Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Happybytes
4.0
988 verifiserte omtaler

Happybytes omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
988 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
Happybytes er rangert
#3 av 22 mobilselskaper
79%
Utmerket
79% anbefaler Happybytes
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 988 omtaler om Happybytes

FILTRER OMTALER
723
50
35
59
121
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Happybytes
Happybytes har 988 verifiserte omtaler på Bytt.no

flyttet 2 mobilabonement til happybyttes

Omtale av  Julien P

Har byttet 2 abonement til happybyttes . Alt gikk som avtalt . Fikk simkort tilsent som avatlt. Portering av nummer til riktig dato og tid. Fakturering via avtalegiro iht kontrakt. Fantasisk bra og problemfritt overgang !! Mye stabilt data for penger. Anbefalles på det sterkeste !

Svar fra Happybytes
27.08.2021 11:18

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding 🙏🏻 Thomas // Happybytes

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Meget tilfredse ungdommer etter bytte til Happybytes

Omtale av  Tore M

I sommer byttet vi fra Ice til Happybytes og har hatt en svært god opplevelse. Har to ungdommer som opplever god dekning i alle områder og jeg som pappa opplever at de hele tiden har tilstrekkelig med GB. Servicen og viljen til å svare raskt har også vært utrolig god. Anbefaler Happybytes på det sterkeste!

Svar fra Happybytes
27.08.2021 11:18

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Thomas // Happybytes

Veldig bra og billig, men mangler e-sim

Omtale av  Per R

Veldig bra og billig men mangler e-sim. Kjempebra at de tilbyr kjemperimelig mobilabonnement til eldre uten mobildata. Besteforeldrene mine er strålende fornøyde.

Svar fra Happybytes
27.08.2021 11:18

Hei Per e-SIM er på vei. Kommer masse spennende nyheter fra oss om ikke lenge. Thomas // Happybytes

dårlig kundeservice

Omtale av  Bjørn

tragisk i år 2021 å ikke ha tellefonummer til kundeservice. Jeg byttet derfor til chilimobil i dag for hele familien. Bjørn

Svar fra Happybytes
19.08.2021 08:54

Hei Det var leit. At vi ikke har kundeservice per telefon gjør oss i stand til å hjelpe kundene våre bedre. Det gjør på ingen måte dårlig, tvert imot. Thomas // Happybytes

Godt fornøyd 👍

Omtale av  Pål

Dem får trekk for at dem ikke har åpen noe telefon til kundeservice. Men alle gangene jeg har tatt kontakt med dem har jeg fått god hjelp via epost eller facebook messenger 👍 Veldig bra at ekstra sim kort ikke koster noe pr mnd.

Svar fra Happybytes
16.08.2021 09:28

Hei Pål Bra å høre at du for det meste er fornøyd. At vi ikke har telefonisk kundeservice er bevisst valg og som du selv nevner, gjør det at vi kan hjelpe kundene våre bedre og raskere. Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fort dyrt for mitt bruk

Omtale av  Remi B

Testet mobilt bredbånd fra Happybites. Etter bare noen timer var regningene høyere enn det jeg har på mittandre abbonement. For mitt forbruk blir happybites alt for dyrt og jeg gikk tilbake til mitt gamle abbonement etter bare noen timer.

Svar fra Happybytes
10.08.2021 12:35

Hei Remi Med "Bare Data" betaler du for mobildata du faktisk bruker uten noen fast månedsavgift. Ergo betaler du heller ikke noe når du ikke bruker det. Har du et rimelig fast løpende forbruk er det andre løsninger som kan fungere bedre. Thomas // Happybytes

Kundeservice uten kontroll

Omtale av  Xhappybytes

Jeg sa opp mitt abonnement og fikk allikevel faktura. Når jeg skrev i chatten om feilen fra deres side så var det første de ga meg villkårene i abonnementet. Deretter måtte jeg stå for bevisførselen for at jeg hadde sagt opp (de hadde det tydeligvis ikke i sine systemer). Jeg misliker særdeles sterkt å måtte krangle for å si opp et abonnement, og er uten sidestykke den vanskeligste prosessen jeg har hatt for en oppsigelse av et mobilabonnement.

Svar fra Happybytes
10.08.2021 12:35

Hei Kundeservice ba om og ventet på en bekreftelse på at du faktisk ønsket å si opp abonnementet og nummeret (nummeret kan da ikke flyttes etterpå) uten at du besvarte dette. Du har i tillegg fått kreditert faktura så det er litt synd med en slik kommentar. Thomas // Happybytes

Happybytes har 988 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Happybytes mener

Happybytes

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR