Dårlig kundeservice og på kanten til frekkheter under samtale ved at kundebehandler ikke lar kunde få være etter ferdig samtale. Dette nye fenomenet i forretningssammenheng kommer vel sikkert til syne i chatboksen her også. Det finnes et gammelt begrep for dette som ble brukt før i tiden som en advarsel mot det å handle med skurker: «Gir du dem handen tar dem hele armen».

Har du en tilsvarende erfaring med Happybytes?
Gjør som Joakim G og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Happybytes du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Vi har vært kunder siden januar. Har tre stk 8gb abbonemetet. Gode priser. Veldig god kundeservice som svarer veldig raskt vist man lurer på noe. Har ikke noe å sette fingeren på! Annbefales

Fikk rask og god hjelp fra kundeservice når sendte epost.

Det var lett å få tak i noen på kundesenteret, fikk kjapp hjelp der på spørsmålet som jeg stilte.

Abonnementer ble overført som avtalt. Har ikke hatt noen problemer den første mnd jeg har vært her
