Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 35 innen
mobilselskap
88%
anbefaler
Happybytes

"Skygg unna"

Omtale om Happybytes skrevet av Kai for 18.12.2019 21.18

Happybytes har totalt 103 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Skygg unna"
7 syns denne omtalen er nyttig

Happybytes hadde ikke engang riktig oppsett på nettsidene sine til iOS engang. Når jeg bytta til 1-om-dagen-abonnement og hadde brukt 800mb den dagen, så strupet de hastigheten til omtrent null men forbruket ble i kroner mer enn doblet på ett sekund, dekningen er IKKE som Telenor der jeg oppholdet meg mest. De kommuniserer kun pr msn eller e-post, svarer raskt, men har ennå tilgode at løsning har kommet. Dette er den verste mobiloperatøren jeg noensinne har opplevd

Bytt.no
"Skygg unna" skrev Kai om Happybytes

Har du en tilsvarende erfaring med Happybytes?
Gjør som Kai og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Happybytes du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Abbonement som jeg trodde var billig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt abonnementet i ca 14 dager og får en regning på kr 217, hvor det meste var datatrafikk, så jeg bytter tilbake til det jeg hadde.

Svar fra Happybytes
09.12.2019 12.07
Hei Bente,

Veldig synd å høre at du ikke ble fornøyd med oss.

Når det gjelder første faktura så vil denne som oftest være litt høyere da den dekker månedsavgiften for inneværende og kommende måned, som også var tilfellet her. I tillegg kommer den dataen du hadde brukt i perioden.

Dessverre er det sånn at kostprisen er høyere på den første databruken man har hver måned. Her har du nok vært uheldig og blitt kunde sent i mnd og brukt data som dermed blir uforholdsmessig dyr. Ettersom dataprisen synker med bruk vil dette jevne seg ut over tid, når man har hele måneder å bruke data på.

De 217,- er altså for fri bruk av tale og meldinger i 40 dager, samt ca 1 GB med data som hadde brukt på 8 dager.

Dersom du skulle ha noen spørsmål knyttet til faktura, ta gjerne kontakt med vår kundeservice som sitter klare til å hjelpe deg :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Fleksibelt og Telenordekning"

Fleksibelt og Telenordekning. Betaler kun for data man bruker.

Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har irritert meg over at "alle" mobilabbonement blir så dyre for oss som stort sett bruker mobiltelefonen til å ringe, og bare bruker litt mobildata. Ble derfor glad da jeg kom over happybytes. Betaler fast 50 kr i måneden. For å sjekke litt nett bruker jeg bare noen få kroner i tillegg per måned. Sparer mye i forhold til et "rimelig" abonnement med 1-2 Gb per måned.

Svar fra Happybytes
30.01.2020 17.40
Hei Øystein,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet 😊
Ettersom prisen på den første dataen er den høyeste har vi gjort en justering av abonnementet. Fra 1. mars justerer vi abonnementet til å koste fra kr 70 i mnd, men da inkluderer vi 500 MB for de 20 kr vi legger til i prisen, nettopp for at folk med ditt bruksmønster skal få det enda billigere.

Vennlig hilsen,
Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Hyggelig kundeservice"
3 syns denne omtalen er nyttig

Selvom de ikke tar imot telefonsamtaler svarer de fort på meldinger og hjelper deg å fikse problemet.

Svar fra Happybytes
13.11.2019 13.56
Hei William,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig. Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Happybytes har totalt 103 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR