Jeg har brukt Happybytes for 2 eller 3 år. Alt var veldig bra. Er fornøyd med priser og tjenester. Nå bytter de til nye tjenesteplattform og sier at det åpner for å utvikle en rekke nye mobiltjenester de tror vi vil finne spennende. Men de sier ingenting om 4G tale som skal ikke fungere hvis du har ikke android 13 versjon. Venninna mi byttet til Happybytes noen dager siden fra Fjordkraft, fordi Fjordkraft skal ikke forsette å bruke Telenor sitt nett. 4G tale har fungert normalt med android 9. Hun spurte kundeservice om det og svaret var at hun må ha android 13 minst. Jeg skal aldri rekommandere Happybytes igjen. Nå må jeg finne en ny leverandøren til oss med Telenor dekning og 4G tale før de sender det nytt sim kort til meg. Alle kunder skal få nytt sim kort. Jeg har ett år gammel mobiltelefon med android 12 og veldig usikker oppdatering mulighet. Hva skal skje i 2025. da 2G skal bli slutt? Det er mennesker som bruker mobiler for å snakke, vet du det? Også det er mennesker som ikke kjøper ny iphone hver black friday, spesielt nå under inflasjon. Jeg ønsker å bruke 4G tale nå, ikke bare etter 2025. De trenger en bedre tjenesteplattform, ikke billigere løsning.

Har du en tilsvarende erfaring med Happybytes?
Gjør som Vlad og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Happybytes du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Bruker stort sett bare telefonen til å snakke og sende meldinger. Vedr. e-poster, haster det aldri verre enn at jeg tar det på pc'n når jeg kommer hjem. Men MÅ man benytte data, er prisen den samme som hos de fleste andre leverandører. Har ingen planer om å bytte, samme hvor mange som har ringt og "fristet" meg. De klarer aldri å matche prisen og må alle gi opp.

Helt fantastisk rask og presis kundeservice 👍🏼, du får svar på det du lurer på, og du får det med en gang! 🌟🌟🌟🌟🌟

Eg opplevde god rettleiing og raske svar frå kundeservice for å finne ei løysing på mitt problem.

Gått ned i hastighet etter jeg byttet til Happybytes. Tok kontakt med kundeservice på mail. De svarte raskt, men nektet for at jeg hadde gått ned i hastighet. Ordlyden var arrogant og fornektende. Ingen beklagelse eller kompensasjon selv om de lover mer enn det de lover. Billig, men kanskje ikke så bra de skal ha det til. Kundebehandling bør de bli bedre på.
