Enkelt å bytte, sømløs overgang fra vipps mobil. Oversiktlig app med alt du trenger av informasjon, og ingen skjulte kostnader. Oppsumert så er jeg veldig fornøyd.

Har du dualsim, så for all del ikke bruk happybytes.... Aldri hatt problemer med det før, men med engang jeg byttet til happybytes så kan jeg ikke bruke dualsim, fordi dekning/nett osv blir ustabilt og faller ut. Dette er tydligvis de klar over men de opplyser ikke om dette...

Byttet hit fordi det skulle ifølge dekningskart være 5G på hytta. Det var en sannhet med kraftig modifikasjoner. For å si det mildt. Lå stort sett på drøyt 1 Mbps da jeg testet hastighet, men kom også ned i 0,34 Mbs. Det er et stykke fra 5G.... Og det var ikke nevneverdig bedre utendørs. Så det er tilbake til tidligere leverandører, og ekte 4G. ICE holder det de lover i henhold til dekningskart.

Abonnementet "1 om dagen" er rett og slett perfekt for oss. Supert abonnement til en god pris sammenlignet med andre. Kunderservice: Tjenesten "Autopåfyll" var ikke tilgjengelig for aktivering når man logget på to abonnement tilhørende barn som er administrert av meg. Fikk rask hjelp og veiledning så det ble en snarlig løsning på problemet. Kan nå administrere dette for begge samtidig som de selv har egne pålogginger for å se forbruksoversikt osv. Oppsummert: Veldig happy med happybytes :-)

Hatt Happybytes 1 måned nå, alt fungerer, fakturering er prompt, og presis, signal er i topp hele tiden, kjempe bea kunde kontakt med oppfølging for evt. forbedringer, kan egentlig ikke forlange mer for ett veldig attraktivt mobil abonnement, takk👍

Svært fornøyd kunde. Happybite anbefales. Fungerer sømløst for oss hær i huset. God dekning også gjennom tykke betongvegger i kjelleren/sokkelen (50cm tykk)

Mye data, pålitelig tjeneste og god dekning (Telenor-nettverk). Savner mulighet for ekstra datasimkort.

Billig, valgfrihet, bra nett, topp kundebehandling.

Det var billig, og har blitt enda billigere. Ingen andre har i nærheten så billig data. Dessuten er kundeservice helt rå. Du skriver, og de svarer, som oftest på minuttet.

Hele familien har flyttet over til Happybytes for snart en måned. Vi er kjempe fornøyd!

Rask og veldig god kundeservice, enkelt å bytte leverandør.

Litt panikk pga beskjed: ring kundeservice når tlf har blitt låst pga pin koden. Løsning ble inn på kjøpesenter og dermed Mail kontakt via gratis wifi. Dere svarer på chatten med en gang. Er løsningsorientert og super hyggelig å snakke med.

Chat-funksjonen fungerer raskt og knirkefritt! Meget kompetent betjening på kundeservice! Har hatt tre interaksjoner med kundeservice og alle gangene har de løst "utfordringen" asap.

Har benyttet dette selskapet i en lengre periode, vi har hele familien's abonnement her. Vil påstå at de både har markedets beste priser og kundeservice. Vurderer du å skifte operatør bør du absolutt velge Happybites, du blir garantert fornøyd!

Veldig fornøyd med kundeservice, hjelper til ting er løst, alltid en hyggelig tone, jeg er alltid fornøyd når jeg får hjelp fra kundeservice som bryr seg om å hjelpe kunden :) Takk Happybytes

Jeg fikk helt topp kundeservice ifm at jeg byttet til HappyBites. Raskt, vennlig og proft. Følte meg som en VIP!

Kundeservice svarer kjapt på mail, og er veldig behjelpelige og løsningsorienterte.

Er såå happy med happybite ☎️ Pris er viktig og kundebehandling og hva en ut av abenomente det er mer en kan forlange. Rollover burde ligge i abonnementet. Men jeg er happy HAPPY...🎯

Rask og god kundeservice. Rask svar på henvendelser på mail.

Fikk beskjed om å slå SIM kode for å starte telefonen etter oppdatering. Misforstod og trodde det var SIM for SIM kortet, men det var personlig SIM som var ønsket. Fikk rask og god hjelp fra kundeservise som oppklarte misforståelsen. Mvh Jan-Helge F.

Best, billigst og topp kundeservice. 100% anbefales sammenlignet med de andre konkurrentene etter min vurdering og sammenligning.

Kjapt å ryddig løst av kundebehandleren på kundeservice. Reddet ferien for barna. 😁

Fantastisk å møte hyggelige og hjelpsomme folk også på epost!

Svarer raskt og er veldig behjelpelig! Tok kontakt tidlig på morgenen, og tok ikke mange minutter får de var på tråden

Hvordan fylle på ekstra data eller bytte til større abonnement utenom åpningstiden? Man kan ikke gjøre noe som helst i appen, eller på hjemmesiden.
