For meg har dette vært utmerket fordi alt går knirkefritt og det ikke er noe krøll verken med brukerservice eller dekning. Prisen var også svært god på min avtale, som kanskje ikke er tilgengelig lenger.

Jeg er kjempe fornøyd! Veldig god kundeservice og får hjelp til alt jeg spørr om med en eneste gang!

Veldig bra produkt! Særdeles bra kundeservice. Raske og hyggelige svar fra kundeservice.

Pålitelig produkt og gode priser. Hyggelig og effektivt kundesenter

Jeg skriver stort sett aldri anmeldelser eller tilbakemeldinger, men for Happybytes gjør jeg det mer enn gjerne. Alt har fungert smertefritt fra dag én og dekningen har vært tipp topp. Håper eSim kommer snart.

Har hatt utelukkende gode erfaringer med Happybytes etter at jeg byttet til de i tidlig 2020. Lett tilgang på support og man får raskt svar på det man lurer på. De hadde nytt SIM-kort klart på få minutter når jeg mistet det gamle.

Bruker Happybytes mobilt bredbånd og det har fungert helt smertefritt flere år. Prismodellen er ideell for alle som har varierende bruk av mobildata, spesielt om du har perioder helt uten bruk. De få gangene jeg har trengt kundeservice har de alltid vært raske og hyggelige.

Både jeg og min kone byttet til happybytes og begge har blitt nedringt av telefonselgere etter at vi byttet. Jeg vet ikke om nummeret vårt har blitt solgt videre til en tredjepart?

Happybytes kombinerer gode priser og god kundeservice. Ikke noe dill. Ting er enkelt, oversiktlig og ukomplisert. Og uten unødvendige kostnader. Sjekk for eksempel pris for tvillingsim hos Happybytes vs andre tilbydere. Har vært kunde i mange år. Anbefales!

Jeg chattet med en kundebehandler hos Happybyes over dårlig dekning og data. Flere samtaler faller ut og det er nesten umulig å gjennomføre en samtale uten at de brytes. Datahastigheten er også treg og oppleves ustabil. Dette fortalte jeg kundebehandleren og hjalp til med dokumentasjon fra et Telenor simkort vs Happybytes. Happybytes kom dårligst ut. Dekningen var 2 -3 streker mens Telenor simkortet hadde fullt. Kundebehandleren prøvde hele tiden og legge problemet over på telefonen min, men samboeren min har akkurat samme problem, og det fungerer jo fint med Telenor simkort. Kundebehandler skulle sende inn dokumentasjonen til Telenor men måtte vente på svar før noe kunne gjøres. Så da må jeg vente på svar og leve med dette til da, spurte jeg? Så sa han, Hva vil du vi skal gjøre? Vi kan ikke ordne bedre dekning på dagen. Dere kan la meg få bytte leverandør og slippe å betale. Jeg har faktisk betalt for 1 måned allerede for et nesten ubrukelig abonnement. Da drar han frem at jeg har snakket 8 timer og brukt 18 gb data. Dette mener han tydeligvis beviser at abonnementet fungerer til en hver tid. Ja det fungerer, men ikke over alt og godt nok! Jeg har måttet kompensere med et Telenor simkort for å få en bedre opplevelse. Dette mener tydeligvis happybytes er greit. Jeg skal måtte betale for dette og må muligens betale for nåværende måned i tillegg, selv om jeg har sagt i fra at jeg ikke er fornøyd og vil bytte. Jeg vil ikke anbefale happybytes til noen!!! Dett er den verste kundebehandlingen jeg har vært borti!

Jeg fikk mer data på ice abonnement men data hastigheten var veldig dårlig. Har er høyere hastigheten.

Ble overfakturert i sommer, tok kontakt med kundeservice uten å få noe god hjelp. Dårlig service!

Har hatt happybyte lenge nå. Gode priser, ryddig og presis fakturering. Og en kundeservice som er rask, hyggelig og utfyllende. Har ikke hatt ett eneste problem med happybytes siden oppstart og kommer ikke til å skifte leverandør sålenge de holder denne standarden. Anbefales!

Veldig fornøyd med både kundeservicen, dekning og pris.

Det er problematisk og registrere seg på nettverk, eller man får ikke registrert seg i det heletatt i utlandet (Testet i Sveits, Liechtenstein og Italia). Jeg vet forøvrig meget godt hvordan man skifter nettverk manuelt på mobiltelefonen, noe som blir påpekt som den eneste løsningen, av både kundeservice og daglig leder. Av både ks og dl, får man til svar «du er problemet» pakket inn i en fin boks, noe som viser at happy garanti gjelder kun så lenge bedriften er happy med å ikke refundere ufornøyde kunder. Hvis man skal teste abonomentet og er på farten, ha en telefon i backup.

God kundeservice, rimelig og greit abonnement hos Happybytes.

Sendte mail til kundeservice og regnet med at dette ville ta lang tid, så sendte melding i chat rett etterpå. Da kunne den hyggelige, i dette tilfelle, mannen i chaten fortelle at han allerede hadde svart på min mail. Aldri opplevd maken til rask og GOD service.

Opplevde rask service og gode svar og bra priser. Veldig fornøyd

Har fått gjennomgående god hjelp fra kundeservice, og kan anbefale Happybytes som mobilleverandør.

Hadde en del å ordne opp i angående oppsigelser og nye abonnent og nye SIM kkort o.s.v. Gruet meg litt siden det var mye på en gang, men det gikk over all forventing. Makan til fantastisk service har eg ikke opplevd før, De tok kontakt med en gang og ordnet opp umiddelbart i allt.....og det gikk fortere en svint også. Veldig bra å få en så god service........ikke alle som greier det.

Happybytes har god dekning og hyggelige priser. I tillegg er hjemmeside og personlig app oversiktlig.

Happybytes svarer søkkanes snart, er løsningsorientert og yter god service.

Byttet egentlig til Happybytes fordi de var billige og virket greie, men har egentlig aldri hatt en bedre kundeopplevelse. Var litt uvant i begynnelsen at de bare hadde support på Chat eller mail, men chatsystemet deres fungerer supert, og fikk rask og presis hjelp. Også på mail svarer de raskt, og hjalp godt når jeg skulle sette opp nytt nummer og abonnement. Kan absolutt anbefales!

Riktige priser og best kundeservice. Svarer nesten innen to minutter på mail.

Uten tvil ett rimelig abonnement med god telenor dekning. Genialt med epost henvendelser, i tillegg til at de svarer raskt og yter en god service. Appen er enkel og oversiktelig.
