Jeg har nettopp bestilt overføring fra OneCall. Jeg er veldig fornøyd med kundeservice og prosessen så langt. Men nytt abonnement er enda ikke aktivert, så jeg har ingen erfaring med å ha abonnementet. Grunnen til at jeg byttet TIL Happybytes er gunstig pris. Jeg bestilte også bytting en gang for noen år siden, men da ble mitt gamle abonnement deaktivert uten at det nye ble aktivert, og det var ingen som svarte hos Happybytes midt i juli. Etter noen dager gikk jeg tilbake til OneCall. Prøver igjen nå, og stoler på at kundeservice vil være tilgjengelig ma-fr hvis det trengs.

Har du en tilsvarende erfaring med Happybytes?
Gjør som Axel H og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Happybytes du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Startet dårlig, alle innstillinger for mobildata må legges inn manuelt. I tillegg fungerer ikke 4g tale og wifi tale, uten at telefonen er oppgradert til Android 13... I tillegg så kom det lflåsete svar fra kundeservice på mine spørsmål. Så min visitt hos dere ble kortvarig, bytte til ny leverandør ble bestilt på dag 3 som kunde. Kundeopplevelsen hos dere var et skritt tilbake i forhold til forventet!

Jeg fikk anbefalt å gå ned til et billigere abonnement. Det har jeg aldri opplevd før. De svarer alltid raskt i chatten, og en gang jeg måtte ha nytt sim-kort kom de meg i møte fysisk med et nytt sim-kort på timen.

Min erfaring er kun på 8 timer, men det er 8 timer der jeg til tross for support ikke fikk åpnet mobildata. Har allerede sagt opp kundeforholdet, og er mildt sagt irritert over manglende opplysninger i forkant om behovet for å forandre oppsett på telefonens innstillinger i en grad jeg aldri tidligere har vært med på. Hvis du er inkompetent (som jeg) er dette ubrukelig.

God dekning og service. Rimelige priser. Anbefales.
