Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Happybytes
4,3/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
3
av 37 innen
mobilselskap
88%
anbefaler
Happybytes
Filtrer omtaler
157
10
4
7
13
Sorter omtaler etter
Viser av 191 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fantastisk kundeservice og gode priser"
4 syns denne omtalen er nyttig

Får det mobilabenomentet som passer meg, og får veldig god kundeservice om det trengs. Veldig praktisk at man kun betaler for det man bruker, noe som gjør at jeg slipper og betale for data jeg ikke bruker, og at jeg slipper og betale dyre summer for det jeg evt trenger ekstra

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utrolig bra kundeservice og kvalitet på tjenesten sin"
3 syns denne omtalen er nyttig

Er ikke ofte jeg kommer over noen som tilfredsstiller mine behov så mye som happybytes har. Utrolig fornøyd med de og anbefaler på mitt sterkeste hvis du er ute etter noen som lever kvalitet for penga, bra dekning og flott abonnement for deg og dine venner.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobilabonnement til fornuftig pris"
3 syns denne omtalen er nyttig

Med HappyBytes så betaler man for det man bruker og de har noen fantastiske utenlandspriser uten for EU. 400MB i USA resulterte i den meget hyggelige kostnaden av 40kr! Kundeservice svarer på mail omtrent før du har rukket å sendt den... Anbefaler HappyBytes til alle som ikke får "brukt opp" abonnementet hos andre tilbydere.

Svar fra Happybytes
11.09.2020 08:43
Hei Magnus! Så hyggelig å høre at du er så fornøyd med prisene våre i USA og med kundeservicen vår. Det er slik vi ønsker å høre fra kundene våre :)
Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Perfekt til hyttebruk"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har "Bara Data" abonnementet til Happybytes på en hytte som står ubrukt store deler av året. Da passer det veldig fint å betale kun for forbruk. Selv om pris pr MB blir litt høy så slipper jeg alt av faste/månedsavgifter, og sparer en god del på det totalt sett. Tror Happybytes er de eneste som tilbyr dette, og jeg er veldig fornøyd.

Svar fra Happybytes
11.09.2020 08:41
Hei Øystein! Det er nok det som stort sett er tilfellet for veldig mange nordmenn, mange er jo nødt til å betale for data de ikke bruker når de ikke er på hytten sin store deler av året. Godt å høre at du er fornøyd :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Lille David vinner mot Goliat"
9 syns denne omtalen er nyttig

I hverdagen prøver alle å spare penger, det være seg matvarer, strøm, drivstoff m.m. Her er det ingen grunn til å frede kostbare mobiloperatører, Happybytes fungerer som bare det - med Telenor-dekning attpåtil. Ja takk til konkurranse!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask kundeservice og lett forståelig abonnement"
7 syns denne omtalen er nyttig

Svarer innen kort tid på mail, og abb. dem tilbyr er lett å forstå seg på, og man slipper å betale for data man ikke bruker

Karl O. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask kundeservice og pålitelig mobilnett"
5 syns denne omtalen er nyttig

Vært kunde i over to år nå og har bare positiv inntrykk med Happybytes tjenesten. Kundeservice er veldig kjapp med tilsvar, og løser eventuelle spørsmål veldig fort. Har brukt Happybytes fra Asia i flere måneder samt i Norge, og har aldri opplevd noen tap av tjenester eller dårlig forbindelse. Med veldig gode priser så er det enkelt å anbefale Happybytes til andre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Pris og kundestøtte helt i en egen liga!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Happybytes er best på pris for rene telefoni. Endelig et selskap som kun tar betalt for det brukeren behøver! Gratis tvilling-SIM er også unikt. To enkle telefoner på samme nummer er perfekt som sikkerhet for eldre. Når så kundestøtte på chat og email fungerer uten problem og langt over all forventning,er denne lille aktøren en vinner! Det er deilig å se at de små uformelle så elegant utkonkurrerer de store. Anbefales !

Bendik S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tipp topp tommel opp!"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt en del kontakt med kundeservice, og de gjør en virkelig bra jobb! Absolutt ingenting å sette fingern på!

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bruker "1 om dagen" det fungerer veldig bra. Dekningen har vert veldig bra, det er noen ganger litt problem hvis jeg har brukt opp den 1 GB så er nettverket forsatt tregt etter jeg har fått ny data

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fjerning av mobilsvar."
6 syns denne omtalen er nyttig

Raskt svar og positivt resultat! Mobilsvar ble stengt, som ønsket! Litt trælete å få kontakt når det ikke er mulig å ringe! Skriving, er noe træl!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Endring av bruker av mobiltlf.nr."
9 syns denne omtalen er nyttig

Raske tilbakemeldinger og ryddige svar. Det kan virke litt tungvint da kontakten foregår via mail, men det fungerer!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ble lovet data sim"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble lovet at det var mulig med data-sim før jeg byttet til de, men at fet ikke kunne aktiveres for abonomentet var aktivt. Når det var aktivt, så kunne jeg plutselig ikke så data sim

Svar fra Happybytes
13.07.2020 09:14
Hei, Finner ikke saken din hos oss, men dersom det har oppstått en misforståelse er det fint om du kontakter kundeservice så vi kan finne ut av det.Har du bestilt abonnementet "1 om dagen" tilbys ikke det, som det fremkommer av våre nettsider, i kombinasjon med data eller tvilling-sim.
Mohsen B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Alltid vi får rimelig regning"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg synes, happybytes beste tel. bedrift. Vi er (far og broren og jeg) kunder til happybytes, alltid vi får rimelig regning. Mva Mohsen

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ikke billig for alle"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Happybytes sitt Flex-abonnement noen mnd. nå. Uslåelig pris på 70 kr. om en ikke overstiger 500 Mb pr.md. Bra konsept med å betale kun for forbruk, men prisene ved høyere forbuk enn inkl. er ikke gunstige i forhold til de rimeligste tilbydere. Jeg fikk en negativ overraskelse nylig siden det er store tidsetterslep i oppdateringen av dataforbruket fra Telenor som er netteier. Det er milevis unna noen sanntids-oppdatering! Heldigvis er det mulig å få lagt inn databrems på 512 MB slik at en merker når kvoten er oppbrukt. Allerede ved et forbruk like over 3 GB er Happybytes sitt andre abonnement "1 GB om dagen" billigere med en pris av 298 kr. for inntil 31 GB pr. mnd. Et ekte røverkjøp! Konklusjonen blir at Flex er billig og bra ved svært lavt dataforbruk, men ikke så gunstig fra 0,6 Gb og opp til 3,1 GB og ved forbruk derover bør en velge "1 om dagen". Kundeservicen er lynkjapp!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Billig og veldig smart at man bare betaler for den datatrafikken man faktisk bruker."
4 syns denne omtalen er nyttig

Veldig smart abonnement ved at man kan ha ett abonnement men flere SIM-kort hvis man f.eks har flere mobile bredbåndsrutere, ring-hytta-varm, alarmer eller annet. Men underlig at man ikke kan deaktivere mobilsvar hvis man har tvilling-SIM.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Upåklagelig mobilabonnent leverandør"
8 syns denne omtalen er nyttig

- Mye rimeligere enn Telenor - Kundeservice fra himmelen i motsetning til Telenor som har kundeservice fra helv...(har mobilt bredbånd der) - Gratis telefoni og sms inkl.500mb data, kan det blir bedre? - Liker konseptet med betal for det du bruker av data - Egen app til smarttelefonen med full oversikt over abonnementet En liten minus er at dekningen kunne vært bedre der jeg bor men de støtter wifitale så det går bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tifredsstiller mine forventninger"
4 syns denne omtalen er nyttig

Her slipper du å betale dyrt for datapakker som er inkludert i alle abonnement. Du betaler kun for det du faktisk bruker. Hvis du kun bruker telefonen til å ringe å sende meldinger så er dette topp. Hvis du bruker datatrafikk så må du vurdere hvor mye du faktisk bruker slik at du ikke møter noen overraskelser. Datatrafikk utover det som er inkludert blir fakturert pr mb. Personlig bruker jeg veldig lite mobildata. Kanskje 200mb på sommeren når jeg er på reise.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Trivelig kundetjeneste- Brevduer med jetmotor"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dekninga kunne vært bedre, men det er vel Telenor så jeg forventer meg ihjel om jeg tror det blir noen bedring der. Ikke i går, ikke idag og ikke i morra Kundetjenesten er upåklagelig ikke bare har de rask postgang .. de har humor også.;)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempe fornøyd med servicen"
7 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt abonnement hos Happybytes siden i høst og jeg er veldig godt fornøyd. Betaler for akkurat det jeg bruker og når jeg trenger hjelp får jeg rask og god hjelp fra kundeservice. Kan virkelig anbefale Happybytes

Margrethe
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Happybytes kan med fordel anbefales for god service og rimelig abonnement."
5 syns denne omtalen er nyttig

Kan trygt anbefale abonnement i Happybytes. Jeg et veldig forundret at det og ha telefon er så billig. Anbefaler på det varmeste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Missfornøyd kunde"
7 syns denne omtalen er nyttig

Er ny kunde med flex. Dere skulle opplyst at når 500mb er oppbrukt at det blir stor kostnad med videre bruk. Til Andre operatører blir surfingen treg når grensen er nåd.. Dette er jeg veldig missfornøyd. Alt for dårlig av dere

Svar fra Happybytes
13.03.2020 09:57
Hei, Vi beklager at vi ikke har klart å gjøre deg til en fornøyd Happybytes-kunde. Du har hatt vårt Flex-abonnement og det skiller seg fra de fleste abonnement på markedet ved at man kun betaler for mobildata man faktisk bruker. Det betyr at Flex-abonnementet ikke har datapakker (utover de inkluderte 500MB). Som Flex-kunde betaler man dermed for 1,27 GB hvis det er man har brukt, ikke en pakke på f.eks 3GB. Vi tilbyr videre mulighet til å legge på en såkalt databrems. Det vil si at du setter en grense for hvor mye mobildata du kan bruke før surfingen blir treg sånn som du sier. Man kan sette databrems selv på Min Side, i vår app eller ved å ta kontakt med vår kundeservice. Vi hadde håpet at konseptet kom tydelig frem på våre nettsider, og når man bestiller. I oppsummeringen på bestillingen oppgir vi blant annet at «500MB data til bruk i Norge og EU/EØS-landene er inkludert. Du betaler kun for mobildata du bruker utover dette». Igjen så beklager vi at vi ikke har klart å gjøre deg fornøyd, men vi håper at vi kan få sjansen igjen ved neste korsvei. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobildata på hytta"
4 syns denne omtalen er nyttig

Bruker happybytes datasim til værstasjonen, og betaler kun for den dataen værstasjonen bruker. Perfekt til mitt bruk, og vurderer mobilabonnement hvis de kan levere 1000gb til Chili-pris.

Svar fra Happybytes
13.03.2020 12:58
Hei Erlend, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Vi har dessverre ikke noe slikt tilbud på 1000 GB til superbrukere som deg, men dersom vi får det skal vi selvfølgelig gi beskjed 😊 Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Geir O. Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har abonnement til junior på 9 år. Fullverdig abonnement til en veldig hyggelig pris. Slipper å betale for noe man ikke bruker. Topp service. Anbefales!

Svar fra Happybytes
21.02.2020 14:51
Hei Geir, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen vår :) Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig, og vi skal gjøre vårt ytterste for at du vil fortsette å oppleve det sånn. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"La oss som bare bruker telefonen til å ringe og sende meldinger, fortsette å bare betale 50 kroner i"
4 syns denne omtalen er nyttig

Det er greit at dere er billigst, med oss som BARE skal bruke telefonen til å ringe og sende meldinger. MEN, å sette opp prisen med 20 kroner, for at ANDRE som bruker telefonen til flere ting, skal få det billigere, synes jeg bare er tåpelig!!! De som skal bruke telefonen sin til FLERE ting, skal/bør jo selvsagt, selv, betale for de tingene de ønsker!!! Jeg er så lei av at dere lurer oss til å bytte selskaper, og så fort vi byttet, så setter dere opp prisene!!! (Dette gjelder ALLE mobilselskaper, så dere på happybytes, må ikke føle dere truffet). Håper dere kommer til fornuft, og fortsatt ordner det sånn at det bare koster 50 kroner.

Svar fra Happybytes
19.02.2020 14:14
Hei Mari, Det er synd at du føler det slik. Vi har på ingen måte prøvd å lure noen til å bytte til oss, og derfor har vi heller ikke kampanjer og lokketilbud. Justeringen av abonnementet ble gjort da vi så at dette vil utgjøre en stor fordel for flesteparten av våre kunder. Som du nevner er vi fortsatt billigst også for de som kun ønsker fri bruk av tale og meldinger, og det var viktig for oss. Ettersom flertallet nyter godt av endringen vil den også bli stående. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR