Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
2
av 37 innen
mobilselskap
89%
anbefaler
Happybytes

"Fornøyd kunde."

Omtale om Happybytes skrevet av Solveig J for 05.04.2020 15.09

Happybytes har totalt 131 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Solveig J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd kunde."

Er veldig fornøyd med Happybytes, det er rask og god service.

Bytt.no
"Fornøyd kunde." skrev Solveig J om Happybytes

Har du en tilsvarende erfaring med Happybytes?
Gjør som Solveig J og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Happybytes du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Trivelig kundetjeneste- Brevduer med jetmotor"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dekninga kunne vært bedre, men det er vel Telenor så jeg forventer meg ihjel om jeg tror det blir noen bedring der. Ikke i går, ikke idag og ikke i morra Kundetjenesten er upåklagelig ikke bare har de rask postgang .. de har humor også.;)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempe fornøyd med servicen"
7 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har hatt abonnement hos Happybytes siden i høst og jeg er veldig godt fornøyd. Betaler for akkurat det jeg bruker og når jeg trenger hjelp får jeg rask og god hjelp fra kundeservice. Kan virkelig anbefale Happybytes

Margrethe
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Happybytes kan med fordel anbefales for god service og rimelig abonnement."
5 syns denne omtalen er nyttig

Kan trygt anbefale abonnement i Happybytes. Jeg et veldig forundret at det og ha telefon er så billig. Anbefaler på det varmeste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Missfornøyd kunde"
7 syns denne omtalen er nyttig

Er ny kunde med flex. Dere skulle opplyst at når 500mb er oppbrukt at det blir stor kostnad med videre bruk. Til Andre operatører blir surfingen treg når grensen er nåd.. Dette er jeg veldig missfornøyd. Alt for dårlig av dere

Svar fra Happybytes
13.03.2020 09.57
Hei,

Vi beklager at vi ikke har klart å gjøre deg til en fornøyd Happybytes-kunde. Du har hatt vårt Flex-abonnement og det skiller seg fra de fleste abonnement på markedet ved at man kun betaler for mobildata man faktisk bruker. Det betyr at Flex-abonnementet ikke har datapakker (utover de inkluderte 500MB). Som Flex-kunde betaler man dermed for 1,27 GB hvis det er man har brukt, ikke en pakke på f.eks 3GB.
Vi tilbyr videre mulighet til å legge på en såkalt databrems. Det vil si at du setter en grense for hvor mye mobildata du kan bruke før surfingen blir treg sånn som du sier. Man kan sette databrems selv på Min Side, i vår app eller ved å ta kontakt med vår kundeservice.
Vi hadde håpet at konseptet kom tydelig frem på våre nettsider, og når man bestiller. I oppsummeringen på bestillingen oppgir vi blant annet at «500MB data til bruk i Norge og EU/EØS-landene er inkludert. Du betaler kun for mobildata du bruker utover dette».
Igjen så beklager vi at vi ikke har klart å gjøre deg fornøyd, men vi håper at vi kan få sjansen igjen ved neste korsvei.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Happybytes har totalt 131 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR