Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Happybytes
4,3/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
3
av 37 innen
mobilselskap
88%
anbefaler
Happybytes
Filtrer omtaler
157
10
4
7
13
Sorter omtaler etter
Viser av 191 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt topp"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hei, fikk beskjed fra dere, at dere forandrer fleksi med fast 500 mb og det koster 20 kr ekstra. Dette er helt perfekt for meg. Har bare kort tid hos dere, men alt tyder på at habbybytes er det beste. Har den gleden av å være kunde her.

Svar fra Happybytes
05.02.2020 15:34
Hei Ove, Så hyggelig at du er fornøyd med justeringen av vårt Flex-abonnement. Denne ble gjort da vi så at dette ville være en stor fordel for de aller fleste av kundene våre, så da er det hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder. Tusen takk for at du valgte oss og for den fine tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Karmjit G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og løsningsorientert kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har vært happybytes kunde siden de startet opp og er veldig fornøyd med både dekning og kundeservice. De svarer raskt både på epost og Chat om man lurer på noe. God dekning også på ferie i England, Polen, USA, Ungarn og Tyskland.

Svar fra Happybytes
05.02.2020 15:34
Hei Karmjit, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, og takk for at du satset på oss helt fra start, det setter vi stor pris på :) Vi legger stor vekt på god kundeservice, så da er det alltid hyggelig å høre fra fornøyde kunder, så tusen takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Øker prisen for ringing og sms"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er ikke kunde, men det gjelder min gamle mor på 84, som byttet til dette abb fordi hun kan kun ringe og motta sms, hun kan ikke sende sms. Nå øker dere prisen og legger til mbytes? Det var jo derfor hun byttet til dette abb, dårlig gjort.

Svar fra Happybytes
04.02.2020 16:48
Hei Kpm, Vi har, som du refererer til, informert våre kunder om en endring i vårt Flex-abonnement. Fra 1.mars vil vi inkludere 500 MB mobildata i abonnementet, samt at prisen går opp kr. 20,-. Denne endringen medfører at de aller fleste av våre kunder nå får en lavere regning, og det synes vi er bra. Når det gjelder de få kundene som ikke bruker mobildata i dag så vil de riktignok få en liten prisøkning. Det har derfor vært viktig for oss at vi fortsatt er billigst, også for de som ikke bruker mobildata. Og det er vi. Det er ingen som er billigere enn oss på fri bruk av tale og meldinger etter prisøkningen 1.mars. Kunder som bruker mobildata vil derimot oppleve at totalprisen går ned. En kunde som f.eks bruker 500 MB data betaler i dag 152,80. Fra 1.mars vil denne kunden betale 70,-. Dermed vil de fleste av våre kunder spare penger på endringen. Det synes ikke vi er så dårlig gjort. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt ok"

Helt ok mobilselskap til alle som vil ikke bruke mobildata. I Nord-Norge alt fungerer ok. Bra dekning. Valgte dette selskapet pga prisen.

Svar fra Happybytes
04.02.2020 16:19
Hei Kristof, Hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og at alt fungerer som det skal også i Nord-Norge. Det skulle jo bare mangle. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Har hva jeg trenger til rimelig pris!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri angret på at jeg byttet til Happybytes. Mobil regningene er til å leve med og ikke minst: de har utmerket kundebehandling og har god service instilling.

Svar fra Happybytes
03.02.2020 13:12
Hei Finn, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig, og vi skal gjøre vårt ytterste for at du vil fortsette å oppleve det sånn. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Ghostrider
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Endrer Flex abonnementet."
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg valgte & bytte til Happybytes etter 13år med et annen operatør. Grunnen er at jeg ikke bruker data & da passer Flex bra. Har ikke engang rukket & aktivere Happybytes før de endrer abonnementet som da vil inkludere data & da også høyere pris. Var jo nettopp derfor jeg byttet, for & slippe & betale for data jeg ikke bruker. Lite imponert & skuffet over Happybytes, som var de eneste som ikke inkluderte data, men som de nå begynner med 1 mars.

Svar fra Happybytes
31.01.2020 13:13
Hei Ghostrider, Vi har i dag, som du refererer til, informert våre kunder om en endring i vårt Flex-abonnement. Fra 1.mars vil vi inkludere 500 MB mobildata i abonnementet, samt at prisen går opp kr. 20,-. Denne endringen medfører at de fleste av våre kunder nå får en lavere regning, og det synes vi er bra. Når det gjelder de få kundene som ikke bruker mobildata i dag så vil de riktignok få en liten prisøkning. Det har derfor vært viktig for oss at vi fortsatt er billigst, også for de som ikke bruker mobildata. Og det er vi. Det er ingen som er billigere enn oss på fri bruk av tale og meldinger etter prisøkningen 1.mars. Kunder som bruker mobildata vil derimot oppleve at totalprisen går ned. En kunde som f.eks bruker 500 MB data betaler i dag 152,80. Fra 1.mars vil denne kunden betale 70,-. Dermed vil de fleste av våre kunder spare penger på endringen. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Lissie K. H
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Det irriterer meg at de setter opp prisen"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det irriterer meg at de setter opp prisen. Jeg bruker ikke data, og er ikke interessert i å betale for det. Hvis jeg ville bruke 500 MB så hadde jeg brukt det. Jeg har anbefalt Happybytes til venner, men det kommer jeg ikke til fremover.

Svar fra Happybytes
31.01.2020 13:13
Hei Lissie, Det er beklagelig at du føler det sånn. Vi har i dag, som du refererer til, informert våre kunder om en endring i vårt Flex-abonnement. Fra 1.mars vil vi inkludere 500 MB mobildata i abonnementet, samt at prisen går opp kr. 20,-. Denne endringen medfører at de fleste av våre kunder nå får en lavere regning, og det synes vi er bra. Når det gjelder de få kundene som ikke bruker mobildata i dag så vil de riktignok få en liten prisøkning. Det har derfor vært viktig for oss at vi fortsatt er billigst, også for de som ikke bruker mobildata. Og det er vi. Det er ingen som er billigere enn oss på fri bruk av tale og meldinger etter prisøkningen 1.mars. Kunder som bruker mobildata vil derimot oppleve at totalprisen går ned. En kunde som f.eks bruker 500 MB data betaler i dag 152,80. Fra 1.mars vil denne kunden betale 70,-. Dermed vil de fleste av våre kunder spare penger på endringen. Dette tatt i betraktning så håper vi selvfølgelig at du vil fortsette å anbefale oss videre :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Manfred R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Øyeblikkelig respons fra kundeservice - helt topp og stabilt abbo. til en billig penge!"

Norges gunstigste mobilabbonnement, stabilt og super dekning over det ganske land. Slutt å kaste penger etter dyre mobilavtaler- gå over til Happybytes!

Svar fra Happybytes
30.01.2020 17:44
Hei Manfred, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, og tusen takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og overraskende billig i utlandet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Alt er enkelt å administrere gjennom Min Side på web eller gjennom app på mobilen. Utrolig behagelig at jeg slipper alt maset med å finne Wi-Fi mens jeg er i utlandet, data er så billig at det er ikke noe å bekymre seg for. Helt topp å slippe utrygge åpne nett på flyplasser og slikt. Anbefales.

Svar fra Happybytes
30.01.2020 17:42
Hei Sigurd, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet vårt og løsningene vi tilbyr med det :) Vi er veldig stolte av utenlandsprisene våre så da er det alltid ekstra hyggelig å høre fra kunder som nyter godt av disse. Tusen takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempebra pris, super dekkning og topp kundeservice:)"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har nå hatt Happybytes i ca 1 år,og jeg må si meg meeeeegt godt fornøyd, kjempebra priser både her hjemme og ikke minst i utlandet, super dekning og fantastisk kundeservice. mitt dataforbruk varierer en del fra mnd til mnd siden jeg reiser en del i jobben, og da er pris modellen til Happybytes helt perfekt

Svar fra Happybytes
30.01.2020 17:42
Hei Tom, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, både i Norge og i utlandet, og at prismodellen vår passer deg. Vi er veldig stolte over å svært gode utenlandspriser, så da er det hyggelig å se at våre kunder nyter godt av disse :) Hygglig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår også. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Norges beste mobilselskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Altså Happybytes kan anbefales videre på det sterkeste. Har aldri hatt så lav faktura etter jeg gikk over til Happybytes. <3 Jeg bare elsker at man kun betaler for data, og bruker man ikke noe data, så betaler man kun 50 kr som er helt genialt med Happybytes. Kundeservice er også helt på topp. Jeg elsker Happybytes <333

Svar fra Happybytes
30.01.2020 17:41
Hei Marius, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og godt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er meget fornøyd med hvordan dette dekker mine behov. Kundeservicen er helt utmerket. I løpet av mine 7 måneder som kunde, er det ikke noe negativt.

Svar fra Happybytes
30.01.2020 17:41
Hei Per, Så hyggelig å høre at du er fornøyd abonnementet og med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert og billig abonnement"
3 syns denne omtalen er nyttig

Sønnen vår fikk akkurat sin første mobil med abonnement fra Happybytes. Stort sett sitter han på trådløse nett, så regningen kommer sjeldent opp i mer enn 50,- pr. mnd. Fikk også veldig bra og hyggelig service fra Happybytes da vi tok kontakt 👏🏻

Svar fra Happybytes
30.01.2020 17:41
Hei Tone, Så hyggelig å høre at dere er fornøyd med abonnementet og også kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra for mor og far."
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet til happybytes for mor og far. Ingen av di bruker data på tlf. Di sparte 4800,- kr i året til sammen for begge to. Anbefaler dette, spesielt hvis du ikke bruker data.

Svar fra Happybytes
30.01.2020 17:40
Hei Kurt, Hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementene til din mor og far. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Benjamin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode priser og ypperlig service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har nå hatt 1-om dagen en liten stund, og jeg er meget fornøyd. Å bytte fra tidligere leverandør til HappyBytes gikk knirkefritt! Abonnementet fra HappyBytes er både billig og gir ypperlig dekning.

Svar fra Happybytes
30.01.2020 17:40
Hei Benjamin, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, bytte-prosessen og dekningen. Vi jobber hele tiden med å gjøre kundereisen best mulig, så da er det veldig hyggelig å høre fra fornøyde kunder. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Skygg unna"
7 syns denne omtalen er nyttig

Happybytes hadde ikke engang riktig oppsett på nettsidene sine til iOS engang. Når jeg bytta til 1-om-dagen-abonnement og hadde brukt 800mb den dagen, så strupet de hastigheten til omtrent null men forbruket ble i kroner mer enn doblet på ett sekund, dekningen er IKKE som Telenor der jeg oppholdet meg mest. De kommuniserer kun pr msn eller e-post, svarer raskt, men har ennå tilgode at løsning har kommet. Dette er den verste mobiloperatøren jeg noensinne har opplevd

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Abbonement som jeg trodde var billig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt abonnementet i ca 14 dager og får en regning på kr 217, hvor det meste var datatrafikk, så jeg bytter tilbake til det jeg hadde.

Svar fra Happybytes
09.12.2019 12:07
Hei Bente, Veldig synd å høre at du ikke ble fornøyd med oss. Når det gjelder første faktura så vil denne som oftest være litt høyere da den dekker månedsavgiften for inneværende og kommende måned, som også var tilfellet her. I tillegg kommer den dataen du hadde brukt i perioden. Dessverre er det sånn at kostprisen er høyere på den første databruken man har hver måned. Her har du nok vært uheldig og blitt kunde sent i mnd og brukt data som dermed blir uforholdsmessig dyr. Ettersom dataprisen synker med bruk vil dette jevne seg ut over tid, når man har hele måneder å bruke data på. De 217,- er altså for fri bruk av tale og meldinger i 40 dager, samt ca 1 GB med data som hadde brukt på 8 dager. Dersom du skulle ha noen spørsmål knyttet til faktura, ta gjerne kontakt med vår kundeservice som sitter klare til å hjelpe deg :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har irritert meg over at "alle" mobilabbonement blir så dyre for oss som stort sett bruker mobiltelefonen til å ringe, og bare bruker litt mobildata. Ble derfor glad da jeg kom over happybytes. Betaler fast 50 kr i måneden. For å sjekke litt nett bruker jeg bare noen få kroner i tillegg per måned. Sparer mye i forhold til et "rimelig" abonnement med 1-2 Gb per måned.

Svar fra Happybytes
30.01.2020 17:40
Hei Øystein, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet 😊 Ettersom prisen på den første dataen er den høyeste har vi gjort en justering av abonnementet. Fra 1. mars justerer vi abonnementet til å koste fra kr 70 i mnd, men da inkluderer vi 500 MB for de 20 kr vi legger til i prisen, nettopp for at folk med ditt bruksmønster skal få det enda billigere. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Hyggelig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Selvom de ikke tar imot telefonsamtaler svarer de fort på meldinger og hjelper deg å fikse problemet.

Svar fra Happybytes
13.11.2019 13:56
Hei William, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kjell T. R. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bank ID på mobil ikke mulig å få til"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dette var skuffende. Regning på 3 ukers abbo var høyt. Skulle være så billig. Ikke mulig å opprette bank-ID etter 5 forsøk. Derfor byttet tilbake til ice!!!

Svar fra Happybytes
24.10.2019 11:38
Hei Kjell Telenor (som vi leier nett av) byttet nylig plattform på BankID. Det skapte dessverre noen utfordringer for de som ble nye kunder for oss (og alle andre i Telenors nett) i denne perioden. Det er bare å beklage. Dette funger nå og normalt, helt smertefritt. At regningen ble høyere enn forventet er vanskelig å ta stiling til, men selvfølgelig leit at du opplevde det slik. Som du ser av andre omtaler på denne siden er de aller fleste veldig fornøyd med prisene våre. Hilsen Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott oppfølging av et problem skapt av andre"
2 syns denne omtalen er nyttig

Flott oppfølging av problem skapt av andre. Kundeservice ringte meg ens ærend for å bidra til løsning.

Svar fra Happybytes
13.11.2019 13:57
Hei Finn, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig, og de hjelper der de kan. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Er så fornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har vært Happybytes kunde i snart seks måneder. Er strålende fornøyd. Beste mobilabonnementet jeg har hatt. Som de selv sier, det funker faktisk :-)

Svar fra Happybytes
24.10.2019 11:38
Hei Lena Godt å høre a du er fornøyd. Som vi sier i vår fornøydgaranti, vi er ikke fornøyd før du er fornøyd. Hilsen Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt, billig, og ikke noe lureri"
4 syns denne omtalen er nyttig

Happybytes er slik alle mobilabbonement burde være. Her betaler du akkurat for det du bruker og ikke noe mer. Spesielt er roaming og tilleggtjenester veldig gunstig og ærlig priset. Jeg er superhappy med happybytes! I tillegg har de den mest effektive kundeservicen på epost man kan tenke seg.

Svar fra Happybytes
16.10.2019 09:42
Hei Espen, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet :) Vi ser ingen grunn til å legge på noe ekstra gode marginer på roaming og tilleggstjenester, så det er hyggelig å høre at kundene også setter pris på det. Tusen takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Finnvinn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Laveste telefonutgifter vi har hatt til nå"
1 syns denne omtalen er nyttig

Prisen er i en særklasse. Muligheten til å ha to nummer for samme prisen er heller ikke dum hvis man har det behovet. Lett å komme i kontakt med kundeservice på chat. Har alltid fått god hjelp nesten uten ventetid.

Svar fra Happybytes
02.10.2019 10:22
Hei Finnvinn, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen vår. Trenger man tvilling-SIM eller data-SIM så ser vi ikke noen grunn til at man skal betale en ekstra månedsavgift på dette, så der er vi helt enige. Flott at du sparer penger og tusen takk for hyggelig tilbakemelding :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Jannicke
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ærlig og trygt, i hverdagen og på ferie"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet fra OneCall da jeg var på ferie på Færøyene, fordi jeg fant ut at det kostet 10.000kr pr GB data med OneCall der. Tilsammenligning koster det 100kr pr GB med Happybytes på Færøyene. Nå føler jeg meg trygg på at jeg får gode priser og at jeg betaler for det forbruket jeg faktisk har.

Svar fra Happybytes
01.10.2019 13:44
Hei Jannicke, Så hyggelig å høre at du er fornøyd :) Det er ingen grunn til å betale så mye ekstra for å dra på ferie, så velkommen skal du være. Takk for hyggelig tilbakemelding :) Mvh, Mathias // Happybytes
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR