Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Happybytes
4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 37 innen
mobilselskap
86%
anbefaler
Happybytes
Filtrer omtaler
182
14
7
9
18
Sorter omtaler etter
Viser av 230 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Oppføring 1881"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter flere måneder fant jeg ut at jeg var blitt fjernet fra 1881 da jeg gikk over til Happybytes. De hadde ikke meldt fra til 1881!

Svar fra Happybytes
12.08.2019 15:00
Hei Karin, Vi har ikke sendt noen informasjon til 1881 som tilsier at du skulle blitt fjernet derfra, men om du er blitt det så kan du gå inn på Min Side og slå på "nummeropplysning" under fanen for tjenester. Da vil det bli sendt informasjon om at du ønsker å stå oppført der. Godt å se at du ellers virker fornøyd :)
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ny kunde i dag"

Så langt er jeg veldig fornøyd. Billig og bra respons på service.

Svar fra Happybytes
14.08.2019 11:34
Hei Per, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen vår. Vi skal gjøre vårt ytterste for at det skal fortsette sånn. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Holder det de sier"
3 syns denne omtalen er nyttig

Rimelig og bra, hvis du bruker mye data, eller ingen data. Hvis du kun ringer, sender sms/mms, er dette det beste. Bruker du bare litt data, blir det dyrt. Tilleggstjenester er også rimelige, og noen er kostnadsfrie. Fakturering fungerer også, men pass på at du blir portert over i begynnelsen av måneden, da en en blir fakturert for full måned uansett om en har hatt abonnement i f.eks bare i 2 dager i slutten av måneden. Anbefales til de som bruker ingen data, eller mye data!

Svar fra Happybytes
30.07.2019 11:19
Hei Arne, så bra du er fornøyd :D men man betaler ikke for en hel måned uavhengig av når man porterer, man betaler kun fra dagen man porterer til slutten av måneden, dvs porterer du når det er igjen 2 dager av en måned, betaler du kun for 2 dager den måneden :) - Mvh Lars // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kun ett abonnement er mulig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt to tlfnr og to abonnement med to adskilte faktura hos samme leverandør, (både Telia og Talkmore) men det går ikke hos Happybytes. Kan bare ha ett abonnement, dvs kun en faktura i flg deres kundeservice. Jeg ønsker å ha en faktura for hvert nr., men det går ikke, i motsetning til hos f.eks Telia eller Talkmore. Så da kan jeg ikke flytte det andre abonnementet mitt til Happybytes.

Svar fra Happybytes
13.08.2019 11:47
Hei Eke, Det hender vi får inn nye problemstillinger som vi dessverre ikke har løsninger for på stående fot. Vi prøver alltid å finne løsninger som fungerer for kundene våre. Som regel lykkes vi, som i dette tilfellet, men av og til må vi rett og slett henvise videre. Håper du er fornøyd med løsningen du har nå :) Mvh, Mathias fra Happybytes
Bjørn O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Billig abonnement. Rask og god service. Hva mer kan en forvente? Topp!!!👍

Svar fra Happybytes
13.08.2019 11:47
Hei Bjørn, Godt å høre at du er fornøyd. Vi legger stor vekt på god kundeservice, så da er det alltid hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder :) Mvh, Mathias fra Happybytes
Paul F. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Toppkvalitet til bunnpris!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Det har ergret meg i lang tid over å betale for avtalepakker med data, når dette er noe jeg overhodet ikke bruker. Endelig en "ren" kommunikasjonsavtale - til en utrolig pris! Telenors nett sørger for kvaliteten. Når det gjelder kommunikasjon, har erfaringen med Happybytes har så langt vært bare positiv; veldig rask og hjelpsom respons på e-mail. Dessuten en hjemmeside som er svært oversiktlig og grei.

Svar fra Happybytes
12.08.2019 14:59
Hei Paul, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen :) Vi er helt enige at man kun skal betale for det man trenger hver måned, og vi skjønner at folk har varierende behov. Hyggelig å høre at du liker hjemmesiden vår, vi jobber hele tiden med å gjøre det enklest mulig å finne informasjonen du trenger der :) Mvh, Mathias fra Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supre"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra, og uten sidestykke billigst for dem som reiser mye/forskjellige steder!

Svar fra Happybytes
13.08.2019 11:46
Hei Knut, Hyggelig å høre at du er fornøyd :) Vi har siden start vært opptatt av at vi skal ha rettferdig prising på all trafikk, enten det er i Norge, EU/EØS eller i resten av verden. Da er det alltid gøy med hyggelige tilbakemeldinger fra fornøyde kunder, så takk for det :) Mvh, Mathias fra Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God løsning for mitt forbruk"
8 syns denne omtalen er nyttig

Med mitt forbruksmønster kommer jeg bedre ut med Happybytes enn de andre mobiltilbydere. Billigere for meg å betale for reelt forbruk enn en datakvote med rollover som aldri ble brukt opp, da tåler jeg en og annen måneder med høyt forbruk. Happybytes har også rimelig gode priser i utlandet, både ringing og data. Fant ingen som kom bedre ut da jeg var på reise utenfor EU i vår. Kunne surfe når som helst uten å tenke på kvote eller grenser, med fare for å bli økonomisk flådd. Fikk likevel en sms etter 500 mb at nå var datakvoten nådd og advarsel om struping, selv om kostnadene for 500 mb er minimale, ca 50 kr. Tok opp dette med kundeservice og fikk raskt svar på hvorfor det var sånn, og det handler om Generell prissetting fra Telenor som nettleverandør. Har også byttet til Happybytes for min sønn, han bruker ikke data ennå og kommer dermed veldig gunstig ut sammelignet med andre leverandører. Og så er det en fordel at man kan ha 2 datasimkort i tillegg; ingen andre tilbyr det. Og de er gratis, ingen månedlige kostnader.

Svar fra Happybytes
12.08.2019 15:14
Hei Ellinor, Hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt og modellen vår. Vi tror det er mange som kan spare på å kun betale for det de bruker :) Når det gjelder utenlandsprisene så stemmer det som du sier at varslingsmeldingen kommer litt tidligere enn nødvendig, og at dette kommer av våre utenlandspriser rett og slett er langt rimligere enn prisgrunnlaget meldingen er basert på. Vi jobber med å få en egen melding på dette, men inntil videre får man heller se på det som en hyggelig påminnelse om at ditt abonnement er langt rimeligere i utlandet enn en del andre. Når det gjelder datakort så stemmer det som du sier at det ikke er noen månedsavgift på disse, kun 30,- i etablering per SIM-kort og maks 2 SIM-kort per telefonnummer. Takk for hyggelig omtale :) Mvh, Mathias fra Happybytes
Kjell M. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobiltelefon"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har nå brukt HappyBytes mobil i 3 måneder. Alt som skal virke virker Fakturering erkorrekt og hvis dette fortsetter så må dette være det billigste mobilabonnementet folk kan ha. Jeg betaler kr 50 pr måned + en liten sum når jeg bruker mobil data. Så langt ligger jeg på ca 100 kr måneden. Dette kan absolutt anbefales, spesielt til oss Pensjonister.

Svar fra Happybytes
13.08.2019 11:46
Hei Kjell, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss :) Våre beregninger tilsier at de fleste mobilkunder vil spare penger ved å betale for faktisk forbruk, så da er det hyggelig å høre at kunder opplever at det stemmer :) Takk for fin tilbakemelding og anbefalingen. Mvh, Mathias fra Happybytes
Benthe P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"supert"
1 syns denne omtalen er nyttig

dette er kjempe fint, billig og kunde ,en får hjelp til det man lure på der.servicen er god

Svar fra Happybytes
13.08.2019 13:40
Hei Benthe, Godt å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen :) Vi skal gjøre det vi kan for at det fortsetter sånn. Takk for hyggelig tilbakemelding :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Truong T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra alternativet :)"
3 syns denne omtalen er nyttig

Billig men noe dårlig mobil-linjen/dekningen. Generelt bra alternativet :)

Svar fra Happybytes
13.08.2019 11:46
Hei Truong, Godt å høre at du er fornøyd :) Rart du opplever dårlig dekning. Nettet til Telenor som vi benytter oss av regnes som verdens raskeste og for å ha svært god dekning de aller fleste steder. Dessverre så er ingen mobilnett helt perfekte. Derfor vil du kunne oppleve litt dårligere dekning avhengig av sted, vær og utstyr. Håper det bedrer seg. Takk for tilbakemeldingen :) Mvh, Mathias fra Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Utrolig"
12 syns denne omtalen er nyttig

Har på vegne av min far som er pensjonist og ikke bruker data på mobilen, ordnet abonnement hos Happybytes. Besparelsen pr. måned er nesten for god til og være sann! Happybytes har utrolig kjapp respons på e-post.

Svar fra Happybytes
13.08.2019 11:46
Hei Tor, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd :) Bruker man ikke noe data skal man heller ikke betale for data. Enkelt og greit, og billig :) Hygglig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår også. Vi prøver alltid å svare så fort vi kan. Mvh, Mathias fra Happybytes
Håvard L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super service og billig data"
9 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har Happybytes på begge hyttene mine, og da betaler jeg kun når det er i bruk. Totalt sett så sparer jeg mye iløpet av et år. Anbefales

Svar fra Happybytes
12.08.2019 17:18
Hei Håvard, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss :) Vi er selvfølgelig helt enige i at det ville vært dumt å betale for internett på hytta når den ikke er bruk. De er nok mange som kan spare penger på å kun betale når man faktisk bruker hytta. Tusen takk for hyggelig omtale og anbefaling :) Mvh, Mathias fra Happybytes
Arnold G. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Glimrende!"
8 syns denne omtalen er nyttig

En venn fortalte meg om Happybytes og jeg er kjempefornøyd! Rask oppfølging på spørsmål, god service på alle måter! Med andre ord meget kundevennlig!

Svar fra Happybytes
13.08.2019 11:45
Hei Arnold, Veldig hygglig å høre at du er fornøyd :) Vi legger stor vekt på å utøve god kundeservice, så da er det ekstra hyggelig å høre fra fornøyde kunder. Takk for tilbakemeldingen :) Mvh, Mathias fra Happybytes
Veronica
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke av de billigste"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har ingen dårlig erfaring sånn sett men det blir fort dyrt om en bruker litt data. Tenkte jeg skulle prøve det da komplett fikk over til ice. Super dekning. Men lite forutsigbart når en bruker en del data. Ble dyrere enn hva jeg hadde trodd.

Svar fra Happybytes
13.08.2019 14:14
Hei Veronica, Synd å høre at du ble helt fornøyd. Vår erfaring er at de fleste vil spare penger på betale for faktisk forbruk fremfor en fast datapakke hver måned, men at man ofte må se dette over litt tid da noen måneder vil være dyrere enn andre grunnet ulikt forbruk. Er du derimot en av de som har et helt jevnt forbruk gjennom året vil du nok kunne finne abonnement som passer bedre for dette. Vi ser at det kan virke litt lite forutsigbart med helt variabel data hver måned. Derfor finner du også funksjonalitet for å strupe datahastigheten ved ulike datamengder på "Min Side" slik at du unngår overraskelser . Håper du har funnet noe som passer ditt forbruk, hvis ikke er du selfølgelig hjertelig velkommen tilbake :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fin løsning for mange"
2 syns denne omtalen er nyttig

Eneste i sitt slag. Perfekt for enkelte. wifi-tale som fungerer. hyggelig kundeservice.

Svar fra Happybytes
14.08.2019 11:34
Hei Steinar, Hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet vårt. Vi tror også at det kan være lønnsomt for mange som gjerne har litt variabelt data-behov gjennom året. God kundeservice skal alltid være hyggelig, så veldig bra at du opplever den som det. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Valentina Z
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"VELDIG GOD SERVICE"
6 syns denne omtalen er nyttig

Har byttet mobiloperatøren fordi hadde ikke fått mobildata og kunne ikke bruke internet. Den gamle mobiloperatøren skyldes på feil i min mobil. Men nå kan bruke data så mye som vil med de samme mobilen.

Svar fra Happybytes
13.08.2019 21:59
Hei Valentina, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen vår :) Vi skal gjøre det vi kan for at du fortsatt skal være det fremover. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"
4 syns denne omtalen er nyttig

For meg som bruker telefonen lite, og ikke trenger å ha data på mobilen,p asser Happybytes helt perfekt.

Svar fra Happybytes
13.08.2019 21:59
Hei Egil, Hyggelig å høre at du er fornøyd :) Vi er selvfølgelig helt enige i at man ikke bør betale for mer enn enn det man bruker. Derfor lagde vi et abonnement som tilpasser seg kunden, ikke omvendt. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Sparer penger"
6 syns denne omtalen er nyttig

Min kone og jeg byttet over til Happybytes for en stund tilbake, og vi har merket en merkbar reduksjon i våre månedlige mobilutgifter. Før brukte vi OneCall, og de var helt klart dyrere for oss. Nå har vi også tegnet et abonnement for vår datter.

Svar fra Happybytes
13.08.2019 21:59
Hei Ronny, Veldig hyggelig å høre at dere er fornøyd. Vi skal gjøre vårt ytterste for at dere skal fortsette å være det i fremtiden. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Torbjørn B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Meget hurtige svar på henvendelser. Høflige svar. Meget fornøyd.

Svar fra Happybytes
13.08.2019 11:45
Hei Torbjørn, Godt å høre at du er fornøyd. Vi legger stor vekt på god kundeservice, så da er det alltid hyggelig med gode tilbakemeldinger fra fornøyde kunder. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
"Omtale for god service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fantastisk service🤞angrer ikke at jeg byttet til dere😊

Svar fra Happybytes
13.08.2019 11:45
Hei Elin, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss :) Vi legger stor vekt på god kundeservice og da er det alltid gøy å få gode tilbakemeldinger fra fornøyde kunder, så takk for det :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Passer mitt forbruk å måte å bruke data på, perfekt"
5 syns denne omtalen er nyttig

Flott og rask levering av simkort etter en enkel å kjapp bestilling på nettsiden, bra oversikt over forbruk lett å bestille/avbestille tilleggstjenester. Hadde spørsmål ang wifi anrop å det fikk eg raskt svar på av kundeservice.

Svar fra Happybytes
13.08.2019 21:59
Hei Anders, Hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnement og service. Vi skal gjøre vårt beste for at du skal fortsette å være det i fremtiden :) Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
3 syns denne omtalen er nyttig

Rask og serviceinnstilt kundeservice! Elsker å betale for faktisk bruk, har ikke hatt lavere mobilregning som nå. Tommel opp!

Svar fra Happybytes
14.08.2019 11:34
Hei Arne, Flott at du er fornøyd med kundeservicen vår :) Vi legger stor vekt på god kundeservice, så da er det gøy med gode tilbakemeldinger. Hyggelig å høre at du liker abonnementsløsningen vår og at den sparer deg penger . Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Eivind N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bra og rask kundeservice, liker at jeg ikke trenger å velge pakke, men betaler for det jeg faktisk bruker. Ser at man kan sette maks-grense på databruk, men det har ikke vært nødvendig enda hvert fall. Også stort pluss at de er billig i utlandet.

Svar fra Happybytes
13.08.2019 14:13
Hei Eivind, Hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen vår :) Det stemmer at man kan velge en gitt datamengde der hastigheten på data skal strupes for mer kontroll fra "min side" dersom man ønsker det :) Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Per M. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Smarte løsninger til gustige priser, super kundeservice!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Smarte mobil og mobilt bredbåndsabonnement med fleksibel mobildata løsning. Null stress med faste datapakker med dyre tilleggspakker når du går tom. Happybytes Bare Data er perfekt til bruk for mobilt bredbånd på hytta!

Svar fra Happybytes
13.08.2019 21:59
Hei Per, Hyggelig å høre at du er fornøyd :) Vi er selvfølgelig helt enige i at det er kjipt med dyre tilleggspakker, og mye bedre å kun betale for det man faktisk bruker, til en rettferdig pris. Derfor skal du heller ikke betale for internett på hytta når du ikke er der. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR