Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
2
av 37 innen
mobilselskap
89%
anbefaler
Happybytes

"Endelig en transparent mobiloperatør!"

Omtale om Happybytes skrevet av Ole for 20.11.2020 11.01

Happybytes har totalt 144 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Endelig en transparent mobiloperatør!"
3 syns denne omtalen er nyttig

God kundeservis og ingen skjulte kostnader som står med liten skrift. Her får du det du betaler for og betaler ikke for det du ikke bruker. Flex abonomentet er perfekt når mengden data varierer fra måned til måned. Som en ekstra bonus betaler du ikke ekstra for full hastighet som du gjør hos andre aktører bla. Telenor.. Absolutt verdt å bytte for å få en redelig transparent mobiloperatør!

Bytt.no
"Endelig en transparent mobiloperatør!" skrev Ole om Happybytes

Har du en tilsvarende erfaring med Happybytes?
Gjør som Ole og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Happybytes du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert"
2 syns denne omtalen er nyttig

Knall god kundeservice, gode priser, rask kundeservice respons.

Missfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Helt komisk elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt Happybytes kun noen korte uker og bytter tilbake til Fjordkraft. Noen dager bruker jeg over 1G og andre dager ikke, rollover eksisterer ikke..... I dag gikk jeg over 1G og da jeg skulle kjøpe mer data var hastigheten skrudd ned så kraftig at jeg ikke fikk åpnet siden for å gjøre det...siden lot seg ikke åpne på over 20 min og Safari ga opp flere ganger. De har også en kundeservice som det ikke går an å ringe til, kun chat/mail...som da igjen er selvfølgelig umulig,når nettsiden ikke lar seg åpne pga lav hastighet.

Svar fra Happybytes
19.11.2020 08.32
Hei,

Vi er selvfølgelig ikke fornøyd før våre kunder er det, men vi opplever at vi informerer godt om hvordan abonnementet fungerer på nettsiden vår. "En om dagen" abonnementet er begrenset til 1 GB hver dag med full hastighet, som for de aller fleste er mer enn nok. Etter det er brukt opp blir hastigheten begrenset til 40 kbit/s. Om man ikke ønsker å få begrenset hastighet etter oppbrukt 1 GB kan man enkelt aktivere "Autopåfyll" på Min Side eller i Happybytes appen, da får man fylt på 1 GB helt automatisk til bare 19,- fortsette å bruke data med full hastighet :)

Kundeservicen vår er noe av det kundene våre er aller mest fornøyd med, så leit å høre at det ikke var opplevelsen du fikk.
Arnold G. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"topp selskap"
5 syns denne omtalen er nyttig

det er bare en glede å være kunde hos happybytes hvis det er noe du lurer på får du svar med en gang.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service"
5 syns denne omtalen er nyttig

Tross Corona tider er servicen fra Happybytes utmerket. Rask to the point. Og Happybytes gjør deg HAPPY

Happybytes har totalt 144 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR