Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Happybytes
4.0
988 verifiserte omtaler

Happybytes omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
988 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
Happybytes er rangert
#3 av 22 mobilselskaper
79%
Utmerket
79% anbefaler Happybytes
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 988 omtaler om Happybytes

FILTRER OMTALER
723
50
35
59
121
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fortsetter som kunde

Omtale av  Guro S

Bryr meg ikke om at de har skrudd opp prisene, for de er fortsatt billigst for meg uansett. Telenor kvalitet til mye mer happy priser.

Svar fra Happybytes
21.12.2023 09:35

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding Guro. Vi blir super-happy når du er happy 🙏🏻 Takk også for flott omtale. Thomas // Happybytes

Happy

Omtale av  Morten

Veldig bra til markedets beste priser, god dekning via Telenor nettet

Svar fra Happybytes
15.12.2023 11:35

Flott å høre at du er happy som Happybytes-kunde Morten. Takk for herlig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes

Rask og hyggelig kundebehandling

Omtale av  Anders L

Hadde problemer med innlogging på minside. Fikk hjelp til innlogging umiddelbart. Veldig bra service.

Svar fra Happybytes
18.12.2023 09:43

Takk for at du har valgt Happybytes Anders. Flott å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Takk også for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes

Stort prishopp på nyåret.

Omtale av  Frode Y

Ikke noe tull med hverken mobilbruk eller databruk.Veldig fin pris hittil,

Svar fra Happybytes
14.12.2023 11:29

Null tull er bra Frode. Det er riktig at vi justerer prisene fra 01.januar men vi er fortsatt blandt de billigste mobilselskapene i Norge. Thomas // Happybytes

Godt opplært kundeservice

Omtale av  Øystein H

God kundeservice. Relevant og on point. Sånn skal det være

Svar fra Happybytes
14.12.2023 11:31

Flott å høre at du er happy med kundeservicen vår Øystein. Det er en viktig del av et kundeforhold. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Mobildata

Omtale av  Jens

Kundeservice i særklasse. Hadde problemer med mobildata på nytt simkort og ga happybytes kundebehandlere en flott jobb. De sendte ut en enkel og ryddig oversikt på hva jeg måtte gjøre trinn for trinn

Svar fra Happybytes
13.12.2023 11:39

Takk for veldig hyggelig tilbakemelding til gjengen på kundeservice Jens. Det settes veldig pris på. Takk for at du har valgt Happybytes og takk for flott omtale. Thomas // Happybytes

Hjelp til aktivering av sim-kort

Omtale av  Lisa B. U

Rask hjelp da jeg fikk problemer med å aktivere nytt sim-kort

Svar fra Happybytes
13.12.2023 11:37

Flott at det løse seg raskt og på en god måte Lisa. Takk også for at du har valgt Happybytes og for hyggelig omtale. Thomas // Happybytes

Samtaler inn gikk rett på mobilsvar. Fikk ikke inn vedlegg på meldinger

Omtale av  Karl A. A

Endel oppringinger gikk rett på mobilsvar. Kunne ikke motta vedlegg på endel meldinger. Prøvde forskjellige måter å endre instillinger etc uten hell. Måtte desverre bytte selskap. Etter det fungerte alt perfekt

Svar fra Happybytes
11.12.2023 16:19

Det kunne helt sikkert kundeservice hjulpet deg med. Thomas // Happybytes

Prisøkning - Oppsigelse

Omtale av  Daniel

Prisøkning nyttår, bytter til billigere leverandør. Det er alt for lett å bytte abbonnement (takk og lov), tror dette er undervurdert av ledelsen i Happybytes.

Svar fra Happybytes
11.12.2023 10:18

Synd du forlater oss Daniel. Nå er det jo ikke slik at vi øker prisene fordi "vi hadde så lyst" men fordi det er nødvendig. Vi er fortsatt et veldig billig mobilselskap for 95% av norske mobilkunder og skal fortsatt tilby billige mobiltjenester med god kundeservice og full Telenor-dekning. Thomas // Happybytes

Kjapt og greit

Omtale av  Hildegunn V

Kjapt og greit, og chat skjønte hva jeg ville ha. Bad om å få ut telefonloggen for et par måneder. Fikk beskjed om å sende henvendelsen fra min registrerte mail og løfter om at det skulle komme ila dagen. Så nå venter jeg på mail fra kundeservice.

Svar fra Happybytes
11.12.2023 10:20

Veldig hyggelig at du er fornøyd med kundeservicen vår Hildegunn. Husk å sjekke at eposten vi sender deg ikke havner i spamfilteret. Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

God med telenornett men priser seg ut nå

Omtale av  Per A

Har vært fornøyd med 10GB uten datarollover men å bare legge på 50kr uten forvarsel er ikke bra da andre tilbydere har rollover og da kan jeg klare meg med mindre data men med rollover.

Svar fra Happybytes
06.12.2023 09:51

Er vel ikke helt enig i at en måneds varsel er uten forvarsel. Heller ikke enig i at vi priser oss ut. Vi er fortsatt blant de aller rimligste på markedet. Uansett synd at du forlater oss. Håper å se deg igjen ved en senere anledning. Thomas // Happybytes

Dårlig

Omtale av  Kari

Dårlig dekning. Store problemer med å være på nett samtidig som snakker i telefon. Og en må betale for hele mnd. Så ikke si opp abonnement før siste dag i mnd.

Svar fra Happybytes
06.12.2023 09:55

Vdr dekning og det andre nevnte problemet, ta kontakt med vår kundeservice så kan de hjelpe deg. Sistenevnte er likt som hos alle andre mobilselskaper og iht våre vilkår. Thomas // Happybytes

God kundeservice

Omtale av  Pernille

Veldig behjelpelige og svarer raskt på det du måtte lure på

Svar fra Happybytes
05.12.2023 11:14

Flott at du er happy med kundeservicen vår Pernille. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes

Suverent

Omtale av  Atle

Har nytt godt av et abonnement til kr 20 pr. mnd i lang tid, og forstår at tekniske endringer krever sitt. Det er likevel at bra tilbud vi får videre, når abonnementstypen sammenlignes med tilsvarende andre steder, så jeg har ingen planer om å flytte. Alt fungerer knirkefritt, og kundeservice har jeg enda ikke hatt bruk for.

Svar fra Happybytes
04.12.2023 15:16

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding Atle. Glad for å høre at du forsetter som en happy Happybytes-kunde 🙏🏻 Thomas // Happybytes

Ofte får ikke innringere kontakt

Omtale av  Stig S

Innringere får ikke kontakt. Vi får sms at noen prøver å ta kontakt. Prisen øker med 25%.

Svar fra Happybytes
04.12.2023 15:17

Sistenevnte får ikke kundeservice gjort så mye med, men det andre hjelper de deg med. Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Happybytes var bedre før

Omtale av  Hpf

Flyttet tilbake til Happybytes for noen måneder siden. Ikke like bra som de var før. Har vært to ganger i Tyskland. Telefonen koblet seg til nettverksoperatør men fikk ikke tilgang til nettet, muligens problemer men tilgangspunkt (APN). Meldte fra til support begge gangen, andre gangen skulle de ta det opp med systemleverandør. Det var to uker siden, har ikke hørt noe mer. En i reisefølget hadde iPhone og Happybytes som fungerte bra. Er forøvrig vanskelig få fikset dette raskt når Happybytes ikke har telefonsupport og når problemet er manglende mobildata så må man først finne et sted med WiFi også får man håpe de svarer superraskt på epost eller at chatboten ikke bare er en bot. Ser på kundeomtaler for PlussMobil (med tittel "Ikke støtte for VoWIFI/VoLTE") at noen telefoner , bl.a. Pixel som jeg har, kan ha kompatibilitetsproblemer. Hva med Happybytes? Hva betyr egentlig full Telenordekning? Virker ikke som om Happybytes (og forsåvidt PlussMobil) bruker de tekniske løsningene til Telenor. Happybytes har ikke support for eSIM og det tar 10-15 sekunder fra jeg slår et nummer til det faktisk begynner å ringe. Positivt at utenlandsprisene fortsatt er lave men det er snart det eneste fortrinnet som er igjen.

Svar fra Happybytes
04.12.2023 15:21

Ikke hyggelig at du har hatt disse problemene. Pixel er dessverre en telefon som gir oss litt hodebry, men vi pusher på produsent for å løse det. Systemene til Telenor er det bare Telenor selv som bruker, men vi benytte deres nettverk i Norge. Savner du en tilbakemelding på noe så ta en chat med kundeservice så finner vi ut av det. Thomas // Happybytes

Happybytes

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR