Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Happybytes
4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 37 innen
mobilselskap
86%
anbefaler
Happybytes
Filtrer omtaler
181
14
6
9
18
Sorter omtaler etter
Viser av 228 omtaler med
Nyeste fĂžrst
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornĂžyd er du med Happybytes?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"KJEMPEBRA!😁👍"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kjempebra dekning og vært prisen og billig! Nå har nesten hele familien dette abonnementet!😁👍🤩

Svar fra Happybytes
17.02.2021 15:52
Så bra å høre at du er fornøyd med både dekning og pris :) Oskar // Happybytes
Andreas N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ring billig i Norge og til/fra utlandet"
6 syns denne omtalen er nyttig

I tillegg til å ha markedenes billigste priser i Norge, er også Happybytes blant de aller billigste på utenlanssamtaler. Ofte må man velge mellom billig priser i Norge og dyre utenlandssamtaler hos andre mobiloperatører, men hos Happybytes får du både billige priser i Norge og til/fra utlandet. Jeg sparte mye på å skifte til Happybytes. Kundeservicen er også upåklagelig :-)

Svar fra Happybytes
25.01.2021 15:20
Takk for hyggelig omtale Andreas. Godt å høre at du sparte mye på å bytte til oss, og at du har glede av de billige utlandsprisene våre. Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Virker utrolig seriøst!"
5 syns denne omtalen er nyttig

I motsetning til et stort, kjent selskap, T............; er det veldig greit her å få hurtig kontakt dersom man sitter på spørsmål og vil ha hjelp med et problem.

Svar fra Happybytes
25.01.2021 15:20
Takk for hyggelig omtale Grete. Godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår, og hvor hurtig du får svar :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Best jeg har sett"
6 syns denne omtalen er nyttig

HAPPYBYTES ER BEST . JEG BYTTET FRA ICE OG VILLE ALDRI Gått tilbake. Billig å ringe til utlandet også. I juleferien har jeg vært i utlandet Afrika og det var så billig å ringe til Norge å motta. 2 kr per min for å motta. 2 kr per MB data. Onecall og Ice var 99 kr per MB. Absolutely garbage. HAPPYBYTES er best

Svar fra Happybytes
25.01.2021 15:20
Takk for hyggelig omtale Abdi. Vi er stolte over å kunne tilby lave og gode utlandspriser, så veldig godt å høre at kundene våre også setter pris på dette :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Uslåelig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Tilbyr data til en pris ingen andre kan konkurrere med.

Hans P. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimlig og enkelt"
5 syns denne omtalen er nyttig

Bra: Bruker Telenor nettet. Enkel hjemmeside som er rask og intuitiv å navigere. Raskt svar fra support. Bruker ikke mobildata så mye så greier meg med det rimligste abonnementet til kr.70,-/mnd. Dårig: Ingenting så langt (etter ca. 3 mnd)

Svar fra Happybytes
25.01.2021 14:59
Takk for hyggelig omtale Hans. Godt å høre at du er så fornøyd med oss :) Oskar // Happybytes
Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer Ă„ bytte selskap
"Får ikke 1 ny GB vør dag"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte et abonnement med 1 ny GB vær dag fra happybytes. No har jeg ikke fått 4g i det hele tatt de siste 5 dagene. Og det går heler ikke an og ringe til kundeservice. Det er nå av det værste jeg har vært borti. Jeg trur det er en grunn til at det bare koster 300kr for 30gb tilsammen i måneden. Det er bare så dårlig

Svar fra Happybytes
16.12.2020 09:28
Hei, Som det fremgår av våre nettsider er vår kundeservice basert på chat og epost. Vi får svært mange gode tilbakemeldinger på vår kundeservice. Problemet du beskriver er ukjent for oss og vi kan heller ikke finne noen sak på det hos oss. Fint om du kan ta kontakt med oss slik at vi kan finne ut av problemet. Mvh Thomas // Happybytes
Terje C. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det er mye å spare og god service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg kommer til å anbefale Happy Bytes til venner. Det er sant og vist

Geir M. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det beste mobilselskapet for småbedrifter"
6 syns denne omtalen er nyttig

Vi er eit raskt voksande selskap på 25 personar som har brukt HappyBytes fra starten. Dei har ein veldig oversiktleg prismodell utan pakker, enkelt system for administrasjon og ikkje minst ein svært kjapp og hjelpsom kundeservice. Vil anbefale dei til alle andre bedrifter. PS! Når dei åpnar for å sende simkort direkte til ansatte skal dei få seks stjerner Geir M.

Svar fra Happybytes
25.01.2021 15:00
Takk for hyggelig omtale Geir. Godt å høre at dere er fornøyd med Happybytes Bedrift :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det beste mobilselskapet"
4 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med våre abonnement hos Happybytes! Kundeservicen er personlig og alltid like hyggelig. De virker som de går all in hver gang:) Stå på - og fortsett det gode arbeidet!

Svar fra Happybytes
25.01.2021 15:00
Takk for hyggelig omtale Kari. Varme ord fra deg her, vi skal stå på videre og gjøre kundene våre fornøyde :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ingenting å utsette"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bra opplegg, fin kundeservice. Appen er ikke den beste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Skikkelig brukervennlig!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Får svar på spørsmål umiddelbart. Veldig ryddig og profesjonelt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice 👌🏻"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har enda ikke opplevd steder der det ikke har vært dekning for å ringe samtaler ☺

Inger L. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Hjelpsom"
3 syns denne omtalen er nyttig

Grei tilbakemelding og rask gjennomføring. Jeg bruker kun meldinger og telefoni. Dette fordi jeg ikke har noen nytte av bilder på skjerm, de blir for små

Svar fra Happybytes
25.01.2021 15:00
Takk for hyggelig omtale Inger. Oskar // Happybytes
Morten H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Perfekt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fungerer som det skal bestandig, enkelt og greit Har alltid dekning og til superbillig pris

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra mobilselskap!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri vært mer fornøyd med et mobilselskap i hele mitt liv!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Blide og positive folk på kundeservice! Hjalp meg raskt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode løsninger og kundeservice av høy klasse!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Billige og lette løsninger som passet meg helt perfekt. Har du et spørsmål eller problem så få du enkel kontakt og de løser problemet eller svarer på spørsmålet med glede! Verdt å anbefale!

Svar fra Happybytes
25.01.2021 15:00
Takk for hyggelig omtale Fredrik. Trivelig at du synes vi er verdt å anbefale, og at du er fornøyd med de billige løsningene våre, samt gode kundeservice :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det beste alternativet dersom det passer ditt behov"
2 syns denne omtalen er nyttig

Happybytes priser og dekning er helt suveren. Det samme er kundeservicen, Her er ikke noe dill. Ingen "feller" eller ting med litens krift som er laget for at du skal snuble. Hvis du f.eks har en bestemor/bestefar med gammelt (les: dyrt) abonnement på sin telefon de "aldri" bruker data på har Happybytes et abonnement til 70 kr mnd med fri bruk og 500 mb data. Det betyr at de kan sende / motta MMS og ringe/tekste så mye de de vil (med forbehold om betalingstjenester) for 70 kr i måneden! Mange betaler 2-300 kr for samme tjeneste i dag. Kundeservice er bassert på chat eller messenger. Dette fungerer veldig bra. Men er ikke noe for alle. Svar kommer veldig raskt. Og det som skal utføres likeså. Pakkene med abonnement er ennå ikke tilpasset "vanlig forbruk". 1 for dagen er et ganske håpløst prosjekt. Man sliter jo allerede med at det betales for mye man aldri bruker.. Når Happybytes kommer med pakker på 3-7 GB til en tilsvarende god pris som på resten av det de formidler vil de bli større. Ulempen er at da blir de sikkert kjøpt opp av en av de store (Telia, Telenor etc). Glemte å poengtere en av de beste plussene: Gratis månedsavgift på tviling-sim. Et engangsgebyr på 20-30 kr og 0 kr pr mnd! Haen ekstra telefon i bilen eller på hytta uten at det koster noe.

Svar fra Happybytes
25.01.2021 15:00
Takk for hyggelig omtale Olav. Veldig utfyllende og fin tilbakemelding fra deg, det skal vi ta med oss videre :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Endelig en transparent mobiloperatør!"
4 syns denne omtalen er nyttig

God kundeservis og ingen skjulte kostnader som står med liten skrift. Her får du det du betaler for og betaler ikke for det du ikke bruker. Flex abonomentet er perfekt når mengden data varierer fra måned til måned. Som en ekstra bonus betaler du ikke ekstra for full hastighet som du gjør hos andre aktører bla. Telenor.. Absolutt verdt å bytte for å få en redelig transparent mobiloperatør!

Svar fra Happybytes
25.01.2021 15:00
Takk for hyggelig omtale Ole. Veldig fin og utfyllende tilbakemelding, godt å høre at du er fornøyd med oss :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert"
2 syns denne omtalen er nyttig

Knall god kundeservice, gode priser, rask kundeservice respons.

Missfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt komisk elendig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt Happybytes kun noen korte uker og bytter tilbake til Fjordkraft. Noen dager bruker jeg over 1G og andre dager ikke, rollover eksisterer ikke..... I dag gikk jeg over 1G og da jeg skulle kjøpe mer data var hastigheten skrudd ned så kraftig at jeg ikke fikk åpnet siden for å gjøre det...siden lot seg ikke åpne på over 20 min og Safari ga opp flere ganger. De har også en kundeservice som det ikke går an å ringe til, kun chat/mail...som da igjen er selvfølgelig umulig,når nettsiden ikke lar seg åpne pga lav hastighet.

Svar fra Happybytes
19.11.2020 08:32
Hei, Vi er selvfølgelig ikke fornøyd før våre kunder er det, men vi opplever at vi informerer godt om hvordan abonnementet fungerer på nettsiden vår. "En om dagen" abonnementet er begrenset til 1 GB hver dag med full hastighet, som for de aller fleste er mer enn nok. Etter det er brukt opp blir hastigheten begrenset til 40 kbit/s. Om man ikke ønsker å få begrenset hastighet etter oppbrukt 1 GB kan man enkelt aktivere "Autopåfyll" på Min Side eller i Happybytes appen, da får man fylt på 1 GB helt automatisk til bare 19,- fortsette å bruke data med full hastighet :) Kundeservicen vår er noe av det kundene våre er aller mest fornøyd med, så leit å høre at det ikke var opplevelsen du fikk.
Arnold G. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"topp selskap"
5 syns denne omtalen er nyttig

det er bare en glede å være kunde hos happybytes hvis det er noe du lurer på får du svar med en gang.

Svar fra Happybytes
25.01.2021 15:00
Takk for hyggelig omtale Arnold. Trivelig å høre at du synes at det er en glede å være kunde hos oss, og at du er fornøyd med vår raske og gode kundeservice :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"
5 syns denne omtalen er nyttig

Tross Corona tider er servicen fra Happybytes utmerket. Rask to the point. Og Happybytes gjør deg HAPPY

Svar fra Happybytes
25.01.2021 15:00
Takk for hyggelig omtale Cato. Vi er ikke Happy før dere er Happy, så godt å høre at du er fornøyd med oss :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Anbefales varmt"
11 syns denne omtalen er nyttig

Jeg undersøkte alt av dagens markedstilbud og endte opp med abonnementet "1 om dagen" hos Happybytes på en privat mobiltelefon; jeg er meget fornøyd. Her får man i skrivende stund én ny GB data hver dag, og telleren nullstilles ved midnatt. Man kan dermed skvise ut 30 GB data for bare 298 kroner. Det har vært befriende å slippe å planlegge og rasjonere mobildata for flere uker frem i tid - man har simpelthen en bestemt mengde data å bruke hver dag. Om man trenger mer data før midnatt, er 19 kroner per GB en god og konkurransedyktig pris. Selv om man skulle bruke gjennomsnittlig bare 400 MB hver dag i en måned, er det vanskelig å slå prisen, som da blir 298 kroner for 12 GB. Husk også å sammenligne andre kostnader, som samtaler/SMS til/fra utlandet, data utenfor EU/EØS om det er aktuelt, og tilleggstjenester. Igjen har Happybytes blant de beste prisene. Utover prisen er det jo mye annet som bør tas i betraktning, og også her har jeg bare gode ord. Informasjon om hva som ville skje under og etter bestilling var god, SIM-kortet kom i posten etter få dager, og porteringen skjedde problemfritt på angitt tidspunkt. Telenornettet er, for meg, landets beste. Både 4G-tale og wifi-tale fungerer. Jeg har henvendt meg én gang til kundeservice, og ble besvart raskt og hyggelig. Jeg kan varmt anbefale Happybytes.

SĂžk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR