Meny

Happybytes omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Happybytes
4,5/5
Utmerket
Kundetilfredshet
Utmerket
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Utmerket
3
av 26 innen
mobilselskap
87%
anbefaler
Happybytes

"Spørsmål før vi ble kunde"

Omtale om Happybytes skrevet av Inge for 20.09.2022 16:17

Happybytes har totalt 546 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Spørsmål før vi ble kunde"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hadde noen spørsmål om Happybites i forkant av at vi hadde tenkt å bli abonnenter. Fikk meget godt inntrykk av kunnskap til de som betjente chaten, i tillegg til at jeg var fornøyd med svarene jeg mottok.

Svar fra Happybytes
21.09.2022 08:37
Velkommen til oss i Happybytes Inge. Vi lover et både billig og bra kundeforhold med dekning i verdensklasse 👍🏻 Takk for flott omtale. Thomas // Happybytes
Bytt.no
"Spørsmål før vi ble kunde" skrev Inge om Happybytes

Har du en tilsvarende erfaring med Happybytes?
Gjør som Inge og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Happybytes du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Morten D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kommer ikke til å annbefale happybytesmobil til andre med den servicen.Ga beskjed om dårlig hastigheten her .Di ville ikke høre på det .Har tatt speedtest minst 20- 30 ganger i kr.sand .telia deking her med 4g ca 200 .telenor ca 9 .ice deking 20 .teliamobil er bedre på service Happybytesmobil må ta seg sammen hvis di skal få og ha mer kunder i framtiden.Styr under dette mobilselskapet.

Svar fra Happybytes
20.09.2022 16:52
Telenor skal i utgangspunktet ha god dekning i Kristiansand og området rundt, men det kan selvfølgelig være lokale forskjeller. Er ikke sikker på hva du mener er dårlig service i denne saken men synd du ikke var fornøyd med oss. Thomas // Happybytes
Muttley K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Holder høy standard til lav pris, også i lengden."
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har forsøkt flere av de ulike billig-leverandørene de siste 20 år. Erfaringen er at enten så "får man det man betaler for" i form av dårlig kundeservice og dårlige produkter, eller prisen blir økt i snik og plutselig betaler man mer enn man gjør hos Telenor uten at man er klar over det. Happybytes har vært awesome i flere år nå. Jeg sjekker 3-4 ganger per år og har ikke funnet noen med bedre pris. I tillegg er det gode funksjoner for å ha kontroll på utgiftene til barnets abonnement. Jeg ble spesielt imponert da jeg hadde økonomiske problemer og måtte be om betalingsutsettelse, det viste seg at kundeservice hos Happybytes ikke bare svarer rask(som regel påfølgende virkedag) men de er også rundt i kantene! Jeg har flere ganger gitt beskjed om at jeg må utsette betalingen når faktura allerede var over fristen og de har vært så grei og fjernet purregebyr og ikke tatt noe ekstra betalt for at jeg var forsinket. Det er den type menneskelighet man ikke får hos Telenor eller Telia. Herlig gjeng med herlig produkt.

Svar fra Happybytes
20.09.2022 08:43
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale. Vi er til for kundene våre og er aldri bedre en det hver og en av våre kunder opplever oss som. Flott å høre at vi har vært der for deg slik vi skal. Igjen, takk for flott omtale. Thomas // Happybytes
Henriette
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Raskt og hyggelig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Starter ikke abonnementet mitt hos Happybytes før slutten av denne mnd, men har allerede fått et kjempegodt inntrykk av kundeservice'en. Jeg hadde noen spørsmål jeg sendte på mail og de svarte både raskt og hyggelig. Anbefales så langt! 😄

Svar fra Happybytes
20.09.2022 07:43
Velkommen til Happybytes Henriette 🙌🏻 Flott at du har hatt en god start med oss. Vi lover og levere like godt hver gang 👍🏻 Takk for både hyggelig anbefaling og god omtale. Thomas // Happybytes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig system på bytting av abonnement"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde hos Happybytes i flere år og vært fornøyd med både pris og dekning, men jeg prøvde å bytte fra Flex 70-, abnomentet til 8 GB 198-, trodde alt skulle skje smoothly og fint, som vanlig så tror man at endringene skal skje fra og med neste mnd, men jeg ble belastet to abnomentet noe som ikke gir mening. Prøvde å ringe kundeservice men de har ikke telefon å ringe på.

Svar fra Happybytes
19.09.2022 11:38
På min side, der du bytter abonnement, står det helt øverst, i stor skrift: "Bytte av abonnement gjennomføres umiddelbart". Du er ikke belastet for to abonnement men det du byttet fra, frem til bytte, og det byttet til, fra du byttet. Vi er tilgjengelig både på chat og epost og svarer rimelig rask på det aller meste. Thomas // Happybytes
Happybytes har totalt 546 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR