
Som leietager i Telenor sitt nett har vi den samme dekningen som Telenor, på godt og vondt. Beklagelig at du dårlig dekning der du bor, men det bygges hele tiden og med utrulling av 5G vil det forhåpentlig bli bedre også hos deg. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hurra for mye data uten wifi!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi har ikke wifi hjemme. Da ble det dyrt. Med mye data, eller én GB om dagen, ser alt mye lysere ut. Forøvrig ingenting å utsette på Happybytes.

Svar fra Happybytes
03.08.2021 14:21
Takk for hyggelig tilbakemelding 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Ann K. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Feedback 👌🏼"
2 syns denne omtalen er nyttig

Enkelt å endre abonnement, super pris, god kundeservice. Fornøyd og happy😃

Svar fra Happybytes
03.08.2021 14:20
Takk for fin tilbakemelding 🤗 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kan ikkje brukast i viltkamera. Burde vore kommunisert på heimesiden deira.

Svar fra Happybytes
03.08.2021 14:18
Hei Det fremkommer veldig tydelig av våre vilkår. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

- Bra pris på 1GB dagen - Kundeservice svarer raskt på epost - Skulle ønske det er mulig å bytte til et annet abo. eller si opp uten å måtte kontakte kundeservice

Svar fra Happybytes
29.07.2021 20:48
Hei Takk for hyggelig tilbakemelding. Bytte av abo kommer på "Min Side" om ikke lenge så da blir det enda smidigere 👍🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Billig men funker ikke bra"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet over til Happybytes for noen dager siden og har opplevd at dekningen er veldig dårlig uansett hvor jeg befinner meg. Det tar lang tid å laste inn noe og føler at det fungerer veldig treigt. Bra at det er billig men synes likevel ikke at det funker så bra.

Svar fra Happybytes
25.07.2021 20:49
Hei, Vi har identisk dekning med Telenor så har du pleid å ha dårlig dekning der er det samme hos oss. Kan ellers være mange variabler som spiller inn som f.eks telefon og modell.
SĂžk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR