Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
2
av 37 innen
mobilselskap
89%
anbefaler
Happybytes
Filtrer omtaler
110
7
3
5
7
Sorter omtaler etter
Viser av 132 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og godt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er meget fornøyd med hvordan dette dekker mine behov. Kundeservicen er helt utmerket. I løpet av mine 7 måneder som kunde, er det ikke noe negativt.

Svar fra Happybytes
30.01.2020 17.41
Hei Per,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd abonnementet og med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig. Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert og billig abonnement"
3 syns denne omtalen er nyttig

Sønnen vår fikk akkurat sin første mobil med abonnement fra Happybytes. Stort sett sitter han på trådløse nett, så regningen kommer sjeldent opp i mer enn 50,- pr. mnd. Fikk også veldig bra og hyggelig service fra Happybytes da vi tok kontakt 👏🏻

Svar fra Happybytes
30.01.2020 17.41
Hei Tone,

Så hyggelig å høre at dere er fornøyd med abonnementet og også kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig. Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra for mor og far."
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet til happybytes for mor og far. Ingen av di bruker data på tlf. Di sparte 4800,- kr i året til sammen for begge to. Anbefaler dette, spesielt hvis du ikke bruker data.

Svar fra Happybytes
30.01.2020 17.40
Hei Kurt,

Hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementene til din mor og far.
Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Benjamin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode priser og ypperlig service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har nå hatt 1-om dagen en liten stund, og jeg er meget fornøyd. Å bytte fra tidligere leverandør til HappyBytes gikk knirkefritt! Abonnementet fra HappyBytes er både billig og gir ypperlig dekning.

Svar fra Happybytes
30.01.2020 17.40
Hei Benjamin,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, bytte-prosessen og dekningen.
Vi jobber hele tiden med å gjøre kundereisen best mulig, så da er det veldig hyggelig å høre fra fornøyde kunder. Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Skygg unna"
7 syns denne omtalen er nyttig

Happybytes hadde ikke engang riktig oppsett på nettsidene sine til iOS engang. Når jeg bytta til 1-om-dagen-abonnement og hadde brukt 800mb den dagen, så strupet de hastigheten til omtrent null men forbruket ble i kroner mer enn doblet på ett sekund, dekningen er IKKE som Telenor der jeg oppholdet meg mest. De kommuniserer kun pr msn eller e-post, svarer raskt, men har ennå tilgode at løsning har kommet. Dette er den verste mobiloperatøren jeg noensinne har opplevd

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Abbonement som jeg trodde var billig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt abonnementet i ca 14 dager og får en regning på kr 217, hvor det meste var datatrafikk, så jeg bytter tilbake til det jeg hadde.

Svar fra Happybytes
09.12.2019 12.07
Hei Bente,

Veldig synd å høre at du ikke ble fornøyd med oss.

Når det gjelder første faktura så vil denne som oftest være litt høyere da den dekker månedsavgiften for inneværende og kommende måned, som også var tilfellet her. I tillegg kommer den dataen du hadde brukt i perioden.

Dessverre er det sånn at kostprisen er høyere på den første databruken man har hver måned. Her har du nok vært uheldig og blitt kunde sent i mnd og brukt data som dermed blir uforholdsmessig dyr. Ettersom dataprisen synker med bruk vil dette jevne seg ut over tid, når man har hele måneder å bruke data på.

De 217,- er altså for fri bruk av tale og meldinger i 40 dager, samt ca 1 GB med data som hadde brukt på 8 dager.

Dersom du skulle ha noen spørsmål knyttet til faktura, ta gjerne kontakt med vår kundeservice som sitter klare til å hjelpe deg :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har irritert meg over at "alle" mobilabbonement blir så dyre for oss som stort sett bruker mobiltelefonen til å ringe, og bare bruker litt mobildata. Ble derfor glad da jeg kom over happybytes. Betaler fast 50 kr i måneden. For å sjekke litt nett bruker jeg bare noen få kroner i tillegg per måned. Sparer mye i forhold til et "rimelig" abonnement med 1-2 Gb per måned.

Svar fra Happybytes
30.01.2020 17.40
Hei Øystein,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet 😊
Ettersom prisen på den første dataen er den høyeste har vi gjort en justering av abonnementet. Fra 1. mars justerer vi abonnementet til å koste fra kr 70 i mnd, men da inkluderer vi 500 MB for de 20 kr vi legger til i prisen, nettopp for at folk med ditt bruksmønster skal få det enda billigere.

Vennlig hilsen,
Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Hyggelig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Selvom de ikke tar imot telefonsamtaler svarer de fort på meldinger og hjelper deg å fikse problemet.

Svar fra Happybytes
13.11.2019 13.56
Hei William,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig. Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kjell T. R. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bank ID på mobil ikke mulig å få til"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dette var skuffende. Regning på 3 ukers abbo var høyt. Skulle være så billig. Ikke mulig å opprette bank-ID etter 5 forsøk. Derfor byttet tilbake til ice!!!

Svar fra Happybytes
24.10.2019 11.38
Hei Kjell
Telenor (som vi leier nett av) byttet nylig plattform på BankID. Det skapte dessverre noen utfordringer for de som ble nye kunder for oss (og alle andre i Telenors nett) i denne perioden. Det er bare å beklage. Dette funger nå og normalt, helt smertefritt.
At regningen ble høyere enn forventet er vanskelig å ta stiling til, men selvfølgelig leit at du opplevde det slik. Som du ser av andre omtaler på denne siden er de aller fleste veldig fornøyd med prisene våre.
Hilsen Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott oppfølging av et problem skapt av andre"
2 syns denne omtalen er nyttig

Flott oppfølging av problem skapt av andre. Kundeservice ringte meg ens ærend for å bidra til løsning.

Svar fra Happybytes
13.11.2019 13.57
Hei Finn,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig, og de hjelper der de kan. Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Er så fornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har vært Happybytes kunde i snart seks måneder. Er strålende fornøyd. Beste mobilabonnementet jeg har hatt. Som de selv sier, det funker faktisk :-)

Svar fra Happybytes
24.10.2019 11.38
Hei Lena
Godt å høre a du er fornøyd. Som vi sier i vår fornøydgaranti, vi er ikke fornøyd før du er fornøyd.

Hilsen Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt, billig, og ikke noe lureri"
4 syns denne omtalen er nyttig

Happybytes er slik alle mobilabbonement burde være. Her betaler du akkurat for det du bruker og ikke noe mer. Spesielt er roaming og tilleggtjenester veldig gunstig og ærlig priset. Jeg er superhappy med happybytes! I tillegg har de den mest effektive kundeservicen på epost man kan tenke seg.

Svar fra Happybytes
16.10.2019 09.42
Hei Espen,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet :) Vi ser ingen grunn til å legge på noe ekstra gode marginer på roaming og tilleggstjenester, så det er hyggelig å høre at kundene også setter pris på det.

Tusen takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Finnvinn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Laveste telefonutgifter vi har hatt til nå"
1 syns denne omtalen er nyttig

Prisen er i en særklasse. Muligheten til å ha to nummer for samme prisen er heller ikke dum hvis man har det behovet. Lett å komme i kontakt med kundeservice på chat. Har alltid fått god hjelp nesten uten ventetid.

Svar fra Happybytes
02.10.2019 10.22
Hei Finnvinn,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen vår. Trenger man tvilling-SIM eller data-SIM så ser vi ikke noen grunn til at man skal betale en ekstra månedsavgift på dette, så der er vi helt enige. Flott at du sparer penger og tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Jannicke
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ærlig og trygt, i hverdagen og på ferie"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet fra OneCall da jeg var på ferie på Færøyene, fordi jeg fant ut at det kostet 10.000kr pr GB data med OneCall der. Tilsammenligning koster det 100kr pr GB med Happybytes på Færøyene. Nå føler jeg meg trygg på at jeg får gode priser og at jeg betaler for det forbruket jeg faktisk har.

Svar fra Happybytes
01.10.2019 13.44
Hei Jannicke,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd :) Det er ingen grunn til å betale så mye ekstra for å dra på ferie, så velkommen skal du være. Takk for hyggelig tilbakemelding :)

Mvh,

Mathias // Happybytes
Henriette
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billigste og beste operatøren jeg har hatt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er for tiden på reise i 4 måneder i ulike land i verden, og har brukt mobildata til basic ting, men har fremdeles ikke hatt en faktura på over 200 kr. i måneden. Det er vanvittig billig å bruke mobildata i utlandet, og så og si gratis med tale og sms. Anbefales på det varmeste! Også når man er hjemme i Norge.

Svar fra Happybytes
24.09.2019 13.26
Hei Henriette,
Så hyggelig å høre at du er fornøyd :) Vi er veldig opptatt av rettferdige priser, også i utlandet, og da er det hyggelig høre at kundene våre nyter godt av det på reise.

Tusen takk for tilbakemeldingen og anbefalingen, og fortsatt god reise :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Best ved mye databruk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra med mye data 10 GB til 100+ GB. Slipper å tenke på hvor mye en bruker, betaler bare for brukt data. Ikke så gunstig med veldig lite data. Telenor var dårligere i de fleste EU land enn Telia.

Svar fra Happybytes
24.09.2019 13.26
Hei Terje,
Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet :)
Det er helt sant som du sier at det blir gunstigere jo mer data du bruker, og bruker man alltid 1 GB f.eks. så vil det nok lønne seg å finne en pakke som passer. Har man litt varierende forbruk derimot, så trenger man ikke bruke så mye før det fort kan bli billigere hos oss allikevel, om man ser på året totalt sett og ikke på en måned av gangen.

Tusen takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Morten C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Trengte hjelp til å få ett ekstra SIM-kort, og de ordet det fort. Hadde problemer med bankid og de svart etter 5 minutter. Makan til service har jeg aldri fått hos andre teleoperatører

Svar fra Happybytes
24.09.2019 13.26
Hei Morten,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på god kundeservice og jobber hele tiden med å gjøre kundeopplevelsen best mulig, så da er det hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Birgitta
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantstisk service och hjälp"
2 syns denne omtalen er nyttig

Gav mig snabbt och effektivt den info jag behövde för att bruka mobilen i USA. En meget hygglig korrespondens ;)

Svar fra Happybytes
24.09.2019 13.26
Hei Birgitta,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på god kundeservice og jobber hele tiden med å gjøre kundeopplevelsen best mulig, så da er det hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Torbjørn D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget raskt og konkret sver på spørsmålet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dette var min første henvendelse til Happybytes. Å få svar på spørsmål til et kundeservice-system så raskt har jeg aldri erfart tidligere. Flott service!

Svar fra Happybytes
24.09.2019 13.26
Hei Torbjørn,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på god kundeservice og jobber hele tiden med å gjøre kundeopplevelsen best mulig, så da er det hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste abonnement"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde både hos OneCall og Ice, men har aldri vært så fornøyd som jeg er med Happybytes! Både når det gjelder dekning og særlig prisene deres! Med mitt abonnement, kr 50,- per mnd, betaler jeg kun for mobil data som jeg bruker. Jeg er ofte i og utenfor EU/EØS land og prisene til Happybytes der er ritkig hyggelige! Det samme gjelder deres kundeservice, som fortjener ti stjerner!

Svar fra Happybytes
24.09.2019 13.56
Hei Marta,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet vårt :)
Vi er stolte av utenlandsprisene våre, så det er hyggelig å høre at kundene merker fordelen av dem. God kundeopplevelse er også noe vi setter veldig høyt, så derfor er det også veldig hyggelig med gode tilbakemeldinger på opplevd kundeservice.

Tusen takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det enkle fungerer ofte best"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har byttet abonnement fra Telenor til Happybytes, og det gikk knirkefritt. Har også reist i EU, og tjenestene fungerte 100% tilfredsstillende. Fin Min side. I Happybytes er det ingen månedsavgift på ekstra data-SIM eller ekstra betaling for bruk av BANK-ID på mobil. Det betyr i praksis ca. 35-40 kr spart/mnd. Utløsende faktor for bytte av mobilselskap min del var derimot mest det enkle, transparente og ærlige prissystemet «betal for det du bruker uten dyre datapakker». Telenors Fleksi abonnement starter først på 450 kr/mnd. for 10 GB, og ligger jevnt over dyrere i pris (f.eks. 64 kr over Happybytes for 20 GB). Terskelen på 450 kr for Fleksi er ikke OK fra et forbrukerståsted. Data rollover er å sukre denne sure pillen, og bidrar kanskje til at man bruker mer data enn man trenger. Så kan man innvende at Telenor har Music Freedom og Min Sky inn i prisen. Men det er selvsagt ikke gratis, da man tar seg betalt for dette gjennom høyere grunnpriser og betaling for basale tilleggstjenester. Min Sky har dessuten dårlig funksjonalitet for transport av filer. Har man svært stor behov for data er det selvsagt bedre alternativ enn Happybytes prismessig. Har man derimot lite databehov eller variabelt databehov er det midt i blinken. Så får vi håpe at prismodellen til happybytes går rundt i det lange løp.

Svar fra Happybytes
24.09.2019 13.57
Hei Roger,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet :) Vi er helt enige i at det enkle ofte er det beste. Når det gjelder langsiktigheten i dette så kan vi forsikre deg om at vi ikke har noen planer å forsvinne med det første.

Tusen takk for en hyggelig og detaljert tilbakemelding :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra priser og god kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd mitt abonnement. Jeg bruker det endel i utlandet, og de har de laveste prisene i landene jeg reiser til. Har kontaktet kundeservice noen ganger og har alltid fått veldig rask og god service.

Svar fra Happybytes
05.09.2019 10.38
Hei Magne,
Så godt å høre at du er fornøyd :) Vi er stolte av utenlandsprisene våre, så det er hyggelig å høre at kundene merker fordelen av dem. God kundeopplevelse er også noe vi setter veldig høyt, så derfor er det også veldig hyggelig med gode tilbakemeldinger på opplevd kundeservice.

Tusen takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Happy med Happybytes"
4 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med Happybytes. De leverer på det de lover og jeg har uten tvil spart en del penger på å betale for dataen jeg faktisk bruker hver måned.

Svar fra Happybytes
02.09.2019 09.49
Hei Rune,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og sparer på prismodellen vår, det er sånn det skal være :)

Takk for tilbakemeldingen.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Frøydis
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Den beste kundeservicen!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært i kontakt med kundeservice opptil flere ganger og fått utrolig bra service hver eneste gang. De er hyggelige, viser forståelse og guider deg videre med det du måtte trenge. Tusen takk for tålmodigheten og all hjelp jeg har fått 😃

Svar fra Happybytes
02.09.2019 09.48
Hei Frøydis,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på god kundeservice og jobber hele tiden med å gjøre kundeopplevelsen best mulig, så da er det hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Bjørn J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super kundeservice :)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har berre hatt Happybytes i to dagar foreløbig, to telefonar og eit datakort i router på hytta. Kjappe svar på epost, sånn kundeservice skal fungere! Og at eg skal spare pengar er ikkje noke å lure på, det kjem til å skje :)

Svar fra Happybytes
02.09.2019 09.44
Hei Bjørn,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnement og kundeservice. Det er sånn det skal være :) Vi skal gjøre vårt beste for at det fortsetter slik også.

Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR