Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Happybytes
4,3/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 37 innen
mobilselskap
87%
anbefaler
Happybytes
Filtrer omtaler
179
14
6
8
17
Sorter omtaler etter
Viser av 224 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Er så fornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har vært Happybytes kunde i snart seks måneder. Er strålende fornøyd. Beste mobilabonnementet jeg har hatt. Som de selv sier, det funker faktisk :-)

Svar fra Happybytes
24.10.2019 11:38
Hei Lena Godt å høre a du er fornøyd. Som vi sier i vår fornøydgaranti, vi er ikke fornøyd før du er fornøyd. Hilsen Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt, billig, og ikke noe lureri"
4 syns denne omtalen er nyttig

Happybytes er slik alle mobilabbonement burde være. Her betaler du akkurat for det du bruker og ikke noe mer. Spesielt er roaming og tilleggtjenester veldig gunstig og ærlig priset. Jeg er superhappy med happybytes! I tillegg har de den mest effektive kundeservicen på epost man kan tenke seg.

Svar fra Happybytes
16.10.2019 09:42
Hei Espen, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet :) Vi ser ingen grunn til å legge på noe ekstra gode marginer på roaming og tilleggstjenester, så det er hyggelig å høre at kundene også setter pris på det. Tusen takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket kundeservice!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Svarer raskt på mail, og gjør sitt ytterste for å finne gode løsninger.

Svar fra Happybytes
13.11.2019 13:57
Hei Sissel, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Finnvinn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Laveste telefonutgifter vi har hatt til nå"
1 syns denne omtalen er nyttig

Prisen er i en særklasse. Muligheten til å ha to nummer for samme prisen er heller ikke dum hvis man har det behovet. Lett å komme i kontakt med kundeservice på chat. Har alltid fått god hjelp nesten uten ventetid.

Svar fra Happybytes
02.10.2019 10:22
Hei Finnvinn, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen vår. Trenger man tvilling-SIM eller data-SIM så ser vi ikke noen grunn til at man skal betale en ekstra månedsavgift på dette, så der er vi helt enige. Flott at du sparer penger og tusen takk for hyggelig tilbakemelding :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Jannicke
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ærlig og trygt, i hverdagen og på ferie"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet fra OneCall da jeg var på ferie på Færøyene, fordi jeg fant ut at det kostet 10.000kr pr GB data med OneCall der. Tilsammenligning koster det 100kr pr GB med Happybytes på Færøyene. Nå føler jeg meg trygg på at jeg får gode priser og at jeg betaler for det forbruket jeg faktisk har.

Svar fra Happybytes
01.10.2019 13:44
Hei Jannicke, Så hyggelig å høre at du er fornøyd :) Det er ingen grunn til å betale så mye ekstra for å dra på ferie, så velkommen skal du være. Takk for hyggelig tilbakemelding :) Mvh, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget bra.."
2 syns denne omtalen er nyttig

Ingen begrensninger!!! Veldig fornøyd med happybyte så langt..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bra dekning. Mye utenlands... Rimeligere regninger... Hva mer kan man ønske.

Henriette
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billigste og beste operatøren jeg har hatt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er for tiden på reise i 4 måneder i ulike land i verden, og har brukt mobildata til basic ting, men har fremdeles ikke hatt en faktura på over 200 kr. i måneden. Det er vanvittig billig å bruke mobildata i utlandet, og så og si gratis med tale og sms. Anbefales på det varmeste! Også når man er hjemme i Norge.

Svar fra Happybytes
24.09.2019 13:26
Hei Henriette, Så hyggelig å høre at du er fornøyd :) Vi er veldig opptatt av rettferdige priser, også i utlandet, og da er det hyggelig høre at kundene våre nyter godt av det på reise. Tusen takk for tilbakemeldingen og anbefalingen, og fortsatt god reise :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Best ved mye databruk"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra med mye data 10 GB til 100+ GB. Slipper å tenke på hvor mye en bruker, betaler bare for brukt data. Ikke så gunstig med veldig lite data. Telenor var dårligere i de fleste EU land enn Telia.

Svar fra Happybytes
24.09.2019 13:26
Hei Terje, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet :) Det er helt sant som du sier at det blir gunstigere jo mer data du bruker, og bruker man alltid 1 GB f.eks. så vil det nok lønne seg å finne en pakke som passer. Har man litt varierende forbruk derimot, så trenger man ikke bruke så mye før det fort kan bli billigere hos oss allikevel, om man ser på året totalt sett og ikke på en måned av gangen. Tusen takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Morten C
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig bra kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Trengte hjelp til å få ett ekstra SIM-kort, og de ordet det fort. Hadde problemer med bankid og de svart etter 5 minutter. Makan til service har jeg aldri fått hos andre teleoperatører

Svar fra Happybytes
24.09.2019 13:26
Hei Morten, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på god kundeservice og jobber hele tiden med å gjøre kundeopplevelsen best mulig, så da er det hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Birgitta
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantstisk service och hjälp"
2 syns denne omtalen er nyttig

Gav mig snabbt och effektivt den info jag behövde för att bruka mobilen i USA. En meget hygglig korrespondens ;)

Svar fra Happybytes
24.09.2019 13:26
Hei Birgitta, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på god kundeservice og jobber hele tiden med å gjøre kundeopplevelsen best mulig, så da er det hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Torbjørn D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget raskt og konkret sver på spørsmålet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dette var min første henvendelse til Happybytes. Å få svar på spørsmål til et kundeservice-system så raskt har jeg aldri erfart tidligere. Flott service!

Svar fra Happybytes
24.09.2019 13:26
Hei Torbjørn, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på god kundeservice og jobber hele tiden med å gjøre kundeopplevelsen best mulig, så da er det hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste abonnement"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde både hos OneCall og Ice, men har aldri vært så fornøyd som jeg er med Happybytes! Både når det gjelder dekning og særlig prisene deres! Med mitt abonnement, kr 50,- per mnd, betaler jeg kun for mobil data som jeg bruker. Jeg er ofte i og utenfor EU/EØS land og prisene til Happybytes der er ritkig hyggelige! Det samme gjelder deres kundeservice, som fortjener ti stjerner!

Svar fra Happybytes
24.09.2019 13:56
Hei Marta, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet vårt :) Vi er stolte av utenlandsprisene våre, så det er hyggelig å høre at kundene merker fordelen av dem. God kundeopplevelse er også noe vi setter veldig høyt, så derfor er det også veldig hyggelig med gode tilbakemeldinger på opplevd kundeservice. Tusen takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det enkle fungerer ofte best"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har byttet abonnement fra Telenor til Happybytes, og det gikk knirkefritt. Har også reist i EU, og tjenestene fungerte 100% tilfredsstillende. Fin Min side. I Happybytes er det ingen månedsavgift på ekstra data-SIM eller ekstra betaling for bruk av BANK-ID på mobil. Det betyr i praksis ca. 35-40 kr spart/mnd. Utløsende faktor for bytte av mobilselskap min del var derimot mest det enkle, transparente og ærlige prissystemet «betal for det du bruker uten dyre datapakker». Telenors Fleksi abonnement starter først på 450 kr/mnd. for 10 GB, og ligger jevnt over dyrere i pris (f.eks. 64 kr over Happybytes for 20 GB). Terskelen på 450 kr for Fleksi er ikke OK fra et forbrukerståsted. Data rollover er å sukre denne sure pillen, og bidrar kanskje til at man bruker mer data enn man trenger. Så kan man innvende at Telenor har Music Freedom og Min Sky inn i prisen. Men det er selvsagt ikke gratis, da man tar seg betalt for dette gjennom høyere grunnpriser og betaling for basale tilleggstjenester. Min Sky har dessuten dårlig funksjonalitet for transport av filer. Har man svært stor behov for data er det selvsagt bedre alternativ enn Happybytes prismessig. Har man derimot lite databehov eller variabelt databehov er det midt i blinken. Så får vi håpe at prismodellen til happybytes går rundt i det lange løp.

Svar fra Happybytes
24.09.2019 13:57
Hei Roger, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet :) Vi er helt enige i at det enkle ofte er det beste. Når det gjelder langsiktigheten i dette så kan vi forsikre deg om at vi ikke har noen planer å forsvinne med det første. Tusen takk for en hyggelig og detaljert tilbakemelding :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra priser og god kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd mitt abonnement. Jeg bruker det endel i utlandet, og de har de laveste prisene i landene jeg reiser til. Har kontaktet kundeservice noen ganger og har alltid fått veldig rask og god service.

Svar fra Happybytes
05.09.2019 10:38
Hei Magne, Så godt å høre at du er fornøyd :) Vi er stolte av utenlandsprisene våre, så det er hyggelig å høre at kundene merker fordelen av dem. God kundeopplevelse er også noe vi setter veldig høyt, så derfor er det også veldig hyggelig med gode tilbakemeldinger på opplevd kundeservice. Tusen takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Happy med Happybytes"
4 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med Happybytes. De leverer på det de lover og jeg har uten tvil spart en del penger på å betale for dataen jeg faktisk bruker hver måned.

Svar fra Happybytes
02.09.2019 09:49
Hei Rune, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og sparer på prismodellen vår, det er sånn det skal være :) Takk for tilbakemeldingen. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Frøydis
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Den beste kundeservicen!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært i kontakt med kundeservice opptil flere ganger og fått utrolig bra service hver eneste gang. De er hyggelige, viser forståelse og guider deg videre med det du måtte trenge. Tusen takk for tålmodigheten og all hjelp jeg har fått 😃

Svar fra Happybytes
02.09.2019 09:48
Hei Frøydis, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på god kundeservice og jobber hele tiden med å gjøre kundeopplevelsen best mulig, så da er det hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Tari E. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg synes at alt er bra. Bra kundeservice, fort svar på Facebook

Svar fra Happybytes
02.09.2019 09:47
Hei Tari, Så hyggelig å høre at du er så fornøyd :) Vi prøver selvfølgelig alltid å svare så raskt som mulig :) Takk for tilbakemeldingen. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Bjørn J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super kundeservice :)"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har berre hatt Happybytes i to dagar foreløbig, to telefonar og eit datakort i router på hytta. Kjappe svar på epost, sånn kundeservice skal fungere! Og at eg skal spare pengar er ikkje noke å lure på, det kjem til å skje :)

Svar fra Happybytes
02.09.2019 09:44
Hei Bjørn, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnement og kundeservice. Det er sånn det skal være :) Vi skal gjøre vårt beste for at det fortsetter slik også. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Sted A. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget bra på fjellet der andre må gi tapt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Meget bra på fjellet der andre må gi tapt, ingen har 5 stjerner på fjellet.

Svar fra Happybytes
02.09.2019 09:43
Hei Sted, Så hyggelig å høre at du er fornøyd :) Takk for tilbakemeldingen. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Olav R. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundesenter"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kjapp tilbakemelding på min henvendelse og saksbehandler løste saken umiddelbart.

Svar fra Happybytes
16.08.2019 14:53
Hei Olav, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med kundesenteret vårt :) Vi legger stor vekt på god kundeservice og da er det alltid hyggelig med gode tilbakemeldinger, så takk for det :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kommunikasjonsproblemer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Når jeg er hjemme og i nærheten av internett, fungerer alt som det skal. Men når jeg er på hytta, selv om det er 4G Telenor-dekning på telefonen, opphører bruken av Google, lesing av aviser og flere andre apper. Disse funksjonene var OK med det tidligere Telenorabonnementet jeg hadde. Spørsmålet mitt er derfor: Er det noe galt med det abonnementet jeg har?

Svar fra Happybytes
16.08.2019 14:53
Hei Atle, Dersom det er dekning så skal internett fungere likt via 4G som over WiFi, så dette hørtes veldig rart ut. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice enten via epost ([email protected]), eller via chat på nettsiden eller facebooksiden. Di vil hjelpe deg med å finne ut av hvor feilen kan ligge. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempebra"
3 syns denne omtalen er nyttig

Svært billig å ringe utlandet og spesialnummer i forhold til andre operatører. Billigste fri ringing og sms i Norge? Kundeservice er kjapp og effektiv. De følger opp bedre enn jeg er vant med fra andre operatører.

Svar fra Happybytes
12.08.2019 15:00
Hei G. K. P. Takk for god omtale. Veldig hyggelig at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicene vår :) Mvh, Mathias fra Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Oppføring 1881"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter flere måneder fant jeg ut at jeg var blitt fjernet fra 1881 da jeg gikk over til Happybytes. De hadde ikke meldt fra til 1881!

Svar fra Happybytes
12.08.2019 15:00
Hei Karin, Vi har ikke sendt noen informasjon til 1881 som tilsier at du skulle blitt fjernet derfra, men om du er blitt det så kan du gå inn på Min Side og slå på "nummeropplysning" under fanen for tjenester. Da vil det bli sendt informasjon om at du ønsker å stå oppført der. Godt å se at du ellers virker fornøyd :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ny kunde i dag"

Så langt er jeg veldig fornøyd. Billig og bra respons på service.

Svar fra Happybytes
14.08.2019 11:34
Hei Per, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen vår. Vi skal gjøre vårt ytterste for at det skal fortsette sånn. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR