Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Happybytes
4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 39 innen
mobilselskap
85%
anbefaler
Happybytes
Filtrer omtaler
220
18
7
12
25
Sorter omtaler etter
Viser av 282 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Xhappybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Kundeservice uten kontroll"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg sa opp mitt abonnement og fikk allikevel faktura. Når jeg skrev i chatten om feilen fra deres side så var det første de ga meg villkårene i abonnementet. Deretter måtte jeg stå for bevisførselen for at jeg hadde sagt opp (de hadde det tydeligvis ikke i sine systemer). Jeg misliker særdeles sterkt å måtte krangle for å si opp et abonnement, og er uten sidestykke den vanskeligste prosessen jeg har hatt for en oppsigelse av et mobilabonnement.

Svar fra Happybytes
10.08.2021 12:35
Hei Kundeservice ba om og ventet på en bekreftelse på at du faktisk ønsket å si opp abonnementet og nummeret (nummeret kan da ikke flyttes etterpå) uten at du besvarte dette. Du har i tillegg fått kreditert faktura så det er litt synd med en slik kommentar. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forbruk på datasim viser ikke i oversikten."
4 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha vært Happybytes kunde i et snaut halvår ser jeg at totalkostaden har gått en god del opp i forhold til min tidligere leverandør selv om det på papiret skulle vært motsatt. Mye av problemet skyldes at jeg følger med på forbruket men all data som går over datasim er borte fra oversikten så jeg har blitt lurt gang på gang av den tro at jeg har brukt langt mindre enn det reelle. De sier de jobber med saken men ser ikke ut til å ha noen som helst forståelse for at JEG ser noen heeeeelt andre tall enn DE ser...Databrems sier de kan kun settes NED en gang pr mnd men når den er endret kan den heller ikke settes opp igjen før måneden er ute. Kundeservice lovet å fikse det for meg men gjorde det ikke...

Svar fra Happybytes
10.08.2021 09:30
Hei Svein Her er det utvikling som må gjøres hos vår systempartner og det tar dessverre noen ganger mer tid enn hva vi ideelt ønsker oss. Men det er på vei. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke tvilling-SIM på mye data"

Har stort sett vært fornøyd med Happybytes. Bra kundeservice. Men ser at av og til når ferierer har en behov for mer data enn Flex 2GB som vi har hatt. Nå blir det forholdsvis rimelig med ubegrenset data, kr. 398. Et stort minus hos Happybytes er at de ikke tilbyr tvilling-SIM på mye data abonnement. For et halv år siden skyldte de på tekniske og økonomiske forhold. Nå sier de at det er økonomiske forhold som gjør at de ikke tilbyr dette. Derfor har både min kone og jeg nå byttet over til et konkurrerende selskap som også tilbyr tvilling-SIM på fri data. Beklageligvis. Dersom Happybytes i fremtiden tilbyr tvilling-SIM, er det ikke umulig å flytte over til dem igjen.

Svar fra Happybytes
09.08.2021 07:50
Hei Arne, Vi er selvfølgelig aldri fornøyd når vi mister en kunde. De fleste løser dette med "delt internett" på mobilen. Håper du vurderer oss igjen ved en senere anledning. Thomas // Happybytes
Hans I. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gjør alt selv og spar penger"
2 syns denne omtalen er nyttig

For oss godt voksne virker ansvaret kundeservice tar være heller fraværende. Messenger-chat fungerer, men de praktiske detaljer som skal på plass ved abonnement-bytte blir ikke tatt seriøst nok. Virker som om de ikke har oversikt over de tjenestene du ber om. Men når alt er på plass fungerer det som det skal.

Svar fra Happybytes
06.08.2021 13:56
Hei Hans Vi får for det meste svært god tilbakemelding på vår kundeservice. Beklager at du hadde en annen opplevelse. Litt usikker på hvilke praktiske detaljer og tjenester du sikter til men bra alt er i orden nå. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Go service, billig og enkelt."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er 86 år gammel, og dette er et godt abonnement for meg. Jeg trenger ikke mobildata , bare å kunne ringe og motta samtaler. Dekningen er mer enngod nok og har aldri hatt problemer med noe etter overgang til Happybytes. Jeg har også fått tre av mine venninner over på Happybytes…og alle er veldig godt fornøyd.

Svar fra Happybytes
06.08.2021 13:56
Takk for hyggelig tilbakemelding Ruth. Vi skal gjøre vårt beste for at både du og dine venninner skal ha det både billig og bra også i fremtiden. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig dekning i mitt område"
4 syns denne omtalen er nyttig

Happybytes har gode priser, men det hjelper lite når man ikke har dekning til å bruke dataen. Jeg bor sentralt i Bergen, i et område hvor jeg med Ice/Telia ikke har hatt problemer med dekning og hele tiden hatt 4G. Med Happybytes/Telenor har jeg opplevd snegletreg 4G hjemme (<10 Mbps), 3G i butikker og Edge i vaskerommet i bygget jeg bor i. Edge blir kanskje litt misvisende, da jeg ikke kunne laste noe som helst. I samme vaskerom har jeg flere ganger strømmet serier over 4G med Ice/Telia. Dette er selvfølgelig mer en klage på Telenor enn Happybytes, men det er uansett for dårlig sentralt i en by i 2021. Kundeservice var hyggelig, men kunne ikke gjøre mye annet enn å be meg gå nærmere et vindu eller prøve ute. Det har jeg ikke måtte gjøre med Ice/Telia. Hvor dårlig dekningen var fant jeg ut ganske kjapt etter å ha fått aktivert abonnementet, som dessverre aktiveres samme dag angreretten går ut. Ellers hadde jeg bentytet meg av den tvert, og jeg venter nå flytting tilbake til annen operatør. Happybytes er nok en bra operatør om du bor i et område med god Telenor-dekning, men for min del ble det på grensen til ubrukelig. Dette trodde jeg ikke lenger var en problemstilling når man bytter operatør.

Svar fra Happybytes
03.08.2021 14:21
Som leietager i Telenor sitt nett har vi den samme dekningen som Telenor, på godt og vondt. Beklagelig at du dårlig dekning der du bor, men det bygges hele tiden og med utrulling av 5G vil det forhåpentlig bli bedre også hos deg. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hurra for mye data uten wifi!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Vi har ikke wifi hjemme. Da ble det dyrt. Med mye data, eller én GB om dagen, ser alt mye lysere ut. Forøvrig ingenting å utsette på Happybytes.

Svar fra Happybytes
03.08.2021 14:21
Takk for hyggelig tilbakemelding 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Ann K. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Feedback 👌🏼"
2 syns denne omtalen er nyttig

Enkelt å endre abonnement, super pris, god kundeservice. Fornøyd og happy😃

Svar fra Happybytes
03.08.2021 14:20
Takk for fin tilbakemelding 🤗 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kan ikkje brukast i viltkamera. Burde vore kommunisert på heimesiden deira.

Svar fra Happybytes
03.08.2021 14:18
Hei Det fremkommer veldig tydelig av våre vilkår. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

- Bra pris på 1GB dagen - Kundeservice svarer raskt på epost - Skulle ønske det er mulig å bytte til et annet abo. eller si opp uten å måtte kontakte kundeservice

Svar fra Happybytes
29.07.2021 20:48
Hei Takk for hyggelig tilbakemelding. Bytte av abo kommer på "Min Side" om ikke lenge så da blir det enda smidigere 👍🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Billig men funker ikke bra"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet over til Happybytes for noen dager siden og har opplevd at dekningen er veldig dårlig uansett hvor jeg befinner meg. Det tar lang tid å laste inn noe og føler at det fungerer veldig treigt. Bra at det er billig men synes likevel ikke at det funker så bra.

Svar fra Happybytes
25.07.2021 20:49
Hei, Vi har identisk dekning med Telenor så har du pleid å ha dårlig dekning der er det samme hos oss. Kan ellers være mange variabler som spiller inn som f.eks telefon og modell.
Oddreidar F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God på pris"
2 syns denne omtalen er nyttig

Plusser: + Veldig god pris på Flex og 1gb til dagen! + Telenor dekning. + Kun etableringsgebyr på data tvilling sim kort på flex abonnement. + God og rask support på chat. Minuser: - Begrensning på 2 stk. data tvilling sim kort på flex abonnement. - Ikke mulighet for data tvilling sim kort på 1gb til dagen abonnement.

Svar fra Happybytes
25.07.2021 20:50
Hei og takk for din tilbakemelding. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd."
7 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha vært kunde hos konkurrent i 20 år så hoppet jeg over til Happybytes fri data abonnement og er superfornøyd. Skulle dog ønske at databruken i appen oppdaterte seg i sanntid, ser ut som den gjør det en gang pr døgn.

Svar fra Happybytes
25.07.2021 20:48
Takk for hyggelig tilbakemelding. App er under utvikling så det skal med mere bli bedre. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning og billig!!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Billigste abonnementet jeg har hatt på telefonen, og veldig god dekning 😊

Svar fra Happybytes
12.07.2021 14:53
Tusen takk for fin tilbakemelding Line. Vår mantra er jo "både billig og bra" så det er hånd i hanske 🙌🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra men med et lite unntak"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har byttet til Happybytes Mye Data for noen mnd siden etter å hatt Telia i mange år. Er i stort sett veldig fornøyd med abonnementet mitt når det gleder pris og dekking men det eneste som irriterer meg litt er at de ikke er helt ærlige når det gjelder priser til EØS. På hjemmesiden deres står det at det "Egne priser for spesialnummer, fra Norge til utlandet (også til EU/EØS)". I tillegg står det "Fri bruk inntil 10.000 min/sms/mms i Norge og i EU/EØS." Tross det så har jeg blitt fakturert for vanlige samtaler til fasttelefon og mobilnummer i Sverige så deres definisjon av "spesialnummer" er veldig merkelig. Er ganske tydelig at de prøver å villede oss forbrukere, ellers hadde de rett og slett skrevet tydelig på deres hjemmeside at det koster penger at ringe til vanlige nummer til EØS. Med Telia så ringte jeg gratis til Sverige. Kan være verdt å tenkte på hvis man ringer mye til de skandinaviske landene. Men ellers er jeg veldig fornøyd og jeg kommer fortsette til å være kunde hos Happybytes.

Svar fra Happybytes
06.07.2021 08:39
Hei David Takk for tilbakemelding. Kan forsikre deg om at vi på ingen måte verken forsøker eller ønsker å villede noen. Tvert imot. Under alle abonnementer på nettsiden vår står det; "Egne priser for spesialnummer, fra Norge til utlandet (også til EU/EØS), bruk utenfor EU/EØS, samt for fly/båt/satellitt". Vi har ikke fått noen henvendelser på at dette ikke er tydlig nok før, men vi skal gå en runde til og se på om vi kan få det enda bedre frem. Glad for å høre at du ellers er fornøyd med oss. Thomas // Happybytes
Morten D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig hastighet."
1 syns denne omtalen er nyttig

Di trodde ikke på meg i hellemyr rett utenfor Kristiansand at det er så dårlig hastigheten på 5 mbps .Telia har 200 mbps her .telenor hastigheten er ikke bra.

Svar fra Happybytes
06.07.2021 08:37
Hei Morten Mobildekningen er dessverre ikke lik over hele landet men i følge dekningskartet til Telenor skal det være god dekning i det nevnte området både på 4G og 4G+. Opplever du noe annet er det veldig beklagelig. Thomas // Happybytes
Johannes L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd. Kundeservice svarer på Mail innen kort tid og under en time ved mine tilfeller. Veldig hjelpsomme og alltid like blide. De har veldig billige priser og har aldri vært borti noe tull med mobiloperatøren, anbefales!!

Svar fra Happybytes
06.07.2021 08:30
Hei Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding 🙌🏻. Vi skal levere på både billig og bra også i fremtiden. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Happybytes virker bra."
2 syns denne omtalen er nyttig

Trengte å utsette overføring fra Chilimobil med 2 dager, tok kontakt på messenger og under 1 minutt fikk jeg svar på att det var fikset. Appen er vel og bra. Står hvor mange sms og minutter du har brukt, og hvor mye data som brukes per døgn med Happybytes mye data. Jeg håper dere fikser så det etterhvert står hvor mye data som brukes gjennom måneden i tillegg til dagsbruken min på mye data abonnementet, regner no med det kan sjekkes på mine sider. Men pls fiks så det står i appen fremme med det andre og. Ellers supre greier, 1 gb dagen for 248 er ikke gale med Telenor dekning😊

Svar fra Happybytes
01.07.2021 15:00
Hei Kenneth Godt å høre at du er fornøyd med oss. Er du happy er vi happy 🙌🏻 Tar med App-ønsket ditt til utvikling så burde vi finne en løsning på det. Thomas // Happybytes
Michael O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"HELT FANTASTISK!!!!!!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Fins ikke en ulempe i det heletatt. er genialt rett og slett

Svar fra Happybytes
30.06.2021 12:52
WOW, hva kan jeg si, annet enn tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Vi lover å stå på og være både billig og bra også i fremtiden. God sommer Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Veldig fornøyd!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hva kan jeg si.. superfornøyd, men Telenor fikk meg over ved gode priser...

Svar fra Happybytes
29.06.2021 15:28
Hei Helle, Flott at du er fornøyd med både priser og dekning. Thomas // Happybytes
Veldig S
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Forbanna søppel"
3 syns denne omtalen er nyttig

Skulle bestille mye data til 240,- men da jeg hadde meldt meg inn stod det 299.- på min side i happybites. Etter dette angret jeg på valget av å bli kunde i dette selskapet, så jeg sendte inn en mail til deres kundesupport om at jeg ikke ønsker å være kunde hos dem allikevel. Personen jeg skrev med svarte og bekreftet etter forespørsel om at mitt kundeforhold hos dem er herved kansellert. Etter noen dager fikk jeg tilsendt sim kort av dem allikevel, noe jeg stusset veldig over. Tok da kontakt med kundesupport i ice, og fikk da beskjed om at jeg faktisk går av hos dem som kunde noe som betyr at jeg blir kunde hos happybites mot min egen vilje. Anbefaler på det sterkeste å styre unna.

Tor A. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Dette er den beste teleselskapet som jeg har samarbeidet med. Den beste prisen, den beste service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg kan forandre på mitt abonnement og dem fikser det i løpet av noen timer. Forutsatt du holder deg innenfor fastsatte regler. Dette er det billigste mobilselskap i Norge nå med den beste service og billigste selskapet i Norge.

Svar fra Happybytes
18.06.2021 09:28
Takk for trivelig tilbakemelding Tor :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"En verdig utfordrer"
9 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er kjempefornøyd med både dekningsgraden og prisen... Det er bra vi har en verdig utfordrer... Kunne kanskje hatt en større pakke enn 7GB Flex...

Svar fra Happybytes
08.06.2021 10:47
Godt å høre at du er fornøyd med dekning og pris :) Vi har flere andre abonnement med større datamengde enn 7 GB, se her: https://happybytes.no/abonnementoversikt/
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super bra!!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Det er billig, bra og man får fantastisk service!!

Svar fra Happybytes
07.06.2021 20:05
Takk for hyggelig omtale :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Eneste abonnement med omtrent samme pris i hele verden på data"
9 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er ofte i Thailand og her ble jeg skikkelig positivt overrasket over prisen på databruk, for den er den samme som hjemme. Jeg kjenner ikke til noen andre som tilbyr dette. Her i landet har jeg samme dekking som Telenor, fart og bruk er fantastikk, også 5G der det er tilgjengelig. Jeg har Happybytes Flex som betyr fri tale og sms, samt at jeg bare betaler for den date jeg bruker. Bruker jeg ikke data så betaler jeg ikke for date. Prisen blir lavere etter hvor mye data jeg bruker. Billigst i verden kan jeg tenke meg, i hvert fall i Thailand. Kan anbefales på det sterkeste.

Svar fra Happybytes
28.05.2021 08:57
Takk for en veldig happy omtale Paul :) Godt å høre at du er så fornøyd med oss og at du anbefaler oss videre. Oskar // Happybytes
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR