Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Happybytes
4,3/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
3
av 37 innen
mobilselskap
88%
anbefaler
Happybytes
Filtrer omtaler
161
10
4
8
13
Sorter omtaler etter
Viser av 196 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornĂžyd er du med Happybytes?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg vil at alt skal fungere, og det gjør det👍🏻 Etter at jeg fikk dette abonnementet så fungerer alt. Jeg er superfornøyd.

Svar fra Happybytes
16.04.2021 11:03
Godt å høre at du er superfornøyd Mats :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alt fungerer"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg fikk dette abonnementet av familien min. Alt fungerer og det er aldri noe problemer. Helt perfekt for meg.

Svar fra Happybytes
16.04.2021 11:03
Godt å høre at ting fungerer som forventet og at du er fornøyd :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget enkelt og bra."
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har nå vært kunde her nesten siden oppstarten. Dette er det abonnementet jeg har vært mest fornøyd med. Så fornøyd at det ble overført til barna også. Proft og enkelt.

Svar fra Happybytes
16.04.2021 11:03
Godt å høre at dere er fornøyde og takk for hyggelig omtale :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig enkelt god Service Telenor dekning..."
3 syns denne omtalen er nyttig

Byttet abonnement fra Telenor til happybytes. Det var no problem, Hyggelig service, oversiktlig app.

Svar fra Happybytes
15.04.2021 10:18
Takk for hyggelig omtale :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Uærlig prisøkning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Skifta til Happybytes for å unngå å betale for mobildata. Fri sms og tale for 50 kr/mnd. Så bestemte Happybytes seg for å øke prisen på den mest uærlige måten: "Gi" oss- 0 GB-kunder 500 "gratis" MB mot en prisøkning på 20 kr/mnd, vel vitende om at ingen slike kunder kom til å bruke denne "gaven". Sa ifra om dette, og de forklarte det med at 0 GB-kundene skal betale ekstra for at de reelle 500 MB-kundene skal spare og for at Happybytes skal kunne kalle seg billigst også i databrukgruppa. Da de valgte å fjerne disse inkluderte 500 MB som ingen ba om, "glemte" de å nedjustere prisen igjen. Om det var så viktig å skru opp prisen, skru den opp uten sånt uærlig dritt.

Svar fra Happybytes
15.04.2021 10:18
Hei K, Mulig du blander sammen litt ting her, det stemmer at disse endringene har blitt gjort på ulike tidspunkt - men av litt andre årsaker. I valget mellom å sette opp prisen på noe Flex-kundene våre bruker mye av, samtaler og meldinger, eller ta bort noe de bruker lite av, data, så falt valget på de siste. Selvfølgelig skulle vi gjerne sett at vi ikke hadde behøvd å gjøre noe med abonnementet, men husk at Flex fortsatt er det billigste abonnementet med fri bruk av samtaler og meldinger. Oskar // Happybytes
Trygve U
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Best på pris"
4 syns denne omtalen er nyttig

For meg er fleksibilitet og pris viktig. Hos Happybytes får jeg best pris av samtlige tele leverandører! I tillegg har jeg sim kort til Jacuzzi på fjellet som fungerer optimalt.

Svar fra Happybytes
15.04.2021 10:12
Godt å høre at du er fornøyd, og takk for hyggelig omtale :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig og bra!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til Happybytes etter anbefaling fra kamerat og har vært kjempefornøyd så langt. Har aldri hatt lavere mobilregning!

Svar fra Happybytes
15.04.2021 10:11
Takk for hyggelig omtale Glenn :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Et telefonselskap man ikke kan ringe!!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er helt tragiskt å oppnå kontakt når ikke Chaten virket og det er umulig å finne noe telefonnummer.

Svar fra Happybytes
12.04.2021 14:39
Hei, Kjedelig at du ikke fikk kontakt når du trengte det. Er ikke kjent med at det har vært noe problemer med chaten vår. Vi har også superkort svartid på epost. At vi ikke har telefonisk kundeservice er et bevist valg vi mener gir den mest fleksible løsningen for både oss og kundene. Mvh Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Litt skuffet."
5 syns denne omtalen er nyttig

Har vært fornøyd med Flex helt til de fjernet 500mb inkludert. Har byttet til Skymobil, 1G inkludert 99/md (totalt). 😊

Svar fra Happybytes
04.04.2021 15:30
Hei Yonis, I valget mellom å sette opp prisen på noe Flex-kundene våre bruker mye av, samtaler og meldinger, eller ta bort noe de bruker lite av, data, så falt valget på de siste. Selvfølgelig skulle vi gjerne sett at vi ikke hadde behøvd å gjøre noe med abonnementet, men husk at Flex fortsatt er det billigste abonnementet med fri bruk av samtaler og meldinger :) Oskar // Happybytes
Christoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dyrt flex abonnement"
5 syns denne omtalen er nyttig

Som mange andre selskap innen telekom, så satt altså happybytes opp prisen på sitt tidligere prisgunstige abonnement. Jeg ser på det som en slu måte å først høste inn mange nye kunder og dermed skru opp prisen og sko seg på ureaktive kunder. Standard strategi. Ja, jeg har lest at happybytes argumenterer for at Flex koster det samme, men prisen er 150% høyere med samme dataforbruk på 500 mb. Hele poenget med flex til å begynne med var å ikke betale unødvendig mye for data du ikke bruker. Nå betaler du bare MER for data du bruker. Styr unna med mindre du bruker 0,05 gb / 5 mb.

Svar fra Happybytes
28.03.2021 16:35
Hei, Kjenner oss ikke igjen i måten du omtaler oss på. Vi går på jobb hver dag for å gjøre det beste for våre kunder men er også nødt til å ha lønnsomhet i det vi driver med. Det sagt så ha vi et par gode nyheter på lager om en dag eller to 👍🏻 Thomas//Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Slik mobilselskaper burde være"
3 syns denne omtalen er nyttig

Beste pris på abonnement, beste kundeservice, beste dekningen, best generelt!! Vært kunde i et halvt år nå og aldri vært mer fornøyd og følt meg mer "hjemme". Anbefales til alle som fortsatt har abonnement hos de gamle fossilene...

Svar fra Happybytes
28.03.2021 16:32
Takk for hyggelig omtale Vegard, det varmer å høre :)
Håvard L
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Mega fornøyd"
7 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Happybytes i ca. 1 år nå og har egentlig ingenting negativt å si om det. Billige priser, høye datamengder. Fornøyd! Har ikke måttet kontakte kundeservice så der har jeg ingen kommentar.

Svar fra Happybytes
11.03.2021 09:50
Takk for hyggelig omtale Håvard, og godt å høre at du er fornøyd som kunde hos oss :) Oskar // Happybytes
Sverre H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mye verdi for pengene"
9 syns denne omtalen er nyttig

Hos Happybytes får jeg mye verdi (data) til en grei pris. Så langt jeg vet, blant de mest konkurransedyktige i Norge for tiden. Det er god, Telenor, dekning og mobilt bredband fungerer de fleste stedene. Takk Happybytes. Dere øker konkurransen i mobilmarkedet og det er bra for de aller fleste.

Svar fra Happybytes
02.03.2021 10:55
Bare hyggelig, og ikke minst selv takk - for hyggelig omtale og beskrivelse av oss og tjenestene våre :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
11 syns denne omtalen er nyttig

Synd at det ikke lenger er 500mb inkludert, men fortsatt favoritten. Tror mange hadde vært interessert i et litt dyrere Flex+ abonnement, med f.eks 1 gb i måneden inkludert og deretter betale for det man bruker. Dersom et noe sånt hadde kostet rundt hundrelappen, tror jeg at Happybytes hadde knust all konkurransen på det norske markedet.

Svar fra Happybytes
18.02.2021 08:46
Takk for konstruktiv og god tilbakemelding Tor, det er notert :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Et godt valg"
6 syns denne omtalen er nyttig

Bra pris, Telenor-dekning og full kontroll på forbruk. Mye for pengene sammenlignet med konkurrentene.

Svar fra Happybytes
10.02.2021 12:27
Takk for hyggelig omtale Sverre :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket mobilabonnement og god kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Happybytes i snart to år og er veldig fornøyd. Rask og god kundeservice og mye data for pengene. Anbefales!

Svar fra Happybytes
10.02.2021 12:27
Så godt å høre Olav, takk for hyggelig omtale :) Oskar // Happybytes
Jostein B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Skulle ønske det var data rollover,frå dag til dag"
2 syns denne omtalen er nyttig

Greit å prøve telenor sitt raske 4 g nett,bransjen er i endring heile tida. Passar ikkje 100 % til meg, då eg få dage brukar veldig mykje data

Svar fra Happybytes
19.02.2021 12:51
Hei Jostein, Om det er abonnementet "En om dagen" du tenker på her er ikke dette kun for de som alltid bruker 30 GB. Når man til samme pris får helt ned i 3 GB hos konkurrentene våre mener vi det er et supert tilbud for alle, også for de helt ned mot så lav bruk også :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fjerner de 500 MB som var inklusiv i prisen på kr 70."
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi var fornøyd med våre 2 nummere helt til de plutselig fjernet de 500 MB som var inklusiv. De vil si at en som bruker opp 500 MB blir da prisen rett opp fra kr 70 til kr 173. De blir 150% stigning.

Svar fra Happybytes
08.02.2021 16:26
Hei Ole, I valget mellom å sette opp prisen på noe Flex-kundene våre bruker mye av, samtaler og meldinger, eller ta bort noe de bruker lite av, data, så falt valget på de siste. Selvfølgelig skulle vi gjerne sett at vi ikke hadde behøvd å gjøre noe med abonnementet, men husk at Flex fortsatt er det billigste abonnementet med fri bruk av samtaler og meldinger. Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Redelig mobilselskap"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har vært godt fornøyd med Happybytes Flex med 500 MB inkludert til 70 kroner, i et år preget av mye hjemmesitting og relativt lite bruk av mobildata. Etter den nylige endringen av Happybytes Flex (ingen data er inkludert lenger), har de ikke lenger et prisgunstig tilbud for mitt bruksmønster – og jeg har derfor byttet til Vipps Mobil. Happybytes er fortsatt veldig konkurransedyktige for de som bruker svært lite data, og de som har et jevnt høyt dataforbruk per dag. De fortjener dessuten skryt for at de alltid har operert med en fornuftig prising av samtale- og datatrafikk utenfor EU/EØS.

Svar fra Happybytes
08.02.2021 16:26
Hyggelig og ærlig omtale Eivind. Beklagelig at prisendringen berørte deg og førte til at du byttet fra oss. Vil minne om at vi tross alt ikke bare er billig for de som ikke bruker noe data, men også de som ønsker nok data hver dag billig. Hvis du da nå har et mobilabonnement til 250 kr hos ny operatør med 4 GB ville jeg ha sjekket ut "En om dagen" abonnementet hos oss til bare 298 kr. Da får du hele 30 GB, 1 GB hver dag hele måneden :) Les selv her: https://happybytes.no/en-om-dagen/
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kvalitet til god pris."
5 syns denne omtalen er nyttig

Eg bruker en del data hver dag, og er prisbevisst. Sammenlignet mange leverandører og valgte den som hadde best dekning og best pris. Enkelt å skifte. Eg anbefaler mine venner å sjekke ut Happybytes.

Svar fra Happybytes
08.02.2021 16:26
Takk for hyggelig omtale Aslak, og hyggelig å høre at du er fornøyd med dekning og pris :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"SOLID"
5 syns denne omtalen er nyttig

Happybytes var en fryd å bytte til takket være god service. De første månedene har vært en fryd, og dekningen er bedre enn det jeg hadde hos forrige operatør.

Svar fra Happybytes
08.02.2021 16:26
Hyggelig å høre at du er fornøyd med vår gode kundeservice og dekning Matias :)
Frøydis
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Beste mobilselskap😊 Vært kunde siden 2019"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde siden 2019 og er veldig fornøyd. Lav mobilregning, fleksibilitet og kjapp kundeservice . Hva mer kan en forlange? 😊

Svar fra Happybytes
08.02.2021 16:26
God å høre at du er fornøyd med oss Frøydis :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ingen bekymring"
6 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til «en om dagen» fordi det var det beste tilbudet for mitt behov, og det absolutt rimeligste. Glad jeg gjorde grundig research og fant frem til denne løsningen. Kundeservicen, med hjelp til bytting av abonnement, oversikt over forbruk og faktura og personlig service har vært utmerket. Trygt og godt å ha denne løsningen! Anbefales!

Svar fra Happybytes
08.02.2021 16:26
Takk for hyggelig og god tilbakemelding Synne :)
Daniel L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Passer meg perfekt."
6 syns denne omtalen er nyttig

Abonnement som passer meg perfekt, billig og bra. Byttet fordi jeg bruker ikke mer enn 1 GB om dagen, og mye billiger enn det jeg hadde tidligere.

Svar fra Happybytes
03.02.2021 09:03
Hyggelig å høre Daniel, velkommen skal det være som kunde hos oss :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"146 prosent prisøkning!!"
7 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ennå Happybytes Flex for 70 kroner. i dag fikk jeg e.post fra Happybytes, at fra 1. mars skal det inholde ikke lenger 500 MB data. Det betyr for meg, med 500 megabyte data vil det koste 172,50 kroner!! Det tilsvarer en økning på 146 prosent!!!

Svar fra Happybytes
02.02.2021 11:17
Hei Uwe, I valget mellom å sette opp prisen på noe Flex-kundene våre bruker mye av, samtaler og meldinger, eller ta bort noe de bruker lite av, data, så falt valget på de siste. Dessverre er prismodellen til Telenor som vi leier nett av slik at de første dataene er ganske dyre. Så blir det rimeligere etter hvert (altså ikke en lineær prisøkning på det nivået du skisserer). Selvfølgelig skulle vi gjerne sett at vi ikke hadde behøvd å gjøre noe med abonnementet, men husk at Flex fortsatt er det billigste abonnementet med fri bruk av samtaler og meldinger. Thomas // Happybytes
SĂžk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR