Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Happybytes
4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 38 innen
mobilselskap
86%
anbefaler
Happybytes

"Kundeservice uten kontroll"

Omtale om Happybytes skrevet av Xhappybytes for 09.08.2021 16:07

Happybytes har totalt 269 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Xhappybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Kundeservice uten kontroll"
6 syns denne omtalen er nyttig

Jeg sa opp mitt abonnement og fikk allikevel faktura. Når jeg skrev i chatten om feilen fra deres side så var det første de ga meg villkårene i abonnementet. Deretter måtte jeg stå for bevisførselen for at jeg hadde sagt opp (de hadde det tydeligvis ikke i sine systemer). Jeg misliker særdeles sterkt å måtte krangle for å si opp et abonnement, og er uten sidestykke den vanskeligste prosessen jeg har hatt for en oppsigelse av et mobilabonnement.

Svar fra Happybytes
10.08.2021 12:35
Hei Kundeservice ba om og ventet på en bekreftelse på at du faktisk ønsket å si opp abonnementet og nummeret (nummeret kan da ikke flyttes etterpå) uten at du besvarte dette. Du har i tillegg fått kreditert faktura så det er litt synd med en slik kommentar. Thomas // Happybytes
Bytt.no
"Kundeservice uten kontroll" skrev Xhappybytes om Happybytes

Har du en tilsvarende erfaring med Happybytes?
Gjør som Xhappybytes og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Happybytes du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Forbruk på datasim viser ikke i oversikten."
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha vært Happybytes kunde i et snaut halvår ser jeg at totalkostaden har gått en god del opp i forhold til min tidligere leverandør selv om det på papiret skulle vært motsatt. Mye av problemet skyldes at jeg følger med på forbruket men all data som går over datasim er borte fra oversikten så jeg har blitt lurt gang på gang av den tro at jeg har brukt langt mindre enn det reelle. De sier de jobber med saken men ser ikke ut til å ha noen som helst forståelse for at JEG ser noen heeeeelt andre tall enn DE ser...Databrems sier de kan kun settes NED en gang pr mnd men når den er endret kan den heller ikke settes opp igjen før måneden er ute. Kundeservice lovet å fikse det for meg men gjorde det ikke...

Svar fra Happybytes
10.08.2021 09:30
Hei Svein Her er det utvikling som må gjøres hos vår systempartner og det tar dessverre noen ganger mer tid enn hva vi ideelt ønsker oss. Men det er på vei. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ikke tvilling-SIM på mye data"

Har stort sett vært fornøyd med Happybytes. Bra kundeservice. Men ser at av og til når ferierer har en behov for mer data enn Flex 2GB som vi har hatt. Nå blir det forholdsvis rimelig med ubegrenset data, kr. 398. Et stort minus hos Happybytes er at de ikke tilbyr tvilling-SIM på mye data abonnement. For et halv år siden skyldte de på tekniske og økonomiske forhold. Nå sier de at det er økonomiske forhold som gjør at de ikke tilbyr dette. Derfor har både min kone og jeg nå byttet over til et konkurrerende selskap som også tilbyr tvilling-SIM på fri data. Beklageligvis. Dersom Happybytes i fremtiden tilbyr tvilling-SIM, er det ikke umulig å flytte over til dem igjen.

Svar fra Happybytes
09.08.2021 07:50
Hei Arne, Vi er selvfølgelig aldri fornøyd når vi mister en kunde. De fleste løser dette med "delt internett" på mobilen. Håper du vurderer oss igjen ved en senere anledning. Thomas // Happybytes
Hans I. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gjør alt selv og spar penger"
2 syns denne omtalen er nyttig

For oss godt voksne virker ansvaret kundeservice tar være heller fraværende. Messenger-chat fungerer, men de praktiske detaljer som skal på plass ved abonnement-bytte blir ikke tatt seriøst nok. Virker som om de ikke har oversikt over de tjenestene du ber om. Men når alt er på plass fungerer det som det skal.

Svar fra Happybytes
06.08.2021 13:56
Hei Hans Vi får for det meste svært god tilbakemelding på vår kundeservice. Beklager at du hadde en annen opplevelse. Litt usikker på hvilke praktiske detaljer og tjenester du sikter til men bra alt er i orden nå. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Go service, billig og enkelt."
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er 86 år gammel, og dette er et godt abonnement for meg. Jeg trenger ikke mobildata , bare å kunne ringe og motta samtaler. Dekningen er mer enngod nok og har aldri hatt problemer med noe etter overgang til Happybytes. Jeg har også fått tre av mine venninner over på Happybytes…og alle er veldig godt fornøyd.

Svar fra Happybytes
06.08.2021 13:56
Takk for hyggelig tilbakemelding Ruth. Vi skal gjøre vårt beste for at både du og dine venninner skal ha det både billig og bra også i fremtiden. Thomas // Happybytes
Happybytes har totalt 269 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR