Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg byttet fra OneCall da jeg var på ferie på Færøyene, fordi jeg fant ut at det kostet 10.000kr pr GB data med OneCall der. Tilsammenligning koster det 100kr pr GB med Happybytes på Færøyene. Nå føler jeg meg trygg på at jeg får gode priser og at jeg betaler for det forbruket jeg faktisk har.
Hei Jannicke, Så hyggelig å høre at du er fornøyd :) Det er ingen grunn til å betale så mye ekstra for å dra på ferie, så velkommen skal du være. Takk for hyggelig tilbakemelding :) Mvh, Mathias // Happybytes
Ingen begrensninger!!! Veldig fornøyd med happybyte så langt..
Bra dekning. Mye utenlands... Rimeligere regninger... Hva mer kan man ønske.
Jeg er for tiden på reise i 4 måneder i ulike land i verden, og har brukt mobildata til basic ting, men har fremdeles ikke hatt en faktura på over 200 kr. i måneden. Det er vanvittig billig å bruke mobildata i utlandet, og så og si gratis med tale og sms. Anbefales på det varmeste! Også når man er hjemme i Norge.
Hei Henriette, Så hyggelig å høre at du er fornøyd :) Vi er veldig opptatt av rettferdige priser, også i utlandet, og da er det hyggelig høre at kundene våre nyter godt av det på reise. Tusen takk for tilbakemeldingen og anbefalingen, og fortsatt god reise :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Veldig bra med mye data 10 GB til 100+ GB. Slipper å tenke på hvor mye en bruker, betaler bare for brukt data. Ikke så gunstig med veldig lite data. Telenor var dårligere i de fleste EU land enn Telia.
Hei Terje, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet :) Det er helt sant som du sier at det blir gunstigere jo mer data du bruker, og bruker man alltid 1 GB f.eks. så vil det nok lønne seg å finne en pakke som passer. Har man litt varierende forbruk derimot, så trenger man ikke bruke så mye før det fort kan bli billigere hos oss allikevel, om man ser på året totalt sett og ikke på en måned av gangen. Tusen takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Trengte hjelp til å få ett ekstra SIM-kort, og de ordet det fort. Hadde problemer med bankid og de svart etter 5 minutter. Makan til service har jeg aldri fått hos andre teleoperatører
Hei Morten, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på god kundeservice og jobber hele tiden med å gjøre kundeopplevelsen best mulig, så da er det hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Gav mig snabbt och effektivt den info jag behövde för att bruka mobilen i USA. En meget hygglig korrespondens ;)
Hei Birgitta, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på god kundeservice og jobber hele tiden med å gjøre kundeopplevelsen best mulig, så da er det hyggelig å høre tilbake fra fornøyde kunder :) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes