Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
2
av 37 innen
mobilselskap
89%
anbefaler
Happybytes

"Helt komisk elendig"

Omtale om Happybytes skrevet av Missfornøyd for 17.11.2020 16.24

Happybytes har totalt 144 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Missfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt komisk elendig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt Happybytes kun noen korte uker og bytter tilbake til Fjordkraft. Noen dager bruker jeg over 1G og andre dager ikke, rollover eksisterer ikke..... I dag gikk jeg over 1G og da jeg skulle kjøpe mer data var hastigheten skrudd ned så kraftig at jeg ikke fikk åpnet siden for å gjøre det...siden lot seg ikke åpne på over 20 min og Safari ga opp flere ganger. De har også en kundeservice som det ikke går an å ringe til, kun chat/mail...som da igjen er selvfølgelig umulig,når nettsiden ikke lar seg åpne pga lav hastighet.

Svar fra Happybytes
19.11.2020 08.32
Hei,

Vi er selvfølgelig ikke fornøyd før våre kunder er det, men vi opplever at vi informerer godt om hvordan abonnementet fungerer på nettsiden vår. "En om dagen" abonnementet er begrenset til 1 GB hver dag med full hastighet, som for de aller fleste er mer enn nok. Etter det er brukt opp blir hastigheten begrenset til 40 kbit/s. Om man ikke ønsker å få begrenset hastighet etter oppbrukt 1 GB kan man enkelt aktivere "Autopåfyll" på Min Side eller i Happybytes appen, da får man fylt på 1 GB helt automatisk til bare 19,- fortsette å bruke data med full hastighet :)

Kundeservicen vår er noe av det kundene våre er aller mest fornøyd med, så leit å høre at det ikke var opplevelsen du fikk.
Bytt.no
"Helt komisk elendig" skrev Missfornøyd om Happybytes

Har du en tilsvarende erfaring med Happybytes?
Gjør som Missfornøyd og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Happybytes du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Arnold G. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"topp selskap"
5 syns denne omtalen er nyttig

det er bare en glede å være kunde hos happybytes hvis det er noe du lurer på får du svar med en gang.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"
5 syns denne omtalen er nyttig

Tross Corona tider er servicen fra Happybytes utmerket. Rask to the point. Og Happybytes gjør deg HAPPY

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Anbefales varmt"
11 syns denne omtalen er nyttig

Jeg undersøkte alt av dagens markedstilbud og endte opp med abonnementet "1 om dagen" hos Happybytes på en privat mobiltelefon; jeg er meget fornøyd. Her får man i skrivende stund én ny GB data hver dag, og telleren nullstilles ved midnatt. Man kan dermed skvise ut 30 GB data for bare 298 kroner. Det har vært befriende å slippe å planlegge og rasjonere mobildata for flere uker frem i tid - man har simpelthen en bestemt mengde data å bruke hver dag. Om man trenger mer data før midnatt, er 19 kroner per GB en god og konkurransedyktig pris. Selv om man skulle bruke gjennomsnittlig bare 400 MB hver dag i en måned, er det vanskelig å slå prisen, som da blir 298 kroner for 12 GB. Husk også å sammenligne andre kostnader, som samtaler/SMS til/fra utlandet, data utenfor EU/EØS om det er aktuelt, og tilleggstjenester. Igjen har Happybytes blant de beste prisene. Utover prisen er det jo mye annet som bør tas i betraktning, og også her har jeg bare gode ord. Informasjon om hva som ville skje under og etter bestilling var god, SIM-kortet kom i posten etter få dager, og porteringen skjedde problemfritt på angitt tidspunkt. Telenornettet er, for meg, landets beste. Både 4G-tale og wifi-tale fungerer. Jeg har henvendt meg én gang til kundeservice, og ble besvart raskt og hyggelig. Jeg kan varmt anbefale Happybytes.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Opplever litt for ofte dårlig hastighet/0dekning"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dette gjelder i sentrale områder der det ikke skulle være noe problem. Da hjelper det lite at et er abonnementet er "billig"!

Svar fra Happybytes
19.10.2020 07.56
Hei,
Vi leier nett av Telenor og vår dekning og hastighet er identisk med den de tilbyr egne kunder. Har du tidligere hatt dårlig dekning med Telenor vil det i så måte bli det samme hos oss.

Thomas // Happybytes
Happybytes har totalt 144 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR