Eg opplevde god rettleiing og raske svar frå kundeservice for å finne ei løysing på mitt problem.

Har du en tilsvarende erfaring med Happybytes?
Gjør som Synnøve og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Happybytes du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Gått ned i hastighet etter jeg byttet til Happybytes. Tok kontakt med kundeservice på mail. De svarte raskt, men nektet for at jeg hadde gått ned i hastighet. Ordlyden var arrogant og fornektende. Ingen beklagelse eller kompensasjon selv om de lover mer enn det de lover. Billig, men kanskje ikke så bra de skal ha det til. Kundebehandling bør de bli bedre på.

Kjempe bra på priser både i inn og utlandet! Var akkurat i Asia, der var prisforskjellen 400% mot stor norsk leverandør!

Har hatt mobil siden 1996. Har vert gjennom hele reisen fra 50 kr påfyllingskort, 200 sms inkludert i mnd til dagen i dag der datapakker og pris er "alt" som betyr noe. +398 kr for fri data (nedjustert hastighet etter 108 gb) er rett og slett intet annet enn et glimrende tilbud. Kundeservice i svært enkel chat som ikke krevet innlogging. +Rask levering av sim. +Svært enkel betaling med efaktura. + full telenor dekning -Skal det nevnes en negativ side så er det at de ikke har mulighet for e-sim. Drømmen måtte være å ha et dobbel abonnement slik at jeg kunne brukt esim på Apple watchen. Hadde glatt betalt det dobbelte for denne tjenesten, så lenge det var fri data og samme nummer. Dette er imidlertid flere leverandører som ikke har fått ennå, og håper det løser seg snart. - appen er lite brukervennlig, men trenger man app når man har fri data?

Fikk hjelp med engang! Ganske fornøyd med servicen :)
