Som nevnt i tittelen, opplevde jeg at datahastigheten ble strupet ned til et ubrukelig bunnivå hvor jeg ikke kunne betale regninger eller surfe på nett. Strupingen skjedde lenge før min datakvote ble brukt opp. Jeg betalte for 8GB og hastigheten ble ubrukelig allerede ved 5.8GB. Denne urettferdige strupingen førte til at jeg måtte kjøpe ekstra data i mobilappen, og det kostet meg over 500 kroner - for én måned, altså. Kundeservice anerkjenner problemet men sier at det ikke er noe de kan gjøre. De ber meg heller om å "ta kontakt neste gang noe sånt skjer". Styr unna.

Har du en tilsvarende erfaring med Happybytes?
Gjør som Lukas W og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Happybytes du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Kundebehandlerne gir raske svar og er både hyggelige og hjelpsomme.

Veldig fornøyd med rask svar og god service, er ny kunde, og blir nok værende her

Har vært skikkelig overrasket med en stor regning og tok kontakt med kundeservice @.I løpet av 10 minutter har funnet meg til rette.Takk!

Bra kundeservice og fornuftige priser. Kan anbefale Happybites.
