Bedrageri med redusert hastighet ved nettlasting fra første sekunde: Alltid redusert hastighet mellom 35kb/s og 75kb/s (Det var vanlig foe 20 årer siden med et treg modem). Adgang til internet ble sperret etter nettlasting av liten datavolumen mellom 50-170MB! Samtidig kommer et SMS med henvendelser om redusert hastighet. Realt er dette hastighet ikke ubrukbar treg. Så ser dette ut med et abbonnement av 30GB / 1 GB per døgn. Kundeservice stiller seg dumt, lyvver eller svarer fullt forbi.

Har du en tilsvarende erfaring med Happybytes?
Gjør som Kalle og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Happybytes du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Happybytes er helt topp😁Veldig hyggelig kundeservice, og rask svar.

Enkelt og greit en strålende tjeneste som er enkel å forholde seg til. Rimelige priser og god kundeservice!

Fornøyd med mobiloperatøren. Trenger man lite data, er Flex abonnementet greit, har det i dag, men til sommeren/høsten når jeg skal en del på familiehytta kan man bare endre på mine sider til et abonnement som passer dette

Veldig fornøyd med rask kundeservice. Fungerer godt med chattetjenesten som gjør at man raskt får kontakt
