Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
2
av 37 innen
mobilselskap
89%
anbefaler
Happybytes
Filtrer omtaler
110
7
3
5
7
Sorter omtaler etter
Viser av 132 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Benthe P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"supert"
1 syns denne omtalen er nyttig

dette er kjempe fint, billig og kunde ,en får hjelp til det man lure på der.servicen er god

Svar fra Happybytes
13.08.2019 13.40
Hei Benthe,

Godt å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen :) Vi skal gjøre det vi kan for at det fortsetter sånn.

Takk for hyggelig tilbakemelding :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Truong T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra alternativet :)"
3 syns denne omtalen er nyttig

Billig men noe dårlig mobil-linjen/dekningen. Generelt bra alternativet :)

Svar fra Happybytes
13.08.2019 11.46
Hei Truong,

Godt å høre at du er fornøyd :) Rart du opplever dårlig dekning. Nettet til Telenor som vi benytter oss av regnes som verdens raskeste og for å ha svært god dekning de aller fleste steder. Dessverre så er ingen mobilnett helt perfekte. Derfor vil du kunne oppleve litt dårligere dekning avhengig av sted, vær og utstyr. Håper det bedrer seg.

Takk for tilbakemeldingen :)

Mvh,

Mathias fra Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fin løsning for mange"
2 syns denne omtalen er nyttig

Eneste i sitt slag. Perfekt for enkelte. wifi-tale som fungerer. hyggelig kundeservice.

Svar fra Happybytes
14.08.2019 11.34
Hei Steinar,

Hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet vårt. Vi tror også at det kan være lønnsomt for mange som gjerne har litt variabelt data-behov gjennom året. God kundeservice skal alltid være hyggelig, så veldig bra at du opplever den som det. Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Torbjørn B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Meget hurtige svar på henvendelser. Høflige svar. Meget fornøyd.

Svar fra Happybytes
13.08.2019 11.45
Hei Torbjørn,

Godt å høre at du er fornøyd. Vi legger stor vekt på god kundeservice, så da er det alltid hyggelig med gode tilbakemeldinger fra fornøyde kunder. Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
"Omtale for god service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fantastisk service🤞angrer ikke at jeg byttet til dere😊

Svar fra Happybytes
13.08.2019 11.45
Hei Elin,

Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss :) Vi legger stor vekt på god kundeservice og da er det alltid gøy å få gode tilbakemeldinger fra fornøyde kunder, så takk for det :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna! Villledende markedsføring."
12 syns denne omtalen er nyttig

Man blir ikke happy når 1GB data koster 150 kr som gjør abonnementet til det DYRESTE i markedet.

Svar fra Happybytes
28.01.2019 10.15
Hei Dag,
Vi kjenner oss ikke igjen i beskrivelsene dine, verken med villedende markedsføring, eller at vi er det dyreste abonnementet på markedet, og kan forsikre deg om at ingen av disse påstandene stemmer.

La oss ta dette med at vi er «dyrest på markedet» først. Vi har et litt annerledes konsept enn andre mobiloperatører og Kan være litt vanskelig å sammenligne en til en.
Om du sammenligner priser akkurat på «pakkenivåer» så vil vi kunne komme dårligere ut ettersom andre mobiloperatører gjerne legger seg kunstig lavt i pris på disse pakkenivåene (men selv ikke her stemmer det at vi er dyrest om du sammenligner med abonnement i priskalkulatoren til tek.no som er godkjent av NKOM). Grunnen til at de som selger «pakker» ofte ligger kunstig lavt i pris på akkurat disse nivåene er at de vet at svært mange kunder enten vil bruke mye mindre data enn pakken de kjøper og dermed betale for data de aldri kommer til å bruke, eller bruker «for mye» og ender opp med å betale dyrt for overforbruk. Hos oss betaler man akkurat for det du bruker, per MB, slik at man unngår dyrt overforbruk eller å betale for data du aldri fikk brukt.
Om man har et svært jevnt forbruk som passer godt med et gitt pakkenivå så vil man ikke få noen bedre pris hos oss, ettersom dette altså er kunstig lavt, men så har jo de fleste av oss litt varierende forbruk fra måned til måned og da vil vi være et godt alternativ.

Prisen synker også per MB, så om du f.eks. Bruker 10 GB og trenger 1 GB til for å komme deg gjennom måneden så slipper du å kjøpe en «tilleggs GB» til 99,- hos oss, da koster 1 GB 7kr, hvis du bruker opp hele da.

Når det gjelder villedende markedsføring så er dette noe vi stiller oss veldig undrende til. Vi har aldri reklamert for noe vi ikke tilbyr eller priser vi ikke operer med. Om du allikevel mener vi har gjort det må du gjerne sende oss noen eksempler til meg på mathias@happybytes.no så skal jeg gjennomgå disse, for dette er noe vi tar svært alvorlig. Vi streber etter å være «sannsynligvis verdens ærligste mobilselskap» uten masse liten skrift og skjulte kostnader, og nøyaktige annonser faller også inn under dette.

Jeg vil anta at du ikke er kunde hos oss, men om du har litt varierende forbruk og tester oss så vil du nok se at det er penger å spare på å ikke betale for data som aldri blir brukt eller å slippe å kjøpe «tilleggsdata».

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super fornøyd!"
8 syns denne omtalen er nyttig

Kjempefornøyd, god service og gode priser, spesielt på utland!

Svar fra Happybytes
28.11.2018 13.36
Flott å høre at du er fornøyd. Vi skal gjøre vårt beste for at det fortsetter slik.

Vennlig hilsen
Thomas // Happybytes
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR