Jeg opplevde noen utfordringer knyttet til å aktivere bank-id på mobil da jeg ble ny kunde hos dere. Opplevde raskt og effektiv kundeservice på mail. Gikk ikke mange minuttene før jeg fikk svar, og god hjelp til å løse problemet. Ser frem til å være kunde hos dere fremover. Mvh Robert

Har du en tilsvarende erfaring med Happybytes?
Gjør som Robert og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Happybytes du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Er den dårligste kundeservicen jeg har vært borti, dessuten vanskelig å få tak i! Fikk ett ødelagt sim kort fra happybytes og har vært uten tlf nå i 5 dager, de har heller ikke klart å sendt nytt sim kort. Venter på at gamle Operatør skal åpne gamle sim kort igjen sånn at jeg får telefon. Happybytes var ikke villige til å gi noe kompensasjon for dette, selv med 100% fornøyd garanti som visst nok ikke gjaldt her. STYR UNNA

Byttet til Happybytes for 4 måneder siden og har før det byttet mye mellom andre mobilselskap med lokketilbud, det trenger jeg ikke lenger. Happybytes er det eneste mobilselskapet man trenger, look no more. 10/5 stjerner :D

Trengte et tvillingkort til min gamle far. Vennlig og kjapp respons fra Happybytes. Stor takk !
Bestilling og portering gikk helt smertefritt. 1 GB pr dag holder i massevis. Dette i tillegg til fri SMS og tale gjør at dette er det beste abonnementet en kan ha om dagen!
