Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 35 innen
mobilselskap
89%
anbefaler
Happybytes

"Happybytes kan med fordel anbefales for god service og rimelig abonnement."

Omtale om Happybytes skrevet av Margrethe for 17.03.2020 09.51

Happybytes har totalt 106 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Margrethe
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Happybytes kan med fordel anbefales for god service og rimelig abonnement."
4 syns denne omtalen er nyttig

Kan trygt anbefale abonnement i Happybytes. Jeg et veldig forundret at det og ha telefon er så billig. Anbefaler på det varmeste.

Bytt.no
"Happybytes kan med fordel anbefales for god service og rimelig abonnement." skrev Margrethe om Happybytes

Har du en tilsvarende erfaring med Happybytes?
Gjør som Margrethe og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Happybytes du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Missfornøyd kunde"
6 syns denne omtalen er nyttig

Er ny kunde med flex. Dere skulle opplyst at når 500mb er oppbrukt at det blir stor kostnad med videre bruk. Til Andre operatører blir surfingen treg når grensen er nåd.. Dette er jeg veldig missfornøyd. Alt for dårlig av dere

Svar fra Happybytes
13.03.2020 09.57
Hei,

Vi beklager at vi ikke har klart å gjøre deg til en fornøyd Happybytes-kunde. Du har hatt vårt Flex-abonnement og det skiller seg fra de fleste abonnement på markedet ved at man kun betaler for mobildata man faktisk bruker. Det betyr at Flex-abonnementet ikke har datapakker (utover de inkluderte 500MB). Som Flex-kunde betaler man dermed for 1,27 GB hvis det er man har brukt, ikke en pakke på f.eks 3GB.
Vi tilbyr videre mulighet til å legge på en såkalt databrems. Det vil si at du setter en grense for hvor mye mobildata du kan bruke før surfingen blir treg sånn som du sier. Man kan sette databrems selv på Min Side, i vår app eller ved å ta kontakt med vår kundeservice.
Vi hadde håpet at konseptet kom tydelig frem på våre nettsider, og når man bestiller. I oppsummeringen på bestillingen oppgir vi blant annet at «500MB data til bruk i Norge og EU/EØS-landene er inkludert. Du betaler kun for mobildata du bruker utover dette».
Igjen så beklager vi at vi ikke har klart å gjøre deg fornøyd, men vi håper at vi kan få sjansen igjen ved neste korsvei.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mobildata på hytta"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bruker happybytes datasim til værstasjonen, og betaler kun for den dataen værstasjonen bruker. Perfekt til mitt bruk, og vurderer mobilabonnement hvis de kan levere 1000gb til Chili-pris.

Svar fra Happybytes
13.03.2020 12.58
Hei Erlend,
Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss.
Vi har dessverre ikke noe slikt tilbud på 1000 GB til superbrukere som deg, men dersom vi får det skal vi selvfølgelig gi beskjed 😊

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Geir O. Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har abonnement til junior på 9 år. Fullverdig abonnement til en veldig hyggelig pris. Slipper å betale for noe man ikke bruker. Topp service. Anbefales!

Svar fra Happybytes
21.02.2020 14.51
Hei Geir,

Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen vår :)
Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig, og vi skal gjøre vårt ytterste for at du vil fortsette å oppleve det sånn. Takk for tilbakemeldingen :)

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"La oss som bare bruker telefonen til å ringe og sende meldinger, fortsette å bare betale 50 kroner i"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er greit at dere er billigst, med oss som BARE skal bruke telefonen til å ringe og sende meldinger. MEN, å sette opp prisen med 20 kroner, for at ANDRE som bruker telefonen til flere ting, skal få det billigere, synes jeg bare er tåpelig!!! De som skal bruke telefonen sin til FLERE ting, skal/bør jo selvsagt, selv, betale for de tingene de ønsker!!! Jeg er så lei av at dere lurer oss til å bytte selskaper, og så fort vi byttet, så setter dere opp prisene!!! (Dette gjelder ALLE mobilselskaper, så dere på happybytes, må ikke føle dere truffet). Håper dere kommer til fornuft, og fortsatt ordner det sånn at det bare koster 50 kroner.

Svar fra Happybytes
19.02.2020 14.14
Hei Mari,

Det er synd at du føler det slik. Vi har på ingen måte prøvd å lure noen til å bytte til oss, og derfor har vi heller ikke kampanjer og lokketilbud.

Justeringen av abonnementet ble gjort da vi så at dette vil utgjøre en stor fordel for flesteparten av våre kunder. Som du nevner er vi fortsatt billigst også for de som kun ønsker fri bruk av tale og meldinger, og det var viktig for oss. Ettersom flertallet nyter godt av endringen vil den også bli stående.

Vennlig hilsen,

Mathias // Happybytes
Happybytes har totalt 106 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR