Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Happybytes
4.0
988 verifiserte omtaler

Happybytes omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
988 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
Happybytes er rangert
#3 av 22 mobilselskaper
79%
Utmerket
79% anbefaler Happybytes
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 988 omtaler om Happybytes

FILTRER OMTALER
723
50
35
59
121
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Happybytes
Happybytes har 988 verifiserte omtaler på Bytt.no

fornøyd

Omtale av  Kjell H

bra pris og kundeservice men litt dårlig dekning,den må bli litt bedre

Svar fra Happybytes
18.05.2021 18:56

Godt å høre at du er fornøyd med priser og kundeservice vår. Dekningen på nettet til Telenor skal være bra, så her er det mulig at lokale forhold der du bor som kan påvirke opplevelsen din. Oskar // Happybytes

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig kundebehandling

Omtale av  Fredrik

De overfakturerer kundene sine. Når jeg har informert om att bruker er 7år gammel, og må ha sperre for alle betalte tjenester, da forventer jeg som kunde att de gjør det! abonement til 70kr mnd. for og ringe og sende sms. ikke noe betaling ut over det! Men nei da.... De endrer avtalen og sender faktura for datatrafikk i tilleg til de 70kr mnd! og når jeg klager, henviser de til forbrukerklagenemda. har gjentatt seg så mange ganger nå att jeg har sakt opp. flyttet til ett selskap som forhåpentlig vis gjør det de skall. anbafaler ingen og ha noe med "Mabybites" og gjøre, om du ønsker forutsigbarhet og klare avtaler.

Svar fra Happybytes
07.05.2021 09:04

Hei Fredrik, Kjenner meg ikke helt igjen i omtalen du gir av oss her. Du ble, i likhet med alle andre Flex kunder, informert om en endring på abonnementet den 29/01/21 i en e-post fra oss. Som med andre mobilselskaper må våre kunder også betale for forbruk som er utover det som er inkludert. Oskar // Happybytes

Enkelt og billig

Omtale av  Victor

Veldig fornøyd med Happybites, har ennå ikke passert 1GB om dagen. Savner en oversikt over totalt månedsforbruk på data og synes ikke alltid telenordekningen er god nok. Skulle ønske de hadde teliadekning.

Svar fra Happybytes
04.05.2021 10:26

Hei Victor Hyggelig at du er fornøyd med oss. På "min side" og i Appen vår finner du alltid både løpende og samlet oversikt over dataforbruket ditt. På "min side" får du også detaljert oversikt/grunnlag på månedlig faktura. Teliadekning kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med. Thomas // Happybytes

Fantastisk kundeservice

Omtale av  Ingeborg

For det første har de et billig abonnement for dem som ikke har smartphone. I en vanskelig situasjon var jeg i kontakt med kundeservice. De svarte lynrask, med tydelig informasjon og mye menneskelighet. Ingen kald robot som man møter mange andre steder. All respekt!

Svar fra Happybytes
04.05.2021 10:25

Takk for hyggelig omtale Ingeborg. Vi er her for å hjelpe når du trenger det. Thomas // Happybytes

Digg å ikke tenke på Bytes eller Gigs!

Omtale av  Daniel A

Har nå vært innom en rekke med dårlige leverandører som skal lure meg inn i ulike typer av pakker og greier. Endte opp her og er meget fornøyd. Prøver bare å tenke minst mulig på data og kun tenke det jeg skal gjøre med mine data. Noen ganger er det lite. Noen ganger er det mer. Men jeg. Jeg tenker minst mulig på det siden jeg er hos Happybytes som gjør meg glad. Ps. Kundeservice kan de og det er digg. Skulle tro at det var svensk ;)

Svar fra Happybytes
04.05.2021 10:25

Også digg med så fin omtale Daniel. Tusen takk. Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fjernet kvoten på 0,5 GB

Omtale av  Kiretunk

Jeg kjøpte et abonnement som heter Flex, der var inkludert 0,5 GB data pr mnd. Det holder til mitt behov. Plutselig oppdaget jeg at den lille kvoten på 0,5 GB var borte og at jeg nå betaler for all databruk, ingen ting er inkludert. Dette er jeg ikke fornøyd med, spesielt siden dette dataforbruket er mye dyrere enn om man har en avtalt kvote og betaler for det. Hvis det er slik at de inngår en avtale med en kunde som er god bare for å få tak i kunden, og de deretter endrer den til å bli dårligere etter noen måneder må de regne med at kunden blir misfornøyd.

Svar fra Happybytes
28.04.2021 13:03

Hei Kiretunk, I valget mellom å sette opp prisen på noe Flex-kundene våre bruker mye av, samtaler og meldinger, eller ta bort noe de bruker lite av, data, så falt valget på de siste. Selvfølgelig skulle vi gjerne sett at vi ikke hadde behøvd å gjøre noe med abonnementet, men husk at Flex fortsatt er det billigste abonnementet med fri bruk av samtaler og meldinger. Oskar // Happybytes

Dårlig

Omtale av  Liv

Det var meget dårlig at dere tok bort data på det minste abb. Dermed ble det mye dyrere, så takk for meg!!

Svar fra Happybytes
26.04.2021 15:54

Hei Liv, I valget mellom å sette opp prisen på noe Flex-kundene våre bruker mye av, samtaler og meldinger, eller ta bort noe de bruker lite av, data, så falt valget på de siste. Selvfølgelig skulle vi gjerne sett at vi ikke hadde behøvd å gjøre noe med abonnementet, men husk at Flex fortsatt er det billigste abonnementet med fri bruk av samtaler og meldinger. Oskar // Happybytes

Happybytes har 988 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Happybytes mener

Happybytes

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR