Jeg bestilte et abonnement med 1 ny GB vær dag fra happybytes. No har jeg ikke fått 4g i det hele tatt de siste 5 dagene. Og det går heler ikke an og ringe til kundeservice. Det er nå av det værste jeg har vært borti. Jeg trur det er en grunn til at det bare koster 300kr for 30gb tilsammen i måneden. Det er bare så dårlig

Har du en tilsvarende erfaring med Happybytes?
Gjør som Kristian og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Happybytes du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Jeg kommer til å anbefale Happy Bytes til venner. Det er sant og vist
Vi er eit raskt voksande selskap på 25 personar som har brukt HappyBytes fra starten. Dei har ein veldig oversiktleg prismodell utan pakker, enkelt system for administrasjon og ikkje minst ein svært kjapp og hjelpsom kundeservice. Vil anbefale dei til alle andre bedrifter. PS! Når dei åpnar for å sende simkort direkte til ansatte skal dei få seks stjerner Geir M.

Veldig fornøyd med våre abonnement hos Happybytes! Kundeservicen er personlig og alltid like hyggelig. De virker som de går all in hver gang:) Stå på - og fortsett det gode arbeidet!

Bra opplegg, fin kundeservice. Appen er ikke den beste.