Happybytes mobil fungerer helt topp. Trådløst bredbånd meg 4G wifi ruter, er veldig ustabilt og man må regne med å bruke MYE tid til å ringe Happybytes kundeservice - og det ofte. Happybytes trådløst bredbånd ganske enkelt slutter plutselig å fungere, og det med fullt 4G signal til ruteren. Vi har behov for internett som fungerer uten at vi skal bruke så mye tid med deres kundeservice at vi ender opp som venner. Happybytes leverer ustabilt og krever for mye av vår tid. Har derfor bestilt overflytting av både internett og 2 mobil abonnementer til annen leverandør, og håper disse er seriøse leverandører som ikke spiser for mye av min tid. Poenget er at det er Happybytes som selv må bruke tid til å få systemene deres til å fungere stabilt, og ikke ta det for gitt at kundene er interessert i å måtte bruke tid på å ringe dere 2-3 ganger hver måned. Vi kommer kanskje tilbake som betalende kunder og ikke tele- og datateknikere den dagen dette poenget er noe ledelsen i Happybytes eventuelt har forstått også selv - og gjort noe med.

Har du en tilsvarende erfaring med Happybytes?
Gjør som Atle og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Happybytes du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Hadde et problem (selvforskyldt) og det ble løst på 3 minutter!!

Raske svar å få på Messenger (kundeservice). Også velformulerte mail man får av happybytes.

Jeg har hatt Telia (i mer enn 12 år), har nå Happybytes og er kjempefornøyd!! Har reist rundt i Norge og besøkt Sverige og dekningen (med 5G!) er kjempegod, priser er fantastisk 👌

Så langt svært fornøyd med abonnementene hos Happybytes. Oversiktlig app til iPhone der man lett kan bytte mellom abonnementene, og kundeservicen er i en egen liga. Torsdag dagtid, i førjulstiden, fikk jeg svar etter 8 minutter. Jammen ikke dårlig med slik service til den prisen de opererer med. Imponerende, og anbefales 👍
