tragisk i år 2021 å ikke ha tellefonummer til kundeservice. Jeg byttet derfor til chilimobil i dag for hele familien. Bjørn

Har du en tilsvarende erfaring med Happybytes?
Gjør som Bjørn og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Happybytes du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Dem får trekk for at dem ikke har åpen noe telefon til kundeservice. Men alle gangene jeg har tatt kontakt med dem har jeg fått god hjelp via epost eller facebook messenger 👍 Veldig bra at ekstra sim kort ikke koster noe pr mnd.

Testet mobilt bredbånd fra Happybites. Etter bare noen timer var regningene høyere enn det jeg har på mittandre abbonement. For mitt forbruk blir happybites alt for dyrt og jeg gikk tilbake til mitt gamle abbonement etter bare noen timer.

Jeg sa opp mitt abonnement og fikk allikevel faktura. Når jeg skrev i chatten om feilen fra deres side så var det første de ga meg villkårene i abonnementet. Deretter måtte jeg stå for bevisførselen for at jeg hadde sagt opp (de hadde det tydeligvis ikke i sine systemer). Jeg misliker særdeles sterkt å måtte krangle for å si opp et abonnement, og er uten sidestykke den vanskeligste prosessen jeg har hatt for en oppsigelse av et mobilabonnement.

Etter å ha vært Happybytes kunde i et snaut halvår ser jeg at totalkostaden har gått en god del opp i forhold til min tidligere leverandør selv om det på papiret skulle vært motsatt. Mye av problemet skyldes at jeg følger med på forbruket men all data som går over datasim er borte fra oversikten så jeg har blitt lurt gang på gang av den tro at jeg har brukt langt mindre enn det reelle. De sier de jobber med saken men ser ikke ut til å ha noen som helst forståelse for at JEG ser noen heeeeelt andre tall enn DE ser...Databrems sier de kan kun settes NED en gang pr mnd men når den er endret kan den heller ikke settes opp igjen før måneden er ute. Kundeservice lovet å fikse det for meg men gjorde det ikke...
