Kjapp å god service, utmerket pris :) Tilbakevendende kunde, tok med hele familien :)

Har vært kunde i et par år og har kun go-ord å si om Happybytes. Best på pris, best på service. Kan anbefales til alle som vil ha det beste mobilselskapet 👍

Jeg har flere ganger vært i kontakt med Happybytes (uten at de har gjort noen feil), og hver gang har de vært hjelpsomme, hyggelige og svart raskt.

Veldig stabil mobiltjeneste med Telenor dekning, utrolig effektiv og hyggelig kundeservice og rimelige abonnement med ærlige priser. Savner bare esim.

Ufattelig dårlig kundeservice og totalt uten evne til å servere ekstra sim-kort som kunn skal brukes i nettbrett. I cirka 2 måneder kunne min datter lese alle mine sms og mms - Både de jeg mottok og de jeg sendte. Da jeg omsider oppdaget det og sa ifra, koblet de også mine inngående oppkald til min datters nettbrett.....Så NÅ er det NOK!!

Dårlig kundeservice og på kanten til frekkheter under samtale ved at kundebehandler ikke lar kunde få være etter ferdig samtale. Dette nye fenomenet i forretningssammenheng kommer vel sikkert til syne i chatboksen her også. Det finnes et gammelt begrep for dette som ble brukt før i tiden som en advarsel mot det å handle med skurker: «Gir du dem handen tar dem hele armen».

Vi har vært kunder siden januar. Har tre stk 8gb abbonemetet. Gode priser. Veldig god kundeservice som svarer veldig raskt vist man lurer på noe. Har ikke noe å sette fingeren på! Annbefales

Fikk rask og god hjelp fra kundeservice når sendte epost.

Det var lett å få tak i noen på kundesenteret, fikk kjapp hjelp der på spørsmålet som jeg stilte.

Abonnementer ble overført som avtalt. Har ikke hatt noen problemer den første mnd jeg har vært her

Byttet over til Happybytes for ett år siden, har ikke hatt behov for å kontakte kundeservice en eneste gang. Stabil dekning, aldri treghet på nettet og har ennå ikke "gått tom for data". Ser ut til at regjeringen også er stabil, ingen overraskelser så langt.

God kundeservice og billig. Har før hatt Chili mobil, og Happybytes slår disse med god margin i både kundeservice og dekning.

Pris og mengde data er super, men jeg har vært på lengre tur i flere europeiske land (inkl UK) nå i sommer og opplever at dekningen detter ut gjentatte ganger og ikke alltid kommer tilbake før telefonen restartes. Når de i tillegg ikke tilbyr eSim til smartklokke blir dette fort et ganske stort irritasjonsmoment, dessverre. Dersom eSim var mulig og dekningen i utlandet var stabil hadde dette utvilsomt vært et strålende abonnement.

Jeg er på hytta noen måneder i uka og bor ellers i utlandet. Passer utmerket å betale kun for den tiden jeg bruker. Hjelpen har vært rask og nyttig de gangene jeg har vært i kontakt med kundeservice

Akkurat blitt kunde. Vanskelig å ha noen formeining enno :)

Enkelt å bestille her - hadde litt startproblemer med levering, men det var kun min egen feil. Kjapp og effektiv kundebehandling - og så har de helt greie priser. Må si opp abonnemmentet, men det har ingenting med Happybytes å gjøre. Anbefales!

Trengte hjelp og fikk raskt svar, positiv og tålmodig! Utrolig hyggelig!

Byttet fra Telenor til Happybytes for noen måneder siden, og angrer på at jeg ikke har gjorde dette for lenge siden. Alt gikk smertefritt ved byttet, og alt har fungert uten problemer siden. Telenor er altfor dyrt, og alle priser utenfor EU/EØS er stort det doble eller triple av hva Happybytes kan tilby. Dersom du vurderer å bytte, er det ingenting å nøle med. Endelig kan jeg selv bestemme hvilke tilleggstjenester jeg vil kjøpe, og ikke bli påtvunget tjenester jeg ikke ønsker eller trenger. Sender du spørsmål på SMS får du svar innen sekunder. Takk for super sørvis!

God pris, god dekning, god service. Ingen liten skrift eller lureri.

Veldig god responstid og service fra de flinke folka i kundeservice 👍

Fikk fort hjelp og det var en meget hyggelig og informativ samtale. Kan anbefales👍

The customer support personnel was very helpful and I received my SIM and could switch to happybytes easily.

Byttet fra Telenor til Happybytes, grunnet forskjellene på pris og hva du fikk igjen for pengene. 349,- hos Telenor ga 8 GB data - 298,- hos Happybytes ga 30 GB data. Happybytes fikset hele byttet uten problemer. Fikk nytt sim-kort i posten, og vipps gjorde de resten av byttet! Veldig fornøyd! Oppfordrer alle jeg kjenner til å gjøre det samme!! Mye å spare her.

Dette er utmerket mobilselskap som leverer det beste på pris, service og oppfølging av kundene. Anbefales!!

Jeg kan ikke få sagt hvor deilig det er å kunne sende en mail til telefonselskapet, få svar etter noen minutter av en hyggelig og uformell person, og ha et nytt SIM på vei i posten. Tenk hvis andre kontorer kunne ha et snev av de samme holdningene. Elsker det!
