Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Happybytes
4,4/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
3
av 26 innen
mobilselskap
87%
anbefaler
Happybytes

"Anbefaler ikke"

Omtale om Happybytes skrevet av Roni for 09.12.2022 12:26

Happybytes har totalt 638 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Anbefaler ikke"
4 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til happy byte data frihet 349 kr per måned men står må betale for sms/ringe nesten halv kron per minutt i Norge så fikk faktura over 600 kr for en uke bruk , i tillegg hvis du bytter til annen abonnement må du betale for hele månedet , dårlig abonnement 350 kr kun for data og resten må du betale for sms/ringe .

Svar fra Happybytes
09.12.2022 14:09
Som det står veldig tydelig på nettside, i bestilling, i prisliste og ordrebekreftelse på Fri Data til kr 349,- så betaler man for samtaler og meldinger. Det er altså for de som først og fremst vil ha mye data med fri fart, billig. Syntes kritikken din er uberettiget og dårlig plassert. Thomas // Happybytes
Bytt.no
"Anbefaler ikke" skrev Roni om Happybytes

Har du en tilsvarende erfaring med Happybytes?
Gjør som Roni og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Happybytes du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"ALT SER BRA UT TI NÅ!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kunde hos HB fra og med august 2022. Vi er alle fornøyde til nå med abonnementet 1Gb om dagen. Internettet 5G /4G funker veldig bra i de aller aller fleste av tilfellene ( i veldig få ganger har internettet vært i noen sekunder litt ustabilt) Appen er informativ og ryddig og man betaler det må man bruker.

Svar fra Happybytes
08.12.2022 10:16
Takk for at du valgte oss Tani. Supert at dere er fornøyd med oss, så skal vi jobbe på for å levere billige mobilabonnement og gode kundeopplevelser. Takk også for flott omtale 👍🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra mobilselskap"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fine priser + bra dekning , bra kunde servise :-) Ønskelig med rollover i fremtiden

Svar fra Happybytes
07.12.2022 08:32
Takk for at du valgte Happybytes og takk for god tilbakemelding og omtale Per 👍🏻 Når vi kjøper datatilgang i nettet til Telenor er prising lagt opp slik at "rollover" ville gjort at vi måtte sette opp prisene. Vi mener at mye og billig data hver måned samt enkelt å bytte abonnement når man trenger det, er den beste løsningen. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Anbefales"
4 syns denne omtalen er nyttig

Billig og bra. 10 gb data som jeg sjelden bruker opp til god pris. Perfekt til mitt bruk. Kun kontakt med kundeservice ved bytte fra forrige leverandør og det var for anbefalinger om porteringsdato. Ellers har jeg ikke hatt behov for noe hjelp. Alt i alt veldig fornøyd.

Svar fra Happybytes
07.12.2022 08:26
Når du er fornøy er vi fornøyd. Tusen takk for anbefaling og flott omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Håpløse vilkår ved leverandørbytte"
5 syns denne omtalen er nyttig

Har vært HB kunde i 2 år, og har vært OK fornøyd fram til nå… Men da jeg skulle bytte til Telia ble jeg offer for HBs håpløse vilkår om at de tar seg betalt for hele sluttmåneden selv om jeg byttet leverandør i starten av måneden. HB skjuler seg bak at dette er bransjestandard, men ingen er vel overrasket over at Telenor og Telia bruker disse triksene… Men trodde kanskje ikke HB var like sleip. Oppsummert: 1. Billig, men Telia er billigere dersom du har mulighet for samlepakker og ringer dem for et tilbud med 12 mnders binding 2. Kun skriftlig kundeservice plaget ikke meg, men det tar tid når du virkelig har noe på hjertet 3. HB bruker de samme triksene som Telenor og Telia når anledningen byr seg… HB sendte meg en sms da jeg hadde signert avtalen for å fortelle meg at jeg hadde gjort noe dumt da jeg transporterte nummeret mitt til ny leverandør i starten av fakturamåneden, men da var det jo allerede for sent… Vi hadde egentlig tenkt og bare flytte over ett abonnement for å få pakke-fordelene til Telia, men nå bytter vi alle sammen vekk fra HB.. Vi trodde HB var en frisk liten mobilutfordrer som tok kunden på alvor, men så er de jo akkurat like utspekulerte som storebrødrene sine… Farvel HB!

Svar fra Happybytes
05.12.2022 14:05
Lei at du ser det slik. Til din info så ha vi de absolutt rundeste vilkårene på dette i bransjen. Vi styrer ikke når ditt leverandørskifte gjøres. Det gjør du. Derfor har du også mottatt en sms med info om hva som er lurt og ikke når det gjelder dette. Thomas // Happybytes
Happybytes har totalt 638 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR