Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Happybytes
4.0
988 verifiserte omtaler

Happybytes omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
988 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
Happybytes er rangert
#3 av 22 mobilselskaper
79%
Utmerket
79% anbefaler Happybytes
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 988 omtaler om Happybytes

FILTRER OMTALER
723
50
35
59
121
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Tipp topp

Omtale av  Heidi

Synes de holder det de lover, enda ikke blitt satt oppnå pris eller solgt på noe tull. Det var ikke akkurat sjeldent i det forrige selskapet keg var hos.

Svar fra Happybytes
13.09.2023 10:56

Topp at du er happy med oss Heidi. Lave priser og billig mobilabonnement er bedre en tull og tøys. Takk også for veldig hyggelig omtale. Thomas // Happybytes

synes det funker bra

Omtale av  John S

Vært happybytes kunde i 2 år nå, og veldig fornøyd. ikke noe tull, bare bra dekning og gode priser. flink kundeservice har de og!

Svar fra Happybytes
12.09.2023 10:14

Veldig hyggelig å høre at du er happy med oss John 😃 Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og flott omtale. Thomas // Happybytes

Ikke tilfredsstillende

Omtale av  Fkl

Ustabilt og dårlig nett, men samtidig opplevd unormalt høyt databruk. Kan ikke anbefales

Svar fra Happybytes
12.09.2023 10:09

Selvfølgelig ikke noe hyggelig at du har opplevd det slik men samtidig ingen logisk grunn til det. Håper du kan ta kontakt med kundeservice slik at de kan hjelpe deg. Thomas // Happybytes

Useriøst

Omtale av  Ole P

De sender simkortet sent, og det tok 10 dager før simkortet ble aktivert. Jeg vil definitivt ikke anbefale det.

Svar fra Happybytes
12.09.2023 10:12

Vi sender SIM-kort stort sett samme dag eller dagen etter en bestilling. Men postgangen er det den er. Av den grunn settes også aktiveringsdato sånn at vi skal være sikker på at du faktisk har mottatt SIM-kortet. Vil du hatt tidligere oppstart hadde det løst seg med kjapp henvendelse til kundeservice. Thomas // Happybytes

Røddig og greit

Omtale av  Martin E. A

Ingen problemer, god kundeservice. Ingenting å utsette

Svar fra Happybytes
08.09.2023 15:41

Hyggelig å høre at du er happy med oss Martin 😃 Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Skuffet over HappyBytes

Omtale av  Daniel G

Jeg har vært kunde hos HappyBytes i flere måneder og var opprinnelig fornøyd med tjenesten deres. De tilbød rask kundeservice på nett, og de svarte alltid veldig raskt på henvendelser. Dessverre har situasjonen endret seg nylig, da de har gjort det umulig for meg å motta SMS fra flere tjenester som jeg bruker daglig både privat og i jobbsammenheng. Dette inkluderer tjenester som Æ-appen, VY, og programmer knyttet til Banqsoft og Entrust som sender engangskoder på SMS for innlogging. Jeg har klaget flere ganger i løpet av de siste to ukene, men den eneste tilbakemeldingen jeg har fått er: "Det jobbes med saken for å løse dette, foreløpig er det ingen forventet rettetid." Det virker som om dette problemet påvirker alle HappyBytes-kunder, og det har pågått en stund nå. Derfor vil jeg sterkt anbefale å vurdere andre mobiloperatører dersom du er avhengig av SMS for viktige oppgaver. Jeg har nå byttet til ICE i løpet av den første uken i denne måneden på grunn av behovet for å motta disse SMS-ene. Det er viktig å merke seg at HappyBytes har en bindingstid som strekker seg ut over hele den påbegynte måneden. Dette innebærer at du må betale for hele måneden, selv om du avslutter tjenesten midt i måneden. Dette er noe du bør være oppmerksom på hvis du vurderer å bytte.

Svar fra Happybytes
08.09.2023 10:37

Leit å høre at du ikke var fornøyd med oss. Når det gjelder SMS-problematikken du nevner så er det som vår kundeservice sier noe vi jobber med fullt fokus på. Problemer et at flere av appene du nevner har valgt utenlandske underleverandører på SMS-utsendelser som det er svært vanskelig å komme i kontakt med. Noe vi er avhengig av for å få de til å integrere med vår leverandørs plattform. Tror meg, dette er høyt prioritert å få på plass for oss. Betaling og fakturering er helt i tråd med våre vilkår og det samme som hos alle andre mobilselskap. Thomas // Happybytes

Tipp topp kundeservice!

Omtale av  Bendik S

Effektivt kundeservice som fy! Digg med telenordekning!

Svar fra Happybytes
06.09.2023 16:07

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding Bendik 🙏🏻 Takk også for topp omtale. Thomas // Happybytes

Wifitale støttes ikke lenger. Manuelt oppsett for data i utlandet

Omtale av  Hilde H. S

Wifi tale støttes ikke av nye simkort. Det sies at operatørene må oppdatere blabla for at det skal skje. Telenor og andre operatører støtter wifi tale så skjønner ikke dette. Og tungvindt at man ikke aht automatisk data i utlandet. Må manuelt skrive inn mms oppsett mobildata apn osv. Syns heller ikke det fungerer med å finne nettverk i utlandet automatisk så for å få signal må jeg manuelt velge en operatør. Vi har dårlig dekning hjemme så wifitale er vi avhengige av. Det er mange måneder siden det trolig skulle bli fiksa men det skjer ikke noe. Så må bytte til en annen om ikke dette bedrer seg.

Svar fra Happybytes
04.09.2023 09:40

Oppklare det som syntes å være et par misforståelser. Selv om vi benytter Telenor sitt nett så har vi helt egen tekniske plattform. Det gir en masse fantastiske muligheter for oss å tilby nye tjenester til kundene våre. WiFi-tale har vært ute for en periode men skal sammen med oppdateringer hos telefon-produsentene være på plass igjen i løpet av kort tid. Når det gjelder data så er det ikke noe manuelt oppsett for det. Verken i Norge eller i utlandet. Det kan være du må søke opp nettverk manuelt for å få den beste dekningen men det er noe annerledes hos oss enn andre. MMS må i en kort overgangsperiode settes opp manuelt (tar 11 sekunder) og gjøres bare en gang når nytt SIM settes opp. Beklager at du ikke har vært fornøyd med oss men alt det overnevnte er som nevnt snart på plass. Thomas // Happybytes

Fenomenal kundeservice.

Omtale av  Egen N

Rask og smidig kundeservice. Chat fungerer utmerket med rask responstid.

Svar fra Happybytes
01.09.2023 10:57

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale. Gjengen på kundeservice sender en ekstra takk 🙏🏻 Thomas // Happybytes

WIFI tale

Omtale av  Yngve H

Står de har wifi tale og dette stemmer ikke, dårligere dekning. var i kontakt med kundeservice og de svarte ikke på melding da jeg sa at vi kommer til å bytte til ny leverandør.

Svar fra Happybytes
31.08.2023 18:01

Det står ikke noe sted at vi har WiFi-tale. Men det er på vei på plass hos de fleste telefonprodusentene. Vi har full Telenor-dekning men de betyr selvfølgelig ikke nødvendigvis at den er bra hos deg. Vi svarer ellers på alle meldinger så har du sendt det som en epost så sjekk i spam-boksen. Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Beste priser, kundeservice slik den bør være hos alle

Omtale av  Asle B

Har seks abonnement med forskjellig behov. alt fra kun tale/sms til Fri data+. Prisene er bra, og bedre eller lik med de billigste. Bruker Telenors infrastruktur, I tillegg finnes det abonnement for de som ikke bruker data som er svært prisgunstig. Eneste minus nå er at man har gått bort fra at tvillingSIM kun koster for SIM kortet, til å ta betalt pr. mnd.

Svar fra Happybytes
23.08.2023 09:10

Takk for veldig hyggelig tilbakemelding Asle. Takk også for flott omtale, det settes pris på 🙏🏻 Thomas // Happybytes

Fantastisk flott service og god forklaring på overføring

Omtale av  Grete

Jeg er superfornøyd altså. Rask og god hjelp med å få mitt nye SIM kort til å fungere. Terningkast 6 :)

Svar fra Happybytes
21.08.2023 08:52

Tusen takk for superhyggelig tilbakemelding Grete. Alltid hyggelig med fornøyde kunder. Takk også for topp omtale 🙌🏻 Thomas // Happybytes

Styr unna

Omtale av  Stefan

Med forlokkende priser, både her hjemme og i utlandet, er det lett å bli fristet til å bytte til Happybytes. Nå har jeg brukt dem i et par måneder, men snart bytter jeg tilbake til Talkmore. Det har vært problemer fra første stund. Da jeg satt inn simkortet, virket ikke mobildata eller mms, etter kontakt med kundeservice fikk jeg oppskrift på hvordan endre oppsettet manuelt. Noe jeg gjorde, og da fungerte det. Siden opplever jeg treghet i både data og anrop, fikk da beskjed om å slå av og på volte. Når jeg gjorde det sluttet nummervisning å virke. Alle innkommende anrop vises som "ukjent". Håpløst! Det er også problemer med å motta sms fra Æ, VY osv. De sier de er kjent med problemet. Videre opplever jeg elendig dekning i utlandet. Har erfart ingen/elendig dekning i Saudi Arabia, Bahrain, Tyskland, Polen, Sverige, osv osv. Dekningen faller ut, plutselig virker ikke mobildata osv. Når det først virker er det supertregt. Dumt - for Happybytes har virkelig gode utenlandspriser sammenlignet med andre operatører. Men hva hjelper det når det ikke virker? Det virker som de kun samarbeider med de minste operatørene i utlandet. Kundeservice svarer raskt riktignok, men ofte til ingen nytte. Synes forøvrig de kunne være litt mindre bråkjekke med svarene de avgir omtalene her. Det er noe som heter ydmykhet, og de burde ikke avfeie faktiske feil og bagatellisere problemer man som kunde erfarer. Har forsøkt både Android og iPhone.

Svar fra Happybytes
18.08.2023 07:21

Beklagelig at du ikke er fornøyd med oss. Vi er alltid ute etter å løse problemer som oppstår så fort og godt som mulig. En del av det du beskriver er det dessverre vanskelig å forstå hva som kan være årsaken. Thomas // Happybytes

Problemfritt og mye for pengene

Omtale av  Even A

Happybytes gir mye mobildata i mnd til en billig penge, har ikke opplevd problemer med abonnement,dekning eller lignende. Kjenner ikke til kundeservice da jeg aldri har måtte ringe de. Generelt veldig fornøyd med abonnementet.

Svar fra Happybytes
14.08.2023 09:59

Flott å høre at du er happy med oss Even. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes

Bare rot

Omtale av  Bjarne

Jeg forsøkte å bytte til disse i flere måneder, men de er nesten helt umulig å få tak i. Jeg sendte dem sikkert mail 5 ganger over et par mnd om hvor det ble av sim-kortet mitt. Fikk bare sms om utsatt oppstart av abonnementet. Eneste stedet man kan få tak i dem, er på chat. Der er de også lite hjelpsom. Styr unna!

Svar fra Happybytes
14.08.2023 09:57

Dette hørtes merkelig ut Bjarne. Vi er tilgjengelig med ganske så kjapp responstid både på epost og chat. Vi er ikke kjent for ikke å være hjelpsomme så vet ikke helt hva som har gjort at du sitter igjen med den oppfatningen. Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

ubrukelig

Omtale av  Harald

virket en stund, så forsvant mobildata og mms. Får ikke svar fra kundeservice mail. ubrukelig for meg.

Svar fra Happybytes
11.08.2023 15:23

Sånn skal det ikke være. Tar du en sjekk i spam-filteret på eposten din så finner du nok svaret der. Thomas // Happybytes

Happybytes

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR