Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Happybytes
4.0
989 verifiserte omtaler

Happybytes omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
989 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
Happybytes er rangert
#3 av 22 mobilselskaper
79%
Utmerket
79% anbefaler Happybytes
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 989 omtaler om Happybytes

FILTRER OMTALER
724
50
35
59
121
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Happybytes
Happybytes har 989 verifiserte omtaler på Bytt.no

Skygg unna

Omtale av  Kai

Happybytes hadde ikke engang riktig oppsett på nettsidene sine til iOS engang. Når jeg bytta til 1-om-dagen-abonnement og hadde brukt 800mb den dagen, så strupet de hastigheten til omtrent null men forbruket ble i kroner mer enn doblet på ett sekund, dekningen er IKKE som Telenor der jeg oppholdet meg mest. De kommuniserer kun pr msn eller e-post, svarer raskt, men har ennå tilgode at løsning har kommet. Dette er den verste mobiloperatøren jeg noensinne har opplevd

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Abbonement som jeg trodde var billig

Omtale av  Bente

Har hatt abonnementet i ca 14 dager og får en regning på kr 217, hvor det meste var datatrafikk, så jeg bytter tilbake til det jeg hadde.

Svar fra Happybytes
09.12.2019 12:07

Hei Bente, Veldig synd å høre at du ikke ble fornøyd med oss. Når det gjelder første faktura så vil denne som oftest være litt høyere da den dekker månedsavgiften for inneværende og kommende måned, som også var tilfellet her. I tillegg kommer den dataen du hadde brukt i perioden. Dessverre er det sånn at kostprisen er høyere på den første databruken man har hver måned. Her har du nok vært uheldig og blitt kunde sent i mnd og brukt data som dermed blir uforholdsmessig dyr. Ettersom dataprisen synker med bruk vil dette jevne seg ut over tid, når man har hele måneder å bruke data på. De 217,- er altså for fri bruk av tale og meldinger i 40 dager, samt ca 1 GB med data som hadde brukt på 8 dager. Dersom du skulle ha noen spørsmål knyttet til faktura, ta gjerne kontakt med vår kundeservice som sitter klare til å hjelpe deg :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes

Fleksibelt og Telenordekning

Omtale av  Tore

Fleksibelt og Telenordekning. Betaler kun for data man bruker.

Billig og bra

Omtale av  Øystein

Har irritert meg over at "alle" mobilabbonement blir så dyre for oss som stort sett bruker mobiltelefonen til å ringe, og bare bruker litt mobildata. Ble derfor glad da jeg kom over happybytes. Betaler fast 50 kr i måneden. For å sjekke litt nett bruker jeg bare noen få kroner i tillegg per måned. Sparer mye i forhold til et "rimelig" abonnement med 1-2 Gb per måned.

Svar fra Happybytes
30.01.2020 17:40

Hei Øystein, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet 😊 Ettersom prisen på den første dataen er den høyeste har vi gjort en justering av abonnementet. Fra 1. mars justerer vi abonnementet til å koste fra kr 70 i mnd, men da inkluderer vi 500 MB for de 20 kr vi legger til i prisen, nettopp for at folk med ditt bruksmønster skal få det enda billigere. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes

Hyggelig kundeservice

Omtale av  William

Selvom de ikke tar imot telefonsamtaler svarer de fort på meldinger og hjelper deg å fikse problemet.

Svar fra Happybytes
13.11.2019 13:56

Hei William, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bank ID på mobil ikke mulig å få til

Omtale av  Kjell T. R. K

Dette var skuffende. Regning på 3 ukers abbo var høyt. Skulle være så billig. Ikke mulig å opprette bank-ID etter 5 forsøk. Derfor byttet tilbake til ice!!!

Svar fra Happybytes
24.10.2019 11:38

Hei Kjell Telenor (som vi leier nett av) byttet nylig plattform på BankID. Det skapte dessverre noen utfordringer for de som ble nye kunder for oss (og alle andre i Telenors nett) i denne perioden. Det er bare å beklage. Dette funger nå og normalt, helt smertefritt. At regningen ble høyere enn forventet er vanskelig å ta stiling til, men selvfølgelig leit at du opplevde det slik. Som du ser av andre omtaler på denne siden er de aller fleste veldig fornøyd med prisene våre. Hilsen Thomas // Happybytes

Flott oppfølging av et problem skapt av andre

Omtale av  Finn

Flott oppfølging av problem skapt av andre. Kundeservice ringte meg ens ærend for å bidra til løsning.

Svar fra Happybytes
13.11.2019 13:57

Hei Finn, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig, og de hjelper der de kan. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes

Happybytes har 989 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Happybytes mener

Happybytes

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR