Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Happybytes
4.0
993 verifiserte omtaler

Happybytes omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
993 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
Happybytes er rangert
#3 av 22 mobilselskaper
79%
Utmerket
79% anbefaler Happybytes
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 992 omtaler om Happybytes

FILTRER OMTALER
727
50
35
59
121
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Problemer etter simkort-bytte

Omtale av  Daniel

I starten var jeg veldig fornøyd med 1 om dagen abbonomenet til happybytes. Hadde bra deking, 4G og 5G så og si overalt jeg befant meg. Det varte frem til 11. mai da jeg fikk beskjed om at jeg måtte bytte ut simkortet med et nytt. Etter simkort-byttet har jeg sjeldent 5G og 4G nett, men heller LTE som ofte går veldig tregt. Hadde f.eks alltid god dekning på stedet jeg spiser lunsj i arbeidstiden, nå etter simkort byttet så er det veldig mye tregere en hva det var før.. Ser happybytes skylder på eldre tlf i andres anmeldelser, men i mitt tilfelle har jeg en relativt ny iPhone 14 Pro..

Svar fra Happybytes
14.06.2023 11:27

Mens 4G er "marketing-term" er LTE den tekniske beskrivelsen. Det er akkurat det samme. Ta en sjekke med kundeservice på om innstillingene på telefonen er satt opp riktig. Ingen grunn til at det skal være slik på en ny Iphone. Thomas // Happybytes

God veiledning.,

Omtale av  Åge S

Hadde en utfordring med å stille inn delt internett på en iPhone men takket være eminent visuell veiledning kunne selv amatører finne ut av det! Takk for hjelpen...

Svar fra Happybytes
14.06.2023 11:24

Flott å høre at det ordnet seg Åge 👍🏻 Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes

"Alt er som før"

Omtale av  Ole

Happybytes var helt ok før de innførte den nye "tjenesteplattformen" som medførte bytte av SIM kort. Etter dette har det bare vært trøbbel. De (Happybytes) insisterer på at "alt er som før", men det er det virkelig ikke. Har satt opp telefonen (Iphone 13) helt etter oppskriften til Happybytes og oppdatert til nyeste ios. Likevel oppleves det en dramatisk dårligere dekning og dataflyt etter sim kort bytte. Podkaster blir avbrutt og sms meldinger kommer ikke fram, bare for å nevne noe. Der man hadde stabil 5G dekning tidligere, er det nå såvidt man har et noenlunde LTE nett. LTE har jeg ikke sett på noen av mine telefoner siden Iphone 5 for ca 15 år siden. Alle mine venne/bekjente med en annen mobil abb.leverandør har stabilt 5G nett på samme tid/sted som meg. Likevel får man tilbakemelding fra Happybytes at "alt er som før" når man henvender seg til dem. Det er i grunn bare å ta seg en titt på dette nettstedet, eller f.eks. Trustpilot, for å skjønne at alt ikke er som før. Enten er det ren arroganse, eller så er det ren løgn. Er ferdig med dette selskapet nå. Betaler gladelig en 50-lapp ekstra i måneden for noe som faktisk fungerer. Til dere som vurderer Happybytes, STYR UNNA!

Svar fra Happybytes
14.06.2023 14:24

Vi benytter en moderne og veltestet tjenesteplattform som gir våre kunder mobiltjenester av høy kvalitet, på Telenors mobilnett. Plattformen tilrettelegger for effektiv drift av tjenester og innovasjon med og uten partnere som kommer våre kunder til gode. Det kan være mindre avvik i teknologi, terminologi og visning i display mellom operatører. Eksempler på dette er visning i displayet av LTE, tilsvarende 4G og 5G.Det er ingen grunn til at det skal oppstå feil eller at kvaliteten skal oppleves som lavere på vår eksisterende plattform kontra tidligere plattform/øvrige leverandører. Overordnet er våre kunder svært fornøyde med våre mobiltjenester, kapasitet og dekning fra Telenor. Det er alltid beklagelig når brukere opplever feil med våre tjenester. Feil kan og vil til tider forekomme på tvers av nettoperatører og mobiltilbydere, uavhengig av teknologi og leverandør. Som bruker er det viktig å dokumentere opplevde feil etter beste evne, så vi kan feilsøke med mest mulig konkret utgangspunkt for effektiv utbedring. Tilbakemeldinger fra kunder er den beste innsikten vi har i arbeidet med å kontinuerlig forbedre våre produkter, både gjennom kvalitetssikring og innovasjon. Som fremoverlent utfordrer vil vi fortsette å jobbe knallhardt for å gi kundene konkurransedyktige priser og høy kvalitet. Thomas // Happybytes

Tungvint å få mobildata og MMS. Du risikerer ghosting på kundeservice.

Omtale av  Hans

2 stjerner trekk for dårlig kundeservice (Liker IKKE å bli ghosta når jeg spør om de kan sende et pdf skjema som wordfil isteden, det er skikkelig kundefiendtlig) 1 stjerne trekk for masse knoting med å få igang mobildata og MMS. (Alle andre leverandører jeg har hatt klarer å få satt opp denne AAP filen automatisk, mens jeg har måttet gjørde det manuelt hos Happybytes på opp til flere telefoner)

Svar fra Happybytes
12.06.2023 14:19

Vi "ghoster" ingen Hans så beklagelig om du opplevde det slik. På de telefonene som krever manuelt oppsett er dette som regel veldig enkel så beklager igjen om det var knot. Thomas // Happybytes

Dårlig dekning og LTE (ikke 5G/4G)

Omtale av  Trond K. K

Dårlig dekning flere steder i Stavanger, ikke 4G/5G og benytter LTE , du kan ikke bruke internett og snakke i telefonen samtidig. Ikke mulig å bestille data-sim med de abonnementene som har mest data…

Svar fra Happybytes
12.06.2023 14:10

Dekning kan variere avhengig av en rekke forhold. den største variabelen er telefonen. Vet at noen litt eldre telefonmodeller har utfordringer med tale/data samtidig. LTE og 4G er akkurat det samme (teknisk term VS markedsterm) Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

4G og LTE er ikke det samme

Omtale av  St

Happybytes var supert før de byttet til nye sim-kort og byttet platform. Nå får jeg kun opp LTE dekning stort sett overalt. LTE er tregere enn 4g, der viser et kjapt google søk : So what's the difference between 4G and LTE, and is 4G or LTE better? In short, 4G offers a much faster speed, more stability and access to a larger variety of online activities. LTE is a half-point between 3G and 4G, so its performance suffers compared to the fourth generation.

Svar fra Happybytes
12.06.2023 14:11

Det heter seg at "kunden alltid har rett" men her tar du altså feil. LTE og 4G er akkurat det samme. Thomas // Happybytes

Ikke anbefaler.

Omtale av  Marek

Etter SIM-kort endring for ca en måned siden kommer bare problemer med dekning. Ingen WI-FI calling og VoLte. Ingenting som er positivt etter sim kort endringer.

Svar fra Happybytes
12.06.2023 14:15

Litt avhengig av hvilken telefon du har kommer WiFi-tale på plass over sommeren. Volte har vi på plass hos alle de største mobilprodusentene. Thomas // Happybytes

Nytt simkort

Omtale av  Ørjan K

Fantastisk service og fin forklaring på "problemet"

Svar fra Happybytes
12.06.2023 14:20

Flott å høre at du er happy med servicen vår Ørjan 🙌🏻 Takk for hyggelig omtale. Thomas // Happybytes

Veldig bra

Omtale av  Ghulam S

Billig og bra jeg er veldig fornøyd. Jeg anbefaler dere også.

Svar fra Happybytes
12.06.2023 14:21

Takk for veldig hyggelig omtale og anbefaling Ghulam. Flott å høre at du er happy med oss 🙏🏻 Thomas // Happybytes

dekning

Omtale av  Thom

Dårlig dekning og lyd. Også at man må legge inn div for og sende mms. Tror ikke helt på at de har tele-nor dekning.

Svar fra Happybytes
12.06.2023 14:05

Synd å høre at du ikke fornøyd med oss. Vi har full Telenor-dekning og den er 100% den samme som Telenor tilbyr egne kunder. Hvordan den dekning er der du bor vet jeg jo ikke noe om. Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Billig og bra!

Omtale av  Kalle

Kun positive erfaringer med mitt 10 GB- abbonement til 198,-.

Svar fra Happybytes
09.06.2023 08:38

Herlig å høre at du er happy med oss Kalle. Takk for hyggelig omtale 👍🏻 Thomas // Happybytes

Rask hjelp!

Omtale av  Sissel J

Den raskeste kundeservicen i bransjen. Flinke og hyggelige folk! Problemet som oppsto ble løst i en fart!

Svar fra Happybytes
09.06.2023 08:37

Når man trenger hjelp er raskt best 😃 Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår Sissel. Takk for flott omtale. Thomas // Happybytes

Rask og hjelpsom tjeneste

Omtale av  Aron

Hadde problemer med et nytt SIM kort, sendte epost og fikk svar/hjelp samme kveld. De sente et nytt SIM kort som fukerte som skal. Fikk hjelp av to forskellige ansatte og begge viste samme høye nivå av kvalitets kundeservice.

Svar fra Happybytes
09.06.2023 08:34

Flott å høre at vi ordnet opp raskt Aron. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes

Løsningsorienterte mennesker

Omtale av  Harpinder

Helt fantastisk! Nytt-SIM-kort skulle aktiveres og da jeg ikke hadde den tilgjengelig kunne kundeservice gruppen umiddelbart utsette oppstart :-)

Svar fra Happybytes
08.06.2023 08:59

Vi er her til for å hjelpe. Tusen takk for fantastisk hyggelig omtale Harpinder 🙏🏻 Thomas // Happybytes

Sim bytte

Omtale av  Øystein

Konge kundeservice 👍 Hyggelig og effektiv løst problem 👍

Svar fra Happybytes
08.06.2023 08:57

Takk for konge-omtale Øystein 🙌🏻 Flott å høre at du er happy med kundeservicen vår 🙏🏻 Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Strålende fornøyd med Happybytes!

Omtale av  Oscar A. O

Hei. Jeg har nå hatt Happybytes i en måneds tid, og er meget fornøyd. Alt fungerer 100%. I det ene tilfellet jeg trengte support, brukte jeg e-mail. Responsen fra support kom veldig raskt (et par minutter), og alt ordnet seg kjapt og greit. Jeg ønsker Happybytes lykke til videre :-) Mvh. Oscar A. O.

Svar fra Happybytes
07.06.2023 09:49

Herlig å høre at du er happy med oss Oscar 🙌🏻 Takk for at du valgte Happybytes og takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale 😃 Thomas // Happybytes

Happybytes

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR