Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Happybytes
4,3/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
3
av 37 innen
mobilselskap
88%
anbefaler
Happybytes

"Gode løsninger og kundeservice av høy klasse!"

Omtale om Happybytes skrevet av Fredrik for 27.11.2020 10:54

Happybytes har totalt 196 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode løsninger og kundeservice av høy klasse!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Billige og lette løsninger som passet meg helt perfekt. Har du et spørsmål eller problem så få du enkel kontakt og de løser problemet eller svarer på spørsmålet med glede! Verdt å anbefale!

Svar fra Happybytes
25.01.2021 15:00
Takk for hyggelig omtale Fredrik. Trivelig at du synes vi er verdt å anbefale, og at du er fornøyd med de billige løsningene våre, samt gode kundeservice :) Oskar // Happybytes
Bytt.no
"Gode løsninger og kundeservice av høy klasse!" skrev Fredrik om Happybytes

Har du en tilsvarende erfaring med Happybytes?
Gjør som Fredrik og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Happybytes du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Det beste alternativet dersom det passer ditt behov"
2 syns denne omtalen er nyttig

Happybytes priser og dekning er helt suveren. Det samme er kundeservicen, Her er ikke noe dill. Ingen "feller" eller ting med litens krift som er laget for at du skal snuble. Hvis du f.eks har en bestemor/bestefar med gammelt (les: dyrt) abonnement på sin telefon de "aldri" bruker data på har Happybytes et abonnement til 70 kr mnd med fri bruk og 500 mb data. Det betyr at de kan sende / motta MMS og ringe/tekste så mye de de vil (med forbehold om betalingstjenester) for 70 kr i måneden! Mange betaler 2-300 kr for samme tjeneste i dag. Kundeservice er bassert på chat eller messenger. Dette fungerer veldig bra. Men er ikke noe for alle. Svar kommer veldig raskt. Og det som skal utføres likeså. Pakkene med abonnement er ennå ikke tilpasset "vanlig forbruk". 1 for dagen er et ganske håpløst prosjekt. Man sliter jo allerede med at det betales for mye man aldri bruker.. Når Happybytes kommer med pakker på 3-7 GB til en tilsvarende god pris som på resten av det de formidler vil de bli større. Ulempen er at da blir de sikkert kjøpt opp av en av de store (Telia, Telenor etc). Glemte å poengtere en av de beste plussene: Gratis månedsavgift på tviling-sim. Et engangsgebyr på 20-30 kr og 0 kr pr mnd! Haen ekstra telefon i bilen eller på hytta uten at det koster noe.

Svar fra Happybytes
25.01.2021 15:00
Takk for hyggelig omtale Olav. Veldig utfyllende og fin tilbakemelding fra deg, det skal vi ta med oss videre :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Endelig en transparent mobiloperatør!"
4 syns denne omtalen er nyttig

God kundeservis og ingen skjulte kostnader som står med liten skrift. Her får du det du betaler for og betaler ikke for det du ikke bruker. Flex abonomentet er perfekt når mengden data varierer fra måned til måned. Som en ekstra bonus betaler du ikke ekstra for full hastighet som du gjør hos andre aktører bla. Telenor.. Absolutt verdt å bytte for å få en redelig transparent mobiloperatør!

Svar fra Happybytes
25.01.2021 15:00
Takk for hyggelig omtale Ole. Veldig fin og utfyllende tilbakemelding, godt å høre at du er fornøyd med oss :) Oskar // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert"
2 syns denne omtalen er nyttig

Knall god kundeservice, gode priser, rask kundeservice respons.

Missfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt komisk elendig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt Happybytes kun noen korte uker og bytter tilbake til Fjordkraft. Noen dager bruker jeg over 1G og andre dager ikke, rollover eksisterer ikke..... I dag gikk jeg over 1G og da jeg skulle kjøpe mer data var hastigheten skrudd ned så kraftig at jeg ikke fikk åpnet siden for å gjøre det...siden lot seg ikke åpne på over 20 min og Safari ga opp flere ganger. De har også en kundeservice som det ikke går an å ringe til, kun chat/mail...som da igjen er selvfølgelig umulig,når nettsiden ikke lar seg åpne pga lav hastighet.

Svar fra Happybytes
19.11.2020 08:32
Hei, Vi er selvfølgelig ikke fornøyd før våre kunder er det, men vi opplever at vi informerer godt om hvordan abonnementet fungerer på nettsiden vår. "En om dagen" abonnementet er begrenset til 1 GB hver dag med full hastighet, som for de aller fleste er mer enn nok. Etter det er brukt opp blir hastigheten begrenset til 40 kbit/s. Om man ikke ønsker å få begrenset hastighet etter oppbrukt 1 GB kan man enkelt aktivere "Autopåfyll" på Min Side eller i Happybytes appen, da får man fylt på 1 GB helt automatisk til bare 19,- fortsette å bruke data med full hastighet :) Kundeservicen vår er noe av det kundene våre er aller mest fornøyd med, så leit å høre at det ikke var opplevelsen du fikk.
Happybytes har totalt 196 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR