Hello har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt var greit i mange måneder. Plutselig ble fakturaene høyere, ikke lenger bare de 99 kr/mnd abonnementsprisen var da jeg inngikk avtalen. Så ble forvirringen total da alle kunder automatisk ble overført til Ice. Dette hadde jeg ikke fått med meg. Dette et inkassoskred fra både Ice og Hello for en utestående faktura. Først betalte jeg 631 kr i oktober til Hello. I dag, et år etter at jeg har avsluttet kundeforholdet kommer det sannelig en inkasso til, denne gangen på kr. 960,11. Jeg har ingen mulighet for å sjekke fakturaen dette gjelder siden Hellos MinSide er nedlagt. Jeg er oppgitt og sint.
Mye tull med regninger, ikke alle ble sendt ut som de skulle, feil på regning med for høye summer, en kundeservice som ikke akkurat var lette å ha med å gjøre. Missfornøyd! Glad jeg bytta, anbefaler alle det samme.
Har vært kunde hos Hello over snart ett år hvor det startet med 99kr og ble til 129 kr i juli, og alt var greit, men etter jeg ble overført til Ice.net i Sept så fikk regning fra Hello den 07.10.2017 på 500kr hvor jeg fikk sjokk når jeg så den. Herregud sa jeg. Har verken vært i utlandet eller oversteget mitt data som jeg sjekker ofte, eller så sender hello sms på at data er oversteget ihvertfall.. (HVORFOR I ALL VERDEN FIKK JEG DETTE BELØP PÅ 500KR) Jeg kan heller ikke logge på hjemmesiden for å sjekke den regningen. Hjemmesiden ble avsluttet og kan ikke logges mer. Har sendt mail ingen svar, RENT SVINDEL..., HELLO HAR STJÅLET FRA MEG 371 KR. Tyveri og svindlere Hello! STYR UNNA.
Håpløst abonnement til ungene, når jeg gir med en datamengde så ønsker jeg data stoppet når det er brukt opp! Det går ikke hos Hello, her betaler du dyrt for forbruket etter den inkluderte mengden er brukt opp. Kundesenteret er lite hjelpsomt, og opplevd dem både lyve og svare direkte frekt! Notere alltid om navn og tidspunkt for slike samtaler, og fant ut at det var samme kundeveileder jeg snakket med to ganger på rad, beleilig nok så fant de ikke den samtalen igjen, så enten lyver de eller så har de åpenbart ikke logget alle samtalene sine!
Tegnet opprinnelig et abonnement for 1 GB / 99, - kr per mnd. Med Xito som ble avviklet og overtatt av Hello. Fra Hello fikk jeg bare regninger som lød på langt over avtalesummen - som oftest om lag 300 kr. For samtaler, aldri pga. dataoverforbruk. Byttet til slutt til Ice.net som jeg har hatt gode erfaringer med, men har siden mottatt flere inkassokrav fra Hello som jeg betaler - bare for så å motta et nytt krav med en ny sum. Så langt beløper dette seg til om lag 1500 kr. Med gebyrer - alt for ingenting. Et firma i økonomisk desperasjon?
Etter de nye reglene av 15. Juni, valgte Hello aa hevne seg paa sine kunder ved aa oeke prisene. Prisen paa mitt abonnement oekte med 30%. Ettersom jeg ikke lenger bor i Norge, oensket jeg aa endre adressen min til min naavaerende bostedsadresse; dette viste seg dog aa vaere umulig, fordi denne adressen er i utlandet, og adressen maa vaere i Norge. Jeg foreslo at de kunne benytte adressen til et av mine familiemedlemmer, men det var ikke et akseptabelt forslag – adressen maatte vaere min folkeregistrerte adresse. Siden jeg ikke har en folkeregistrert adresse i Norge, kan de derfor ikke endre den, og dersom jeg dermed skulle trenge et nytt SIM-kort eller en papirutskrift, vil de sende dette til min siste registrerte adresse, studentboligen jeg bodde i foer, hvor det naa bor en helt ukjent person. Greit nok at de ikke kan endre oppfoert adresse til en i utlandet, men det er jo helt absurd at de ikke i det minste kan fjerne en adresse de har faatt bekreftet at jeg ikke bor paa, og aldri kommer til aa besoeke igjen.
Hei Pepe! Jeg forstår godt at dette er kjedelig for deg, men vi er retningslinjer å følge - av hensyn og sikkerhet for våre kunder. Våre rutiner er ikke satt for å skape ubehag for våre kunder, men av sikkerhet for våre kunder. I dag har SIM-kortet blitt like sensitivt som et kredittkort, og vi kan derfor ikke sende dette til hvilken som helst adresse. Du er blitt informert om hva vi kan gjøre og ikke gjøre i denne saken. Vi kan ikke sette slik at du ikke er registrert med noen adresse i våre systemer, og da vil det være din folkeregistrerte (eller siste registrerte) adresse som er oppført. Beklager de ulemper dette forårsaker deg. Mvh Kamilla, Hello!
Byttet fra telia og er veldig fornøyd med Hello, grei app som jeg justere abonnementet hvis jeg trenger det og rask sms beskjed hvis jeg står i fare for å bruke opp datamengden. For 129, - pr mnd ink rollover er jeg veldig fornøyd. Har ikke hatt behov for kundeservice det året jeg har vært kunde.
Hello Yvonne, Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Flott å høre at du ikke har treng å ta kontakt med oss, du er fortsatt velkommen til å ta kontakt om det skulle være noe :) Ønsker deg en riktig god helg og en flott sommer!