Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kontaktet kundeservice via e-post, og det tok ikke mer enn 3 minutter før jeg fikk svar. Har ikke dekning hjemme å hadde behov for wifi tale, noe de egentlig ikke har akkurat nå, men dette fikset de til meg med en gang. Super kundeservice!
Tusen takk for flott tilbakemelding og omtale Jonas. Thomas // Happybytes
Om du har goood tid, ikke har behov for tele / mobildata, og elsket å sitte chatte med kundeservice for å prøve å få ting til å funger - gå for HappyBytes!
Aner ikke hva som har skjedd her men kjenner oss ikke særlig godt igjen i beskrivelsen. Thomas // Happybytes
Helt topp mobiloperatør, enkelt -billig og bra, strålende kundeservice som setter kunder i høysete og gir alt, har aldri hatt noe tull med hverken mobilabonnement eller kundeservice, har faktisk hatt et par tilfeller hvor kundeservice har svart på henvendelser utenom åpningstid. Har vært kunde siden 2019 og kommer aldri til å gå over til en annen leverandør igjen.Tommel opp for Happybites.
WOW, dette var virkelig inspirerende ord Frank. Tusen takk for at du velger å være kunde hos oss og tusen takk for super omtale. Tommel opp for deg Frank 😃 Thomas // Happybytes
Byttet til happybytes 06.2020 1 om dagen, og har egentlig ikke angret etter det! Kan anbefales vist du klarer deg med 1GB data om dagen, har bare opplevd 10 ganger i løpet av året at det kanskje har vært for lite med 1GB, men dette skjer som oftest ikke før seint ettermiddag/kveld. Eneste eg savner hadde kanskje vært mobil kjøp via operatør for en liten rabbat? Stå på happybytes!
Tusen takk for super tilbakemelding fra en trofast kunde. Ekstra-data koster kun kr 19,- per GB så skal ikke være noen krise om en skulle trenge litt ekstra. Ønske om mobiler er notert 👍🏻 Takk også for veldig hyggelig anbefaling. Thomas // Happybytes
Bra på alle måter. Er ny abonnent og må nok ha litt lenger vurderingstid for å gi en grundig vurdering. Ønsker gjerne å benytte Vipps, kan dette gjøres her?
Velkommen til Happybytes Paul. Vi skal gjøre det vi kan for at du skal bli happy hos oss. Har du slått på at du vil ta imot efaktura i Vipps så fungerer det helt fint. Takk for hyggelig omtale så langt. Thomas // Happybytes
Jeg er meget fornøyd med Happybytes men fysisk SIM er en uting. Savner e-SIM.
Flott at du er fornøyd med oss. Vi hadde håpet å være klare med e-SIM men er dessverre litt forsinket med dette. Men det kommer. Thomas // Happybytes
Abonnementet blir solgt med «Full Telenor dekning». Det er ikke tilfelle for Iphone/Apple. Skal komme «over nyttår»…..Dette burde det opplyses om fra Happybytes. Når det er sagt er jeg ellers fornøyd med bytteprosessen.
Det er helt riktig at vi både har full Telenor-dekning og 5G, med det er Apple som må godkjenne og oppdatere dette i sin IOS. Den skulle etter den informasjonen vi har kommet i desember, så vi forventer at den er rett rundt hjørnet. Ellers flott å høre at du var fornøyd bytteprosessen. Thomas // Happybytes