Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
- Kronglete å ta i bruk med manuelt oppsett av tilgangspunkt for å få mobildata og MMS til å fungere. Dette ble ikke gjort enklere av at det var to ulike hjelpemidler som gav motstridende informasjon. - VoLTE (4G-tale) funket ikke. I FAQ lenker de til Telenor sin liste over telefoner som støtter dette. Min telefon er på den listen, og det fungerte helt fint med mitt gamle Talkmore-abonnement (som også er på Telenor-nett). - SMS fungerte ikke når jeg var på ferie i Italia. Disse problemene kunne sikkert ha blitt løst om jeg hadde tatt kontakt med kundeservice, men det er en så fundamental del av tjenesten at det ikke burde være nødvendig.
Det hadde nok, som du sier, løst seg med litt hjelp fra kundeservice ja. Tar uansett med oss dine konstruktive tilbakemeldinger. Thomas // Happybytes
Har mange forskjellige leverandører siden slutten av 80 tallet av mobiltilbydere. Happybytes helt klart best ved byttet fra annen leverandør, umiddelbar kontakt på chat, sømløs overgang.
Tusen takk for at du har valgt oss Audun, og tusen takk for fantastisk tilbakemelding og omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Hadde litt småproblem i starten med eit SIM-kort som ikkje var i orden og dermed ikkje lot meg bruke mobildata. Dette vart fiksa med god hjelp frå kundeservice som tydeleg har fokus på å faktisk bistå kunden med å finne feil, ikkje oppfylle KPI-mål. Har hatt litt nedfall av mobildata, men ikkje ofte nok til at det er eit problem eller eit reelt irritasjonsmoment. Forbetringspotensialet er at abonnementet har krevd manuelt oppsett for å fungere no på to av to telefonar, begge to Android.
Flott at det ordnet seg med god hjelp fra kundeservice. Vi håper det kommer auto-oppsett i en oppdatering for Android om ikke lenge (styres dessverre ikke av oss). Takk ellers for konstruktive tilbakemeldinger. Thomas // Happybytes
Jeg klaget på at jeg ikke fikk bl.a. 5G. Løsningen ble at jeg hadde dritt-telefon. (Jeg har 3 telefoner fra 2023). Men de var ihvertfall høflig nok til å si dritt-telefon med andre ord. Det var til og med en som påsto at lite var like raskt som 5G. Da gikk jeg over til et annet selskap. Det var ganske enkelt å velge, for uansett hvem selskap jeg valgte kunne gi meg 5G. På alle telefonene mine.
Ingen her som sagt at du har noen dritt-telefon men at din telefonprodusent ikke har lagt inn våre operatør-innstillinger for 5G ennå. Det håper vi som deg at skjer snarlig. Når det gjelder brukeropplevelsen på 4G (LTE) vs 5G så vil jeg påstå at du ikke vil merke noen forskjell. Thomas // Happybytes
Problemet mitt ble løst veldig effektivt med gode instruksjoner. Dere er flinke. Takk!
Tusen takk fra gjengen på kundeservice 🙏🏻 Takk også for hyggelig tilbakemelding og flott omtale. Thomas // Happybytes
Fått testet dette nå i noen måneder, og synes det fungerer veldig bra både hjemme i norge og på reise. OG det både i Europa og utenfor Europa. Tip topp tommel opp fra meg.
Flott å høre Sigrunn👍🏻 Takk for super tilbakemelding og flott omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Hadde plutselig utfordringer med å motta sms fra spesialnummer/verifiseringskoder. Fikk utmerket hjelp av kundeservice, og det ble fikset innen kort tid. Det viste seg å være et software-problem hos leverandør av SMS-tjenesten som gjorde dette. Har tidligere fått rask, og god hjelp, til å sette opp mobildata/mms ved overgangen til Happybytes.
Veldig hyggelig at du er happy med oss Siw. Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Mobilen med abonnement fra Happybytes er nesten ubrukelig i utlandet. Man mottar ikke SMS sendt fra norske numre mens man er på reise. Forferdelig nett i roaming i tillegg, til og med i de største byene (både EU og utenfor EU). Alt dette skjer etter bytte av tjenesteplattform. Tilbyr ikke eSIM. Kunden er definitivt ikke i fokus. Styr unna!
Beklagelig at du har en negativ opplevelse mens du var på reise. Har ikke noen forklaring på hva som har skjedd men det er ikke som du fremstiller det et generelt problem. Kanskje hadde det vært bedre å ta kontakt med kundeservice å få hjelp? Da hadde du også kunne fått vite at vi faktisk tilbyr eSIM. Thomas // Happybytes
Dårlig firma . De har ikke en nettverkstilkobling (VoLTE) 3G 4G 5G og er kundeservice ikke tilgjengelige.
Ikke noe av det du skriver stemmer. Lar det bli med det jeg. Thomas // Happybytes
5 stjerner fra meg her. Veldig fornøyd kunder her så langt, tar med meg resten av familien min om det fortsetter sånn som dette :))
Takk for at du har valgt Happybytes Tom. Vi håper du tar med resten av familien også. Takk for flott tilbakemelding og omtale 😀 Thomas // Happybytes
Veldig fornøyd med dette mobilselskapet. Ingenting å sutre over her. Billig og bra som de sier.
Takk for feiende flott tilbakemelding Trond. Takk også for super omtale 😃 Thomas // Happybytes
Kundeservicen er utrolig god og ikke minst går det utrolig raskt på responstid før problem er ordnet
Flott å høre at du er happy med kundeservicen vår Atle 🙏🏻 Viktig å få fort hjelp når det er noe. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
God verdi for pengene. Får ikke endret til egendefinert passord på appen eller "Min side" - en feilmelding dukker opp. Første kontakt med kundeservice - fått hjelp til å fikse mobilt internett på mobilen meget raskt.
Bra du er happy med oss Daniel. Skal ikke være noe problem å sette egendefinert passord. Kan du lagt inn for få tegn? Ta kontakt med kundeservice (som er kjappe som lynet) så finner vi ut av det. Takk for flotters omtale. Thomas // Happybytes
Jeg elsker hvor enkelt dette er, og enkelt betyr billig. Jeg vil kun ha mest mulig data og fart for pengene. At de har forenklet kundeservice uten telefonnummer gjør ingenting da de svarer veldig fort på epost og har chat. Skulle gjerne hatt noen flere muligheter som tvillingSIM og e-SIM. Topp levert, bytter ikke så lenge dere er på dette nivået =)
Vi blir jo veldige happy når vi får så mange fine tilbakemeldinger på en gang ☺️ e-SIM kan fikses hvis du tar kontakt med kundeservice (kommer også snart på "min side"). Takk også for fin omtale. Thomas // Happybytes
Meget fornøyd med Happy Bites. Alt fungerer som det skal. Jeg har ingen klager så langt. Dere nevner Plus Mobil som billigste. Det stemmer ikke etter mine lister.
Flott å høre at du er happy med oss Scott. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Kjempefornøyfd med Happybyte, billigst å bruke hvis en måringe til land utenfor EU området og mottaker ikke har internett/Wifi tilgjengelig, rask og veldig serviceminded kundeservice, aldri hatt et så billig telefon abonement før og dekning over alt hvor jeg ferdes.
Takk for veldig hyggelig tilbakemelding Hans. Supert at du er fornøyd med oss. Takk også for flott omtale. Thomas // Happybytes