Mitt første møte med Happybytes etter å ha byttet over til dem i dag, ble en svært positiv opplevelse på grunn av en høyst tålmodig, serviceinnstilt og flink kar. Ikke bare enkelt når man skal legge inn diverse innstillinger selv, men personen på kundeservice hjalp meg grundig og lettfattelig via "teskjemetoden", og det gjorde jobben overkommelig og grei, og nå er alt oppe og går slik det skal. Så takk til Happybytes og kundeservice.

Har du en tilsvarende erfaring med Happybytes?
Gjør som Barbro og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Happybytes du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Kontaktet kundeservice via e-post, og det tok ikke mer enn 3 minutter før jeg fikk svar. Har ikke dekning hjemme å hadde behov for wifi tale, noe de egentlig ikke har akkurat nå, men dette fikset de til meg med en gang. Super kundeservice!

Om du har goood tid, ikke har behov for tele / mobildata, og elsket å sitte chatte med kundeservice for å prøve å få ting til å funger - gå for HappyBytes!

Helt topp mobiloperatør, enkelt -billig og bra, strålende kundeservice som setter kunder i høysete og gir alt, har aldri hatt noe tull med hverken mobilabonnement eller kundeservice, har faktisk hatt et par tilfeller hvor kundeservice har svart på henvendelser utenom åpningstid. Har vært kunde siden 2019 og kommer aldri til å gå over til en annen leverandør igjen.Tommel opp for Happybites.

Byttet til happybytes 06.2020 1 om dagen, og har egentlig ikke angret etter det! Kan anbefales vist du klarer deg med 1GB data om dagen, har bare opplevd 10 ganger i løpet av året at det kanskje har vært for lite med 1GB, men dette skjer som oftest ikke før seint ettermiddag/kveld. Eneste eg savner hadde kanskje vært mobil kjøp via operatør for en liten rabbat? Stå på happybytes!
