Hello har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har aldri opplevd dårligere kundeservice og så sier de aldri fra når man har brukt 80% av mobil dataen. Plutselig får du ekstra betaling og når du ringer dem så sier de at man fikk sms ang det, noe som ikke stemmer i det hele tatt. Fikk sms ja, men da hadde den gått over den 1GB jeg har inkludert i mobil abonnement.
Har alltid klart meg med 5gb, men når jeg bytta til Hello brukte jeg plutselig 8gb(?) Når jeg brukte telefonen som normalt, og endte opp med en myye dyrere pris enn forventet.
Har abonnementet til 1 GB og bruker mest wifi. Alt har gått knirkefritt, bare brukt innenlands. Kundeservice har jeg vel benyttet bare én gang - fornøyd. De sparer kundene for dyrt spesialnummer også. Vær bare obs på hva som skjer om man skulle overstige datakvoten.
Spekulative og kyniske. Varsler ikke kunder i tide om at ting kan gjøres på en annen måte til fordel for kunden. De vil heller lure deg enn å hjelpe deg. Styr unna!
Ble Hello-kunde for 3 år siden, og har aldri hatt noen utfordringer med hverken fart, dekning eller kundeservice. Meget fornøyd! Og så sparer jeg 200kr i mnd. ;)
Etter å ha testet både Telia, Talkmore, One Call og Djuice fra Telenor, er dette uten tvil det billigste og beste abonnementet til nå. Rask og enkel kundeservice, mer en rask nok data. Mer en nok data. Billigst. Full Telenor dekning (ofte bedre en de med Telenor abb).
Jeg er av dem som bruker relativt lite data, og for meg er Hello perfekt. Ubegrenset telefoni og 1 GB for 98 kroner er veldig bra, og etter et halvt års kundeforhold har jeg ikke hatt negative opplevelser. Jeg kan derfor ikke si stort om kvalitet på kundeservice.
Jeg er kjempefornøyd med Hello. Sparer mye penger, og har ingenting å klage på når det gjelder opplevelsen med kundeservice.
Eneste som er bra er at de har lave priser på abonnementene. Men de informerer deg ikke om når du går over datakvoten din, og har heller ingen sperrer for dette. De tar 1,49 kr per mb over, så her er det mulighet for å tape mye penger. Kundeservicen er den værste jeg har vært borti, svarer etter 1 uke. Styr unna!
Har tre private abonnementer hos Hello, og synes det fungerer smertefritt. De har gode priser og jeg får alt på samlefaktura. Kundeservice kan noen ganger være litt trege med å svare, men svarer alltid.
Det eneste positive som kan sies er grunnprisen for billigste abonnement. De later som om de ikke har mottatt klare, korrekt innsendte bestillinger om ekstra GB og fakturerer kunde for ekstraforbruk pga ignorert og ikke oppdatert bestilling av ekstra GB for mobildatabruk. På tross av bekreftelser fra kompetent hold at bestilling av ekstra GB til mobildata kommer de med ignorante tilbakemeldinger hvis eneste hensikt synes å være at kunden ikke orker å forfølge saken.
Alt fungerer som jeg forventet. Hadde de hatt mulighet for autosperre i data når f.eks 1GB var nådd så hadde det blitt 5 stjerner (går også fint å sette sperre på selve tlf)
Hvis dere har tid og følge opp data forbruk på mine sider er ikke greit nok. Har er det mulighet å stoppe gprs tjeneste men disse fungerer ikke altid, barna kan forsatt bruke 3-4G og løpet av noen minutter regning for overforbruket kan være fort 3-400kr.
Har nå et abonnement hos Hello (skifter leverandør umiddelbart etter endt periode). Jeg har et abonnement til 98 kroner, med 1 GB Data inkludert. Overforbruk koster 1,49 kr/MB. I tillegg kan man kjøpe 1 GB datapakke til 100 kroner. Det er en øvre grense på 400 kr/mnd. I overforbruk. Det som er så "fint" og som ikke presiseres noe sted er at datapakken ikke gjelder hele måneden, dvs. Hello regner forbruk over 1 GB før datapakke er kjøpt som overforbruk. Dvs. Du kan ha betalt for 2 GB, brukt under 2GB, men allikevel bli fakturert for overforbruk. Dette skjedde meg. Det som var ekstra frekt, var i tillegg til å registrere overforbruk til maksgrensen på 400 kroner fikk jeg melding om at jeg kunne kjøpe datapakken - etter at 400 kroners grensen var nådd, mao. Et tilbud om å betale 100 kroner for absolutt ingenting (hvis man tolker overforbruk som de gjør). Jeg har klagd til Hello, men har ikke fått noe medhold. Jeg trakk av det jeg mente de har fakturert meg for mye, og la til forfall det jeg mente var riktig, samt informerte dem om dette. De driver en konsept fundamentert i lureri. Håper jeg slipper å høre fra dem igjen, ellers så ender vi vel opp i klagenemda eller tingretten. Møkkafirma!
Da vi er en familie på fem, så har det vært mye ekstra data og ekstra utgifter til 4-5 sifrede nummer som vi mener er feil osv. Vi valgte derfor og kontakte Hello. Der fortalte jeg om mine erfaringer, og at vi ikke var interesserte i uforutsette utgifter. Vi ble da fortalt at alt var inkludert i abonnementet med valgt datatrafikk, og at vi kunne kjøpe mer data hvis vi ville. 4-5 sifrede nummer ol. kunne lett sperres på min side. Nå etter 1,5 uke har vi sett at datatrafikken går fortløpende, varsel kommer lenge etter at inkludert data er brukt opp. Nå etter altså 1,5 uke har Hello sine abonnement kostet mer enn vårt forrige gjorde på en mnd. Dette er lureri fra dag en, styr unna med en gang!!