Bruker stort sett bare telefonen til å snakke og sende meldinger. Vedr. e-poster, haster det aldri verre enn at jeg tar det på pc'n når jeg kommer hjem. Men MÅ man benytte data, er prisen den samme som hos de fleste andre leverandører. Har ingen planer om å bytte, samme hvor mange som har ringt og "fristet" meg. De klarer aldri å matche prisen og må alle gi opp.

Har du en tilsvarende erfaring med Happybytes?
Gjør som Frode N. R og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Happybytes du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Helt fantastisk rask og presis kundeservice 👍🏼, du får svar på det du lurer på, og du får det med en gang! 🌟🌟🌟🌟🌟

Eg opplevde god rettleiing og raske svar frå kundeservice for å finne ei løysing på mitt problem.

Gått ned i hastighet etter jeg byttet til Happybytes. Tok kontakt med kundeservice på mail. De svarte raskt, men nektet for at jeg hadde gått ned i hastighet. Ordlyden var arrogant og fornektende. Ingen beklagelse eller kompensasjon selv om de lover mer enn det de lover. Billig, men kanskje ikke så bra de skal ha det til. Kundebehandling bør de bli bedre på.

Kjempe bra på priser både i inn og utlandet! Var akkurat i Asia, der var prisforskjellen 400% mot stor norsk leverandør!
